Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anställningen - kapitel 8

När jag vaknar på morgonen är mamma redan i full gång i köket. Hon har klätt sig i sin fina sommarklänning och har en kavaj över. Ser mycket bankmässig ut. ”Hur tänker du nu?”, undrar jag.

”Jag ska börja med att höra hur Kristina ser på det, vad hon tänker. Sedan får jag se. Har bestämt mig för att inte ta något som jag inte kan utvecklas i eller som bara känns som en reträttpost”, säger hon. ”Jättebra med stödet i går kväll. Ger mig mer råg i ryggen och veta att jag inte behöver acceptera vad som helst. Kan nog bli en överraskning för Kristina och styrelsen”, säger hon.

Jag kramar om henne när hon går iväg. ”Lycka till. Du är bäst, mamma”.

När hon gått äter jag min frukost, bästa tiden på dagen. Läser lite i tidningen, ser vad som hänt på Insta och tar på mig min bikini, underdelen. Tänker sola lite i trädgården. Oroar mig lite för mamma, håller tummarna.

När jag varit ute i solen en stund kommer Angelica över. ”Hej, vad gör du idag? Och var är Nikolas?”, undrar jag. Angelica har en snygg bikini på sig, både byxor och bh. Ser prydlig ut. Hon kommer fram och sätter sig bredvid mig.
.
”Mamma tog med sig Nikolas till jobbet, ville att han skulle hjälpa henne. De skulle flytta och behövde någon som kunde bära. Får lite pengar för det. Får jag vara med dig här? Inge kul att vara ensam”, säger hon. När jag nickar tar hon av sig bikinin och sätter sig , ganska bredbent, på solstolen bredvid min. Hon ser ung och söt ut. Helt renrakad mellan benen, ser jag. Hennes mamma ser till det genom deras lördagsritual, då hon rakar båda tvillingarna, förutom sig själv och sin man. Alla är lika hårlösa och välskötta. Jag fick vara med för en dryg vecka sedan och då rakade deras pappa mig och jag honom. Sedan ville han knulla både sin dotter och mig. Ingen finess, bara pang på, lämnade en sämre smak efteråt.

”Hur har du det. Vad har hänt sedan vi sågs för en vecka sedan? Har din pappa gjort något?”, undrar jag. ”

”Nä, vi hade vår rakning i lördags som vanligt. Han ville raka mig, men mamma sa nej. Hon ville att Nikolas skulle få öva på mig och jag på honom. Han gjorde det så fint, så försiktigt, men råkade ändå skära mig på ena läppen. Blödde ganska ordentligt. Sedan var han jätterädd när jag skulle raka honom. Men det gick bra. Och vad roligt det var att få göra det på honom. Kunde riktigt utforska och känna på hans snopp och pung. Pungen är svår att raka utan att skada, men jag lyckades. Härligt att få känna, utforska och rå om honom. Jag blev riktigt kåt, men mamma tycker inte om att vi knullar med varandra. Synd, för han är så bra på att tillfredsställa mig. Och han tycker detsamma, det vet jag”.

”Ja, Nikolas är verkligen fin, tycker jag med. Och han tycker om dig, det vet jag. Men det är nog ingen riktigt bra idé att knulla med honom, kan bli problem framöver. Så vad gör du istället”, frågar jag. Tycker det är roligt med att hon är så öppen och inte tycker att något med sex är speciellt krångligt eller hemligt.

”Klart jag onanerar, ofta, flera gånger om dagen. Nikolas och jag hjälper ju varandra när vi kan och det tycker mamma är okey. Knullar gör vi bara någon gång när vi vet att vi är ensamma”, säger hon och har redan en hand på sin fitta. Gnuggar lite, ser ut som om hon inte tänker på vad hon gör, är bara helt naturligt. Synen av henne har gjort mig riktigt våt. Jag ålar ur min underdel, så, nu är vi lika nakna. Undrar om hon vill bli slickad? Finns två sätt att ta reda på det, fråga eller bara göra. Jag väljer det senare och reser på mig, går fram till hennes stol och ställer mig på knä mellan hennes särade ben. Lutar mig fram och pussar på hennes hand, som fortfarande vilar på hennes fitta. Hon flyttar på handen, jag sänker mitt huvud ner och börjar slicka henne lite lätt. Hon smakar ungdom, så gott. Jag tar mina händer och öppnar henne med en tumme på var sin av hennes blygdläppar. Ser det lilla såret efter Nikolas misslyckande. Ser inte ut att göra ont längre. Hon har en fin liten fitta, ser så fint ljusrosa ut innanför. Nu kan jag komma åt med tungan, leka med hennes inte blygdläppar. Nafsa lite i dem. Slickar nerifrån och upp, men undviker hennes clitoris, i alla fall just nu. Vill bara reta henne, smaka hennes safter, känna hur det rinner till. Tar högerhanden och lirkar in två fingrar. Hon är trång, men jag vet att hon haft sin pappas stora kuk inne i sig, och att det gick bra även om det gjorde ont.

Drar mina fingrar ut och in i hennes öppning samtidigt som jag slickar henne. Hon har sina egna händer på brösten, ser att hon ömsom smeker, ömsom knådar dem. Drar lite i bröstvårtorna. Tänk om jag haft mina pappersklämmor här nu. Vad skulle hon tycka om dem i bröstvårtorna, kanske för hårda, gör ont, det vet jag. Slickar lite djupare samtidigt som jag pullar henne. Nu även upp runt clitoris. Hon gnyr och skakar i kroppen, knådar sina bröst alltmer hårdhänt. Nu inriktar jag mig enbart på clitorisen och vinkar med mina fingertoppar inuti henne mot hennes G-punkt. Hela hon skälver, skakar, har svårt att ligga still. Juckar mot mitt ansikte. Inte länge nu, är nog precis på gränsen. Jag sätter in den sista stöten, tar ut mina fingrar och kör in ett av dem, rakt in i hennes analöppning. Det slank in direkt och triggade orgasmen. Hon skriker rakt ut, darrar, reser upp underlivet i luften och faller sedan ner igen, med ett djupt belåtet läte.

Jag lyfter mitt huvud, står på knä framför henne och börjar onanera. Fingrarna långt in i min plaskvåta fitta. Sedan tar jag ut dem och börjar gnugga min öppning och clitoris. Hela tiden ser jag på henne. Hon ser tillbaka, vill inte missa en sekund. Njuter bara av att se mig onanera. Situationen när jag visar upp mig för henne gör mig ännu kåtare. Kan inte hålla emot längre, kommer i en skön, förlösande orgasm.

Jag går tillbaka till min stol, sedan sitter vi länge, bara småpratar, fortfarande nakna bägge två. Efter ett tag behöver jag ha mat, går in och gör lite lunch. Angelica går hem till sig. Efter lunch måste jag göra lite ärenden under eftermiddagen.

Mamma sänder ett SMS, vill att vi ses på NK vid tre. Undrar hur det har gått, men får vänta tills vi ses. NK är inte helt fel, måste handla lite, både underkläder och någon liten klänning. Synd att Vicroria’s Secret har gått i konkurs, men även NK har sköna och sexiga underkläder. Köper två spets-bh, nästan i minsta laget, men det är så jag vill ha dem. Brösten ska framhävas och visa så mycket som möjligt. Matchande trosor till. Sedan vandrar jag runt, provar ett par klänningar. De sitter inte så som jag vill. Hittar till slut en liten svart från Aeron och en cerise från Marella. De sitter bra, framhäver min rumpa precis lagom. Känns sköna nu på sommaren.

Jag träffar mamma på bottenvåningen. Hon står och tittar på klockor. ”Va, behöver du en ny klocka?”, undrar jag och kramar om henne.

”Nej, kändes bara som att jag vill shoppa loss lite, unna mig något extra”, säger hon. ”Men kom, vi går ner och äter något på Melanders. Och ett glas vin”.

Vi tar rulltrappan ner och går genom matbutiken. Hittar ett bord och tittar på menyn. Inte länge sedan jag åt, men torskrygg är lockande. Bestämmer mig för att bara ta tio ostron. Lärde mig äta ostron för flera år sedan. Kan inte öppna dem, men äter mer än gärna när jag är på restaurang. Ber dem att inte skära loss ostronet från skalet. Vill se hur det drar ihop sig lite när jag droppar en droppe citron på dem. Det visar att de lever. Många vill ha tabasco på, men jag vill känna smaken av hav, ingen kryddning förutom den där droppen citron. Mamma gör likadant och beställer två glas champagne. Vi skålar, sedan ser jag nyfiket på henne. Undrar hur det gick idag.

”Det gick bra. Jag var samlad, kändes faktiskt som att jag gjort mitt på banken. Kristina började fråga hur jag upplevt gårdagen och jag berättade att jag hade känt mig pressad av hur de behandlade mig, var faktiskt mycket kritisk till deras sätt och att inte Kristina hade stöttat mig”, berättar hon. ”Det märktes att Kristina inte hade väntat sig att jag skulle vara så anklagande mot henne och övriga. Hon hade nog förväntat sig en skrämd liten Liza, som de kunde göra vad de ville med. Men hon nickade, som om hon förstod. Sedan hade hon ett annat möte. Tog nästan en timme, innan hon återkom och bad mig komma in igen. Jag hade passat på att gå igenom mina papper om krediterna. Kunde inte se hur jag, eller någon annan, kunde ha kunnat upptäcka det. Precis som han sa i går.”

”Ja, vad bra, vad hände sedan?”, flikar jag in.

”Kristina förklarade att ledningen, styrelsen, hade tappat förtroendet för mig. Det var ju deras beslut att ge krediten och hade litat på att jag gjort en ordentlig utvärdering och inte bara litat på regionbanken. Och att det nu såg ut som att de gjort fel och hade åsamkat banken förlusten. Mycket prat fram och tillbaka. Sedan sa hon att hon hade funderat på att erbjuda mig jobbet som IT-chef för banken. Men styrelseordförande hade satt sig emot det. Det fanns däremot en ledigt jobb på Finans, inte som VD, men precis under och med ansvar för affärsutveckling. Då bad jag att få en stund. Vi träffades igen precis efter lunch och då föreslog jag att banken kunde ge mig ett avgångsvederlag, fallskärm. Hon undrade förstås vad jag skulle göra i stället, men jag sa bara att jag inte visste. Kändes som att jag inte ville vara kvar på banken, att jag tappat förtroendet för både henne och styrelsen. Där slutade vi. Hon ska återkomma med vad de kan göra, hon hade inte väntat sig att jag sa upp mig. Och jag hade sagt det med ett leende”.

”Bravo, mamma. Vad duktig du är. Och modig”, utbrister jag. ”Vet du vad? Jag tycker vi ringer Stina och Herman och berättar. Kanske göra upp lite planer för framtiden. När ska du träffa Kristina igen?”

”Nästa måndag, kom vi överens om. Då ska hon veta vad de kan och vill göra. Jag misstänker att de inte kommer att erbjuda någonting, och att jag får gå på dagen. I morgon åker jag nog till jobbet och tar hand om en del privata saker, om de inte redan har spärrat mitt kort, så jag inte kommer in”.

När vi pratat färdigt ringer jag Herman och frågar om vi kan komma över för att diskutera. De beställer hem något som vi kan äta. Föreslår att vi kommer vid sex. Inget speciellt, ledig klädsel, blir bara vi.

Återigen tar vi bussen, byter från ettan till fyran för att komma till Villagatan. Varför heter gatan så, tänker jag. Det är ju inga villor, direkt. Även om flera har en liten plantering framför husen. Pampiga hus från slutet på 1800- och början på 1900-talet. Stina och Herman har en stor lägenhet, tar hela planet. Dessutom har de en mindre lägenhet med bara fem rum precis ovanför, en vindslägenhet. Den står tom, de köpte den, ville inte ha någon som bodde ovanpå dem. Herman föreslog att vi kunde bo där, komma närmare dem. Nu bor vi i vår villa från 20-talet på Stora Essingen, med stor trädgård och ingen insyn. Ja, vi får se hur det blir när (om?) jag blir med barn, som Herman vill. Helt klart vill jag älska med honom i kväll, i natt. Han är så lugn och trygg, det är så skönt att bara vila i hans famn. Mmm, får se hur det går, en flicka kan ju bara hoppas.

När vi kommer får vi ett glas vitt kallt vin. Smakar underbart. De har en egen ”vinkällare” i lägenheten, håller alltid rätt temperatur. Som Herman förklarar ”fördelen med att ha varit i konferens- och restaurangbranschen. Lätt att köpa in bra viner”. De frågar hur det gått med banken och mötena. Mamma berättar och avslutar med att hon i princip har sagt upp sig, men väntar på om de kan ge någon form av fallskärm.

”Okey, jag förstår”, säger Herman. ”Vi har också tänkt och pratat. Pratade även med Gösta innan han var tvungen att åka till Riad för ett möte i morse. Vi vill att du, Liza, ska bli vår bankchef. Vi vill kunna investera, placera, en del av våra förmögenheter på ett så bra sätt som möjligt. Du har ju kontakter i bankvärlden och vi kan bidra med några kontakter i Schweiz också. Jag har ju i princip avyttrat de flesta engagemang jag har, och inte placerat någonting ordentligt. Ligger mest på olika konton och skvalpar utan att förränta sig. Samma med Gösta och lite som Stig också har. Totalt pratar vi till att börja med om cirka en kvarts miljard. Verkar det intressant.”

”Absolut, men beror ju på villkoren. Vad är målsättningen och vilka frihetsgrader har jag?”, undrar mamma.

”Bra, precis. Så här tänker vi. Vi vill inte att det är kortsiktiga placeringar, inga snabba klipp. Eller i alla fall inte så mycket. Vi vill ha långsiktig, ganska låg risknivå på investeringarna. Vårt förslag är att ca 10 procent ska ge avkastning inom året, resten på två till fem år. Längre är svårt att överblicka och kan öka risken. Din ersättning kommer att baseras dels på totala substansvärdet och dels på avkastningen. Fast ersättning med en procent på substansvärdet och sedan 5 procent på resultatet av investeringar som är kortare än ett år. 13 procent på de som är kortare än två år och 25 på de som är längre. Det innebär att du i princip bara får grundersättningen första året. Sedan ökar det. Det är resultatet, både vinst och förlust, som räknas. Vad tror du?”

”Oj, ja, det är ju fantastiskt. Innebär en grundlön på två och en halv miljon. Mycket bättre än jag för nu på banken. Men det kommer att ta tid att etablera bolaget, speciellt om vi ska bli godkända av Finansinspektionen, även om vi inte behöver en bankoktroj. Vi ska ju inte ta emot insättningar från allmänheten, antar jag”, säger mamma.

”Nej, i alla fall inte på kort sikt. Sedan får vi se. Men uteslut inte att även andra, som vi känner, kan vilja vara med och placera, speciellt om du gör ett bra jobb”, skrattar Herman.

När det gäller den här typen av diskussioner sitter Stina ganska tyst. Men nu vill hon vara med ”jag har också lite, inte så mycket som Herman, som jag behöver placera. Dessutom vet jag åtminstone ett par kvinnor till som gärna vill ha en egen ’private banker’. Jag är säker på att det kommer fler. Kan vi profiler oss mot kvinnor, så blir det en riktig succé”, säger hon.

”Perfekt, jättebra Stina. Suverän idé. Liza, kan du skissa upp ett förslag både på hur man kan komma igång och även hur du ser på olika investeringar och hur företagets initiala mål bör vara. Sedan kan vi diskutera, vill ha Gösta med också. Stina, kan du se om du kan hitta någon kvinna som är intresserad att vara bollplank och eventuellt med i styrelsen sedan?”, säger Herman.

Efter en stund ringer matbudet, han står i porten och vill komma upp. När maten är uppackad, bordet dukat och en ny flaska vin uppkorkad sitter vi och äter länge. Pratar om det mesta, allt utom mammas jobb. Mycket skratt. När vi nästan är klara vänder jag mig till Herman ”Jag skulle vilja sova med dig i natt. Får jag det? Jag känner ett behov av att bli kramad och älskad, utan några konstigheter. Och, jag slutade med pillren för en vecka sedan, får extra behov av närhet och sex just nu. Vill du, snälla?”

”Är det okey med dig, Stina. Du kanske vill ta hand om Liza? Hon behöver också mycket kärlek”, frågar Herman.

”Oh, ja. Det vore mysigt. Vill ni vara själva eller…?”, frågar hon.

”Vad säger du Beatrix? Vill du ha mig helt för dig själv eller kan vi alla dela säng?”

”Jag vill älska och krama dig, men har inget emot om även mamma och Stina är med. Tvärtom, när jag tänker på det. Vi behöver kärlek och kramas allihop. Men först vill jag ha dig, långt inne. Tror att jag är precis rätt i tid. Känns i kroppen. Vill du?”, säger jag.

”Inget jag hellre vill. Tycker vi gör oss i ordning, städar av här lite och gör oss klara för natten. Tror att jag och Beatrix kanske går först, om det är okey.”

”Gör ni det, vi kvinnor kommer efter en stund. Sitter kanske och pratar en stund först. Kom Liza, vi sätter oss i soffan”, säger Stina.

Herman och jag går och gör oss i ordning för natten. De har lagt fram tandborstar och handdukar till oss. Jag klär av mig, har ju bara den ny cerise klänningen på mig, och går ut i badrummet. När jag står och borstar tänderna känner jag att Herman kommer och ställer sig bakom. Lägger armarna om mig och ger mig en kram. Att han också är naken råder det ingen tvekan om. Hans kropp är varm, lite mjuk och god. Ja mjuk, nåja, jag känner även en del som inte verkar så mjuk. Fortsätter att borsta tänderna, men blir allt blötare. Särar lite på benen, vill känna honom där, mellan benen. Och, som på beställning, trycker han in lite, så den hämnar mellan benen, lite snett neråt eftersom han är lite längre än mig. När jag är klar vänder jag mig om, pressar min kropp mot hans och ger honom en riktigt härlig och intim kram. Vi känner allt som finns på våra kroppar. Sedan går jag in och lägger mig i sängen. Väntar.

Herman kommer ut. Stannar upp, tittar på mig. Ett fint leende. Sedan kommer han fram, kryper ner bredvid mig, på rygg. Jag kryper upp, nära honom. Lägger ett ben över hans. Huvudet på hans bringa. Min hand smeker honom över bröstet, ner över magen och finner, hans kuk, som är hård som stål. Står rakt upp. Jag smeker den varsamt. Skön att ta på. Underligt att det finns något så skönt, hårt men samtidigt mjukt, silkeslent. Jag smeker den lätt utanpå. Drar lite i huden som rör sig utanpå stålet. Upp mot toppen, ollonet. Så silkeslent och en liten droppe som sipprat ut. Stryker ut det på ollonet. När det torkat in, hämtar jag mer, som kommer upp ur den lilla öppningen. När jag tittar på den, ser den ut som min springa, fast i miniatyr. Så lustigt. Smeker den vidare och blir själv allt blötare.

”Vill du ha barn med mig?”, viskar jag. ”Kom, knulla mig, vill ha dig i mig, vill älska med dig. Sakta lugnt, ingen hets. Bara njuta. Minnas sedan att det var nu vi skapade ett litet barn. Vill du det?”

”Det vet du att jag vill. Långsamt? Försiktigt? Ömt? Mmm, det låter underbart”, viskar han tillbaka. Börjar smeka mig, mina bröst och bröstvårtorna. Så skönt. Sakta rör han sig ner på min kropp. Når min öppning, den är så våt. Han leker lite med sina fingrar. Jag behöver inte mer, vill bara ha honom, i mig! ”Kom, lägg dig ovanpå mig. Vill känna hela din kropp när vi älskar. Kom in i mig, känn min värme, känna hur skönt det är när du tränger dig in. Kom!”

Han lägger sig mellan mina ben, som är särade, bjuder in honom. Jag tar tag i hans stake, riktar in den där jag vill ha den. Sakta sjunker han in, spänner ut mig. Så skönt, när hans ollon passerar mina yttre och inre läppar och sedan sjunker allt djupare. Vilar där inne. Jag känner hur han fyller mig, underbart. Bara ligga där och känna denna fantastiska man. Jag börjar röra mig, juckar mot honom och sedan trycker ner rumpan i sängen. Sakta, vill känna varenda rörelse. Måste få ta tid. Jag vet att han är uthållig, men vill ändå dra ut på det. Känna mig så här uppfylld, känna hur han rör sig, stimulerar mig, bli ett med honom.

Sakta börjar vi röra oss mot varandra, gnuggar mot varandra. Känner hur vi ger och tar, utan någon brådska. Vi ligger bara och njuter, han i mig, jag omsluter honom. Vet inte hur länge vi bara ligger där, rör oss sakta och lugnt, njuter. Vi hör hur Stina och mamma kommer in. De stannar och bara ser på oss. Vi njuter av deras blickar. Vill att tiden ska stå stilla. Vi är ett, men också del av en större helhet.

Mamma kommer fram, stryker mig sakta över håret, ger mig en puss. Stina smeker Herman på ryggen. Sedan lägger de sig bredvid oss. En på varje sida. Håller om oss medan vi sakta rör oss in och ut ur varandra. Så underbart, så skönt att få stödet, men också att bara få sjunka in i vårt samlag.

Herman börjar röra sig lite snabbare. Jag följer med, har inte långt kvar. Känner en hand och ett finger som tränger in mellan oss. Börjar gnugga min klitta. Behövs inte mer, jag skriker ut min orgasm: ”JAA, jaa, nuuu, åhhh. Kom i mig, spruta mig full, nuuu”.

Herman ökar farten. Hans kuk rör sig nu ut och in, ut och in. Den växer på bredden, eller är det jag som blir trängre. Masserar honom med mina muskler. Känner hur han stelnar till lite, sedan ryckvis pumpar ut sin säd i mig, fyller mig med den också. Vill ha den där, vill att han gör mig med barn.

Sedan ligger vi bara där, han ovanpå mig. Vi känner bägge fyra händer som smeker oss, tar hand om oss. Så skönt att känna kärleken strömma över mig, över oss.

Sakta återvänder vi till medvetande. Jag kniper till lite och han kommer ur mig. Rullar över på rygg bredvid mig. Vi ligger där alla fyra. Håller om varandra.

Efter en stund vaknar jag, måste ha somnat. Hör de andras lugna andhämtning. Måste tassa upp på toaletten. Sedan går jag tillbaka, kryper upp bredvid mamma och somnar om.

När jag vaknar nästa gång känner jag att det händer något i sängen. Det är ljust i rummet. Måste vara morgon. Ser hur min mamma har satt sig över Herman och sakta rider honom. Har hon lyckats få upp hans kuk? Ser så ut. Han ser mycket nöjd ut och mamma är inte mindre nöjd. De har nog börjat lugnt. Ser att jag vaknat och börjar öka takten. Mammas bröst hoppar upp och ner. Herman greppar ett av dem, drar ner henne så att han kan börja suga på det.

Nu är det jag som ger dem stöd. Smeker mamma över ryggen, sedan tar jag en hand och gnuggar hennes klitoris. Hon börjar stöna, har nog inte så långt kvar. Herman, däremot, verkar inte vara där än. Hans kuk åker in och ut, mamma ökar takten, ser hur hon spänner kroppen, känner hur hon drar ihop sig under min hand. Lättar och smeker nu bara lätt på hennes klitoris, vill inte överstimulera.

Herman lyfter av mamma, ställer henne på alla fyra, kryper bakom och kör in kuken i hennes fitta, som är som en öppen apelsin mellan hennes ben. Jag kryper över till Stina. Hon ligger och ser på, ser faktiskt ut att njuta. Kramar om henne, smeker henne över kroppen och ner mot hennes mjuka sköte. Hon är riktigt våt. Har först sett sin man knulla mig i går kväll sedan när han nu sätter på min mamma och hon blir kåt. Vilken härlig kvinna, vill se sin man knulla. Men nu ska jag ge hennes en massage, se till att hon också får njuta. Denna gång, mjukt och fint. Tortyr har vi ägnat oss åt tidigare. Var sak har sin tid – och plats. Nu är det hon som bara ska få det skönt. Jag ger henne en kyss, sedan kysser jag mig ner över hennes fina bröst. De är ljuvliga. Lite lösa, men så vackra och sugvänliga. Så sköna bröstvårtor att leka med, suga på, slicka. Sedan fortsätter jag ner tills min mun är över hennes sköte. Smeker först med händerna, öppnar upp henne och börjar slicka. Nerifrån och upp, bara i springan. Leker samtidigt lite med fingrarna i henne. Kommer upp med munnen till hennes ganska tydliga och hårda klitoris. Suger in den i munnen, leker med tungan på den. Hör att hon tycker det är skönt. Ökar trycket lite. Blöter ner mina fingrar och trevande hittar hennes bakre hål. Hon är med och slappnar av musklerna. Mitt finger kommer lätt in, tar sedan två och tre fingrar.

Pullar i rumpan och slickar, suger, biter lätt i klitorisen. Nu börjar hon gny allt mer högljutt. Tror hon är på väg. Hon synkar sina stön med de som kommer från Herman, som nu verkligen fått upp farten i min mamma. Känner hur Stina spänner kroppen, spänner rumpan, kan inte röra mig. Sedan klämmer hon åt mitt huvud med benen och kommer, kommer i vågor. Samtidigt grymtar Herman på sitt sätt när han kommer, sprutar in i min mor. Så härligt att känna Stinas orgasm och samtidigt höra Herman. Undrar om inte mammas orgasm bara har fortsatt hela tiden också. Hon ser helt slut ut.

Vi faller alla ihop i sängen. Blött lite här och där, känns det som. Efter en stund säger Stina ”jag måste tvätta av mig, någon mer än jag som vill krypa ner i bubbelpoolen? Vi nickar och ger ifrån oss läten, som bara kan tydas på ett jakande. Stina går ut, vi hör hur hon sätter igång poolen. Sedan kommer vi en efter en, kryper ner och bara sitter och tittar på varandra.

Mamma tittar på Herman och säger ”jag slutade också med mina piller i förra veckan. Vad skulle du, ni, säga om jag också blir gravid?”

”Min älskling, det skulle vara underbart”, säger Stina direkt. Två små barn att vårda som våra. De får fyra föräldrar. Undrar hur det kommer att se ut? Tja, de flesta tror nog att Herman och jag är mor- eller farföräldrar”.

”Kan bara hålla med Stina. Det vore fantastiskt. Jag håller tummarna. Och, lyckades vi inte nu, så finns det många möjligheter kvar. Jag vill verkligen ha mer sex med er bägge. Och det gäller även när ni båda är ordentligt med barn. För man får väl inte säga ’på smällen’?”, säger Herman.

Ja, hur kommer det att gå? Blir de med barn? Och hur går det med det nya jobbet? Läs nästa kapitel! Och glöm inte att markera om ni gillar berättelsen.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren