Publicerat
Kategori: Sexnoveller

En anställning med förmåner

Vad ska man göra? Jag pratar fyra språk flytande och två andra hjälpligt. Tog studenten i våras, men vill inte plugga vidare, i alla fall inte ännu på ett tag. Jag är en tjej på 19 år. Både mina kompisar och deras föräldrar tycker jag är trevlig, väluppfostrad och kan sköta mig. Ja, det där med att sköta mig, stämmer nog inte helt. Jag är impulsiv, har hamnat i fel säng mer än en gång, men aldrig ångrat det.

Låt mig beskriva mig själv i några, men ord. 168 cm lång, 55 kg, mörkhårig, svart faktiskt, och har det ganska kortklippt. Lite brunaktig hy, har släktingar i Grekland. Grabbarna tittar efter mig och jag är stolt både över min rumpa, som är fast och välaccentuerad, och mina bröst, som visserligen inte är överdrivet stora, men är mycket välformade och med vårtor, som alltför ofta blir stenhårda, mitt i en mörk vårtgård. Lite mer intimt, så är även mina yttre blygdläppar lite mörka. Inte alls så där ljusa som de flesta svenska tjejer. Men det är väl mitt sydländska påbrå och kanske finns det någon ännu mer mörkhyad längre tillbaka? Hur som helst, jag är nöjd med mitt utseende. Och, just det, jag heter Beatrix efter min franska mormor.

Men vad ska jag göra, nu när skolan är slut. Måste jobba, göra något. Kan inte bara gå och dra. Det skulle min mamma aldrig acceptera. Men just nu svävar jag bara omkring, tar dagen som den kommer. Slänger ut lite krokar där jag kan. Inte minst pratar jag med mina kompisars föräldrar. Jobb, har jag förstått, får man oftast på rekommendationer.

Min mamma, som jag lever med, är ensam. Pappa försvann redan när jag var liten. Har bara någon enstaka sporadisk kontakt med honom. Oftast är han ute och reser. Fast nu på midsommar blev jag bjuden till honom. Han skulle ha lite sommarfest sa han. Jag hade just inget annat att göra, så jag tackade ja. Inte så ofta han tar kontakt och verkligen bjuder in mig.

På midsommarafton klär jag mig somrigt, en kort snygg ljus klänning, som sitter som en handske på min kropp. Framhäver det som ska framhävas och döljer det som inte ska visas, i alla fall inte på en gång.

Vädret är så där härligt varmt. Björkarna är ljust gröna. Några insekter surrar i skuggan. Fåglarna tystnade redan för en vecka sedan. Nu ligger de på ägg, ska snart kläckas. Kort sagt en perfekt midsommar. Jag kommer till pappas fest. Ser mig omkring. Alla är medelålders eller äldre. Ingen bryr sig om mig. Jo, det är fel, flera av männen följer mig med ögonen. Några ser ut som om de skulle vilja äta upp mig på en gång. Är alla här så trötta på sina fruar? Eller är det bara den vanliga manliga instinkten att jaga, oavsett om man har kött så det räcker?

Efter en stund ser pappa mig. Kommer fram, kramar om mig. Inte ofta det sker. Vill han visa upp mig, eller vad är det frågan om? Han brukar ju alltid ha någon ung vacker kvinna vid din sida, olika varje gång. Är jag den kvinnan nu?

Alla står i olika klungor, säkert totalt mer än tjugo personer, med glas i händerna. Pappa klappar i händerna och alla tystnar. ”Det är en speciell dag i dag. Bortsett från midsommar, som ju faktiskt inträffar varje år. Nej, idag är det för att min fina dotter är med oss. Kan inte påminna mig när hon senast var det. Beatrix, här, är en ovanligt begåvad kvinna. Pratar sex språk och har nyligen tagit studenten”. Någon säger något, hör inte riktigt vad. ”Nej, sex olika språk, inte sexspråk, som du din gamla snusk gubbe antyder. Hur som helst, jag är mycket stolt över henne och över den unga kvinna hon blivit”. Lite väl sexistiskt, tycker jag. Men han är ju som han är. Förstår varför mamma inte ville han något att göra med honom efter det att hon fått mig.

Min pappa tar mig under armen och går runt, presenterar mig för olika personer. Omöjligt att minnas alla, men några stack ut. Och speciellt en. Han var väl omkring 40-45 år, gissar jag. Solbränd och med ett stort varmt leende. Såg mig i ögonen hela tiden vi pratade, inte någon gång gjorde ögonen en utflykt till mina bröst eller kropp. Verkade genuint intresserad. Förhörde sig om vilka språk jag pratade. ”Svenska, engelska, franska och spanska”, svarade jag. ”Dessutom ganska bra arabiska och tyska samt lite japanska”.

”Oj, då. Det blir ju sju språk”, säger han.

”Ja, men japanska läste jag bara ett par år i gymnasiet, räknas egentligen inte. De första fyra har jag genom mina släktingar, som jag varit mycket hos. Tyska och arabiska, tja, det är lite mer komplicerat, men klarar mig, även om alla hör att jag inte har dem som modersmål”.

”Fantastiskt! Och vad kommer du att göra nu efter skolan? Plugga vidare, resa runt jorden, eller?”, frågan han.

”Jag vet faktiskt inte. Inte plugga, jobba, hoppas jag. Om jag hittar något”. Då ser jag för första gången att han betraktar mig. Tar ett steg bakåt, granskar mig från fötterna och upp, sedan ner igen. Känns som jag lika gärna kunde vara naken. Han ser rakt genom mina kläder. Sedan nickar han, ler lite halvt.

”Hur är du som person? Ditt yttre lämnar inget att önska. Kan du beskriva dig själv, hur ser du på dig själv och vad brukar folk säga om dig? Och då menar jag inte utseendet, det kan jag se själv”, säger han.

”Oj, har inte tänkt så mycket på det. Mina kompisar och deras föräldrar brukar framhäva mig som ett exempel när det gäller att veta hur man ska föra sig. Det har min mamma och min mormor präntat in i mig sedan jag var en bebis. Sedan? Ja, vad ska jag säga. Ganska öppen, social, gillar människor. Brukar inte ha några fördomar, tror jag. Tja, ungefär så….”.

”Mmm, kanske har jag något som kan passa dig”, säger han. ”Och mig…”, lägger han till. ”Just det, jag heter Jack. Jack Sivert, och är pilot och ägare till ett litet flygbolag. En slags limousin i luften. Man hyr mitt plan istället för att äga ett eget plan, eller när någon eller något behöver transporteras någonstans, om du förstår hur jag menar. Vi är alltid två piloter och har haft en flygvärdinna, men hon har sagt upp sig och slutar nu i månadsskiftet”.

”Spännande, men jag kan ingenting om flyg, eller vad en flygvärdinna gör. Har ju sett på vanliga flyg, men?”

”Vi, jag, får utbilda dig. Du måste kunna allt om säkerhet och vad man måste göra i olika situationer. Bäst är om du pryar och följer med på några flygningar medan vår nuvarande tjej är kvar”, föreslår han. ”Om du tycker det fungerar och verkar bra efter det, så pratar vi mer om anställning, lön och vad du förväntas göra. Det viktigaste i jobbet är service, service och service. Allt för kunderna, det är ju de som betalar”.

”Service, det tror jag att jag klarar, men kanske svårt om det är oroligt i luften. Men det antar jag kunderna har förståelse för”.

”Ja, ursäkta att jag frågar, men hur har du det med pojkvän?”, frågar Jack.

”Ingen just nu. Tog slut i vintras. Han ville inte det jag ville, och inte så ofta heller”, säger jag och rodnar, när jag inser vad det är jag säger.

”Bra, bra, ja det besvarar även mina följdfrågor. Tror det kommer att bli mycket bra. Här är mitt kort. Kan du vara på Bromma flygplats kl åtta på måndag? Vi har en flygning till Nice, som är bokad med avgång klockan tolv. Då har vi några timmar att gå genom det väsentligaste innan”.

”Ohh, tack, vad roligt, ja gärna. Vad ska jag ha på mig? Ska man inte ha någon form av uniform?”

”Du får kläder på måndag. Viktigt är att du har snygga underkläder. Fast du är så ung, behöver nog ingen bh. Mmm, blir nog bäst utan, tror jag. Ja, vi får se på måndag…”.

”Oj, vad är detta?”, tänker jag. ”Ingen bh? Hur menar du? Jag har i och för sig inga problem med det, men känns lite konstigt, så där…”, stammar jag fram.

”Vi ser på det på måndag. Men du är så söt och fin att jag inte tror det behövs. Och kan ju vara lite intresseväckande för kunderna. Skadar aldrig att ge lite mer än de förväntar sig. Service är viktigt, men även hur den levereras”, säger Jack. ”Då ses vi klockan åtta på Bromma. Nu måste jag mingla vidare lite. Får inte dricka 48 timmar innan och vara återhållsam 60 timmar innan”.

Jack försvinner och börjar prata med några andra. Jag är helt uppfylld. Ett jobb, bara så där, och resa dessutom! Men, vad menar han med service och ge kunderna vad de vill ha?

Resten av festen och helgen går fort. Solar lite, vill försöka vara så brun som möjligt. Gudskelov att jag bor så att jag kan sola utan att någon ser mig. Tar av mig allt och ligger i solen både lördag och söndag. Blev i alla fall lite färg, och de vita delarna efter bikinin suddades ut lite.

På måndag morgon tar jag bussen och kommer ut till flygplatsen redan en kvart före åtta. Jag ringer Jack och säger att jag är där. ”Utmärkt. Gå till Grind E, så möter jag dig där”.

Efter en stund hittar jag Grind E. Lustigt, det finns flera sätt att komma in på flygplatsen. Jack står där och väntar. Pratar med den kvinnliga vakten, som släpper in mig, efter att ha visat legitimation och blivit inskriven i hennes system. Sedan går vi en bra bit bort och kommer till ett fint litet plan. Ja, litet i förhållande till de reguljära. Vi går ombord och jag ser att det finns sex bekväma stora fåtöljer och ett par lite mindre. Jack visar på att vi ska sätta oss ner.

”Det här är en ganska liten privatjet. Vi tar aldrig mer än sex passagerare. De två bakre stolarna är för besättningen. Längst bak finns toalett och ett litet pentry. Dessutom bakom ett skynke finns det en säng. Vi lagar aldrig mat, har ett antal färdiga rätter som värms upp när de ska serveras. Självklart har vi fullsortiment av drycker, eller i alla fall de mest vanliga. Vin av olika slag, självklart. Det viktigaste i jobbet är att se till passagerarnas säkerhet. Att de är fastspända, visa på nödutgångar, syrgasmasker och flytvästar. Ja, i princip allt det som man gör på vanliga flyg. Ditt jobb idag är att servera mat och dryck. Och vara till lags om passagerarna, kunderna, vill något. Övriga uppgifter kommer Jeanett att sköta. Du får studera vad hon gör och fråga, när det är något du inte förstår. De här första flygningarna är lite prövotid”, förklarar Jack.

”Ja servera är nog inget problem, bara jag vet var saker finns och hur maten ska värmas, men jag lär mig nog. Skulle jag ha några speciella kläder? När kommer Jeanett?”

”Kläder, just det”, säger Jack. Går bak till ett skåp, eller garderob. ”Vad har du för storlek? Jag har 36 och 38, passar något av det?”.

”36 blir nog bra”. Jack tar fram lite kläder, lägger på en stol.

”Prova de här, så får vi se om de passar. Gör det här så får jag se, hoppas du inte är blyg, vi är ganska öppna här i besättningen”.

Jag tittar på Jack sedan på kläderna. Det är en ljus skjorta med korta ärmar och en kort liten kjol. Hoppas det inte är för kallt ombord, tänker jag. De ser inte så varma ut. Jag vänder baken mot honom. Börjar ta av mig min tröja. Jag hoppade över bh:n. Känns lite utsatt nu, men jag får snabbt på mig skjortan och knäpper alla knappar. Sedan krånglar jag av mig mina jeans och kliver i kjolen. Drar upp kedjan i sidan. Kläderna passar perfekt, lite för perfekt. Känns som mina bröst nästan spränger skjortan, blir en glipa, hoppas knapparna håller… och kjolen sitter tight över min rumpa. Tur att jag tog en liten string, annars hade säkert troskanten synts. När jag är klar, vänder jag mig om ”Tra-la”, säger jag och gör en liten piruett och niger.

Jack ser inspekterande på mig. Uppifrån och ner och sedan tillbaka. Han har verkligen ett sätt att se på en som gör att jag känner mig naknare än jag är i dessa kläder.

”Snygg, perfekt, kläderna sitter utmärkt på dig. Kunde inte vara bättre! Men, knäpp upp ett par knappar i skjortan. Får inte vara alltför hopknäppt”. Jag tvekar. Om jag knäpper upp så kommer brösten nästan att välla ut, vad händer när jag behöver böja mig fram? Och hur ser det ut bakifrån, när jag böjer mig. Måste tänka på att böja knäna, inte bara bocka mig fram. Jag knäpper upp två knappar. Känns lite naket, men samtidigt ganska sexigt.

Jack tittar på mig och ler, ”mmm, ja, det där blir bra. Du kommer att göra succé, det är jag säker på. Jo, du ställer ju upp och jobbar de här dagarna, även om du är under utbildning. Är det okey om du får 5000 per flygning? Hotell betalar företaget när vi behöver bo över, men inget traktamente. Inte nu i början, i alla fall. Sedan får vi diskutera lönen om du vill vara kvar när Jeanett slutar”.

Oj, 5000 per flygning, det är ju inte dåligt. Undrar hur många flygningar de brukar göra per månad? ”Låter helt fantastiskt. Hur många flygningar brukar det bli på en månad?”, frågar jag.

”Ja, vi är ganska fullbokade. Nu flyger vi till Nice idag. Bor över där, sedan flyger vi hem passagerarna igen i morgon kväll. På onsdag har vi inget inbokat, men torsdag blir det London tur och retur samma dag och fredag en tur till Zagreb. Om vi flyger hem igen, eller stannar där vet jag inte ännu. Passagerarna ska inte hem igen förrän tisdag veckan därpå. Beror på om vi får någon annan flygning där emellan. Oj, glömde att säga att du borde ha tagit med övernattningsgrejor, men du får handla vad du behöver när vi kommer till Nice. Bra att sedan ha en omgång här på planet, man vet aldrig om och när det behövs”.

Jag kan inte låta bli att räkna. Det blir minst sex flygningar på en dryg vecka. 30.000 kronor bara på den tiden! Wow! Just då kommer en tjej ombord på planet. Hon är brunett, har en kappa på sig. När hon tar av sig den har hon likadana kläder som jag. Hon har tre knappar oknäppta i skjortan, det ger full insyn på hennes fantastiska bröst. Ser att hennes vårtgårdar är ganska stora och mörka. Bröstvårtorna står rakt ut och det går inte att undvika att se dem. Ingen bh. Hon säger hej till Jack, tar av sig kappan och hänger in den i garderoben. Sätter in den lilla bag hon har också. När hon böjer sig ner ser jag, oh my God, hon har inga trosor. Jag ser rakt in på hennes, hennes, ja hennes fitta, som buktar ut mellan benen.

Jack ser hur jag spärrar upp ögonen. ”Ja, Jeanett är lite exhibitionist av sig, men kunderna uppskattar det mycket. Hon lockar kunderna att komma tillbaka, speciellt de manliga. Hon får lite provision varje gång kunder kommer tillbaka”.

”Jeanett, det här är Beatrix, som ska provjobba den närmaste tiden och om det fungerar ta över efter dig. Du får instruera henne i det du gör, låt henne vara med i alla delar ”, säger Jack.

”Alla delar, verkligen alla? Vet ju inte vad som händer på dessa flygningarna”, säger Jeanett.

Vad menar hon? Händer? Och vad är det hon inte tycker eller tror att jag bör vara med på? Nåja, det visar sig nog. Tag en sak i sänder, tänker jag.

Medan Jack går i väg till byggnaden, han sa något om att diskutera flygplanen och få okey på den, så börjar Jeanett visa mig planet och var saker finns. ”Så du ska börja här? Har du någon erfarenhet av jobbet sedan tidigare?”, frågar hon.

”Nej. Träffade Jack i fredags på en fest och han föreslog att jag skulle komma och prova. Gick ut gymnasiet precis. Det hela kom lite plötsligt, men hade inga andra planer, så varför inte försöka, tänkte jag”.

”Okey. Jag förstår, tror jag. Och du och Jack, har ni något?”

”Nej, han är bara en kompis, tror jag, med min pappa. Det var han som presenterade mig. Men berätta vad är det som du menade med Allt, nyss?”, undrar jag.

”Ja, vi är ju ett ganska litet flygbolag. Det går nog inte att vara mindre, bara ett plan, två piloter och en flygvärdinna. Ja två nu då. Passagerarna är nästan bara män, även om det har blivit fler kvinnor på senaste tiden. Ibland är det bara en man, ibland några stycken. Nästan aldrig fullt. Som Jack brukar säga, service är vår viktigaste framgångsfaktor. En del män vill gärna ha lite extra service, en del nöjer sig med att bara titta. Jag ser att du har fått på dig skjortan och att du fyller ut den ordentligt. Det uppskattas. Du får nog knäppa upp en knapp till, blir mer intressant, ger mer business. Jag, och du nu, ingår i affärskonceptet. Vi ska ge något intressant att se på, vara servicevänliga i allt. Var beredd på att en del män inte bara vill se, de vill känna också. Hoppas du inte är alltför pryd?”, säger Jeanett.

”Oj, visste inte det. Men nu förstår jag vad Jack frågat om och det han antytt men inte sagt. Menar du att de tar på brösten. Rumpan?”

”Ja, nästan mer regel än undantag, speciellt när det bara är en eller när det är ett gubbgäng som är ute för att roa sig. Resan till London är en sådan. De har varit kunder många gånger och är vana att ta för sig. Hur är det, har du något på dig under kjolen?”

”Ja, en liten string, den syns inte”.

”Ta av den. Nu till Nice är det ett lite äldre par, de är gifta, men bägge vill gärna känna och leka med mig. Och dig, nu också. De vill klämma och krama och känna om du är fuktig. Är du rakad?”

”Ja, i stort sett, i alla fall. Men får de verkligen ta mig på fiffi? Känns inte helt okey. Nu förstår jag varför lönen är så hög. Det förväntas av oss att vi ställer upp på det?”, frågar jag.

”Ja, att bli tafsad på ingår, hoppas du inte har några problem med det? De som absolut vill komma med i 10.000 metersklubben, de får betala extra, och är ingenting som du måste vara med på. Men en krona per meter….?”

”Är det därför ditt finns en säng där bak? Är Jack med på det också?”

”Nej, det är upp till dig. Han får nöjda kunder, men lägger sig inte i hur och vad vi gör. Du får bestämma själv vad du vill och vad du inte vill, och vad du vill ha i ersättning om du ställer upp”.

Då kommer ännu en man ombord. Han har flyguniform, ser mycket proper ut. Snygg med ett välskött skägg. Yngre än Jack, kanske runt 35 år, gissar jag. Efter en kort stund kommer Jack tillbaka. Han går bak i kabinen och börjar byta om till sin uniform. Står nästan helt naken, verkar inte vara blyg. Ser att han har en ordentlig bulle i kalsongen. När han är klar ringer hans telefon. ”Okey, välkomna. Ja Jeanette och vår nya flygvärdinna kommer ut och möter er, leder er till planet”.

Jeanette tecknar ”kom med”, och vi går ut på plattan, fram till byggnaden och till det rum där våra passagerare väntar. När vi kommer in i rummet väntar ett par i 60-årsåldern på oss. De tittar på oss, skiner upp när de ser oss. ”Vad trevligt, är ni två idag.och lika söta och vackra bägge två. Jag ser verkligen fram mot resan”, säger kvinnan. Mannen nickar, ler, håller med. Slickar han sig om munnen? Ska bli intressant att se vad en sådan här resa innebär.

Vi ledsagar dem ut till flygplanet . Piloterna håller på med sina pre-flight kontroller. Paret sätter sig i var sin fåtölj, på var sin sida om gången. Jeanette, frågar om de vill ha något att dricka. Kvinnan väljer ett glas champagne och mannen ber om en öl. Jag går bak till pentryt och gör i ordning beställningen. Korkar upp champagnen. Tur att jag gjort det förut. Jag hör hur paret pratar med Jeanette, de frågar nog vem jag är. När jag kommer tillbaka tystnar de. Jag bjuder champagnen till kvinnan och dukar upp öl och glas till mannen. När jag lutar mig fram känner jag en hand som helt oblygt känner under min korta kjol, rakt på mitt sköte. Jag rycker till, håller på att hälla ut ölen, men räddar det i sista sekund.

”Har du underbyxor på dig?”, utbrister kvinnan. ”Har inte företaget sagt till dig att inte ha några underkläder. Så, iväg och ta av dem. Nej, förresten, gör det här, nu. Jag vill se när du gör det”.

Jag känner att jag rodnar. Skam? Nej, men generad. Vad ska jag göra? Kvinnan tittar uppfordrande på mig. ”Sätt igång, vi kan inte vänta hela dagen, och vi startar strax. Nu vill jag se hur du ser ut”. Tvekande böjer jag mig ner lite, börjar dra ner min stringtrosa. Kliver ur den och visar upp den.

”Bra, låt mig nu se dig. Herman, håll upp flickans kjol ordentligt. Och sära lite på benen!”, säger hon. Jag står där med kjolen upphissad och kvinnan tittar rakt in på min fiffi. Sedan tar hon handen och känner utanpå. Låter ett finger glida i min skåra. ”Herman, kan du känna också! Tycker hon verkar lite torr. Du får mjuka upp henne lite, så här kan vi inte ha det”, säger kvinnan ganska vasst.

Herman tittar nu, håller upp kjolen och sakta för sin hand. Mjukt lägger han handen över mitt sköte. Trycker lite med handloven på mitt venusberg. Sedan smeker han mig sakta. Kan inte undvika att tycka att det är både skönt och upphetsande. Samtidigt så absurt, förbjudet. Han fortsätter smeka mig. Jag bara står där, men särar lite mer på benen. Efter en stund för han sitt finger sakta nerifrån och upp i min springa. Delar lite på blygdläpparna och ser hur jag ser ut. Fortsätter att smeka mig i springan mot de inre blygdläpparna. Åhh, Gud, vad ät det här? Jag börjar bli våt, det känner jag. Och det gör han också. ”Mmm, nu tror jag du blivit lite fuktig. Nu, Stina, kan du känna”, säger han.

Stina, tar fram sin hand. Sticker ut ett finger och känner efter. Nickar nöjt. Sedan sticker hon in fingret i min grotta. Åhh, Gud, vad är det här för kvinna? Det konstiga är att jag är påverkad, blir allt blötare. Vill bli pullad, vill bli smekt. Då ropar Jack ut att det är dags att sitta ner för att starta. Deras behandling av mig upphör. ”Du har mer att ge, flicka, det här blir en mycket trevlig flygning. Herman, kanske kan du få leka lite, känna hur hon är på riktigt. Du tillhör ju redan 10.000-metersklubben, men kan nog få en inteckning till. Hon känns precis så där trång som du tycker om. Synd att det inte finns någon manlig uppassning här. Kanske kan vi locka ut styrman. Han är ju både trevlig och villig”, säger hon förnöjt, medan vi går bak och spänner fast oss i våra stolar.

Allting bara snurrar i mitt huvud. Vad har jag gett mig in på? Ska han knulla mig? Hur ställer jag mig till det? Hur går det till? Det finns en säng, ja visst, men…?

Jag hör hur de sitter och pratar, läppjar på sina drycker, lutar sig tillbaka. När Jack släcker skylten med säkerhetsbälte, ropar kvinnan på oss igen. Både jag och Jeanette går fram till dem. Kvinnan vänder sig till Jeanette, stoppar in en hand under hennes kjol och frågar ”vad brukar du ta för ett skutt sängen?”.

”Det beror på vad ni vill göra. Ni brukar lägga 25.000 kronor i skålen. Sedan beror det lite på. Senaste gångerna har herrn här förbrukat hela beloppet”, säger Jeanette.

”Ja, just det. Nu är det ju en ny flicka. Vi får nog göra ett introduktionserbjudande. Vad sägs om att vi lägger 40.000. Hon får behålla allt, oavsett vad som sker. Låter det resonabelt?”, på slutet vände hon sig till mig för att se om jag accepterar erbjudandet.

Jag bara nickar. Så mycket pengar. Vet ju inte vad som krävs, men det verkar ju som om Jeanette har överlevt flygningar tidigare med paret. Jag inte bara nickar, jag ger dem ett stort leende också.

”Bra, då är det klart ”, säger kvinnan. ”Jag börjar med förrätten, så att hon är ordentligt uppvärmd till dig, Herman lilla. Du får ta huvudrätten, men sedan vill jag bli erbjuden en skön efterrätt”.

Kvinnan reser sig upp, tar mig i handen och leder mig bak i planet. Bredvid sängen finns en kinesisk skål. Kvinnan öppnar handväskan och räknar upp 40 tusenlappar. Jag har aldrig sett en tusenlapp tidigare, men de verkar äkta. Sedan ber hon mig att lägga mig ner på sängen. Särar på mina ben och börjar utan vidare att slicka mig. Jag var våt tidigare. Hela situationen är så tokig, så galen, och jag blir blöt bara av det. Kvinnan kan dessutom dina saker, hon slickar så som jag aldrig tidigare blivit slickad. Sedan börjar hon lirka in ett par fingrar i mig. Reser sig sedan upp. ”Knäpp upp skjortan, ta av den!”, säger hon. Jag gör som hon ber mig om. Nu bara den korta kjolen som ligger ihopskrynklad runt midjan. Hon lägger sig tillrätta igen, men nu kramar hon mina bröst samtidigt som hon slickar, nu rakt på klittan. Jag känner att jag närmar mig, det kommer att gå för mig närsomhelst. Kvinnan slickar och knådar, drar i mina bröstvårtor. Smärtan gör att jag tippar över, kommer i en orgasm, inte den största, men helt okey. Jag känner hur endorfinerna strömmar ut i kroppen, hur mitt huvud bara vill känna mer och mer.

Efter en stund lägger det sig. Kvinnan tittar nöjt på mig. ”Sedan, som dessert, är det du som får återgälda den orgasmen. Jag kommer att styra dig, du ska då göra precis det som jag säger. Men nu, först, kommer Herman. Ahh, jag ser att han gjort sig redo. Tror att du nog får hjälpa honom bli riktigt hård. Han är inte särkilt svår, lite ömhet, kanske suga lite, så brukar det bli bra”.

Herman står naken framför mig. Han ser riktigt bra ut. Måste hålla sig i form. Kuken hänger rakt ner. Den ser enorm ut, säkert nästan 20 cm i slakt tillstånd. Undrar hur den blir när han får stånd? Jag sätter mig på sängen, Herman kommer och ställer sig framför mig. Kuken är precis i höjd med mitt ansikte. Jag tar fram händerna. Tar runt kuken, smeker den lite. Den börjar reagera på en gång, blir större, lite på längden, men speciellt tjockare. Lyfter upp den, för den till min mun. Slickar på ollonet. Smakar lite salt, men också lite tvål. Det mesta av håret är borta, bara lite precis ovanför kuken är kvar. Jag börjar slicka den efter skaftet.känner hur blodet pumpar in i den, rycker lite med varje hjärtslag. Stoppar in den i munnen. Ohh, han är stor. Har aldrig haft en så stor kuk i munnen tidigare och inte i fittan heller. Hur ska det här gå? Jag suger, skapar lite lagom undertryck i munnen och låter samtidigt tungan leka över ollonet, runt det, upp och ner på baksidan, känner de två små ”kuddarna” på varje sida om strängen. Herman börjar jucka lite in och ut, håller om mitt huvud. Han trycker inte in den så långt, vilket är tur.

Efter en stund drar han ut kuken, som nu är riktigt hård, står rakt ut. Nu ser jag att den är enorm. ”ställ dig på alla fyra”, säger han. Jag gör som han säger, särar på benen. Hoppas att det inte är baken han ska in i, det kommer inte att fungera. Han känner med handen på min fitta. Den är så våt den kan bli, måste droppa om den. ”Jag vet att jag är stor, troligen större än du upplevt tidigare. Jag kommer att ta det försiktigt. Du måste säga till om det inte går bra, då vilar vi lite, innan jag fortsätter. Okey?”

Jag bara nickar, känner att jag både vill och samtidigt är rädd. Han sätter ollonet mot min springa. Drar den lite fram och tillbaka. Sedan riktar han in sig mot mitt hål. Kommer precis in med ollonet. Känns som jag ska spricka. Han väntar lite. Drar ut den en centimeter och sjunker sedan ingen bit till. Nu är hela ollonet inne, jag känner där ollonet tar slut och skaftet börjar. Återigen tar han det lugnt. Lite ut och liten bit till in. Han håller på så många, många gånger. Till slut känner jag hur han fyller hela mig. Jag gnyr lite, gör lite ont men samtidigt himmelskt. Nu börjar han röra sig lite ut och sedan in. Börjar kännas bra. Mina safter rinner till, smörjer denna kolv som rör sig i min cylinder. Ju mer han rör sig ut och in, ju skönare blir det. Jag hjälper till att jucka. När han känner det ökar han. Drar nästan ut hela kuken långsamt för att sedan snabbare pressa in den igen.jag känner hur ollonet rör sig i mig, känner alla hans ådror på staken, känner hur de gnuggar och stimulerar hela mitt inre.

Klatsch, klatsch, klatsch. I snabb takt smiskar han hårt på mina skinkor. Då känner jag en ny orgasm som börjar byggas upp. Först inne i fittan, sedan i klitorisen och slutligen i hela kroppen, som skakar och rister. Smisket fick mig över gränsen, har inte upplevt det tidigare. Han fortsätter, fast lugnare, att knulla mig. Orgasmen får hela tiden ny föda när han pressar sig in. Vill inte ta slut. Till slut blir han stilla. ”Jag är inte färdig än, men du behöver vila”, säger han och rör sig inte. Jo, han sträcker fram händerna och kupar mina bröst. Leker med dem, varsamt. Ohh, så skönt han gör det.

När jag lugnat mig, känner jag hans kuk fortfarande i mig. Nu är det jag som börjar jucka och försöker spänna mina fittmuskler, vill massera hans kuk med fittan, så som han masserar mig med kuken. Sakta ökar vi takten igen. Nu märker jag att han börjar närma sig. Kramar mina skinkor, smiskar lite, inte så hårt, kör kuken in och ut snabbt. Sedan rycker det i den, känner hur han sprutar i mig. Flera gånger, klarar inte av att räkna. Hans sperma får inte plats i mig, kuken fyller upp mig redan. Jag känner hur det sipprar ut, trots att det inte borde finnas utrymme att göra det, så uppfylld som jag är.

Han drar sig ur. Ber mig vända på mig. ”Slicka, gör mig ren, se hur du sölat ner mig. Slicka upp allt”, nu har han fått en mer dominant röst. Jag tar tag i hans nu lite slakare kuk, slickar den ren. Suger in den i munnen, pressar ur den sperma som fortfarande gömmer sig i urinröret. Han smakar gott, men så har jag alltid älskat att smaka sperma. När han är ren, ger han mig en klapp på kinden och går ut, utan ett ord.

Kvinnan kommer tillbaka, nu är hon helt naken. Hon ser också ut att vara i god form. Brösten hänger lite grann, men inte alls farligt. I handen har hon något. Vad är det? En linjal och en, en gaffel, vanlig matgaffel.

Hon ställer sig nu på alla fyra. ”Smiska mig med linjalen på skinkorna. Hårt, vill ha röda märken”, säger hon. Jag tar linjalen ser på hennes vita, lite skrynkliga skinkor. Ser hennes fitta som tittar fram mellan benen. Jag höjer linjalen och slår till först på den ena, sedan på den andra skinkan. ”Hårdare, jag har varit en stygg flicka, behöver straffas, hårdare ”. Jag tar i och snärtar till, på höger, vänster höger och vänster igen. Nu ser jag hur varje slag ger röda linjer, ser nästan ut som om det sipprar ut lite blod. Ser fittan, vågar jag. Har hon fått smisk på den förut? Jag särar lite mer på hennes ben. Riktar in linjalen och slår till med bredsidan på hennes blygdläppar. ”Åhhh, ja, ja”, hör jag hur hon stönar. Vänder lite på linjalen, tar den vassa sidan och slår till precis i springan. Då tjuter hon. Av smärta? Av extas? Tror det är bägge. Jag ger ett slag till, sedan tittar jag på hennes bröst som hänger ner från kroppen. Tar och slår till på deras undersida. De gungar till. Blev inte så kraftigt, fel vinkel. Men ser att det blev ett rött märke där jag träffat.

”Duktig flicka. Nu vill jag att du behandlar mina blygdläppar. Ta gaffeln och dra den över de yttre. Se till att det syns var du varit. Sedan delar du på dem och smeker mig med gaffeln på de inre. Inte så hårt”. Hon lägger sig på rygg, särar helt på benen. Jag tar gaffeln och sätter den till den vänstra blygdläppen. Det blir röda märken när jag drar den över läppen. Gör samma sak på den högra. Mmm, ser inte så tokigt ut. Särar på läpparna och smeker de inre med gaffeln. Jag ryser i kroppen, skulle inte vilja bli behandlad så.

”Nu vill jag bli slickad, vill få orgasm, låt se vad du klarar. Hittills har du varit fantastisk”, säger hon.

Jag går ner med ansiktet mellan hennes ben, särar på blygdläpparna och slickar med bred tunga. Slickar där jag rispat henne. Hon smakar gott, annorlunda än de tjejer jag slickat tidigare. Är det olika beroende på ålder? Nu blir jag mer på, ägnar mig åt hennes klitoris. Känner att hon rör sig och gnyr allt mer. Går över i stönande. Blir tyst en stund för att i nästa ögonblick explodera i ljud och kramper. ”Ahhhhh, jaaaaaa, ohhh myyyy. Goood”, benen kniper till om mitt huvud. Hon är stark, jag sitter helt fast. Så efter en stund lossnar jag . Reser mig upp. Sträcker mig efter min handväska, hittar min eau de cologne. Häller ut lite i handen och för den till hennes fitta. Smörjer in den på hennes rispade blygdläppar. Hon tjuter i höga sky.

”Ajjjjj, vad gör du flicka, ajjjj, ohhhh, ajjjj”. Oj, där gick nog över gränsen. Sedan ser jag hennes leende. ”Det har jag inte upplevt tidigare, ohhh, helt fantastiskt. Tror du är värd hela beloppet och en bonus”. Hon reser sig upp på ganska ostadiga ben. Gräver i handväskan och räknar upp tio tusenlappar till. ”Det har du gjort dig förtjänt av, flicka. Nu vill jag bara sitta och njuta resten av resan. I morgon ska vi åka hem. Ser fram mot att träffa dig då igen. Och det väntar lika mycket till då”.

50.000 idag och lika mycket i morgon. Tillsammans med vad Jack betalar blir det 110.000 kronor på två dagar. Och dessutom blir jag knullad och får orgasmer. Vilket jobb! Undrar om pappa vet? Tänk om han är en kund också? Nej, nej, det vill jag inte.

Hur kommer det att gå för Beatrix? Kommer hennes pappa att vara involverad? Hör av er om ni vill få en fortsättning.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren