Publicerat
Kategori: Sexnoveller

En snuskhummers memoarer

Allting vart tokigt redan från början. Kanske blev jag tappad bakom en vagn, kanske var det något annat som inträffade; en olycka som jag då uppenbarligen inte kan komma ihåg men vad det än var så måste det ha ställt till det rejält för mig, annars skulle man väl inte ha blivit som man blev till sist… Fast vad som egentligen hände är och förblir ett mysterium. Som det mesta annat här i världen.

En del av förklaringen kan möjligtvis spåras i själva årtalet 1970, alltså det år som jag föddes. Ett annus horribilis som även såg inkarnationen av musikorkestrarna Hoola Bandoola Band, Fläsket Brinner och ABBA. Exakt på vilket sätt kan vara svårt att reda ut men själv är jag alltjämt övertygad om att det föreligger ett samband mellan alla dessa katastrofer inklusive min egen förlossning. Fast man måste ju låta även onda blommor blomma eller vad det nu är man brukar säga.

Naturligtvis visste jag hur barn blev till. Det hade ju varenda unge reda på, långt innan man började skolan. Och givetvis hade vi hört att det där var något som alla vuxna, eller i alla fall alla föräldrar höll på med lite för jämnan, bara för att det var skönt (det talades i detta sammanhang alltid om “mammor och pappor” vilket i och för sig uteslöt min egen mor ur resonemanget eftersom jag aldrig har haft någon far). Men det hela var ju fullständigt obegripligt.

Jag fattade helt enkelt inte. Vad var det som var så skönt? Och varför? Och hur, inte minst? Mina skolkamrater pratade rätt ofta om kärlek och fråga chans. Att det var en sorts överenskommelse mellan två personer kunde jag gå med på men vad bestod lockelsen i egentligen, både pojkar och flickor verkade mer eller mindre besatta av att leka Ryska Posten fast själv kunde jag inte engagera mig alls i detta spel.

Sedan hände något. Utan förvarning började jag bli stor, min röst förändrades och plötsligt var jag inte längre kortast i klassen. Hårstrån trängde fram både här och där. Mor sade att det var puberteten men hon förklarade inte närmare vad det innebar så jag fick söka mig till biblioteket och läsa på, det blev en smärre chock när jag insåg att från och med nu skulle allting handla om sex. Var det verkligen möjligt… Och jag som hitintills inte alls hade förstått vad det där med könsumgänge skulle vara bra för?

Men en vacker dag så begrep jag. I mitt minne skedde det verkligen över en natt, att jag vaknade upp en morgon och kände begär. Och jag förstod precis vad killarna i klassen menade när de snackade om tjejer i omklädningsrummet på gympan.

Att bli tonåring är jobbigt för alla, jag var sannerligen inget undantag. Det ständiga ståndet kunde man ju lätt göra någonting åt när andan föll på men det var inte alltid som onanin tillfredsställde den värkande längtan som bultade i bröstet. Känslan av att det fanns mera att önska sig satt kvar även efter att man hade torkat av sig utlösningen. Och ingen hjälp stod att finna. Jag sökte mig som vanligt till litteraturen men böckerna i min mors hyllor som avhandlade sexuallivet var föga upplyftande: Det fulländade äktenskapet var svårläst och uppriktigt sagt ganska tråkig medans Kärlekens tao innehöll den förfärande upplysningen att mannen för att må bra måste lära sig ligga utan att spruta. Det var inga glada budskap.

Jag minns särskilt en sommar då jag plågades svårt. På våren hade jag fyllt femton och pojkarna i bekantskapskretsen skröt vitt och brett om alla "snygga brudar” som de hade legat med. Visserligen hade jag aldrig sett någon av deras älskarinnor men jag förutsatte att de talade sanning ty hur skulle världen te sig om folk gick runt och ljög en rakt upp i ansiktet, rörande ett sådant känsligt ämne dessutom? De jämnåriga flickorna pratade däremot inte alls om sina erfarenheter men att flera av dem hade pojkvänner var otvivelaktigt. Tyvärr var deras följeslagare nästan uteslutande äldre killar, det förekom till exempel att mina kvinnliga klasskamrater blev hämtade med bil efter skolan. Så det var inte mycket att hoppas på för undertecknad som inte ens ägde en sketen moped.

Som vanligt reste vi till släkten vid havet under sommarlovet. Jag tyckte det var en trist tillvaro eftersom mina kusiner var så väldigt mycket yngre, jag fick vara barnvakt men hade inga kompisar. Nu hade jag ju inte särskilt många vänner därhemma heller men ändå… Och tjejer i min ålder var det ont om på den sömniga badorten, åtminstone saknades det flickor som kunde tänka sig att umgås med mig.

Mors nakenhet på stranden eggade mig nästan från vettet. Jag skämdes för att jag blev kåt när jag betraktade hennes generösa kurvor eftersom jag visste att det var förbjudet men samtidigt, det var ju bara hon och jag? I vår lilla familj, vill säga? Det fanns ingen far som kunde bli svartsjuk, inga syskon, så egentligen skulle vi ju kunna, jag menar, i hemmets lugna vrå och ingen behövde få reda på det… När jag tänkte på det viset kunde jag onanera med gott samvete.

I mina fantasier tog jag alltid mor bakifrån, stående för det mesta. Jag byggde upp dagdrömmar i vilka vi var på utflykt, vandrade genom en hage och råkade få se en hingst betäcka ett sto. Och då förstod mor hur det var fatt med mig, att jag behövde lätta på trycket och hon lutade sig mot staketet, putade med baken och drog upp klänningen, det visade sig att hon inte hade några trosor så jag behövde bara dra ner gylfen och sticka in den… Ett annat scenario var att hon kom ut ur duschen därhemma, med bara en handduk virad runt håret. Så hade hon faktiskt gjort ibland för länge sedan när jag var liten, jag kom mycket väl ihåg att hon vid flera tillfällen hade gått naken från badrummet till sitt sovrum. Jag tänkte mig att hon kom trippande i det skicket, att det stod en doft av tvål omkring henne och att hon var alldeles rosig om kinderna… Och när vi stötte ihop i köket lade hon sig villigt framstupa över köksbordet så att jag kunde sätta på henne.

När jag var ensam hemma hände det att jag placerade ett par soffkuddar på ett bord och hällde lite matolja i en plastpåse. Därefter satte jag påsen mellan kuddarna och klämde åt så att det bildades en lagom trång springa. Jag förde in min erigerade lem och stod sedan och stötte i den oljiga påsen, det var oerhört skönt och orgasmen blev i regel mycket kraftigare jämfört med när jag smekte mig själv med handen som vanligt. Och jag hoppades alltid att mor skulle komma på mig, att hon plötsligt skulle stå där i dörröppningen och chockerat betrakta min självbefläckelse för att kort därefter komma till insikt om att hon måste låta mig få knulla henne.

Den mest förbjudna tanken var att jag slickade mor efter att jag hade kommit inuti henne. Att hon stod kvar i samma ställning och bjöd ut sin läckra bakdel när jag hade dragit mig ur efter att ha planterat säden i hennes slida. Och att jag då föll på knä och stack in tungan mellan blygdläpparna… I min föreställning smakade det inte bara sperma (jag hade skam till sägandes en gång provsmakat min egen utlösning, den var fruktansvärt salt) utan även något annat som jag inte riktigt visste vad det var, någonting surt gissade jag eller kanske bittert, som bränt gammalt kaffe?

Fittan luktar fisk, brukade grabbarna skrika i skolkorridoren. På det brukade tjejerna inte svara, de vände sig bara bort och fnös, somliga var ju otroligt barnsliga… Men jag grubblade mycket över det där med kvinnans kön. Den för mig tillgängliga litteraturen hade inget att säga saken.

Efter att ferien var slut och vi var hemma i stan igen så hittade jag ett par vältummade herrtidningar i en koja i skogen där ungdomar brukade sitta och dricka folköl om kvällarna. Jag tordes tyvärr inte skaffa mig någon ny pornografi, vår lokala tobaksaffär var visserligen välsorterad inom det området men det kom ju inte på fråga att man skulle nedlåta sig till att be den äldre herren med sin korrekta uppsyn om att ta ner ett exemplar från hyllan på väggen bakom disken. Och förresten, vad skulle man välja? Alla publikationer såg ungefär likadana ut för omslagen var halvt dolda, av sedlighetsskäl förmodar jag.

Min entusiam inför Veckans STOPP, nr 12/1981 och Lektyr, nr 44/1978 dämpades dock ganska snart. De halvnakna kvinnorna på tidskrifternas framsida lovade runt men innehållet var dessvärre erbarmligt tunt, rubriker som “Allsvenska hockeyspelare åker i fängelse” och “Här lär sig kändisarnas privatchaufförer att avvärja terroristattacker” var inte vad jag hade hoppats på. Mycket text, långa artiklar av sensationskaraktär vilket bara var frustrerande, det var ju nakenbilderna man ville åt! Och för all del, mittuppslagen visade välformade fotomodeller i tjugo-trettioårsåldern, för det mesta i bara trosorna men någon gång ibland fick man även se en skymt av ett par rynkiga blygdläppar som stack fram ut en yvig buske. Jag bläddrade och tillfredsställde mig själv men det blev ändå aldrig lika upphetsande som när jag fantiserade om mor.

Fast den ena porrblaskan innehöll också små noveller. Det var särskilt en som jag läste gång på gång, den hade överskriften “Jag tog satsen i munnen”, en historia berättad i första person om en kvinna som följde med en okänd man hem efter en trafikincident (?!). Om man ändå hade fått se det på bild… Porrfilm var jag också mycket nyfiken på. En titel jag hade hört talas om som verkade lovande var “Långt ner i halsen” men jag vågade absolut inte besöka någon biograf som visade dylikt snusk och vi hade ingen videobandspelare hemma. Och även om vi hade haft det så skulle jag knappast kunna komma över en film, hur skulle det gå till? Min blygsel hindrade min sexuella utveckling, så mycket var säkert. Och jag led svåra kval.

***

Min kära mor hade en väninna som hon umgicks med i stort sett varje vecka. De sprang på vernissage eller teater, ibland när mor hade en ledig eftermiddag så satt de på något elegant ställe och drack te med scones. Väninnan var en excentrisk dam sprungen ur en högadlig släkt och följaktligen kallades hon Grevinnan när folk pratade om henne (vilket för övrigt gjordes ganska flitigt). Men hon hade gift sig ner sig, hennes man var ointruducerad lågadel och hade alltså ingen plats i Riddarhuset men i gengäld var han advokat och mycket framgångsrik, inte minst ekonomiskt. Grevinnan hade inga egna tillgångar -- ryktades det -- men tack vare sin make kunde hon ändå leva på stor fot som hemmafru. Hon var ungefär tio år äldre än mor.

Ibland fick jag följa med hem till dem på middagsbjudning. Välregisserade tillställningar med vanligtvis en åtta-tio gäster samt inhyrd kokerska med vit blus och svart förkläde som serverade maten. Advokaten var alltid mycket älskvärd, han skojade med mig och såg till att jag trivdes trots att att det sällan var några andra barn med. Min roll var som mors kavaljer. Men jag trånade efter Grevinnan... Hon var så vacker fastän hon var en gammal tant (åtminstone jämfört med mor). Grevinnans parfym berusade mig när hon kramades och pussade på kind, hon var högljutt översvallande och kallade mig sin “lilla sötsnut”, hon bar alltid spektakulära klänningar som trots att de bestod av ofantliga mängder tyg på något underligt vis framhävde bärarens frodiga kropp och det var liksom ingen svårighet att föreställa sig henne naken.

Min femtonde höst var vi hos Grevinnan och Advokaten två gånger i tät följd. Efter den första middagen dök hon upp i mina fantasier lika ofta som mor när jag låg i sängen och onanerade mig till sömns om kvällarna. Så jag såg med förväntan fram emot nästa gång vi skulle dit. Jag drömde om att besöka henne under dagtid, kanske direkt efter skolan, då var Advokaten säkert inte hemma men jag tänkte att Grevinnan kanske var lika kåt som jag, hon hade väl ingenting att göra om dagarna annat än att fantisera om erotiska äventyr… Och jag tänkte att hon säkert skulle vilja att jag tog henne bakifrån, hennes enastående ändalykt var om möjligt ännu mer lockande än mors.

Men jag ville ju inte göra Advokaten ledsen. Jag betraktade honom som en vän. I dagdrömmen låg paret i skilsmässa eller så hade han överseende, i det senare scenariot hade han en egen älskarinna som han ägnade sig åt och tyckte bara det var bra att jag tröstade Grevinnan med min unga virilitet. Under sömnlösa nätter byggde jag upp hela världar med komplicerade intriger där jag själv spelade en underordnad biroll men ändå fick knulla så mycket jag ville.

På lördagkvällen åkte vi taxi istället för att ta bussen, det var viktigt att komma i bil menade mor. Och för all del, även jag tyckte det var flott att vi fick skjuts till porten och att chauffören öppnade dörren för mor när hon skulle stiga ur. Det var ovanligt många gäster på bjudningen, vi var tjugo personer vid bordet totalt. Det flesta hade jag aldrig träffat förut och även om alla hälsade och ställde några artiga frågor så hamnade jag som enda ungdom lite utanför och blev sittade tyst bland de sorlande vuxna. Advokaten såg hur det var fatt och stack åt mig ett glas vin när inte mor såg.

Fy fan vilka tråkiga typer, ledsen att du ska behöva sitta tillsammans med alla dessa gamla träbockar, sade han. Men berätta nu, hur har du haft det i sommar egentligen, träffade du några fina tjejer eller?

Ingen annan vuxen ställde den typen av frågor. Först svarade jag undvikande men Advokaten lirkade med mig och plötsligt anförtrodde jag honom allt om min ensamhet och brist på erotik. Advokaten sade att han förstod, han hade själv varit ung och längtat. Han visste precis vad jag gick igenom.

Vi blev avbruta när andra gäster pockade på värdens uppmärksamhet. Middagen avåts och kvällen förflöt i en munter stämning, det dracks kaffe och konjak, cigarrer tändes och mor tog till och med ett litet glas likör och rökte cigarett i munstycke, hon som aldrig brukade röka annars. Samtalen blev allt livligare. Folk stimmade omkring i salongerna och jag kände mig kanske en liten, liten aning upprymd av vinet som jag hade fått smaka.

Plötslig var det någon som tog mig om axlarna och förde mig åt sidan. Det var Advokaten, han sade med låg röst att det var något han ville visa mig. Vi gick bort till hans arbetsrum. Det var möblerat med ett stort skrivbord, en läsfåtölj och bokhyllor från golv till tak. Han tyckte att jag skulle sätta mig medans han började gräva bland de proppfulla hyllorna.

Vad brukar du titta på när du runkar? sade Advokaten lättsamt med ryggen mot mig.

Jag kände hur jag rodnade och började svettas under armarna. Vilken fråga, så fruktansvärt opassande! Men jag fick också stånd vilket i sig var ganska pinsamt. Advokaten letade fram en tjock foliant, den vägde bly och innehöll svartvita foton, i huvudsak föreställade nakna killar i övre tonåren. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till så jag satt blickstilla utan att säga något. Advokaten tog in min reaktion och mumlade strax fram en ursäkt, han borde ha begripit bättre, han letade istället upp några tidskrifter och presenterade dem för mig, sade att jag kunde få låna hem dem om jag hade lust.

I händerna fick jag ett magasin som hette Private. Och lust var sannerligen rätta ordet… Omslaget visade en ung tjej som höll en erigerad manslem i varje hand, de svullna ollonen närmade sig hennes leende läppar och jag blev vansinnigt kåt vid första anblicken. När jag började bläddra blev jag nästan andfådd av kättja, jag hade aldrig tidigare sett något liknade: bildserier med två eller tre män som satte på en kvinna i alla hål. Att hon kunde rida en kille samtidigt som en annan tog henne där bak hade jag inte ens kunnat föreställa mig, jag visste inte att det var möjligt… Eller två kukar i en och samma mun, det var otroligt upphetsande att skåda. Men bäst av allt var hur sessionerna slutade: männen sköt sina utlösningar rakt in i kvinnans vidöppna gap, de kladdade ner hennes vackra ansikte, i närbild kunde man studera hur sperman stänkte och föll i glänsande klickar på hennes uträckta tunga.

Skynda dig att ta fram den, viskade Advokaten och kastade en snabb blick mot dörren.

Först tvekade jag. Hade han låst om oss, jag trodde inte det? Visserligen var jag så kåt att det smärtade, jag ville så förtvivlat gärna onanera till de underbara scenerna men visste inte ifall jag önskade att Advokaten skulle se på medans jag smekte mig själv. Och tänk ifall någon annan plötsligt kom in? Det kändes väldigt genant alltsammans men till sist tänkte jag att va fan, jag förgås om jag inte får spruta snart… Så jag knäppte upp gylfen och plockade ut ståkuken.

Då hände det som jag minst av allt hade väntat mig: Advokaten föll på knä på mattan, han tog tag i mina byxor och kalsonger och drog resolut ner dem ända till fotknölarna. Jag särade rent automatiskt på benen där jag satt i fåtöljen och han lutade sig fram mellan mina knän. Hans ena hand kupades runt min pung samtidigt som han började runka mig med den andra. Genast började det pirra oroväckade mycket i underlivet.

Kolla du på bilderna så ska jag göra det skönt för dig, mumlade Advokaten utan att titta upp.

Han böjde sig ner och gapade över min styva lem. Jag drog häftigt efter andan och tappade tidskriften på golvet när hans läppar omslöt mig. Advokaten rörde huvudet rytmiskt fram och tillbaka och jag kände hans lena tunga vispa mot undersidan av mitt ollon, hans mun var våt och varm och han masserade försiktigt mina kulor. Det var verkligen härligt, kittlingen i kuken överträffade allt som jag tidigare hade åstadkommit för egen hand. Synd bara att det var Advokaten som gjorde mig den äran. Ifall det hade varit Grevinnan som sög av mig hade lyckan varit fullständig.

En halv minut, inte mer, sedan var jag hjälplöst förlorad. Det var omöjligt att hålla emot längre och jag fick panik, man borde väl förvarna om vad som var på väg att hända, hörde inte det till god ton i sådana här sammanhang? Men jag förmådde inte säga till. Och dessutom var det redan försent, herregud, han fick ju satsen i munnen, det hade han väl knappast tänkt sig eller?

Men Advokaten suckade av vällust när det gick för mig. Själv var jag tvungen att bita ihop hårt för att inte skrika rakt ut; det var ju så löjligt skönt, nästan overkligt… Att bli avsugen kändes inte alls som jag hade föreställt mig men det var ändå precis som jag hade trott, fast bättre… Advokaten mjölkade mig omsorgsfullt och till min förvåning så svalde han sperman utan att blinka, han verkade rent av tycka om det och slutade inte suga förrän det var säkerställt att jag hade gett ifrån mig den sista droppen. Jag tordes inte se på honom när han mödosamt reste sig från golvet. Utan ett ord drog jag hastigt upp brallorna och smet iväg från arbetsrummet, ut bland de andra gästerna som naturligtvis inte kunde ana vad som just hade utspelat sig bakom den stängda dörren.

Jag skämdes över att ha kommit så snabbt. Och det var en smula skräckinjagande att jag hade njutit så mycket av att bli tillfredsställd av en gubbe, förmodligen var jag bög även om jag hade fått för mig att jag tände på tjejer. Fast det var väl något fel på mig även vad gällde den biten, jag åtrådde ju framförallt på äldre fruntimmer. Kort sagt, ingenting var riktigt normalt. Det var bara att böja sig inför det bittra ödet.

Mor var emellertid fortfarande min längtans dam nummer ett. Tänk om hon visste vad jag hade varit med om… Jag hade ofta god lust att berätta fast jag avhöll mig, det fanns inga förutsättningar, hon skulle knappast förstå och ingen annan heller, jag var fortfarande ensam om mina lustar trots att jag hade blivit brutalt invigd i vuxenvärlden. Men jag hade i alla fall fått en ny besatthet på hjärnan: oralsex var det enda jag kunde tänka på. Och jag önskade intensivt att mor skulle göra det med mig.

Allting är omöjligt, i de mörkaste rummen finns det ingenting
A. Zielberg är medlem sedan 2023 A. Zielberg har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren