Publicerat
Kategori: Sexnoveller

MANLIG KUKFETISCH

Jag är en äldre man som är kuk fetisch. Har sedan mina tidiga tonår varit fascinerad av andra mäns kukar. Bara deras kukar, ingen kärlek och hångel. Nu på äldre dagar har jag efter mycket vånda tagit mod till mig att via internet kontaktat män för sex och även tagit steget till handling och erbjuder mig att suga kuk. Detta är min upplevelse när jag suger kuk. Börjar alltid med nervöst sug i magen när jag träffar mannen som jag ska suga. Blicken dras automatiskt till hanns skrev och både nervositeten och kåtheten växer när jag tänker på att jag ska suga kuken som finns där! När vi sedan kommit så långt att kuken är framme och jag ställer mig på knä mellan hans ben, och får kuken framför mina ögon utan dras jag mot den som till en magnet och känner ett tvång som jag inte kan motstå, måste bara ta den i min mun och suga den! Känslan av overklighet överväldigar mig, när jag böjer mig fram och börjar slicka pungen och fortsätter upp för kuken till ollonet och slutligen låter kuken glida in i min mun. När jag känner hans hårda men lena kukskaft och sammetsmjuka ollon mot tungan samt smaken av kuk, släpper alla hämningar. Jag upplever bara total njutning och tillfredsställelse kuken blir ett med mig, inget annat existerar, längtar bara efter hans kommande utlösning! Njutningen stegras helatiden när jag suger kuken och leker med tungan kring ollonet och vet att för varje minut närmar sig utlösningen. Så den fantastiskt underbara känslan när han spänner sig och andningen förändras och jag känner hur kuken styvnar ytterligare och urinröret under kuken börjar krampa och jag vet att nu finns det ingen återvändo och han kommer i min mun, sekunden senare pulserar sperman oåterkalleligen in i min mun! Det är svårt att beskriva den underbara känslan, när puls efter puls av den lite trögflytande sperman landar på min tunga och munnen fylls av underbara salta metalliska sperma smaken. Njutningen är total och en känsla av fullbordan överväldigar mig när jag sväljer varenda droppe sperma, så underbart upphetsande och njutningsfullt, att sedan veta, att jag nu oåterkalleligen har en annan mans sperma i mig! Ser inte mig själv som bög, utan livsnjutare, som verkligen gillar att suga kuk. Blir aldrig kär i en man, hånglar aldrig med en man. Vill bara suga mannens kuk!

Skriven av: Loben

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen