Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Två tjejer som busar

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka,” säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön i skärgården.
”Oj, vad tråkigt, vad hände?” undrar Mia.
”Det var stora kroppspulsådern som tydligen sprack. Det gick, om jag förstår det rätt, på mindre än 30 minuter. Hon förblödde. Jack och barnen är förkrossade. Han blev glad när jag erbjöd mig att komma.” Jack är Gretas yngre bror och gifte sig med en engelsk kvinna, bor i utkanten av London.
”Ni ungdomar klarar er säkert själva under tiden. Vi behöver planera mat tillsammans, så gör jag en beställning med Mathem. Ni får möta upp dem på bryggan när de kommer med maten,” säger Greta. Det finns ingen matbutik på ön, men allt har blivit mycket enklare sedan det finns företag som kan leverera det man beställer ut till öarna i Stockholms skärgård. Ön är ganska liten, har egentligen bara ett par boenden, deras hur och den gamla fiskargubben en bit bort. Det är han som äger hela ön utom just deras avstyckade del.
Att det är ensligt upplever familjen som en stor fördel. De kan gå omkring precis som de önskar, utan att behöva bry sig om att någon dyker upp helt plötsligt. Bortsett då från enstaka fritidsbåtar som letar en badplats eller ankringsplats för natten, men de väljer oftast en liten vik på andra sidan ön.
Nackdelen är att det inte finns så mycket att göra. Mia får därför oftast ta med sig en kamrat eller två under sommaren. Just nu är det hennes bästis Johanna. Bägge går första året på universitetet, ska börja i tvåan till hösten. Mia är arton, ska fylla nitton om en månad. Johanna fyllde nitton redan i mars.
”Vi klarar oss nog, inga problem,” säger Mia. ”Vad kan hända? Bortsett från att bli biten av en huggorm, men det har ju inte hänt hittills, så varför skulle det hända nu?”
”Ja, ni är duktiga och vuxna. Om ni använder båten, så använd flytvästarna och åk aldrig ut ensam, var med bägge två,” förmanar Greta ungdomarna. Hon vet att i alla fall Mia är duktig på sjön, har kört båtar och seglat sedan hon var liten. Simmar gör de bägge två, är ju med i en simklubb och tävlar till och med. Så, som Mia säger, vad kan hända?
När de kommit överens om vad de ska ha för mat, beställer Greta det. Leverans redan nästa dag på förmiddagen. De kommer att ringa till Mias telefon när de är på väg, leverans till bryggan och måste sedan bäras upp. Greta och John, Mias pappa, tar större båten på eftermiddagen och åker in till marinan där de har båtplats och där deras bil står parkerad. Deras flyg går nästa morgon.
”Vad härligt, ensamma!” utbrister Mia när de åkt. Hon börjar på en gång klä av sig naken för att kunna sola. Familjen har alltid varit nakna på ön, men är lite mer försiktiga när Mia har vänner med sig, speciellt sedan de har utvecklats till unga kvinnor. Visst händer det att både Greta och John går omkring nakna även då, men Mias vänner är oftast lite mer pryda och då brukar inte Mia heller vara naken. Nu, däremot, tycker hon att det är fritt fram.
Mia är en söt tjej, ljus halvlångt hår, ofta uppsatt i en liten hästsvans. Hon är 165 cm lång och väger omkring 48 kg. Liten och nätt, brukar hennes mamma säga. Hon har sedan ett par år utvecklats med fina former, även om Mia själv tycket att brösten är väl små. Formen är hon nöjd med, de är fasta och har mycket tydliga vårtor. Höfterna och inte minst rumpan, är nog det hon är mest nöjd med.
Johanna är en mörkhårig tjej, hyn är lite mörkare än Mias. Hennes mormor bor i Grekland, dit de ofta åker på semester. I år blev det inte av, då hennes föräldrar, som är läkare, var tvungna att jobba. Johanna är 171 cm lång och väger strax över 53 kg. Även hon har mycket fina former men med större bröst. Pojkarna brukar titta intresserat på henne, oftast fastnar deras ögon just på brösten, når sällan upp till hennes söta ansikte. Johanna har långt hår, tycker om att ha det utsläppt eller virar upp det till en knut i nacken. Brösten, ja, de är stora och fasta med en mycket fin form, lite som en druvklase, en fin rundning nertill och har bröstvårtor som är som mindre större mörka pärlor. Hon har mycket slanka ben som avslutas med en rund och fin rumpa.
Även Johanna slänger av sig kläderna. De tittar på varandra, en ljus och den andra lite mörkare. Men deras hårfärg går inte att avgöra annat än på huvudet. Nertill är de helt rakade, eller snarare vaxade. Inte ens en lite tofs har de sparat. De ser båda ut som små flickor, även om ingen av dem är orörd. Deras springor är som ett litet finnt streck mellan benen. Johanna blygdläppar är lite mer färgade.
Mia tar fram solstolar och dynor. Bägge lägger sig i den sköna eftermiddagssolen. En lagom skön bris smeker deras nakna kroppar. Bägge ligger med lite särade ben, vill att solen ska komma åt även på insidan av låren. De ligger och småpratar lite.
”Tänk om vi möter matbiten så här, helt nakna i morgon?” säger Mia.
”Mmm, men är väl inte väl att bjuda ut sig,” menar Johanna.
”Men, visst är han gullig, grabben som kör båten? Han är nog tjugo, annars får han inte ett sådant jobb. Och har nog kustskepparexamen,” myser Mia, medan hon har börjat smeka sig själv mellan benen, en hand vilar på det högra bröstet.
Johanna tittar upp på henne, även hon har en hand lite lätt i sin springa. När hon ser Mia börjar hon skratta. ”Här ligger vi båda och onanerar, skönt men tänk om någon skulle se oss?”
Mia tittar upp, skrattar hon också ”Ingen fara, bara gamla fiskar Eskil som finns på ön. Och han bor en bit bort, kommer aldrig hit. Men vad tror du om killen med båten? Vore väl något att fantisera om?”
”Jo, han är nog fin, men jag vill hellre ha någon mer rejäl. En äldre man med en riktigt grov sak. Som din pappa, ungefär”.
”Va, har du spanat in pappa?”
”Nej inte direkt, men har ju sett hur han ser ut när han går omkring. Och när din mamma har lekt lite med honom när de ligger och solar. En sådan vill jag ha,” säger Johanna och gnuggar lite mer.
Mias föräldrar går ofta omkring nakna, solar nakna. Greta har ibland en hand på Johns penis, som växer till sig, blir riktigt stor. Samma sak om det är han som smeker Greta. Ingen av dem skäms för vad de gör. När det bara är familjen händer det att de till och med pippar, även om Mia är i närheten, men inte när hon har någon kamrat med sig.
”Tänk om jag hade något som kunde fylla mig nu, vore galet skönt,” säger Johanna. ”Tog du med dig någon leksak?”
”Nä, trodde inte den skulle komma till användning.”
”Synd, hade varit skönt med något inuti mig nu.”
”Vänta, jag vet. Smal eller tjock? Morot eller gurka?” frågar Mia.
”Oj, men det kan man väl inte? Jo! Gurka!”
”Med eller utan plast? Med eller utan skal?”
”Mmm, utan plast, har aldrig gillat kondom. Men med skal, river bättre då,” säger Johanna. Mia reser sig, går in i köket och kommer tillbaka med en grov morot, skalad, och en lång gurka. Ger gurkan till Johanna, som börjar slicka på den. Sedan för hon sakta in den i sig. Svankar för att få till rätt vinkel. Mia ser hur hennes blygdläppar särar på dig, omsluter gurkan, som försvinner in i hennes kamrat allt längre. Till slut ligger hon där med mer än halva gurkan inne. Hon drar den lite fram och tillbaka och gnuggar samtidigt med den andra handen. Vid det laget sticker bara lite morot och grön blast ut från Mias fitta. Hela moroten är djupt begravd inne i henne. De ligger där och onanerar, njuter av solen och av att få ägna sig åt sig själva. Dessutom att göra det tillsammans. Och tänk om någon ändå skulle komma? Bara tanken gör dem båda lite extra kåta.
Mia hör hur Johanna gnyr och mumlar ”Mmm, vill ha din pappas kuk i mig. Så stor och så skön…”
”Tror inte han skulle ha något emot det. Har sett hur han tittat på dig, inte mist när du har bikini eller nattlinnet på dig. Ögonen är på väg att trilla ut. Undrar vad mamma skulle säga? Hon har ju också sett blickarna. Kanske kunde jag få leka med henne?” mumlar Mia.
Nästa förmiddag går Mia och Johanna ner till bryggan för att sola och bada medan de väntar på matleveransen. Efter någon timme ringer Mias telefon. Båten är där om femton minuter. Tjejerna tar på sig sina bikinis och tar emot båten när den kommer. Lägger tampen som grabben slänger till dem. Sedan bär han upp fyra bärkassar och ställer på bryggan.
”Så, det var sista leveransen för idag. Är det okey om vi lägger till och tar ett dopp. Det såg så skönt ut när ni solade,” säger den kortklippte mörka killen.
”Gör det. Vi måste ta hand om varorna. Kanske gör vi er sällskap sedan,” ler Mia och tar två kassar. Johanna följer efter med de resterande två. När de sorterat in det som ska vara i kylen, går de ner till bryggan igen. Där simmar båda grabbarna omkring i vattnet.
Mia ser på dem. Är de nakna? Eller har de bara ljusa badbyxor? ”Kom Johanna, vi tar av oss och hoppar i men jag vill inte ha en våt bikini efter badet.” Båda tar av sig, står sedan och balanserar på bryggans kant och med var sitt perfekt dyk är de långt ut i vattnet. Grabbarna bara stirrar på dem. Tjejerna såg så fina ut och dök så att det vattnet knappt rörde sig när de for ner genom ytan. De simmar ut till tjejerna.
”Vad fint ni dök. Så där klarar inte jag. Hur gör ni?” frågar den mörka killen.
”Vi simtränar, och att dyka i utan att möta motstånd i vattnet är viktigt för en bra start”, förklarar Johanna. ”Vill ni tävla ut till bojen och tillbaks?”
”Vi har nog ingen chans, men okey. Värt ett försök.”
”Klara, färdiga, simma,” utropar Mia och alla fyra börjar simma. Alla crawlar. Grabbarna med åtskilliga plask, tjejerna nästan flyter fram utan en krusning på ytan. När de kommer tillbaka till bryggan, står redan en av grabbarna där. Mia ser inte det utan simmar rakt in i honom. Handen sveper ner över hans kropp och hon känner… att han är naken.
”Oj, då, ursäkta. Trodde du var långt efter oss. Men kul att lära känna dig.” Skämtar hon och reser sig upp ur vattnet, precis så djupt att brösten, vårtorna, hamnar precis i vattenbrynet.
Hon ser hans blick, först på hennes ansikte sedan ner på brösten och så ansiktet igen. Ser ut som han håller på att tappa balansen, tänker inte på var han är. Sträcker ut en hand och får tag om hennes rygg. Resultatet blir att de trycks mot varandra.
”Oh, oh,” undslipper det sig från Mias mun när hon känner hans kropp pressas mot sin. Att han uppskattar synen av henne, märker hon. Något mycket hårt känner hon mot sin mage. ”Måste vara obekvämt, det där,” säger hon. Och sedan inser hon vad hon säger, rodnar och stammar ”Ja, ja, jag menar... Äsch, vad pinsamt,” skrattar hon sedan.
Han står som förlamad, hade inte väntat sig att helt plötsligt få en tjej, naken dessutom, i famnen. Även om det inte var hon som ramlade på honom, utan tvärtom. Men han uppskattade mycket känslan av henne. Sedan ser han hur den andra tjejen och hans kollega, Anders, har börjat skratta och stänker vatten på varandra. Till slut finner han sig och säger ”Hej, sa aldrig vad vi heter. Jonas heter jag och där ute är Anders”.
”Nej, det bliv lite närkontakt, hann inte presentera oss. Jag heter Mia och Johanna stänker vatten där ute på Anders,” säger Mia och ler stort. Hon lägger en hand på hans axel, tar ett steg närmare och ger honom en snabb puss på munnen. ”Så nu vet vi vilka vi är. Och även hur vi känns. Är du alltid så där när du ser tjejer?” undrar Mia och tittar ner på Jonas.
”Nej, men det bara hände. Bara synen av dig innan du dök i. Sedan var jag bara tvungen att klå dig i simning. Det var inte helt enkelt, du simmar bra och snabbt.”
”Detsamma” genmäler Mia. ”Och tur att vi tjejer inte är lika tydliga, kunde bli problem. Men uppskattar när någon uppskattar mig…”
Jonas tar sina händer och kramar om Mia. Nu känner hon hans hårdhet och han känner hur mjuk och fast hon är. Deras läppar möts. Först en lätt puss, blir till en kyss. De drar sig bort, ser på varandra och deras läppar suger sig fast i varandra. Efter en stund öppnar Mia sina läppar, släpper in Jonas tunga. De står länge och leker med varandras tungor. Kropparna tätt pressade mot varandra. Mia tar ner en hand, rättar till Jonas hårda kuk, så den hamnar mellan hennes ben. Den är så styv att skaftet pressas upp mot hennes springa, som delar lite på sig.
”Oh, God, God. Ja, ja,” stönar Mia när hon känner hur han pressas mot hennes sköte. ”Kom, kom, vi går upp.”
De tar varandra i handen, går upp på bryggan. Mia brer ut ett badlakan och lägger sig ner. Jonas följer efter henne. Fortsätter kyssa henne, men nu börjar deras händer utforska den varandra.
”Hej, vad gör ni? Åhh, såg inte. Sorry, ursäkta, vi ska inte störa. Men finns det lite plats här bredvid?” undrar Johanna och drar upp Anders. De lägger sig en bit bort och börjar hångla. Mia tittar på dem. ”Mmm, de verkar på gång, de också,” tänker hon. Sedan drar hon Jonas intill sig, lägger sig på rygg och öppnar sig. Jonas kryper upp mellan hennes ben, sätter munnen till hennes sköte och smakar.
”Du smakar gudomligt, en blandning av lite salt vatten och härlig kvinna,” säger Jonas och slickar Mias skåra, nerifrån och upp. Leker lite med tungan runt hennes klitoris. Oj, vad det pirrade till. ”Vill ha honom i mig,” tänker hon och drar upp honom. Tar tag om hans kuk och riktar in den, när han sjunker ner på henne. En snabb blick på de andra. De har kommit lika långt, Johanna har benen rakt upp i luften.
Jonas rör sig, knullar Mia. Hans kuk åker långsamt ut för att sedan skjutas in snabbt. Han skruvar på sig lite, vill komma åt henne ordentligt. Mia följer med, njuter av att känna något annat än en morot i sig. Hans kuk är ungefär som moroten, men mycket, mycket skönare och har ett runt fint ollon, som förs fram och tillbaka i henne. Ibland tar han ut kuken, låter ollonet leka med hennes klitoris. Det blir för mycket, nu vill hon ta befälet.
”Vänta, låt mig rida,” stönar hon.
Jonas lägger sig på rygg och Mia gränslar honom.
När Johanna ser det, gör de likadant. ”Ohh, vad skön kuk han har, Anders. Kanske inte så stor som Mias pappa, men fullt tillräcklig.” tänker hon. Nu rider hon Anders, låter hans kuk åka ut och in, samtidigt som hon kan gnugga sig själv. Anders har båda händerna på hennes bröst, smeker precis lagom hårt. Nyper lite lätt i hennes vårtor och bara njuter av denna fantastiska varelse, som han tycker Johanna är.
Mia tittar upp lite. Ser ett ansikte inne bland buskarna. Vem är det? Måste vara den gamla fiskargubben. Han brukar ju aldrig vara här, eller?
Bara tanken på gubben gör att Mia ökar farten, blir riktigt kåt. Rider Jonas allt hårdare, hennes små bröst hoppar i takt, vårtorna är helt styva och står rakt ut mot gubben i buskarna.
”Ja, ja, knulla, knulla”, skriker hon och kommer.
Jonas har en bit kvar, han fortsätter knulla, känner Mias sammandragningar och sprutar, två, tre, fyra gånger; skjuter in sin säd långt in i Mia.
Johanna, skriker samtidigt ut när hon känner att Anders börjar spruta i henne. Hon gnuggar nu frenetiskt och kommer strax efter.
Alla fyra ungdomarna sjunker ner bredvid varandra. Smeker varandra lite lätt. Efter en stund ropar Johanna ”Sisten i får inte komma igen,” så rusar hon ner i vattnet. Tätt följt av Mia, Jonas och sist Anders. De leker och stänker vatten på varandra. Anders dyker ner under vattnet och kommer upp mellan Mias ben. Känner sig upp hela vägen.
”Du får hålla dig till Johanna. Fast du var ju sist i, så det blir inget mer för dig. Jonas får tillfredsställa oss bägge två,” skämtar hon.
”Ja, kul idé att byta,” säger Jonas. ”Fast Mia var fantastisk. Får jag ha kul med er bägge två, mmm. Gillar det.”
”Ja, kom Jonas, vill känna på dig,” säger Johanna, inte det minsta blyg av sig. Sedan sträcker hon ut en hand och känner på Jonas snopp. När hon tar i den, känner hon hur den växer i handen. ”Oj då, du var inte nödbedd.”
Jonas hand kommer upp och känner på ett av Johannas stora bröst, som fortfarande är under vattnet.
”Ta det försiktigt, de är känsliga,” säger hon. Jonas böjer sig ner och suger in bröstet i munnen. Men måste sedan upp över ytan igen för att hämta andan.
De ser nu att Mia och Anders också börjat leka med varandra. De står på botten, vilket gör det enklare. Johanna tar med sig Jonas och simmar in till land. De går upp till det redan våta badlakanet, sjunker ner och fortsätter hångla. Mia och Anders följer efter. Snart ligger de och hånglar fullt ut igen. Den här gången ställer sig båda tjejerna på alla fyra, svankar med lite särade ben. Anders och Jonas bestiger dem samtidigt, riktar in sina kukar och trycker sig in.
Gubben i buskarna står nu upp och runkar för fullt. Mia ser honom i ögonvrån, Viskar till Johanna att se också.
”Oj, då. Visste inte att vi hade publik. Men vilken kuk han har. Riktigt stor ser den ut att vara,” mumlar hon tyst tillbaka, så att bara Mia hör.
Grabbarna har nu fått upp en bra fart. Anders ger Mia lite smisk samtidigt som han daskar kuken in och ut i henne. Brösten gungar fram och tillbaka där de står på alla fyra. Måste vara en fantastisk bild, skådespel, de bjuder gubben på.
Mia hör hur Johanna kommer, stönar högt. Hon kommer strax efter. Ingen av grabbarna verkar vara nära, de har ju redan tömt sig en gång.
”Sluta, Jonas. Jag vill lägga mig ner, ha dig ovanpå. Mmm du är så skön. Måste fåp mer av din härliga kuk.”
När hon ligger ner med benen rakt upp kommer Jonas och pressar in sig djupt i henne. Mia och Anders följer efter.
Grabbarna fortsätter knulla, Mia och Johanna har inte hämtat sig från sina orgasmer, utan kommer lite grann hela tiden. Det gör att de blir ännu trängre, smiter åt runt grabbarnas kukar. Anders som var sist i är nu först att spruta. Inte så mycket, men två rejäla sprut blir det. Jonas knullar på i Johanna, han känner hur hon mjölkar honom och kommer till slut i tre nya kraftiga sprut.
Mia tittar upp, men nu har gubben försvunnit. Ja, ja, han fick väl så han teg, tänker hon. Undrar om han går hem och runkar igen? Skulle vara kul att se.
Alla fyra pratar, berättar vad de gör och sist, men inte minst, utbyter telefonnummer. Sedan måste grabbarna åka igen, innan deras chef börjar undra. De måste lämna igen båten före klockan fem.
När Mia och Johanna är tillbaka i huset, kan de inte låta bli att skratta. Vad är det de gjort? Med två okända killar? Bara så där rakt på? Och gubben?
”Han bor en bit bort, brukar inte vara i närheten här. Undrar vad han gjorde här? Vilken gammal snuskgubbe, stå och runka i buskarna?” säger Mia.
”Hade det varit bättre om han inte stod gömd i buskarna? Varit synlig när han runkade?” undrar Johanna.
”Nä, förstås. Men ändå…” Mia funderar en stund ”Ska vi busa med honom? Få honom att förstå att det faktiskt inte är okey?”
”Kanske, beror på vad du tänker. Han hade ju faktiskt en stor och grov sak, som han höll i,” menar Johanna.
”Lite som ’Om farbror följer med ut i skogen, ska farbror få en öl’ eller något sådant,” föreslår Mia.
”Hur då? Han har ju redan runkat. I den åldern klarar han inte mer nu,” säger Johanna som fortfarande tänker på hans grova kuk.
”Låt oss vänta till i morgon. Tänk om vi kunde få honom riktigt kåt? Tror du vi skulle kunna våldta honom, visa att det är vi unga kvinnor som bestämmer. Knulla honom, flera gånger?” fantiserar Mia.
”Mmm, men hur? Fungerar ju inte. Kvinnor kan inte våldta män, vad jag förstår. Men hans kuk är fantastisk,” suckar Johanna.
”Vänta, vad tror du om att ge honom något som får honom att klara sig länge? Pappa har några piller, som han tar ibland för att ha extra mycket energi med mamma. Hon är outtröttlig,” säger Mia och reser sig, går in i föräldrarnas sovrum. Kommer ut med ett gult och ett blått piller. ”Cialis och Viagra, vad tror du?”
”Fungerar nog mycket bra. Men hur ska vi få i honom det?”
”Vi mal ner det. Och när han ska ha något att dricka eller äta får han i sig det med. Vad jag förstår tar det en timme innan de får full effekt. Vi kanske ska smyga över redan nu, ta med en öl och sedan se till att han får i sig pillren?”
Mia tar fram en mortel, mal ner ett av varje till ett fint pulver. Stoppar det i ett kuvert. ”Tra la, här har vi undermedlet. Vi går över nu och ställer honom mot väggen. Sedan för vi se. Pillren verkar mer än 24 timmar, så vi har ingen brådska,” säger Mia och börjar klä på sig för att gå ut. Johanna gör likadant. Sedan går de ut i eftermiddagssolen, fortfarande en stund kvar till middag.
När de kommer fram till gubbens stuga ser den ut att vara obebodd. De smyger fram, tittar in genom ett fönster. Där ligger gubben på soffan och sover. De smyger in i huset. Öppnar ölburken med ett pyss. Häller ner pulvret och ställer bredvid gubben, som vaknar till.
”Vi såg att du tjuvkikade på oss tidigare,” säger Mia. ”Vi vill inte att du berättar vad du såg, så vi tog med en öl för att muta dig. Är det okey?”
”Visst såg jag er, riktigt fina var ni. Såg härligt ut, men jag tror inte att dina föräldrar skulle uppskatta om jag berättar. Få se, vad kan ni göra för att jag inte ska berätta?” säger han och dricker begärligt ur ölburken.
”Kanske om jag får se er lite grann, så kan vi glömma det hela?” Han dricker ur resten av ölen. Grinar till lite. Smakar lite beskt, men han sväljer.
”Hur menar du? Se oss? Vi står ju här, klart du får se på oss,” säger Johanna oskyldigt.
”Ja, alltså lite mer utan kläder. Så som ni var tidigare.”
”Sakta i backarna. Vill du att vi strippar för dig? Du är ju en gammal man, inte vad vi tycker är okey. Låt oss sitta ner en stund och prata, i alla fall,” föreslår Mia, som vill att tabletterna ska börja verka.
”Jag har aldrig varit här tidigare. Kan du inte visa mig ditt hus och vad du gör?” frågar Johanna.
”Jo, visst, men sedan vill jag att ni visar upp er. Kom med så länge,” säger gubben och börjar visa dem huset. Sedan går de ut på gården, det finns flera hus där.
”Vad är det där för hus?” frågar Johanna.
”Där är det en bakstuga. Förr hade man ingen ugn inne, utan det fanns ett speciellt hus för att baka och ett för tvätt. Sedan hade vi ett par hästar i stallet där borta.” Han går fram och visar de olika utrymmena. Tjejerna ser noga på alla detaljer, undersöker hur tvättkaret fungerar. De försöker dra ut på tiden så mycket som möjligt. När de vandrat runt och sett allt har det gått nästan en timme. Borde fungera nu, tänker Mia, när de kommer tillbaka in i stugan.
”Har du något att bjuda på, ett glas vatten eller saft eller nåt?” undrar Mia.
”Ja, ett ögonblick. Gör er hemmastadda under tiden, för nu blir det er tur att visa upp er,” säger gubben och går ut i köket. Det spolar ett tag, sedan kommer han ut med en karaff och två glas, samt en öl till.
”Ja, nu vill jag se,” säger han.
”Okey, lite kan du få se”, säger Mia och tar av sig sin topp. Under har hon fortfarande bikini-bh:n. Hon viftar med toppen och slänger den på en stol. Johanna gör likadant. Nu står de både med shorts och bikini-bh.
Gubben reser på sig, går fram och försöker ta av Johannas bh. Hon slår bort hans händer. ”Åh, nej din snuskhummer. Om du ska få se något mer vill jag se din överkropp. Ta av skjortan!”
Gubben är nu riktigt på och börjar fumla med sina knappar. Mia går fram till honom ”Låt mig göra det,” säger hon och knäpper upp alla skjortknapparna. Nu står han där med bar överkropp, hår på bröstet men ingen gubbmage. ”Han håller sig tydligen i form,” tänker hon.
Johanna ser på honom, för sakta ner axelbanden och knäpper upp baktill. Håller fast bh:n med händerna. Sedan låter hon den fall till golvet, men har kvar händerna för sina bröst.
Mia ser på henne och gör likadant. Hon tittar ner på gubben. Det går nu inte att dölja hans stånd. Byxorna försöker streta emot, men går inte.
Mia tar initiativet, går fram och lossar gubben skärp, knäpper upp byxorna och drar ner dem. Han har inga kalsonger! Kuken fjädrar rakt ut. Han står där naken, endast iklädd ett par strumpor och med kuken pulserande, pekande rakt ut.
”Men oj, då! Vad har vi här?” säger Mia. Tar tag om den, känner på den. ”Du är allt en riktig snuskgubbe, du. Vem kunde ha trott det? Kanske ska jag berätta hurdan du är för mina föräldrar, i stället. Så där är inte okey att visa sig när du har besök!”
Gubben är så upptänd att han inte riktigt vet vad han gör, försöker greppa Mias bröst, men hon backar bak. Knuffar ner honom i soffan. Där han hamnar, halvt liggande, fortfarande med en ordentlig ståkuk. Den är nog runt 20 cm och riktigt grov och ådrig. Ollonet lyser lite blått av blod, stort och köttigt. Johanna går ut i köket, hittar en handduk och väter den lite grann. Sedan går hon fram till gubben och börjar tvätta honom. Mycket noga drar hon ner förhuden och gör ordentligt rent. Sedan torkar hon av honom. Försaften har börjat sippra ut.
Hon böjer sig ner, tar ett finger och smetar ut försaften på ollonet, sedan sätter hon munnen till det och slickar på ollonet, för att sekunden efteråt låta det komma in en liten bit i munnen. Hon suger till, skapar ett undertryck. Johanna ser på gubben, det ser ut som hans ögon kommer att trilla ut.
Dags för nästa del. Johanna lossar på sina shorts, drar ner dem och slänger på sina andra kläder. Nu har hon bara en liten minimal trosa på sig. Gubben håller på att få hjärtstillestånd när han ser henne. Hon viker undan en lite bit av trosan och för ett finger i sin skåra. Det blir nästan för mycket. Gubben börjar stöna, skakar i hela kroppen. Han ska väl inte komma redan, bara av åsynen? Nej han tar sig om bröstet. Hur är hans hjärta?
Under tiden har Mia släppt hans kuk, tagit av sig både shorts och trosor. Står nu helt naken framför gubben.
”Nu är det vi som bestämmer. Du har ingenting att säga till om, bara göra som vi säger. Har du förstått?” säger Mia med bestämd röst.
Gubben bara nickar, får inte fram ett ord.
”Bra. Johanna du såg städskåpet. Det finns en rotting, som man piskar mattor med där. Hämta den. Och du din snuskhummer, ställ dig på alla fyra med baken i vädret! NU!” ryter hon till.
Johanna kommer tillbaka med rottingen. Mia prövar den i handen, böjer lite på den. Nickar
”Den blir utmärkt.” Så landar det första slaget på gubbens ena skinka. Nästa på det andra. Hon fortsätter med ytterligare fyra slag på varje skinka. Nu lyser rumpan fint röd och det märks på gubben att det gör on, men han har inte sagt ett ord. Kuken har, om möjligt, blivit ännu hårdare. Vilka dunderpiller!
”Vänd på dig, lägg dig på rygg. Du får inte röra dig och framför allt får du inte röra mig. Nu ska du bli våldtagen. Johanna! Håll fast hans händer ovanför huvudet!”
Sedan sätter sig Mia på honom, kuken glider in i henne och hon börjar rida honom. Hårt. Han kvider och vrider sig, men hon fortsätter bara.
Efter en stund säger hon ”Din tur, Johanna. Jag håller fast honom och rör han sig blir det smisk med rottingen på bröstet denna gång.”
Johanna väntar inte, sätter sig direkt på honom och börjar rida med samma tempo som Mia nyss hade. Mia håller fast hans armar ovanför huvudet. Det ser ut som han inte har långt kvar. Det är nu det roliga börjar.
Gubben sprutar in i Johanna. Men hon slutar inte, fortsätter rida honom. Gubben kvider: Sluta, snälla sluta, klarar inte mer. Ohh känns som jag håller på att brinna upp i kuken. Sluta!”
Men Johanna slutar inte, hon har en stund kvar innan det går för henne. Till slut hör Mia hur Johanna kommer i en våldsam orgasm, igen och igen. Hon fortsätter knulla en bra stund, drar ut på sin orgasm.
”Nu Mia, din tur,” stönar hon. Tar tag om gubbens händer och har rottingen nära.
När Mia sänker sig över hans full erigerade penis igen, kvider gubben ”Nej, nej, sluta, klarar inte mer. Vad har ni gjort med mig. Min kuk bara står och står. Står och brinner.” Mia låtsas inte om hans gnäll, hon fortsätter rida honom. När gubben försöker slita sig loss ger Johanna honom ett ordentligt slag på bröstet. Hon tar det inte försiktigt, det blir ett riktigt kraftigt slag. Röda märken blommar omedelbart upp. Mia rider hans kuk som nu blir alltmer överstimulerad och är fortfarande stel som ett järnspett. Efter några minuter kommer även Mia. Hon fortsätter också, vill få ut så mycket som möjligt.
”Synd att vi inte är fler. Men du Johanna kanske vill ta en ny ridtur, du är ju en van ryttare och sitter säkert i sadeln?”
”Nej, nej, sluta. Klarar inte mer.”
”Okey,” säger Mia och gubben tror att de ger upp.
”Men först ska vi prygla dig lite mer. Få se”, säger hon, ser sig omkring och fastnar på en lång pinne, en blompinne.
”Mmm, den blir bra”. Hon tar blompinnen och svingar den rakt på kukens skaft. Det hörs en hög snärt, när det träffar och gubben tjuter till. Sedan svingar hon igen, nu rakt ner på ollonet, som får ett rött märke rakt över, vinkelrätt mot öppningen. Sedan ett tredje rapp nu på baksidan, precis där ollonet börjar. Johanna håller fast honom, han tjuter och vrålar.
Först tror tjejerna att ståndet även klarar detta, men sakta, sakta börjar kuken slakna och lägger sig slutligen som en skrämd liten korv mot pungen.
”Nu gubbe, kanske du har lärt dig en läxa. Smygtitta aldrig mer samtidigt som du runkar. Vill du se, gå ut och gör det så alla kan se dig, om du törs. Om inte så låt dina händer vara långt ifrån kuken och dina ögon ännu längre bort. Har du förstått?” säger Mia mycket bestämt.
Sedan går de hem och gör middag. De skrattar gott när de går genom vad de gjort och tänker på gubben.
”Och så säger de att det inte går att våldta en man, dessutom utsätta honom för en gängvåldtäkt, även om vi bara var två,” säger Johanna.
Vad som hände sedan? Ja, tjejerna träffade de två grabbarna flera gånger när de hade en körning i närheten. Och gubben då? Ja, de lät honom faktiskt vara i fred och han lämnade dem i fred.
Johanna hade fortfarande ett gott öga till Mias pappa, när de kom hem från London. Hon började gå alltmer naken, visade upp sig. En kväll sa Mias mamma, Greta, att hon tyckte Johanna kanske behövde en läxa.
”Visa upp sig och kåta upp dig på det där viset. Jag har sett hur du ser på henne och, inte minst, hur din kuk reagerar. Kanske lika bra att du gör något åt det. Jag tänker i alla fall gå ner och bada nu. Tror tjejerna sitter därute. Se vad de gör,” säger hon och går ner till bryggan.
När hon går förbi flickorna säger hon ”Mia, kan inte du följa med ner till bryggan en stund. Nej, Johanna, stanna här du.” Mia följer efter henne ner.
John, Mias pappa, kommer ut. Naken som vanligt. Ser Johanna och går fram till henne. Tar hennes haka i sin hand och vinklare upp hennes ansikte. Sedan ger han henne en ordentlig kyss. Läppar som delas, tungor som finner varandra. Det går snabbt. John drar med sig Johanna till hammocken. Lägger henne ner, särar på hennes ben och sträcker ut tungan. Slickar henne med bestämda drag, retas med hennes klitta och kramar samtidigt om hennes bröst. Inte så smekande, ganska hårdhänt. Det gäller att visa vem av dem som bestämmer. Johanna låter det ske.
”Ja, ja, fortsätt, mmm,” stönar hon. Hon vill få tag om den där jättebamsingen. John reser sig upp, placerar kuken i hennes öppning och trycker till.
”Åh, ja, ja, knulla mig,” gnyr Johanna.
”Det ska jag, har sett hur du sett på mig. Och du är något att se på också. Har velat detta länge. Nu är du min. Nu kommer jag att knulla dig när jag vill. Hädanefter ska du göra som jag säger. Har du förstått?”
”Ja, master. Jag är din slav, vill vara din slav. Din kuk är så skön, bara jag får känna på den och känna den i mig, så är jag din slav. Knulla mig, knulla mig hårt,” gnyr Johanna.
John reser sig upp, ställer Johanna på alla fyra i hammocken. Skjuter in kuken och låter hammockens gungning sköta om hur kuken åker in och ut i Johanna fitta. Efter tio minuter märker John att Johanna skriker till, gnyr med öppen mun, stönar och kommer, kommer och kommer.
”Ohh, ja, nuuu, Oh My God, vilken skön kuk. Jag kommer, kommmmer.”
Det gör att han också, sprutar hennes lilla tighta fitta full. Sedan sätter han sig på en stol och bara betraktar Johanna.
Efter en stund kommer Greta och Mia tillbaka.
”Hur har det gått?” undrar Greta.
”Utmärkt. Johanna här är perfekt. Nu äger jag henne, hon gör som jag säger. Det var bra, Greta, att du såg till att jag kunde knulla henne. Tack. Och i natt kommer hon att ligga i vår säng, tillsammans med oss bägge. Du kan få leka med henne också.”
”Men, John, hur gör vi med Mia? Vi kan ju inte lämna henne vind för våg, utanför vår samvaro!”
”Nej, det är klart. Mia vill du också sova hos oss? Eller föredrar du din säng. Det vore ju fantastiskt om du också vill bli en mer intim del av vår gemenskap. Johanna är nu min slav och jag vill ha henne nära.”
”Jag kryper gärna ner med er. Vill du knulla mig också? Knulla din egen dotter? Får jag känna på din kuk, ha den i mig? Kanske leka med mamma också?” svarar Mia.
Och här lämnar vi nu denna fina familj. En dominant fader som tar väl hand om sin fru, sin dotter och dotterns kompis.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren