Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Hanna och Bengt.

Hanna och Bengt.

Hanna satt naken i soffan på morgonen och hon var SÅ kåt att hon tog fram sin nya dildo som hon köpt i går kväll på Elisabeth Anderssons sexbutik. Kraftig och lagom tjock var den. Hon visste att den skulle tryckas in hårt. Hon drömde om en stor och kraftig kuk. Det gjorde hon alltid och tänkte då på Bengt som skulle komma ikväll och köra kuken in i hennes rinnande sköna fitta.
Hon hade just tryckt in dildon långt in i fittan så stannade fanskapet. Jävla skit, sa hon. Vad ska jag göra nu då, kåt som fan är jag och måste ha en järnstång i mig nu för fan eller så kommer jag att förgås, sa hon. Hon tänkte på Lars som bodde sidan om och var alltid ensam i sin lägenhet. Där var aldrig nån som kom o besökte honom. Konstigt, tänkte Hanna. Jag går in till honom, naken som jag är. Han får nog kåtslag när han ser mig. Han blir nog galen och knullar mig. AhA, det var precis det jag vill bli då. Hoppas att han har en stor och lång kuk så kan han kan knulla mig hårt och bestämt, då kommer jag att gilla honom. Hon ringde på hans dörr och Lars kom och öppnade. ÅÅHHFyfan sa han när han såg Hanna naken. Vill du att jag ska knulla dig nu eller vad vill du?? Klart jag vill nu här ute i trapphuset. Knulla mig, snälla kåta Lars. Knulla mig hårt och bestämt, det mår jag bara bra av, så sätt du igång bara, och skönt ska det bli. Jag böjer mig fram så långt ner till golvet jag kan och sticker rumpan upp till dig så stoppa du in din sköna kuk in i min rinnande fitta eller röv. Kom nu för fan, du bestämmer själv vilket hål du vill ta, min dildo stannade precis när jag var kåt. Och sen vill jag att du knullar min mun också, långt ner i halsen vill jag ha den. Fyfan, VAD jag är kåt på dig Lars, har du ingen kvinna som du träffar, Lars. Skulle Du vilja att jag blir din KK, VA? Lars, svara mig nu. Jag är en mycket kåt kvinna och vill ha kuk ofta, minst en gång om dagen. Det räcker knappt med Bengt:s kuk. Jag frågar dig nu Lars vill du tillsammans med min vän Bengt att Ni två ska knulla mig samtidigt. En där bak i Doggy och en där framme i munnen. Vill SÅ gärna ha Er två som knullar mig, härligt skönt ska det bli om du accepterar mitt kåta förslag. HALLÅ, Lars var är du? Du har väl inte svimmat. Lars hade svimmat men han hann öppna gylfen och ta ut kuken som stod som en flaggstång. Nämen, sa Hanna vad skönt då Lars. Då sätter jag mig på kuken och rider dig tills du vaknar. Hallå Lars, känns det skönt i min våta fitta. Lars, Lars, sa hon utan att få ett svar så hon tänkte att hon skulle på alla tänkbara sätt få igång honom. Hon satte sig på hans ansikte och stönade som fan. Lars, vakna., saften rinner i munnen på dig. Lars vaknade då han kände nåt konstigt i munnen som han aldrig känt förr. Då kände han också att hans kuk var i Hanna:s sköna fitta, fyfan vad du är skön i fittan , sa han. Han reste sig upp och bad att Hanna skulle gapa så han kunde trycka in kuken in i hennes mun långt ner i halsen. Skönt, VA?? Sa Lars. Hanna kunde bara säga mmmhhh, gurgle. Lars drog ut kuken ur Hanna:s mun och sa, vill du ha mer din kåta slyna. Ja, mer kuk vill jag ha av dig, absolut. Mer, mer, mer längre ner i halsen vill jag ha den, sa Hanna. Gurglande av åtrå. Fan, detta var härligt, sa hon.
Lars, jag måste hämta min dildo och vill att du lagar den, kanske bara dåliga batterier jag har fått i sexbutiken. Utslitna av en annan kåt kvinna med rinnande springa. Sen får du trycka in den i mitt sköna hål mellan benen, vill du det, Lars. Jag tycker väldigt mycket om din sköna kuk, Lars. Vill du knulla mig ofta med den i fullt stånd? Javisst, sa Lars. Han kunde inte motstå Hanna:s begäran, kåt som han var. Fyfan, här SKA knullas fitta, röv o mun på den där kåta jävla slynan. Kuken ska stå och sperman ska flyga in i Hanna:s mun, det kan hon ge sig fan på. Hon är ju för fan nymfoman. Hon ska knullas ofta, den kåta slynan, sa Lars.

Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren