Ingmar Henriksson
Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Publicerade verk: 7Medlem sedan: 2024
Författarens noveller:
Marie och Ingmar.
Ingmar Henriksson
Det va på en konstskola i stan. En lång, 1, 90, vacker skön, sexig naken Blondin som liknar Marylon Monroe gick fram och tillbaka på en lång matta. Såg hennes goa rumpa, långa ben, kropp och Venusberg.…
Klicka här för att läsa hela »Vendela och Ingmar.
Ingmar Henriksson
Här e kåtbocken Ingmar igen. Sitter alltid naken från kl 05.00 till 11.00 och går och drar i staken. Sitter och runkar o går o går o drar i den. kan inte låta bli, Skönt som fan. Vet du vad FULL…
Klicka här för att läsa hela »Marie och Göran.
Ingmar Henriksson
Hejsan Svejsan alla kåta män. Det är jag Marie som gillar att Pippa kuk skönt som fan, HÄRLIGT. Jag är en glad och vacker, sexig och skön blondin. Har ALLTID gillat män och att pippa med min våta…
Klicka här för att läsa hela »Kåtan och Kåtbocken.
Ingmar Henriksson
Kåtan var en ung skön kåt kvinna som vi också kan kalla för Bönan. Alltså Sköna Bönan. Fittan rann ALLTID på henne, hon kunde inte hjälpa det. Hon hade alltid varit kåt på att pippa med både…
Klicka här för att läsa hela »Lena och Stefan.
Ingmar Henriksson
Hejsan, Stefan! Jag heter Lena och jag är jättekär i dig. Jag är så jävla kär i dig så du anar inte det när jag ser eller tänker på dig och vill så gärna suga din sköna Kuk. Va, trevligt…
Klicka här för att läsa hela »Eva och Mats.
Ingmar Henriksson
Hejsan, jag heter Eva och jag ÄR jävligt kåt på främmande män. Fan, VAD kåt jag är. Kom fort och knulla mig skönt. Springan rinner på mig ordentligt så kom och knulla fittan nu på mig när…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen