Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Kåtan och Kåtbocken.


Kåtan var en ung skön kåt kvinna som vi också kan kalla för Bönan. Alltså Sköna Bönan. Fittan rann ALLTID på henne, hon kunde inte hjälpa det. Hon hade alltid varit kåt på att pippa med både män och kvinnor. Alla män ville så gärna pippa med henne därför att hon doftade alltid skön fitta. Hon hade ofta ett släptåg av kåta män efter sig. Vacker och sött var hon. Hon hade en mycket vacker kropp och lagom stora pattar. Männen var så kåta på hennes pattar, de kysste, slickade, smekte och kramade dem till vansinne ibland och hon skrek ut sin njutning till alla. Som hon pippade med män och slickade fitta på kvinnorna. Alla stönade i välbehag.
Sen har vi Kåtbocken som var en trevlig glad man med härlig kropp och stor kuk. Kvinnorna var som galna i honom. De sög hans stora kuk ända ner till roten och in i halsen tog de den där gick det för honom. Sperman hängde som långa trådar från munnen till kuken. Kvinnorna svalde med glädje saften från hans sköna kuk och fittan rann på dem. OJ, vad de njöt av hans sperma och stånd. God var hans kuk och vilket härligt ollon han hade, som ett moget plommon.
Så en dag såg de två varandra på stan. Hejsan på dig du Sköna Böna Kåtan, sa Kåtbocken. Hej, Hej, Hej, på dig du Kåtbocken, sa Kåtan. Bocken frågade henne om Vi ska pippa idag här borta i parken på en bänk. Du kan stå på fyra så kan jag ta dig hårt om midjan och höfterna och trycka in kuken i din våta härliga fitta. Oja, sa Kåtan bestämt. Ska bli HUR skönt som helst så tryck din kuk i min rinnande fitta det önskar jag. FY, VILKEN kuk du har, går den in i mig?? Den måste göra ont i springan och hålet. Ja, kom igen, sa hon, och tryck på bara. Det blir nog så skönt i min fitta. ÅÅÅÅHHHH Hej och HÅ, NU glider den in fittan på mig så jävla skönt att tränga ut hålet lite. Ojdå så skönt det va och nu Kåtbocken vill jag att du trycker in din stora tjocka kuk in i munnen på mig, gillar jag hemskt MYCKET. Det är SÅ gott med en kuk i munnen. Saliven ska rinna ur mina mungipor ner på mina stora pattar så skönt. SÅ var vänlig och pippa mig i munnen, länge och skönt som Fan. ÄR så kåt på dig nu Bocken så pippa mig HÅRT i alla mina hål så skönt. Du Kåtbocken, vill du gå till affären och köpa majskolvar till mig. De har två styck i förpackning för 49,00 kr, de är grova och knottriga så jag vill trycka in en i min fitta, det blir lite jobbigt, tar säkert en timma att lirka in den där men in ska den ta mig fan. Den andra kolven lägger jag i frysen så länge, bra att ha en hård majskolv och kall. Skönt för fittan.
Nu vill jag stå på knä framför dig, vill Herr´n vara så vänlig och trycka in din tjocka härliga kuk in i min mun nu. Jag önskar bli munknullad länge och långt ner i halsen. Vill du göra mig den tjänsten?? VILL så gärna ha en stor kuk i munnen så saliven rinner på den, gillar du det. Sen ÄR jag så jävla kåt på dig Kåtbocken så att du får göra precis ALLT du vill med min kropp och hål. VILL du det? Ja, sköna Kåtan jag är också SÅ ordentligt KÅT på dig så Vi måste nog bo tillsammans, då kan Vi pippa alltid. Vi kan börja vid morgonkaffet och sen till lunchen, sen tar Vi ett mellanstick på eftermiddagen. Sen till kvällen äter Vi inte utan Vi slickar i oss våra safter istället. Istället tar Vi en kopp kaffe som håller oss vakna länge på natten så Vi kan pippa länge då också.
Vet du om Kåtan att du har ett par sköna unga kvinnor här inne sidan om i lägenheten? Hör alltid nått skönt ljud där inifrån när jag går förbi deras dörr. De slafsar och stönar nästan alltid. Du Kåtan, ska Vi ringa på deras dörr och fråga om Vi får vara med på stönandet. De är nog kåta som fan och det rinner säkert i springan på dem.
Sagt och gjort de ringde på och en vacker ung kvinna, nästan naken kom och öppnade dörren. Hon hade bara en liten tyglapp på springan och på bröstvårtorna, inget mer. Fin härlig rumpa hade hon. Kåtbocken höll på att bli helt galen när han såg hennes sexiga sköna kropp. Han sa, jag vill pippa dig skönt här just nu ute här i trappan. På kvällen ringde det på dörren till Kåtan och Kåtbocken, det var de två kvinnorna, de sa, vill Ni komma in till oss och pippa oss skönt i fittan, munnen och rumpan. Vi har inte fått kuk i oss på länge. Ojdå, sa Kåtbocken, härliga ni är, får stånd direkt. Får min kvinna, Kåtan, följa med? Ja, det går bra sa kvinnorna, vi har demokratiska fittor. Alla fyra gick in till kvinnorna, våta var de som fan och saften rann. De tre kvinnorna lade sig på golvet sidan om varandra med rumpan i vädret, så Kåtbocken kunde pippa alla tre några minuter vardera. Kvinnorna sa, äntligen får vi kuk i oss, HÄRLIGT att njuta av en stor kuk i fittan. De njöt som fan alla fyra.




Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Haahaauuj

Hejsan hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Haahaauuj

På andra plats denna veckan: Petterbroberg