Publicerat
Kategori: Novell

Marie och Göran.

Hejsan Svejsan alla kåta män. Det är jag Marie som gillar att Pippa kuk skönt som fan, HÄRLIGT. Jag är en glad och vacker, sexig och skön blondin. Har ALLTID gillat män och att pippa med min våta fitta. Började pippa skönt redan när jag var 12 år, var verkligen kåt redan då och fittan rann så mycket att jag hade massor av trosor hemma att byta med. Är ALLTID glad för en stor hård kuk i fittan som spänner ut hålet. Vill alltid ha sex hemma i bostaden, och naken vill jag också vara. Min man Göran gillar inte det riktigt eftersom han är svartsjuk av sig, men det skiter jag i. Jag gillar att visa min kropp, fitta, pattar och min sköna rumpa och sen är det så skönt att lufta dem. Min Göran säger att jag har SÅ stora sköna röda läppar. Bra att ha när jag suger kuk så skönt. Gillar vinrött läppstift. Ibland sätter jag rött på mina blygdläppar också när han ska slicka mig i springan. Tycker han mycket om och jag är väldigt glad för kåte Göran, OJ han har en så stor grov kuk som passar just i min rinnande sköna fitta och det tycker jag MYCKET om. ÄR kåt på den staken, kan Ni tro. Brukar också så klart suga den trots att det lite svårt att få in hela staken in i munnen, men jag lirkar lite så går det bra med mycket saliv.
Jag är 1,90 lång med långa härliga ben och med en skön hårig fitta mellan benen. De säger att jag är lika vacker som Marylon Monroe och det tackar jag för att naturen har gett mig ett sådant sexigt vackert utseende. Skulle gärna vilja slicka hennes sköna fitta. Tycker om dagarna sitta i soffan och sätta in fingrar i fittan på klittan och smeka hårt så att plaskar i min våta fitta. Min man Göran, brukar sitta sidan om mig och runka sin härliga stora kuk. Det är SÅ skönt när han pippar, jukar mig i munnen långt ner i halsen. Fan, vad gott det är med skön kuk i munnen. Han är bra på att hålla igen och inte komma på en halv timma, tre kvart men OJ, vad kommer mycket sperma när det går för honom. Jag måste så klart svälja ordentligt annars rinner sperman ut genom mina mungipor ner på pattarna men det gör faktiskt inget, han slickar och suger i sig hans egen saft. Brukar alltid säga pippa skönt när jag träffar en ny man sen när det blir aktuellt med sex så säger knulla skönt med kuken i fittan så saften rinner och det blir blankt på hans kuk. Sen brukar jag suga av honom så han stönar. Tycker mycket om hans smak i munnen. Skönt med munnar. Man kan kyssa, slicka, smeka och suga kuk med den.
Marie var en har alltid varit en mycket kåt kvinna och hennes fitta har runnit ända sedan hon var 10 år. När hon var 21 år så började hon fantisera om att bli hora och gå på gatan så hon gick till horgatan och träffade horor som berättade för henne att det var i och för sig skönt att få många kukar i sig varje dag och kväll men det kunde vara farligt därför att man vet inte vad männen har för fantasier. Det är ju så att det mannen som bestämmer hur han vill knulla oss eftersom det han som betalar. Det finns en prislista och den ska han följa men en del skiter i det, de knullar på som fan så horan bara stönar och tar emot det han ger till henne. Och hon lyckades faktiskt tjäna en hel del pengar på sin sköna kåta kropp. Männen var som tokiga i hennes stora röda läppar. Fick hon bra betalt så kunde hon också suga av en man, med kondom så klart. Hon VAR galen i kuk. Egentligen ville hon ta satsen i munnen, men det fanns risk för sjukdomar så hon tog inte den risken, men annars så VAR hon galen i sperma. Skön och vacker var hon.
Som sagt, hon var galen i skön kuk. Hon började fantisera om att ta två män på samma knull. OJDÅ, Fan det skulle vara härligt med två kukar i sig, sa hon. En där bak i fittan och en där framme, i munnen. Det var hennes dröm för tillfället. Och KÅT var hon med denna drömmen. Och det gjorde de med två kåta män, OJ, var de knullade Marie. Hon var SÅ kåt så det dröp av svett i ansiktet, och fyfan VAD hon njöt av de två kukarna långt inne i sig, HÄRLIGT, sa hon, och stönade. OJJ, VAD min fitta rinner nu. Det blir alldeles blankt på deras kukar. De vill jag suga rena, så skönt. Göran, hjälp mig nu, omgående. KNULLA mig hårt bakifrån. Ta mig hårt om midjan och höfterna och tryck in kuken hårt och bestämt i fittan, HÄRLIGT. Göran, jag VILL vara hora nu, gillar du? Jag vill knulla som satan nu. Jag VILL ha kuk i mig när jag är vaken i minst 15, 20 timmar. Vad säger du Göran? Vill du knulla en skön hora som mig? Är SÅ kåt på dig, Göran, men vill ha MER kuk i mig än du kan ge mig. Måste ha MYCKET kuk i alla tre hålen, gillar jag och kukarna ska stå för mig. HÄRLIGT. Vill ABSOLUT bli hora, måste vara skönt. HÄRLIGT!!! Nu ska jag gå och KNULLA kunder, ses igen med min våta fitta. OK??

Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 5 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: