Publicerat
Kategori: Novell

Lena och Stefan.

Hejsan, Stefan! Jag heter Lena och jag är jättekär i dig. Jag är så jävla kär i dig så du anar inte det när jag ser eller tänker på dig och vill så gärna suga din sköna Kuk. Va, trevligt Lena jag är faktiskt kär i dig också. Och vill såklart knulla dig skönt i Fittan och munnen. Du har bundit mig i remmar så jag kommer inte ifrån dig. Jag vill gärna knulla dig i ALLA dina hål. Fittan, munnen och röven. Ska bli hur skönt som helst. Och så får jag knulla dina stora sköna pattar också så det är bara att köra Kuken in i mellan dem. Jag vill väl kyssa, smeka, massera, spotta och slicka dem rena så skönt så att det rinner i Fittan på dig, Lena. Jag har en lagom stor Kuk för dig?
Har kommit underfund med en sak, Stefan, att det rätt så bra då när ollonet ska in i springan på mig, det känns SÅ skönt i läpparna då. Njutningen sitter i kanterna i springan har jag upptäckt och inte i djupet. Förstår inte varför män ibland har så långa kukar. Ja, jag vet att du har en lagom härlig Kuk och att du kan använda den på rätt sätt. Passar mig hur bra som helst.
Du Kära Stefan, NÄR ska vi träffas och knulla skönt? Vill ha din sköna Kuk nu i min rinnande Fitta. Vill du knulla min mun nu idag också så går det bra, skönt som fan att få Kuk i munnen länge. Sen vill jag också att du ska spruta i min mun så att sperman rinner i mungiporna ner för hakan och sen ner på mina pattar så skönt, vill du det.
ÅÅÅHHH, härliga Lena, klart som fan att jag vill knulla dig i munnen, länge. En timma, räcker det, sa Stefan. Nej, du måste hålla på i TVÅ timmar minst med din sköna Kuk i min mun ner i halsen, sa Lena. Det är så fruktansvärt SKÖNT att få Kuk i munnen ner i halsen. Vänta, Stefan. Nästa gång du munknullar mig så vill jag ligga på ett lågt bord med huvudet hängande utanför kanten så att du får fritt tillträde till min mun och att du då kan se Kuken utanpå halsen när den är där nere. Kära Lena, du gör mig galen med dina sköna tankar. Då njuter du väl ordentligt förstår jag, sa Stefan. Fan, VAD du gör mig kåt. Otroligt!! Ja, det kan du tro att jag gör och min Fitta rinner som bara den. Stefan NÄR du vet detta så måste du knulla Fittan hårt och bestämt så att jag känner Kuken röra sig i hålet. Den ska gå in och ut i springan. Då slutar Fittan att rinna så mycket. Du förstår väl att fittsaft är smörjmedel för Kuken i Fittan när den knullas.
Plötsligt ringde Stefans Mobil. Det var ifrån Pornhub i USA. En sexsite den bästa som finns på nätet i US. Han hade anmält sig till att vara en riktig knullare av vackra sköna kvinnor som också ville vara med och spela in sexvideo som sedan skulle läggas ut på nätet. Och härliga pattar, rumpor och Fittor fanns det i mängder. Många sköna kvinnor hade anmält sitt intresse om att just bli knullad av svenske ståkuken Stefan och då var han tvungen att ställa upp trots stort att det kunde bli riktigt krävande. De vackra sköna kvinnorna var oerhört krävande av en god Kuk som också kan användas på rätt sätt. Om Stefan inte vill knulla en skön kvinna i röven så kunde han få böta 10 000 USD för detta. Men sen å andra sidan så kunde han få bra betalt för sin goda kunskap om rinnande Fittor det är han expert på. Fyfan, VAD de knullar på Pornhub och rumporna står rakt upp i vädret. Många långa stora kukar finns där också, för att inte bara tala om negerkukar, VAD stora dom ÄR och dessa ska kvinnorna få in i fittorna och på djupet. OJDÅ, jo det går med rinnande springor alldeles utmärkt. Stefan delade ut speciellt plåster till kvinnorna som hade ordentligt rinnande fittor. Thank you, very much, sa kåta kvinnorna. De satte då plåstrena på springan och då upptäckte de att kunde INTE knulla Kuk. Damn, sa de. What is this for yank, we can´t fuck with this plasticpapper on our pussy. Mr, Stefan what are you doing whit us. Go home, Mr Stefan. But good woman, I only want help you with your running pussy.
Fan, sa Stefan. Fick nästan inte knulla vackra sexiga sköna kvinnor med fin figur och härliga kroppar. Bara en skön Fitta fick jag. Så det är tydligen mitt fel att deras springor rinner på dem. Galna kåta kvinnor här i Amerika. Ni ÄR galna i kuk och knulla. Fuck you, säger dom alltid när de är kåta.
Nej, nu tar jag min Kära Lena i stället med hennes rinnande Fitta, den är för härlig att knulla så att fittsaften stänker om det. Henne FÅR jag knulla hur mycket jag vill. Kuken i Fittan.
Hallå Lena, jag älskar dig SÅ mycket att min Kära kuk blir helt tokig. Hur länge ska Vi knulla idag? Stefan, Vi kan knulla HELA dagen om du vill och kan. Lena var med på noterna. Hon stretade så mycket hon kunde och våt var hon så Stefans kuk skulle kunna glida in hur lätt som helst. Ja, då så knullade de hela dagen utan äta, de bara drack vin. Sen somnade de och sov i två dygn med vackra drömmar.

Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 5 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: