Publicerat
Kategori: Novell

Vendela och Ingmar.

Här e kåtbocken Ingmar igen. Sitter alltid naken från kl 05.00 till 11.00 och går och drar i staken. Sitter och runkar o går o går o drar i den. kan inte låta bli, Skönt som fan. Vet du vad FULL PULL ÄR? Jo det är när du trycker in ALLA fem fingrarna i hålet även tummen så gott det går och masserar berget i minst 30 min. och när du känner att du kommer stönar du AAAAHHHH ...och skriker högt FULL PULL. Då ska det rinna i fittan, Skönt..
Mm jag ser det, full fart i kåtbocken hehe. Det där med fingrarna i hålet låter häftigt, men det ska väl du göra på mig så jag får fittan vidöppen sen så du kan leka i den? Kanske stoppa in trosorna i fittan o dra ut dom sen med munnen typ, vad gillar du den idéen?
Kl.e nio nu. Tycker verkligen att du ska komma hit nu för ett Skönt knull i röven så skriker din Kåta Slyna. Kom och runka mig o sug!!! TOPPEN idé. Vill absolut stoppa in HELA handen i hålet.
Ja nu är klockan strax nio. Skulle du inte vilja att vi knullar också då eller ska jag bara suga av dig?
Ja, det e så konstigt med Er kåta Bönor. Chatta INTE kom bara så blir det såååå. OK!! KOM för ett skönt knull. I röven o i munnen. KÅTING!!
Klart att det skulle vara mycket skönt att få knulla. Men tycker du inte det kan vara upphetsande att kåta upp varandra lite innan med?
Jaha, nu har Vi missat knullet idag
med. Varför Gör du sÅÅ? Vi hade chattat färdigt och så börjar Du igen och säger.: Men kan det inte vara upphetsande att kåta upp varandra!!! Nää, det räcker att du kommer hit o vi klär av oss nakna så bli så jävla kåta på varandra. OK!! Rätt eller FEL?? FAN ; gillar dig en såå sexig Böna. VILL knulla dig i mun, fitta o röv. NÄÄÄRRR DÅÅÅ??.
Men du har ju inte svarat mig på hela dagen?! Vet inte vad jag ska tro när jag inte hör något tillbaka?
Jag ÄR man och VILL komma till skott genast. Det MÅSTE du förstå., att du ska sluta chatta. !!!! Ni Kvinnor som är KÅTA MÅSTE ha kuk i hålen minst en gång i veckan , annars blit Ni frustrerade, har upplevt det många gånger. Era tankar flyger. Sen förstår Ni inte pengar heller, Ni tror att alla SVAR blir sex. 100+100 = 6. Allt blir sex. Alla kvinnor jag frågat vill ha kuk i munnen, ner i halsen!! och du med!!!
Ingmar jag är kåt på dig!! Jag börjar bli frustrerad mina tankar samarbetar inte med mig jag behöver att du kör in din styva kuk i alla mina hål och knullar mig som den horan jag är. Hur låter det?
JA, sa det. skön känsla att vara HÄRLIGT KÅT. ja min kuk står och trycker i brallan o vill ut. Du KÅTA slyne jävel kom nu här till mig i kväll och lägg dig på mage så fixar jag resten i din RÖV. Jag kan också kolla G-punkten så den är OK! Jag SKA KNULLA DIG så du blir nöjd. Jodå, jag vet fittan rinner på dig. Kom du o lägg dig på rygg på köksbordet med benen långt tillbaka så persikan ligger helt fri så ska jag slicka den!!!
Den där kuken hade jag verkligen velat smaka på hjärtat. Och jag kan tänka mig att du vill explodera ut din sås i munnen på mig? Kommer du att knulla skiten ur mig?
alltså kl. e det ska bli härligt att trycka in kuken i din GOA röv. NU KOMMER DU !!! Din kåta Slyna så ska jag knulla dig ordentlig i röven din jävla Kåting. Ska jag resa til Borstahusen och ropa ut ditt namn. Söker Kåta Vendela som ska knullas!!!
Du får knulla mig extra hårt i rumpan och spruta i mig med! Kan du massera min klitta samtidigt då?
Nu e vi där igen. SLUTA chattra för FAN o kom. lägg upp din Goa fitta. DU MÅSTE FÖRSTÅ NÄR du ska sluta. !!!!! SLUTA chatra, KOM o få kuk i dig NNNNUUU i kväll. Jag kan hålla HELA natten OK! DIN KÅTA Goa. Vill att DU ska njuta med KUK i röven!!!
Jag vill ha din kuk i min röv - jag vill ha din kuk i min hals! Jag vill att du knullar mig som du aldrig har knullat en kvinna tidigare! Hur låter det?
SLUUUTTTAA CHATTRA!! KOMM O KNULLA I STÄLLET. SLUTTA; SLUTTA FÖR FAN DIN JÄVLA KÅTA SLYNA: Nu räcker det, HÖR du!!!VAAA! Du ska INTE säga Så. Hur låter det!! Håll käften och kom o SUGA KUK ner i halsen i stället. Fattar då??? VVAAA!!
Ja jag förstår. Jag gör det du säger till mig. Blir du nöjd då min mästare??
JAAA, ska nog FAN knulla dig skönt, så va inte orolig...NU måste jag fråga dig HHAAR DUU DATOR med..... gmail .... med gmail istallerad så SKA vi knulla GRATIS. Jag ska visa dig. då kan vi berätta ännu mer, stort fält att skriva på. detta kan jag nog inte längre.
Vad menar du med att knulla gratis? Jag är ju inte prostituerad om det är det du tror? Nej jag har inte tillgånt till sånt.
NEJJJ, Du är INTE en HORA. Menade bara att det är GRATIS att snuska på .....gmail.....då kan man snuska HUR mycket kåthet som helst Bara översatta snuska med knulla. DU vill väl knulla idag? Jag vill nu knulla dig vackra KÅTA böna i röven så du vaknar. Kan vi ses idag för sköna knull???
Jag är ju alltid sugen på att knulla! Min högsta dröm är att knulla varje dag. Vad hade du tyckt om att rövknulla mig när jag låg och sov?
Då förstår jag inte dig. KOOOMMM DÅ för fan Så ska jag knulla dig VARJE dag. Du svarar ju aldrig på fråga. Ni kåta unga kvinnor vill BARA chatta. SLUTA, SLUTA,SLUTA. Kom och visa fittan, röven och munnen i stället. VAAA!! Sitter NAKEN och drar i Kobran. KOOOM o SUGA, runka mig!!!!
Vilken fråga svarar jag inte på, tycker du? Jag svarar gärna på alla dina frågor, babe. Sitter du och drar i kuken just nu? Åh, vad sexigt det låter. Nej, det vill vi väl inte? Vi vill knulla.
Har INTE råd här, messa mig så får hur mycket KKUUUKKK SOM HELST i munnen röven fittan. IDDAAAAGGG !!!!! KOOOMMM!!!!
Jo det är klart att jag hade gjort det om jag hade tid idag. Är så kåt och sugen på dig med. Har du tid alla dagarna? Du kanske runkar just nu?
ÄRRR Alltid här varje dag för att ge service till dig. Messa mig NÄR du kan då.........KNULLA PÅ!!!! Runkar hårt nuuu!!!
Hör ju av mig här till dig när jag har tid för oss såklart. Kommer du vara redo när som helst då för mig? Det blir inga ursäkter sen?


Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen