Kategori: Sexnoveller
Marie och Ingmar.
Det va på en konstskola i stan. En lång, 1, 90, vacker skön, sexig naken Blondin som liknar Marylon Monroe gick fram och tillbaka på en lång matta. Såg hennes goa rumpa, långa ben, kropp och Venusberg. Hon hade lite hår på berget. Sen helt plötsligt såg jag henne i ansiktet, VVAA!!! Hon log mot mig, glad och hennes ansikte lyste av glädje. VAA, Vem e hon den sköna kåta Donnan? Där går hon luftar fittan för oss så vi ska bli kåta. Det är nästan som hon ber om kuk i springan? FAN, vad hon är Goo o vacker. Ville knulla henne genast här på golvet så alla de andra killar och tjejer ser på.
Var sen på en rehabiliteringsverksamhet i en annan stad för att återfå min förmåga att jobba. Hade slitit ut mig på min firma. Totalt utarbetad. Träffade en lång vacker blondin och tog henne i hand och såg henne ögonen. FAN, då tog det skruv i mitt synsinne. Blev stel och såg en inre bild av en kvinna utan ansikte och höll hennes hand i flera sekunder, 6, 7 sek, säkert. Sen släppte det. Va, fan vad var det där? Konstigt, blev lite orolig.
Man blir medlem och det kostar inget. Man ska komma igång och träna jobba och betala skatt. Kommunen står för kostnaden. Hejsan, Jag heter Marie och jobbar som Föreståndare och 1sta knullare. Vi är 4 män och 4 kvinnor och det är vårt jobb att knulla med medlemmarna så Ni mår bra till att börja med. Det är ett hårt och skönt jobb. Bra betalt, 75 000 kr i mån sen får man extra, 5 000 kr för varje man, kvinna Vi knullar. Vilket hål vill du börja med att knulla mig i? Vill du kanske att jag ska suga dig först. Jag gillar bli knullad i munnen ner i halsen, klarar din kuk det. Hur lång är den, jag vill ha den långt ner i halsen och kan du pissa där så njuter jag som fan och pisset rinner ur munnen på mig. Då kör du in kuken där och knullar. Jag vill ha det söligt och slabbigt. Jag gillar långa grova kukar som jag kan svälja långt ner i halsen tills jag klöks. Sen vill jag att du pissar på hela min kropp och trycker in kuken i röven på mig så jag stönar och skriker. Hårt ska det knullas så det känns i fittan, röven och munnen. Jag vill bli ordentligt plågad, skönt efteråt. Då njuter man i hålen. Denna Blondin va den kvinna som jag träffade på Konstskolan. Kände INTE igen henne alls.
Det är jag som är, Föreståndare, och godkänner kukarna och fittorna så att de duger för rehabilitering. Ganska hårt här vill jag lova. Det är också viktigt att kukarna kan stå och fittorna kan rinna så kuken glider lätt i kanalen. ALLT måste testas så att alla kan bli kåta och sen knulla varandra ordentligt. Här ska ta mig fan inte någon kuk eller fitta gå hem och lägga sig på rygg på soffan och trycka 2, 3 fingrar och pulla klittan. Eller runka kuken. NEJ, det accepteras inte. Här SKA det BARA knullas, kuken i fittan, munnen och i röven. Saften SKA stänka upp på väggarna.
På fredagarna samlas vi i cafét för ett härligt knullparty. Kvinnorna står i Doggy medans männen står och runkar upp kukjävlarna till fullt stånd. Innan mannen får krypa på kvinnan så ska jag ge klartecken att den kuken är inte tillräckligt styv för rövknull så du får ta en pilla Viagra eller Levitra och runka vidare. Tänk då på min goa mun att du ska trycka in din kukjävel där så blir den hård som en järnstång. Ja, runka på hårt och bestämt. Dra ordentligt i den ut och in. Ska jag visa dig hur jag gör på min man, Ingmar, på kvällen där hemma. Drar och sliter hårt i den och suger på ollonet. Han stönar, det kan du ge dig fan på den jävla kåtbocken. Du anar inte HUR hårt han knullar mig bakifrån, sen den jävlen. Sugar hans tjocka kukjävel långt in i munnen ner i halsen. Det gillar jag OFTA.
Sen när jag kommer hem så ska min man, Ingmar, också trycka kuken i min rinnande fitta, den jävla kåtbocken. Fan, mina goa hål får aldrig vara i fred, de ska vara i gång 24 timmar om dygnet. Vill du stöna med mig, säger jag till honom. JAAAA, skriker han så hans kukjävel står som ett spjut. Det är jobbigt när vi Fittor har hål mellan benen. Måste tänka på att smörja fittan i kanalen med Vaginalsalva. Det behövs i röven också så den inte blir torr och utsliten och i munnen så att jag inte får tandlossning i gommen. Fyfan, få kuk i munnen och sen få tandlossning. Nej, inte bra alls. Gillar att suga de män som kommer till oss och vill bli rehabiliterade. Jag brukar göra så när det finns män i närheten, tar ett rejält grepp i skrevet på mig och samtidigt sticka ut tungan och slicka om mina stora röda läppar. Har ett snuskigt rött läppstift som jag trycker på ordentligt med rött. Tycker om att reta män så de blir galna i mig och knulla mig som fan i alla mina goa hål. Det värsta med mig är att jag retar upp min Kära kuk Ingmar också, men jag ser till att kompensera honom så han får munknulla mig i minst 30, 40 minuter. Där ligger jag på rygg i sängen med huvudet, munnen i perfekt läge precis vid kanten och min kropp står i båge så han kan komma till ordentligt och trycka kuken in i munnen på mig ner i halsen på mig. FAN, det är underbart att få en kuk och bli knullad i munnen. Saliv, slem och sperma rinner ur munnen på mig. Hela mitt ansikte blir fullt av rinnande kräm från hans goa kuk som jobbar i min mun.
När jag sover så har jag sagt till min Goe man Ingmar att han får lov och knulla mig i röven. Jag ska ligga med rumpan fri så han kan komma åt och trycka in kuken i mitt goa rövhål. Men han måste ta det lugnt och försiktigt så jag inte vaknar. Han bör nog ha glidmedel på för att det va skönt. Det går bra t.o.m. i sömnen får jag kuk i mig. Fantastiskt med kukar som kommer in i oss kvinnor. Det gillar Vi så skönt och gott. Och suga kuk och få bli sprutad med sperma i munnen i oss tillhör det bästa Vi vet. Sperma är jättegott. Vi slickar i oss Allt.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 7 publicerade verk
Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen