Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anställning med förmåner - kapitel 6

Efter en skön första dag i skärgården börjar det bli dags för middag. Herman är köksmästare och sätter oss andra i arbete. Jag får i uppdrag att göra en förrätt. Skållade tomater med en hollandaisesås. Herman har skälv huvudrätten och mamma och Stina hjälper till med grönsaker samt en efterrätt. Det är ett underbart kök att arbeta i: stort och med bra arbetsbänkar och, inte minst, utrustning i proffsklass. Jag har sett japanska knivar tidigare, men de som finns i detta kök tar nog priset. De är mer som samurajsvärd än vanliga Globalknivar. Jag provade en av dem mot en tomat. Den skar rakt igenom utan att jag varken tryckte eller ”sågade”, med den. Bara la den på tomaten och den gick rakt genom, som att skära smör med en varm kniv.

Att skåla tomater är inte så svårt, kräver kokande vatten och att man passar tomaterna så att de inte blir kokta, bara att skalet lossar. AGA-spisen är en glädje att arbeta vid, den är varm från början, en jämn bra värme. Inte så viktigt kanske när det gäller att koka vattnet, men när Herman steker fisken ser jag hur bra den är, även med den riktigt stora stekpannan. Inget problem med jämn värme under hela stekpannan.

Vid middagen pratar vi om allt möjligt. Maten är god, vinet suveränt och vi trivs verkligen med varandra. Mamma har lossnat och pratar om högt och lågt. Stina undrar hur det är att jobba på en bank, i en mansdominerad värld. Mamma förklarar att så var det när hon började, men numera finns kvinnorna på alla nivåer. Det enda, än så länge, är att ingen kvinna varit bankens ordförande. Men det kommer. Hon trivs mycket bra, rapporterar till VD, som chef för bankens centrala kreditavdelning. Herman berättar i sin tur lite om olika herrgårdar och slott han arbetat med, skapat något. Nu har han avvecklat det mesta, men är styrelseordförande i ett par , där han kvarstår som ägare. Stina berättar om sina år i modebranschen och hur hon träffat många ledande personer, inte minst i Paris haute couture, bland annat Carl Lagerfeld, som var en mycket karismatisk man och en stor skapare av kläddesign. Hon har ofta varit i New York. De har en mycket aktiv designskola och många duktiga modedesigners.

Jag har tidigare berättat om att jag pratar fyra språk flytande, svenska, engelska, franska och spanska. Dessutom klarar jag mig bra på grekiska, tyska och japanska, det två sista från skolan. Naturligtvis kommer samtalsämnet in på vad jag ska göra. Mamma och jag har haft den diskussionen alltför ofta. Hon är lite besviken att jag inte sökt in till någon utbildning nu efter gymnasiet. Jag har toppbetyg och gjorde högskoleprovet med 1,9 i medel, 2.0 i den kvalitativa delen och 1,85 i den kvantitativa. Jag försöker återigen förklara att jag inte vill börja läsa något nu till hösten. Kanske till vårterminen. Juridik eller ekonomi, kanske? Vi diskuterar för- och nackdelar med olika utbildningar ett tag. Sedan glider samtalet in på om Stina och Herman ska adoptera mig.

”Vi har diskuterat fram och tillbaka. Jag vill ju inte förlora min mamma, tycker om dig, Mamma. Samtidigt tycker jag ju om er också. Vill ni ha mig, trots att jag vill ha kvar min mamma? Vill inte skapa någon konflikten”, säger jag.

”Det har vi full förståelse och respekt för. Vi vill inte äga dig, du måste självklart få ha både känslor och relation kvar med din mor, som vi också tycker mycket om. Nej, det handlar om att vi själva inte lyckats få barn och inte heller kunnat knyta an till någon, inte förrän vi träffade dig. Du har allt vi skulle önska i form av en dotter, ett barn. Och om det innebär att vi måste dela dig med din biologiska mamma, så mycket bättre, tycker vi. Vi vill ha er bägge två”, förklarar Stina.

”Det slår mig just. Har inte pratat med Stina om det. En idé, ett förslag. Hur skulle det vara om vi adopterar er bägge två, som våra döttrar? Vad säger du Stina?”, kastar Herman ur sig.

”Wow, vilken idé. Ja,ja, ja, säger jag. Vore ju helt fantastiskt. Lite plötsligt, men en super bra idé. Vad säger ni?”, Stina är helt entusiastisk, har svårt att sitta still.

”Oj, oj, ja inte mig emot. Men hur fungerar det rent juridiskt. Jag har fått lite hjälp med det juridiska från en av bankens jurister. Men detta har vi inte pratat om. Vad säger du Beatrix?”, undrar mamma.

”Systrar, vi blir systrar!”, utropar jag. ”Toppen, me like! Men kan man göra så? Går det? Vore toppen”.

”Jag måste höra med mina jurister. Borde väl gå. Vi blir en hel liten familj”, säger Herman. ”Det gäller att motivera det på rätt sätt, som att vi varit varandra nära under lång tid. Hmm, vi får tänka på hur vi lägger upp det. Om det går igenom, vill ni byta namn till Silverskiöld i så fall? Det skulle jag uppskatta, då skulle namnet få leva vidare”.

”Namn, ja det har vi nog inte tänkt så mycket på? Alltid lite problem att byta namn. Gjorde det när jag gifte mig och har inte bytt tillbaka efteråt, så jag har ingen bindning till efternamnet. Kanske annorlunda för dig Beatrix. Du har ju inte hetat något annat tidigare”, säger mamma.

”Jag har inga problem, och Silverskiöld låter ju väldigt fint. Är du adlig, greve, Herman?”, frågar jag.

”Jag är den sista i min släkt, och ja, jag är greve, men inget jag använder mig av. Snarare tvärtom, faktiskt. Spelar oftast ner det och pratar aldrig själv om det. Känns lite konstigt i dagens samhälle, eller vad tycker du?”

”Vet inte, har inte känt så många grevar. Vad jag vet i alla fall. Men det var ju ett antal i Franska skolan, som hade adliga namn. Antagligen gjorde de som du, lät det vara”, svarar jag.

”Vilken härlig måltid, god mat, tack ska ni ha, ni som gjorde den. Och trevliga samtalsämnen. Men nu vill jag ägna mig lite åt Beatrix och hoppas hon vill ägna sig åt mig. Bara tanken får det att vattnas i munnen och…”, säger Stina. ”Du har inte sett vår egen lilla chamber of pain i källaren. Tänkte att vi drar oss dit ner”.

”Oj, finns det fler utrymmen? Spännande med en egen liten tortyrkammare”, säger jag som mycket väl förstår vad Stina är ute efter. Tycker själv att det är lite spännande att ge lite smärta och se hur det uppfattas. Jag är nog lite sadistiskt lagd, men bara när ’offret’ är med på det. Och vill absolut inte göra något mot någon annan, som jag inte själv skulle vilja vara med på.

”Låt oss börja där nere, göra oss lite hemmastadda. Sedan kan du Herman och Liza komma ner och se på eller delta, om ni vill. Men ge oss cirka 30 minuter åtminstone, innan ni kommer. Vad säger du Beatrix, är du redo att börja?”, frågar Stina.

”Ja, jag måste bara hämta några små saker jag tog med mig och som jag vill prova”, säger jag. Reser mig från bordet och går upp till mitt rum. Kommer ner efter en kort stund med en tygpåse i handen.

Stina visar vägen ner i underjorden. Nedanför trappan finns flera dörrar, hon tar fram en stor nyckel och öppnar en tung dörr, ser ut som om den är gjord av mycket bastanta ekbräder. När vi kommer in i rummet är det en mjuk belysning, väggarna är draperade med vinröda sammetsskynken, ser det ut som. Mitt i rummet står en bänk, nästan som en massagebänk. Olika rep hänger ner från dess sidor. I taket finns det flera olika krokar och, ser det ut som, olika rep med block och taljor. Det är högt till taket, säkert närmare tre meter. Rummet i sig mäter nog ungefär fem gånger fem meter. På väggarna hänger olika saker. Tror det är piskor och andra saker. Men jag har med mig mina egna saker. Roligare så och mer en överraskning.

När jag sett mig omkring säger jag till Stina att klä av sig. Själv står jag kvar, lite bredbent, men fullt påklädd. Det är jag som har kommandot. När hon står där naken framför mig, säger jag åt henne att lägga sig på golvet. Vill att hon känner och vet sin plats. ”Åla fram till mig. Kyss mina skor”, säger jag. När hon kommit fram och börjat kyssa mina skor, sätter jag en fot på hennes huvud, trycker ner henne i golvet. ”Stå nu på alla fyra, vifta på svansen. Din matte är här och vill ha fullständig lydnad”.

Hon ställer sig på alla fyra, börjar skifta sin rumpa fram och tillbaka. Jag går bakom henne. Smeker henne över ryggen, som om jag klappar en hund. Sedan landar det första slaget på hennes vänstra skinka, snabbt följt av ett på den högra. Så fina röda märken det blev. Stina skrek till lite. ”Tyst! Från och med nu vill jag inte höra ett ord från dig, om jag inte frågar. Om jag frågar hur du mår har du tre val. Grönt, att det är bra. Gult om det är på gränsen och rött om vi ska avbryta på en gång. Men du får inte skrika rött, om jag inte först har frågar. Uppfattat?”, instruerar jag.

”Ja, Matte”, säger hon. Det är tydligt, hon vet och accepterar vad som gäller. Hon är en byracka som behöver uppfostras. Jag letar i min påse. Hittar två pappersklämmor. De är kromade och fina. Jag har provat dem själv, de har en fjäder som är riktigt stark och de är vassa där de kniper ihop. Jag tar en, öppnar den och sätter fast den runt en av hennes bröstvårtor, inte speciellt försiktigt, den slår igen om vårtan. Hon rycker till, det gör ont, den biter in ordentligt. Borde inte göra hål, men vet inte. Beror på hur hon rör sig. När hon lugnat sig lite, tar jag den andra och sätter fast på den andra bröstvårtan. Nu var hon beredd, men smärtan finns där. Ska jag dra lite i dem? Nej, väntar lite med det. Tar fram ett hundkoppel och fäster runt halsen. Sedan börjar jag gå runt rummet och hunden följer med, på knän och händer. Kanske säga till att hon ska gå på händer och fötter?

”Hundar går inte på knäna, de gör på fram och baktassarna! Så får jag be om lite handgång nu!”, säger jag barskt. Vallar henne runt i rummet. Efter en stund tar jag fram ett snöre. Binder fast det först i ena pappersklämman. De har små hål, så praktiskt i handtagen. Lägger det om hundhalsbandet på henne och spänner fast andra ändan i den andra pappersklämman. Ser till att snöret är ordentligt spänt, så fort hon sträcker på nacken kommer det att dra i bröstvårtorna. Ingen fara att de lossnar, pappersklämmorna sitter ordentligt fast. Sedan går vi runt ett par varv till. Hon går med huvudet böjt framåt, neråt. Ska bli ändring på det.

”Gå upp och lägg dig på rygg på bänken, gör det bekvämt för dig”, beordrar jag. Hon kommer inte att kunna lägga ner huvudet, måste ha nacken böjd upp hela tiden för att undvika extra smärta. Men nacken kommer att bli trött.

Jag spänner fast henne, armar och ben brett isär, ser ut som sjöstjärna. Hmm, vad ska jag göra nu? Böjer mig ner och tar fram en plastlinjal, 4 decimeter lång, samt en strutsfjäder. ”Hur känns det nu? Vilken färg?”, frågar jag.

”Grön”, säger hon utan att tveka.

”Bra. Du vet att du ska vara tyst, utom när jag tilltalar dig? Alla ljud kommer att bestraffas”, varnar jag henne. Hon nickar, men lutar sig bakåt , det ryckte till i bröstvårtorna.

Jag tar strutsfjädern och drar den lätt över hennes kropp. Börjar uppifrån i ansiktet, under näsan. Ser hur det rycker, kittlar, kanske triggar en nysning? Drar den ytterligare lite under näsan, nästan in i näsborrarna. Hon har svårt att hålla sig. ”Aatchooo”, kommer det i en kraftig nysning. Jag har linjalen i beredskap, ger ett snabbt slag under det vänstra bröstet. Ser hur det gör att pappersklämman rycker till i bröstvårtan och att det blir ett rött märke, trots att jag bara använde bredsidan av linjalen och bara lite lätt.

Sedan fortsätter jag med strutsfjädern över ansiktet, halsen och under armarna. Ser hur hon börjar skruva på dig. Kittlig i armhålorna. Mmm, tar ett finger och pillar lite också. Hon skruvar mer på sig, vilket gör att det drar i pappersklämmorna. Både ont och kittlig. Fortsätter lite till, det gör att kittlingen stegras och ”ohh, hihi, ohhh”, kommer det från hennes mun. Resultatet ett rapp med linjalen, nu under högra bröstet. ”Ajjj….jjj”, kommer det från henne. Inte bra! Jag tar tag i den högra pappersklämman, drar den uppåt samtidigt som jag ser till att den inte tappar greppet. Kommer det lite blod där den biter ihop? Det ser rött ut, lite lite, ja. Samtidigt riktar jag linjalen mot högra armhålan och klatschar till. Vilken smärta är värst? Den i armhålan eller i bröstet? Tror armhålan tog över, i alla fall just då. Jag låter henne lugna sig lite. Vill inte fråga om färg igen.

Fortsätter med fjädern. Under brösten, verkar inte vara kittlig där, magen? Mmm, lite. Midjan? Lite mer, men hon klarar att hålla sig. Ser faktiskt ut som om hon njuter. Tittar hur det ser ut i hennes fitta. Det glänser av safter. Hon blir kåt av detta. Bra, mycket bra. Tror jag slickar lite. Böjer mig ner och sträcker ut tungan. Drar den nerifrån och upp i hennes springa, som är härligt öppen. Kommer åt de inre blygdläpparna med tungan. Hon smakar riktigt gott. Lite salt och ett stänk av urin. Låter munnen, inte bara tungan, vara med. Läppar mot läppar och suger sedan in hennes klitoris i munnen. Suger till ordentligt. Vad hör jag? Gnyr hon? Jag tar bort munnen, reser mig upp och ger ett slag över fittan. Ahh, det kom tydligen oväntat, hon ryckte till ordentligt, snöret runt nacken sträcktes och drog till i bröstvårtorna. Nu börjar det hända saker. Ska jag fråga hur det är? Nej, hon ser inte ut som att hon inte klarar det.

Lutar mig fram och slickar, pussar på det röda som uppstod när jag slog till på blygdläpparna. Inget blod, bara ett rött märke. Blåser på klittan och suger sedan in den igen, hon tycker det är skönt, känner hennes lite juckande rörelser. Får inte bli för skönt. Reser mig upp och fortsätter att kittla henne. Ner mellan benen, mycket stimulerande på insidan av låren. Sedan knävecken och, precis, fotsulorna. När jag tar fjädern lätt i hålfoten märker jag hur hon vill dra undan foten, men hon är bunden. Kommer inte någonstans. Lätt, lätt smeker jag fotsulorna, tills jag hör ett tydligt stön. Måste bestraffas! Ett slag med bredsidan av linjalen på fotsulan. Ahh, det kändes, men inte ett ord. Hon är tålig!

Hon har målat tånaglarna i en vinröd färg. Ser mycket fint ut. Ser lite närmare. Kanske behöver hon petas lite under naglarna, se om det är någon smuts där. Jag tar en mindre sticknål och börjar peta under stortån. Håller hårt i foten och sticker in nålen. Ahh, lite känslig där, tror jag. Peter lite mer, lite längre in. Hör hur hon nu börjar grymta och försöker rycka undan foten. Inte bra. Blir linjalen igen, nu på insidan av låret, precis under fittan. Snuddade nog den också.

Då kommer Herman och mamma ner i källaren. De ser på Stina, hur utfläkt hon är och de röda ränderna under brösten och på låret. Mamma ser lite förskräckt ut, samtidigt som jag ser ett intresse i hennes ansikte. Herman har ju varit med tidigare, så han nickar och ler lite.

”Vill ni vara med här, se på eller kanske delta? I så fall vill jag att ni klär av er helt, vill se era reaktioner”, säger jag och båda börjar direkt klä av sig. Står strax bredvid mig, helt nakna. Bara jag som fortfarande har kläder på mig. Vill visa att det är jag som har befälet nu.

Jag tar fram en liten flaska med balsamterpentin. ”Vill du hjälpa till, Mamma? Ta i så fall och koppla loss klämmorna i hennes bröstvårtor. De har nog gjort sitt. Smörj sedan in dem med lite av det här, tror att vårtorna har blivit lite sargade och behöver tas om hand”, säger jag. Ser på hur mamma kniper ihop klämmorna för att öppna dem. Krävs en del kraft, märker jag. När de är borta tar hon lite terpentin i handen och varsamt börjar smörja in det ena bröstet. Reaktionen från Stina kommer omedelbart. Ett skrik, hon var inte beredd på hur terpentinen skulle kännas i hennes nu mycket ömma och lite såriga bröstvårtor.

”Stina, vad har jag sagt om ljud? Du ska vara tyst. Som straff kommer nu den andra bröstvårtan att bli insmord också. Om du då skriker blir det andra typer av bestraffning. Fortsätt Mamma!”, säger jag. När den andra bröstvårtan blir insmord får Stina verkligen kämpa med att inte skrika eller gny. Jag ser på min mamma. Hon är inte opåverkad. Ser hur det börjar pärla sig lite mellan hennes ben. Redan? Ja, hon tar och gnider in lite till i Stinas bröstvårtor. Då ser jag att det fullständigt forsar ur Stinas fitta. Blir en pöl under henne. Mina trosor är också helt genomblöta. Det här var mer än jag trodde, blir enormt kåt av det. Även Herman har reagerat, men inte så mycket, bara lite halvt.
Jag böjer mig ner, vill sörpla i mig Stinas fina safter. Slickar och smackar. Stina blir, om möjligt, ändå våtare, fullständigt rinner ur henne. Bäst att sätta in lite mer. Smärta eller upphetsning? Är det någon skillnad? Vill leka lite mer, känna hennes gränser.

Medan mamma omväxlande smörjer och suger på Stinas bröstvårtor gräver jag i min påse. Hittar den där lilla flaskborsten. Bara 6 millimeter i diameter, men räcker mer än väl. Böjer mig över Stinas fitta, särar lite mer på blygdläpparna och hittar urinröret. Tar flaskborsten och börjar föra in den i henne. Den kommer in ca fem centimeter, då drar jag ut den igen. Upprepar rengöringen några gånger. Mmm, ska det bli riktigt rent behövs lite tvål. Hittar tvålen och smörjer in borsten. Nu blir det rent och fint när jag borstar henne. Verkar inte vara så skönt, Stina vrider sig i plågor. Nu måste jag nog fråga hur det är. ”Vad är det för färg, Stina?”,

”G,g grrnt ”.Stönar hon fram. Bra, men det närmar sig. Lite mer smärta direkt mot hennes intimare delar.

”Stina, du har varit jätteduktig. Som belöning kommer du nu att få lite smekningar på olika delar av kroppen”, förklarar jag. Tar mina händer och börjar massera hennes bröst, sedan ner och masserar venusberget. Sedan fortsätter jag ner och smeker henne mellan blygdläpparna med vänster hand. I den högra har jag linjalen som nu, med den vassa kanten, smäller ner precis mellan läpparna. Sedan smeker jag igen, för in ett par fingrar. Hon är så våt. Jag pullar henne i fittan och smäller samtidigt till under först det ena, sedan det andra bröstet, med den vassa kanten. Jag känner hur hon närmar sig. Stina har svårt att ligga still. Jag pullar och smiskar, nu mer på ljumskarna och blygdläpparna. Nu närmar hon sig, inte långt borta nu. Hela kroppen är spänd. Åhh, så fin hon är, precis på gränsen. Ett slag till och hon tippar över. Ser på hennes blygdläppar, de är röda av slagen. En klatsch till och hon skriker ut sin orgasm. Kroppen reser sig. Då har jag en flaska med eau-de-cologne redo. Häller ut några droppar på blygdläpparna och gnider in det. Ont och skönt och orgasm – allt i ett. Jag fortsätter att massera in spriten och orgasmen bara fortsätter och fortsätter. Tills hon faller ihop, gråter, helt slut.

Jag är också helt utpumpad. Helt fantastiskt och jag var också nära orgasm jag med på slutet. Mina trosor är som en våt trasa mellan mina ben. Jag klär av mig, nu är vi alla lika. När jag ställer mig över Stina för att lösgöra henne, känner jag hur Herman kommer fram. Särar på mina skinkor och kör in sin kuk i mig. Åhh, vad skönt. Precis vad jag behövde. Ser lite att mamma tar hand om Stina, håller henne i famnen och de smeker varandra. Herman pumpar på med ett ursinne. Han var nog lika kåt som jag. Vi behöver bägge en utlösning.

Han inte bara skjuter in kuken i mig bakifrån, nu börjar han piska min rumpa också. Det får mig att komma. Och komma, och komma. Hela kroppen, hela huvudet har lättat, flugit upp i luften, för att efter en stund ramla ner. Allt medan Herman ursinnigt pumpar, knullar mig. Då spänner han sig, skjuter in kuken långt i mig och sprutar. Igen och igen. Känner hur det rinner över, nerför mina ben, hans spermier och mina safter. Jag faller ihop över Stina, som fortfarande ligger kvar på bordet.

Efter en lång stund har vi återkommit till jorden. Frustande och stönande, andfådda som vi är. Mina tårar forsar ner från ansiktet, ser att Stina och mamma är i samma stadie. Herman ser bara slutkörd ut.

Efter en kvart samlar vi ihop oss och går upp i huset igen. Lyckliga, smärta och njutning och sammansvetsade. Herman häller upp en cognac till oss var. Det behöver vi. Medan vi var i källaren har mörkret lagt sig över ön. Vi är alla trötta och stapplar upp till sovrummen. Stina och Herman till sitt. Jag tittar på mamma. Hon nickar och vi går in till hennes rum. Utan att tvätta oss ramlar vi i säng. Kramar om varandra. Viskar god natt och somnar i varandras armar.

Veckan fortsätter. Vi älskar omväxlande med varandra. Stina var mycket nöjd med sin specialare, men tyckte det räckte för denna vecka. Vi hade flera trevliga stunder och tillfredsställde varandra, liksom mamma och hon. Herman bidrog verkligen med sin kuk, han hade fullt upp med tre hungriga och kåta kvinnor.

Vi pratar vidare om framtiden. Herman återkommer flera gånger till att han, och även Stina, så gärna vill ha barn, inte bara adoptera oss. Han vill att jag ska bära hans barn. Vi pratar fram och tillbaka. Det resulterar i att både jag och mamma slutar med våra p-piller. Mamma är kanske lite i äldsta laget för att föda ett barn till, men vill försöka. Undrar vem som kommer först, hon eller jag? Så spännande och jag längtar efter att få barn, alla mina hormoner har satt igång. Verkar vara fallet även på min min mor. Ska vi bli systrar genom adoption och samtidigt båda ge Herman ett litet barn? Vad jag har förstått tar det ofta lång tid att bli gravid. Ser fram mot mycket sex den närmaste tiden. Det gör även Stina, både med mig och mamma, men även med Herman.

Dagarna går och vi ska åka hem i övermorgon. Då berättar Herman att en granne på en ö cirka tio minuter bort vill bjuda oss på en eftermiddag på stranden och sedan middag efteråt. De tycker att vi ska stanna över natten, inte köra hem i natten efter att ha druckit. Självklart tackar vi ja, ska bli kul att träffa några nya.

Stina berättar att det är två bröder, bägge är homosexuella och lever ihop som gifta, fast de får inte gifta sig. Märkliga lagar! Att inte syskon, en tjej och en kille, får gifta sig är ju naturligt, men två män, som är bröder? De kan ju inte avla några gemensamma barn. På lördag efter lunch tar vi den stora båten och åker till deras ö. Det är en lite större ö med flera hus, men de har en ganska stor tomt, sjötomt, utan insyn. Vi lägger till vid bryggan och männen kommer ner. Hjälper till att förtöja och hälsar oss sedan välkomna.

”Gösta”, säger den lite äldre, kanske 55 år. ”Vad roligt att ni vill komma. Ser fram mot att träffa er. Herman och Stina har berättat en massa om er och era planer”.

”Stig ”, säger den andra, kanske 50 år. ”Håller med till 100 procent ”, skrattar han. Stig ser mycket trevlig ut. Skrattrynkor i ett lite runt ansikte. Ser ut att vara i god form. Gösta är en lite äldre kopia. Bägge verkar mycket trevliga och är klädd i färggranna skjortor och snygga shorts.

”Kom, följ med upp till huset. Vi har dukat fram lite kaffe. Eller är det någon som vill ha något annat? En Campari, vin, öl?”

”Låter lockande med Campari och tonic”, svarar Stina, ”men jag dricker gärna lite kaffe först. Har du gjort en av dina goda sockerkakor också?”

”Ingen sockerkaka, men väl en mazarintårta”, säger Stig och vänder sig till mig. ”När jag ville hoppa av skolan efter nian, satte min mamma mig i ett bageri. Jag fick lära mig både att baka och att bli konditor. Det blev en lärlingstid på åtta år, innan jag fick mitt mästarbrev. Sedan var det dags att börja i gymnasiet, ja komvux då”, förklarar Stig.

”Jobbar du fortfarande som konditor”, frågar jag, nyfiken som jag är.

”Nej, när jag var klar med studenten hade jag visserligen redan ett yrke, men hade också sett vad som behövdes inom det. Jag började sälja maskiner och ugnar till bagerier. Precis i rätt tid, när branschen expanderade som mest. Sedan blev det restaurangutrustning och inredning. Det var så jag träffade Herman och sedan Stina. Ja, du vet ju att Herman är bisexuell och att jag är homosexuell. Vi hade lite kuckeliku, så att säga, men också mycket affärer ihop. Det var innan min bror kom ut som gay också. När vi fann, eller återfann, varandra är det bara vi som gäller numera. Men det är alltid roligt att umgås med Herman och Stina. Och nu er”.

”Nu är kaffet klart”, säger Gösta som just kommer ut från huset med en bricka. Kaffe och tårta. ”Vad pratar ni om, får jag vara med?”, skrattar han.

”Absolut”, skrattar Herman. ”Stig berättade om sin bakgrund och hur vi träffades. Men kan inte du berätta för Liza och Beatrix vad du sysslar med?”

”Sysslar med”, säger Gösta, ”låter som en hobby, något man ägnar dig åt på fritiden. Nåja det är ju faktiskt en hobby för mig, men en ganska lönsam hobby, om jag får säga det själv. Jag köper och säljer antikviteter. Eller det var så det började, en liten antikrörelse. Den växte, speciellt var det samlare och människor med mycket pengar som började anlita mig för att hitta mycket speciella objekt. De hade inte tiden, inte kontakterna och vill oftast inte heller skylta med att de är ute för att köpa. Priset stiger gärna i de lägena. Jag är antikdetektiv, kan man säga. Jag har en liten vanlig antikrörelse kvar, mest som skyltfönster”.

”Som ni förstår har jag haft mycket glädje av både Gösta och Stig när jag ska inreda ett slott eller en restaurang. Och, det är alltid ett sant nöje att arbeta tillsammans, även om jag numera inte jobbar så mycket”.

”Och det är tack vare Stina som vi fick möjlighet att köpa det här stället, inte sant Stina?”, säger Gösta.

”Ja, jo, kanske det. Jag hade en konkurrent eller affärskollega, egentligen, som fick problem. Hade förköpt sig på en kollektion, lite för tidigt, men som inte stämde med modet när våren kom. Hon behövde pengar för att reda upp det hela. Vi hade känt varandra ett tag, ofta varit i Paris, Milano och New York tillsammans på våra inköpsrundor. Hon kom och frågade om hon fick låna för att ta sig igenom året. När hon inte kunde betala igen, behövde hon sälja detta och jag tipsade om att jag kanske hade ett par som var villiga att betala bra för det. Tja, resten är, som man säger, historia”, berättar Stina.

Vi dricker kaffet och mumsar på den goda mazarintårtan. Samtalet går mellan många olika ämnen. Till slut kommer vi in på våra relationer och hur vi är. Herman har berättat om mig och mamma, så de vet att de vill adoptera mig och även att de vill få ett barn med mig. När vi berättar att planen nu är att mamma också ska bli adopterad klappar de i händerna av förtjusning. Tycker det är en enastående idé. Sedan ser Stig på mig, blir lite allvarlig, men med en glimt i ögat.

”När du gett Stina och Herman ett barn, skulle du kunna tänka dig att göra samma till oss? Nej, så dumt, det kan ju ingen be om. Glöm det!”

”Jag vet inte. Vet ju inte hur det är att få barn ännu. Och vill i alla fall inte lämna bort ett barn, som jag burit och fött. Tror att jag vill vara mamma till mina barn. Med Stina och Herman blir det ju lite annorlunda, då kan jag vara mamma och samtidigt kan Stina vara mamma också. Herman är ju självklart pappa, det kommer han att vara jättebra på”.

Jag sitter tyst en bra stund, förstår att detta är något de länge velat, men inte hittat någon möjlighet. Samtalet går vidare under tiden. Till slut säger jag ”kanske, kanske, men vill först se hur det är att bli mamma. Och självklart måste Stina och Herman vara med på det. Jag lovar inget, ska tänka på det. Vi kan prata om det när och om jag fött Hermans barn. Ett villkor är att jag måste få vara med, måste få vara mamma till mina barn”.

Efter en stund pratar vi om hur vi levt under veckan. ”Vi har levt som infödingar på vår ö, helt själva. Kunnat gå omkring nakna utan att störa någon. Kunnat älska med varandra när vi velat och var vi velat. Oftast alla fyra tillsammans, speciellt på dagarna. Nätterna har nog varit med två och två eller till och med ensamma ibland. Helt underbart”, berättar Stina.

”Kanske inte helt som infödingar”, inflikar jag. ”Vi har levt som gourméer, ätit gott. Ni vet ju att Herman är en fantastisk köksmästare, lagar helt suveräna måltider. Och det gör Stina också. Jag och mamma försöker hjälpa till med det vi kan. Infödingar, ja vi lagar ju maten nakna också, blir ibland riktigt spännande. Men, när vi äter är vi alltid påklädda, försöker klä upp oss till middagen, speciellt”.

”Fast inte som hos familjen Bildt, som äter söndagsmiddag i smoking, i alla fall gör vi inte det på landet”, lägger Herman till.

”Ja, vi brukar också vara nakna hela tiden här. Så underbart att kunna sträcka ut en hand och få leka lite med Gösta, när jag känner för det”, säger Stig.

”Mmm, det är underbart. Kanske, om ni vill, kan vi bli infödingar en stund. I alla fall fram till middagen”, säger Gösta. När vi alla nickar börjar både Stig och Gösta att knäppa upp dina skjortor. Jag tar ett tag om min topp och drar av mig den. Sedan åker min lilla kjol av och sist trosorna. Sedan står jag naken och ser hur de andra successivt skalar av sig sina kläder. När alla är nakna ser jag på Gösta och Stig. Och de ser med stora ögon på både mig och mamma. Är de enbart gay, eller också bi?

De ser mycket bra ut, inget extra fettlager, platta magar och bägge är vältränade med fina muskler i bröst och armar. Ser ner på benen, tror att bägge tycker om att springa, fina lår- och vadmuskler. Skulle inte ha något emot att få bli kramad av de benen och känna på deras bringa. För att inte prata om det som hänger mellan deras ben. De är bröder, det de har är riktigt fina köttstycken, välhängt, brukar man säga. I slappt tillstånd ser de ut att vara minst femton centimeter och riktigt grova. Stigs ollon sticker ut, är helt blottat. Jag vill bara böja mig fram och ta den i handen, suga in den i munnen. Ohh, jag börjar bli riktigt våt, bara av tanken. Skulle gärna vilja se båda när de är hårda. Undrar om de är ’shower’, dvs inte växer mer eller om de är ’grower’?

Mamma har också sina ögon som fastnaglade på Stigs och Göstas kroppar, för att inte tala om deras kukar. Hon slickar sig om munnen, helt omedvetet. Varför är de bästa karlarna alltid gay, trevliga och snygga?

Stina börjar skratta, får med sig Herman. Bägge har sett vår reaktion. ”Jag tror du har fått konkurrens, Herman. Både Liza och Beatrix har svårt att hålla ögonen i styr, för att inte prata om andra delar. Så blodfyllda och fuktiga läppar, så vackra de är”, utropar hon.

Gösta och Stig ser roade ut, ler med hela ansiktet. Ser nu att de båda är ’grower’, de blir påverkade av det hela.

”Antagligen fruktansvärt ofint att fråga, vet ju att ni är gay. Men kan inte motstå. Får jag känna?”, stammar jag fram. Bägge tar ett steg mot mig, verkar vara helt okey. Jag sträcker ut vänster hand och tar tag om Göstas bamse, sedan höger och fattar om Stigs. De är lite mjuka, men sedan känner jag hur blodet pulserar in i kukarna. Och de växer, och växer. Klarar inte att hålla runt dem. Måste gå ner på knä, få ansiktet i höjd med dessa bamsekukar. Har aldrig upplevt något liknande. Nu gör mamma mig sällskap på golvet. Hon tar tag i Göstas kuk med bägge händerna. Jag släpper honom och ägnar mig åt Stig och hans nu helt eregerade kuk. Så vacker. Ollonet är helt blottat, lyser skärt, en dragning åt blått, och så stort. Jag tar lite saliv i handen och kupar den runt ollonet. Så lent, så skönt. Tittar upp på Stigs ansikte. Han ser ut att njuta av min beröring. Jag lutar mig fram, pussar på ollonet, pussar på de små läpparna, öppningen, som finns på toppen, känner smaken av en droppe försats. Salt och gott. Lite annorlunda än hur Herman smakar. Jag öppnar mina läppar och omsluter ollonet. Suger på det. Leker med tungan. Så skönt att låta tungan gå nerifrån och upp på baksidan. Känna där ollonet börjar och de små kuddarna på var sida om strängen. Slickar på dem och hör hur Stig börjar göra små ljud av välbehag. Låter ollonet och kuken komma in i munnen. Skapar ett undertryck, drar fram mer blod i kuken, känner hur den blir ännu hårdare – och större! Börjar jucka med huvudet. Stig tar tag om mitt huvud och börjar föra det fram och tillbaka över sin kuk, juckar mig i munnen. Han smakar gudomligt och fyller min mun fullständigt, utan att köra in den för långt. Sneglar på mamma bredvid. Hon är i samma stadie. Mor och dotter munknullar två bröder som är gay. Ingen skulle tro det, men det är bara helt underbart.

Stig ökar takten. Håller mitt huvud i ett stadigt grepp och för det fram och tillbaka så min mun knullar hans kuk. Är han nära? Tror det. Han växer ännu mer, blir hårdare och tjockare. Får knappt plats i munnen. Ohhh, där känner jag hur den spänner sig, känner hur satsen forsar genom urinröret på baksidan och in i min mun. Stråle efter stråle. Jag försöker svälja vartefter, lyckas inte helt, utan dreglar ut sperman samtidigt som jag sväljer. Så gott, så härligt. Mycket bättre att få det i munnen än att bli besprutar på brösten eller i ansiktet. Då känner jag mig bara som en hora. Nu är jag i kontroll, mjölkar ut det jag vill ha, inte någon som bara tar emot.

Jag släpper loss Stig, lutar mig bakåt, ser upp på honom och säger med ett leende: ”Tack, Stig. Tack för en fin gåva, tack för att jag fick känna och smaka. Om jag inte hade Herman, hade jag nog velat prova hur pass gay du är. Kanske lite bi. Men nu är det Herman som gäller som man för mig”.

Mamma är nu klar med Gösta. De ser lika nöjda ut bägge två. Verkligt underbara män. ”Okey, nu när ni presenterat er för varandra, kanske vi kan fortsätta med vår diskussion. Och, inte minst, den där Camparin och tonicen ni pratade om tidigare. Jag blev törstig bara av att se på, antar att både Beatrix och Liza vill ha något, om ni inte blev otörstiga av vad Gösta och Stig hade att erbjuda”, säger Stina.

Stig drar upp mig på fötter, ger mig en puss på munnen, en kram och går sedan in i huset. Efter en stund kommer han ut med en ny bricka, den här med glas, Campari, gin, tonic, juice, citron och is. Nu blir det camparifest. Gösta frågar hur vi vill ha drinkarna och blandar till. Jag vill ha med juice, mamma och Stina med tonic och citron. De tre männen blandar Campari, gin och lite tonic, samt en citronskiva i. Vi skålar och sätter oss till rätta.

Mamma och jag tittar på varandra. Vi har ju fått smaka på varsin fantastisk kuk och nu varsin drink. Men, vi är båda fortfarande våta så det glänser om oss. Vi sitter båda lite bredbent, våra fittor är halvöppna, blodfyllda och våta. Jag ser att både Gösta och Stig ser hur vi har det.

”Stig, nu har vi fått njutning av dessa två fantastiska kvinnor. Tycker du inte det är dags att återgälda lite?”

”Absolut. Det var länge sedan jag fick smaka en kvinna. Kommer ihåg att jag uppskattade det när jag var ung”, säger Stig och vänder sig sedan till min mamma. ”Min sköna, får jag njuta av din nektar?”

Mamma nickar, tror inte hon varit med om detta tidigare. Jag har det definitivt inte. Gösta kommer nu fram till mig. Ser på mig, jag nickar. Han böjer sig fram, ger mig en skön puss, nej, en kyss med lite öppna läppar. Sedan sätter han sig tillrätta mellan mina ben. Sträcker ut tungan och börjar slicka. Han slickar som om han aldrig gjort annat. Vet precis var och hur. Lagom hårt och varierat. Tar ibland hela munnen och drar in min vätska i munnen, dricker. Sedan sakta, sakta närmar han sig min kärleksknapp. Slickar runt den, virvlar med tungan, en virtuos. Sedan mer rakt på. Jag börjar flyga, stöna. Känner ett par fingrar som hittar min g-punkt samtidigt som tungan leker med min klitoris. Jag är högt uppe bland molnen. Fortsätter att sväva, tills jag känner hur kramperna börjar. Långt inne i fittan, stimulerad av fingrarna. Sedan genom klitorisroten där i g-punkten, fortsätter ut till toppen och jag exploderar. Kommer och kommer i en härlig räcka med orgasmer, samma orgasm, men känns som många på en gång, efter varandra. Hela tiden stimulerad, fortsätter att flyga med hjälp av tungan och fingrarna. Till slut, hur lång tid? landar jag. Svettig och lycklig. Mamma fick nog en liknande omgång.

”Tack, oj vilken resa, vilken flygtur. Är du säker på att du är gay? Eller är det just därför du vet precis hur jag vill ha det? Om det är fallet, önskar jag att alla män vore gay och vill ta hand om mig. Fast både Herman och Stina är nästan lika duktiga”, säger jag, samtidigt som min andfåddhet börjar lägga sig.

Sedan flyter eftermiddagen på i ett lugnt och skönt tempo. Gösta och Stig är enormt trevliga, lättpratade och intressanta. Restaurangbranschen kan jag förstå lite av, har ju varit gäst på flera restauranger. Konst- och antikbranschen är däremot helt ny. När Gösta pratar om den är det som en deckare. Vilket jobb att leta upp speciella verk eller saker och sedan förhandla om att köpa dem. Många tycks även kontakta honom direkt när de har något att sälja och inte vill ha det på auktion. Av skatteskäl, men också för att inte skylta med att de behöver sälja. Kan även vara för att inte andra ska veta att de har fått en större summa. Eller alla tre på en gång, enligt Gösta. Lika intressanta är köparna, ofta personer som inte vill skylta med sina köp. Även om alla auktionshus har en mycket hög säkerhet och inte talar om sina kunder. Men även här fyller Gösta en roll och ropar in saker på uppdrag av en annan köpare. Det är Gösta som skyltar som köpare.

En antikhandlare måste väl ha hela sitt hem fyllt av antikviteter och konst. När jag kommer in i deras hus blir jag besviken. Visst de har snygga saker och vackra tavlor, men ändå inte så märkvärdiga. Det som sticker ut är den goda smaken. Jag kan inte upptäcka någonting som inte har en plats, en betydelse i helheten. Ingenting som sticker ut. Jo, en sak, i deras vardagsrum, där det är mest designmöbler. Men också en grotesk uppstoppad fågel. Känns inte okey.

Stig ser att jag tittar på den. ”Den där fågeln hittade jag här på ön. Den var skadad och kunde inte flyga, vet inte vad som hänt. Det är en berguv, en rovfågel. Jag försökte hjälpa den, tog hand om den, matade och hoppades att den skulle repa sig. I stället låg den en morgon död på golvet. Vi tog med den in till stan, hittade en person som kunde stoppa upp den. Sedan fick den en plats här ute. Lite malplacerad, men jag hade fäst mig vid den. Fick övertala Gösta om att den skulle få bo här, trots hans känsla för att komponera ett rum”.

”Oj, jag förstår. Hur länge vårdade du den?”, frågar jag.

”Det blev nästan tre veckor. Han tydde sig till mig. Var nog gay han med, vi trivdes bra, tyckte jag. Men som sagt, inget lyckligt slut”.

Stig går ut i köket för att lägga sista handen på maten. Vi andra har nu klätt på oss och klätt upp oss för att kunna göra maten rättvisa. Gösta kommer in med en bricka och fyra glas med något bubblande vin. När jag smakar på det har det en lite annan smak än de vanliga mousserande vinerna jag har druckit. ”Vad är det här? Smakar fantastiskt, men lite annorlunda”.

”Det är en lite äldre Bollinger. En champagne som har en lite trevligare smak än de vanliga. Den här har legat nästan tio år och mognat, dessutom. Njut av den, det är vår näst sista flaska av just den här årgången. Vi började med tjugofyra flaskor när vi köpte dem. Nu är det bara en kvar, kanske ingen om ni är törstiga…”, skämtar han.

Stig kommer in från köket. Tar sitt glas och skiner upp när han känner smaken. ”Ahh, vilket bra val på en fantastisk dag och fin inledning till middagen, som strax är färdig. Föreslår att ni tar med glasen in till bordet. Vi äter på verandan, njuter av den sköna sommarkvällen”.

Som förrätt får vi löjrom från Kalix och till det serveras blinis och en smetana. De snålar verkligen inte på romen, alla fick en ordentlig bit. Vi fortsätter med Bollinger till den, passar perfekt, smakerna gifter sig perfekt. Sedan följer en fiskrätt. När jag frågar vad det är säger de marulk. Den är så fast och fin, precis rätt tillagad, fortfarande på gränsen till rå inuti. Till det serverar Gösta ett rödvin. Uppenbarligen han som ansvarar för vinerna och Stig för maten. Vinet är ganska lätt, en pinot noir, passar perfekt. En chokladmousse avslutar det hela och till det portvin. Moussen kommer in i en stor kristallskål, rymmer säkert mer än en liter. Den är så god att jag inte kan låta bli att ta flera portioner.

När vi ätit klart har klockan blivit nästan elva. Sommarkvällen är fortfarande ljummen och tiden har bara försvunnit medan vi ätit, pratat och skrattat. En helt fantastisk kväll. Men det är dags, tycker Herman, att fara hem till vår egen ö. Det blir lite nattnavigering, mörkret har fallit över skärgården och fyrarna ute i farleden blinkar och kommer att visa vägen. Både Stina och Herman har kustskepparexamen och lång erfarenhet. Så även om de har druckit en del kommer det inte att vara några problem, säger de.

Både Gösta och Stig insisterar på att vi ska stanna över natten. Dumt att ge sig ut på vattnet med alkohol i kroppen, säger de. Efter lite diskussion ger sig Herman, vi hade ju ändå planerat att stanna över natten. Sängar finns det gott om, jag och mamma delar ett rum och Stina och Herman ett. Inget mer sex i kväll.

Nästa vecka ska jag jobba som flygvärdinna för Jack igen. Han har inte hittat någon ny ännu, men jag tror jag har en kompis som nog gärna vill ta över. Ska presentera henne för Jack på måndag.

Här slutar detta kapitel. Historien med Stina, Herman och kanske de två ungdomarna Angelica och Nikolas kommer att fortsätta. Vad som händer? Vi får se. Hör gärna av er med idéer. Och markera om ni tycker novellen är bra.


nilskjell

Status: Silver författare

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren