Annelie Bengtsson
Fantasifull.vanlig enkel. Gillar att skriva.
Publicerade verk: 46Medlem sedan: 2024
Författarens noveller:
Johans kuk
Olle
Jag och Johan hade runkat tillsammans i ett år. Johans kuk var två gånger så stor som min. Stor hårig pung. Kukskaftet var grovt och ådrigt. Och ollonet..herregud vilket underbart ollon. Stort som…
Klicka här för att läsa hela »Kukgott
Annelie
Att ställa sig på knä , sära på ett par ben , se en kuk som längtar efter att få spruta sin varma sperma i min mun och ansikte är så underbart. Ung pojkkuk eller gubbkuk spelar ingen roll för…
Klicka här för att läsa hela »Fantiserar
Snuskgubben
På skärmen syns en underbar välformad kuk. Kukskaftet lätt ådrigt. Ollonet lite kladdigt. Men framförallt så rött. Där ligger två flickor och slickar. Längs kukskaftet, runt ollonet och ollonkanten.…
Klicka här för att läsa hela »Snuskiga mostee
Olle
En smutsig tantfitta med ett hårigt kolsvart skithål. Smackar då fittläpparna säras. Fittosten är jämnt fördelad mellan fittläpparna som påminner om tjocka hängande rostbiffar. Fittan är 69…
Klicka här för att läsa hela »Anal debuten
Lars Och Annelie
...Jag slickar Annelies fotsulor, från hälen fram till hennes tår . Suger dom målade tårna. Tungan går mellan tårna. Börjar om , hälen, fotsulan,tårna. Älskar hennes barfota fötter. Med tjockare…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen