Kategori: Sexnoveller
Fantiserar
På skärmen syns en underbar välformad kuk. Kukskaftet lätt ådrigt. Ollonet lite kladdigt. Men framförallt så rött. Där ligger två flickor och slickar. Längs kukskaftet, runt ollonet och ollonkanten. Långsamt långsamt långsamt. Deras tungor slickar varandra. Kuken är så inbjudande , tydligen välsmakande också, det rinner ur hans ollon , hans kuk gör mig så kåt . Så kåt på kuken, önskar att jag också låg där , med flickorna, och slickade . Slickar pungen, suger på pungkulorna. Oj ,vad han kvider och stönar . Kuken pumpar ut sperman. En ordentlig sats, tjock vit varm sperma. Såååja såååja mmmm.....det rinner ner längs , det pulserande pumpande kukskaftet. Ner till kukroten , sakta sakta ner över hans pung.. flickornas tungor lapar sperma från kukskaftet , och jag ska nu få njuta av pungen , lapa upp sperman, rulla den runt i min mun. Verkligen få smaken i hela munnen, känna sältan, och texturen . Filmen är 40 minuter. Samma ljuvliga röda kuk. Olika flickor varje gång. Långsamt långsamt långsamt slickar dom fram satsen, kysser varandra och njuter . Jag fantiserar att jag är med . Kuk gör mig kåtare än fitta , nuförtiden. Att stå på knä och bli munknullad. Vill bli sprutad i mitt ansiktet och i munnen. Jag runkar min lilla slappa gubbkuk samtidigt. Jag är rejält kåt i rumpan nu. Då måste jag faktiskt knulla rumpan. Titta , se mig med kuken i mun och en gurka i analen. Gurkan fastsatt i soffan. Bestämmer själv hur mycket jag kan ta emot. Det är så skönt, då det spänner, spänner så jag svettas och låter mig bli töjd analt. Nu sprutar killen på filmen igen. Jag pressar in gurkan i rumpan. Hela gurkan, faktiskt. Ohh Nu går det för mig , prostataorgasm.....öppnar munnen..en stråle i munnen..upphetsande...smörjer in kroppen med min sats. Drar ut gurkan ur rumpan nu...åhhh vad ljuvligt. Ibland är det riktigt underbart att fylla upp rumpan. Ibland. Så skönt har jag det , ibland. 1/kvartal. Uppskattar unga smala, tonårs snopp. Hårlösa. Feminina. Mjölkvita. Petit. Ska vi runka tillsammans???
Annelie Bengtsson är medlem sedan 2024 Annelie Bengtsson har 46 publicerade verk
Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen