Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Med Frun i Thailand

Vi var på födelsedags resa hela familjen.
En kväll var Lena och jag ensamma ute på staden,
Vi sprang i alla små butiker stånd och affärer
Jag tröttnade och vi hittade en bar som låg lite upphöjd ifrån gatan där satt några manliga turister och några thailändska tjejer även en och annan europeisk kvinna.

Baren verkade tillhöra ett Guest House, jag satte mig längst in i baren Lena lånade toaletten kom tillbaks och sa att hon tänkte shoppa, jag sa att jag går hem om en halvtimme om du inte kommer tillbaks.

Beställde en Chang och slö drack lite grann.
Det sitter en äldre blek karl bredvid mig vi börjar prata lite lätt.
Han har kommit till Phuket i går och bor på Guest Houset som tillhör baren.

Efter ett tag pratar vi om de Thailändska kvinnorna som han öppet säger att det är en stor orsak att han valt att åka till thailand för.
Jag frågar hur det funkar han säger att han inte vet och att det är första gången han är i thailand.

Han säger att det finns en sorts betalnings system när man vill ha sällskap av en kvinna
Men också att hans sällskap kommer om ett par dagar tre kompisar var av en har varit här förut .


Jag frågade vad en svenska skulle få för pengar för en halvtimme.

Han är tyst länge så frågar han, som hon som var med dig.
Frugan! , ja vad skulle du vilja betala för henne svarar jag.
Och skrattar

Han är tyst granskar mig och säger, tiotusen.
Kronor, frågar jag.
Bath, svarar han.


Verkligen skulle du betala tiotusen för Lena, frågar jag.

Ja direkt, svarar han.
Jag skrattar och säger, det vore bra för reskassan det.
Du får lägga fram ett förslag till henne när hon kommer tillbaka.
Han skrattar bullrigt och säger, det törs jag inte.
Jodå jag skall hjälpa dig med det så häng på när jag snackar.

Vi pratar om några europeiska kvinnor i baren sådant där karl snack när Lena helt plötsligt står bakom oss och säger, Är det mig ni pratar om.
Lite överraskad säger jag; ja hördes det.
Vad pratar ni då om, säger Lena.

Priser, säger Gösta som han heter.
På vad då, säger Lena.
Dina sexuella tjänster, säger jag
Lena sväljer hårt för att göra rösten stadig och säger,
Vad har ni snillen kommit fram till, Säger Lena.
Gösta svarar snabbt en timme med dig skulle bli tiotusen Bath, vi ler osäkert både han och jag.
Hon harklar sig, jag tänker hon vart kåt, mycket kåt jag ser kåtdimman i hennes ögon de blossande röda kinderna och hennes läpp darrar när hon med mycket grötig röst säger.
Max en halv time för de pengarna.
Gösta säger, menar du allvar.
Javisst säger hon glatt och självsäkert men nu skall vi gå hem gubben och jag, barnen väntar.

Vi säger hej och på återseende och går vår väg.
Lena frågar vad vi pratat om, jag berättade allt.
Lena säger låtsat argt, och så bjuder du ut mig för pengar som en hora.
Nä svarar jag, det gjorde du så bra själv.
Lena tänkte svara men började prata om morgon dagen.

Nästa dag var trevlig bad mat stoj skratt och sol.
Vi d 6 tiden så gjorde vi i ordning oss för kvällen.
När jag kommer ut ur duschen så står min Lena där, och tar på sig den fina svarta bh med halv kupa som visar bröstvårtorna.
Jag tittar på henne menande och säger,
Ska du ha den BHn svarta klänningen och inga trosor i kväll eller.
Lena tittar på mig och säger, tycker du det, ja varför inte jag bjöd ju ut mig för pengar i går så kan väll leva upp till det då.

Lena ler och kommer fram till mig och pussar mig.
Drar på sig den sexiga klänningen Bröstvårtorna syns fint.


Efter middag med de övriga så skiljs vi åt frugan och jag går från Karon mot Kata center.
Lena är kelig och tafsar när hon kommer åt och jag gör lika.
När det blir lite mörkt vid trädet till uppförsbacken mot Dinos bar stannar Lena vid sten muren,
Lyfter på kjol tar min hand och lägger på fittan och säger känn.

Det är halkigare än på gillinge halkbana Jag är kåt säger Lena.
Som om jag inte fattat det hon gnyr när jag bestämt smeker klitoris.
Jag säger till Lena, ska vi kolla om han sitter kvar i baren.
Lena stönar högt och säger med kåtdarr på rösten, jag vart djävligt kåt i går när han erbjöd mig pengar för sex.
Det kommer folk och jag kysser Lena när de går förbi allt medan jag smeker hennes klitoris.
Vi kan gå dit och se om han har pengar att stå för sitt bud.

Om han har pengarna då säger Lena,
Då tar jag de och vi går till rummet hans där du får ge honom valuta för pengarna.
Dra en gång till över klitoris så kommer jag säger Lena.
Jag släpper fittan Lenas ben darrar klänningen faller på plats vi går upp mot Dinos och den ljusa delen av Kata center.

Vi går förbi elefanten och Dinos bar uppe på toppen av kullen precis där det börjar luta utför säger jag till Lena.
Om du vill sätter vi oss i baren och ser vad som händer i kväll.
Lena säger ingenting när vi kommer ner till baren så stannar Lena och tittar upp han är inte där säger hon.
Och tittar på mig, vi kan gå upp och ta en öl om du vill säger hon sedan.
Vi kan gå någon annanstans också säger jag, här blir bra säger Lena.
Vi går och sätter oss på samma ställe som dagen före jag frågar Lena vad hon vill ha att dricka,
Chang säger Lena nervöst.

Vi får våra öl jag betalar skålar försiktigt med Lena Jag smeker hennes lår nuddar hennes blygdläppar med finger topparna det är alldeles blött.
Då hör vi Gösta säga hej är ni här.
Vi pratade lite Lena sa inte mer än hej för hon var rädd att rösten inte skulle hålla.
Gösta sa att han skulle gå och fixa till sig så skulle han komma och bjuda oss på dricka.

När Gösta gått sa jag till Lena att nu är det dags att gå om du inte vill fullfölja den här leken.
Lena tittar på mig och säger, vad tycker du!
Det är inte jag som ska knulla med honom men jag ställer upp på vad du vill Älskling.
Du är ju uppenbarligen kåt så du håller på att gå av säger jag till Lena.

Ja det är så kåtigt hela den här situationen säger Lena.
Då så säger Jag.
Då så säger Lena då blir jag Hora i Kväll och så ryste hon till av kåthet.
Om han inte fattar varför vi är här säger Lena.
Oroa dig inte jag ser till så att han fattar.
Lena säger med pilsk röst nu kommer han.
Lena reser sig upp och kramar Gösta jag tar honom i hand och vi presenterar oss för varandra Lena står väldigt tätt ihop med Gösta.
Vi sitter ner med Lena i mitten, Gösta frågar vad vi vill ha att dricka.
Irishcoffe till Lena och en Chang till mig säger jag och Gösta beställer.
Jag drar upp klänningen en liten bit högre upp på låren åt Lena hon ryser av kåthet.
Gösta och vi pratar ett tag Lena särar på låren visar Gösta att hon är kåt efter en stund så lägger Gösta sin hand mitt på Lenas lår och säger har ni funderat på mitt erbjudande i går, samtidigt smeker Göstas finger toppar insidan av min frus lår upp mot fittan.
Lena särar viligt mer på låren, nu ser vi fittan hennes.
Hennes läppar vibrerar lätt när hon säger har du pengarna då och så stönar hon tyst,
Vi tittar ner mot frugans fitta när Göstas fingra glider in och ut i den dy blöta fittan.
Har du säger Lena och tar bort Göstas Hand.
Gösta luktar på fingrarna och säger visst ska gå ner till automaten och ta ut det, dricker upp ölen och ursäktar sig och går.

Lena säger nu är det när att det går för mig så här kåt har jag aldrig varit förut.
Hon står med raka brett särade ben och lutar rumpan mot barstolen klänningen har åkt upp över fittbusken och hon bryr sig inte om att dra ner den.
Vi dricker upp .
Gösta kommer tillbaka med pengarna håller fram dem under bar disken mot mig han stirrar på Frugans fitta
Jag tar pengarna, Gösta särar på blygläpparna med vänster hand och låter den högra smeka klitoris.
Lena får en rejäl orgasm och låter så att Thailändskan i baren tittar upp och ler gillande.
Ska vi gå säger jag .
Gösta och jag tar tag i fruga och går till Göstas rum.
När vi kommit runt hörnet så tungkysser Gösta min Fru smeker hennes häck Frugan är så kåt att hon kan ta emot kuk här och nu.

Innan för dörren till Göstas rum så får frugan fram Göstas kuk går ner på knä och sväljer den helt och hållet.
Hon jobbar kuken hårt Gösta har svårt att hålla igen så han drar upp frugan på fötterna och börjar tung kyssas medan de smeker varandras kön.
Jag står där med kuken i ena handen och video kameran i andra handen och runkar febrilt.

Frugan lägger i kull sig på sängen med klänningen runt midjan särar på benen öppnar fittan med högra handens två fingrar sträcker ut den vänstra armen mot Gösta och säger, kom o knulla mig nu.
Gösta tar sakta av sig byxor och kalsonger går ner och börjar slicka, Frugan börjar låta högt, låren darrar, hon drar upp benen allt hon kan.
Kuk nu knulla mig nu snäll stönar Frugan högt.

Gösta kryper upp och kysser Frugan samtidigt som han i ett enda försök trycker upp kuk i Frugans fitta hon får en andra orgasm samtidigt som Gösta tung kysser henne.
Han pumpar på allt han kan jag ser att Frugan hela tiden får orgasm på orgasm.
Gösta pumpar på i ca tio minuter när Frugan stönar kom i mig spruta sperma i mig nu.
Jag zoomar in bakifrån ser hur Gösta stönande trycker kuken djup i min Frus fitta hur det rycker i pungen när han sprutar sperma i min Frus fitta.
Frugan kommer i en enorm orgasm skakar, darrar och rycker i hela kroppen.
Gösta tungkysser min Fru mens han små juckar i henne.
Han rullar av Frugan hon tittar på mig sträcker ut handen säger, kom och knulla mig älskling kom.
Jag ställer ifrån mig kameran, tar av mig kläderna ställer mig på knä mellan Fruns särade ben och tittar på henne. Jag runkar sakta min kuk och ser Göstas sperma sippra ur Fruns fitta.
Lena tar och särar på blygdläpparna med bägge händerna.
Gösta har klätt på sig och går mot dörren och säger,
Se till så att dörren går i lås när ni går han går ut och vi är ensamma.
Kom nu säger Lena gör mig lycklig fyll mig med sperma.
Lägger mig ner på henne tungkysser henne när kuken plaskar upp i min frus sperma fitta hon kommer mens vi kysser varandra.

Lena tittar på mig och säger, ja det går hela tiden för mig fortsätt så,
Men vem kan hålla sig länge med en sådan Fru.
Jag trycker upp kuk långt i Frugan och sprutar vi kommer i underbar orgasm som känns från översta nackkotan anda ut i tårna.

PS
Semestern är inte slut ännu en vecka kvar ensamma

peterbroberg

Status: Brons författare

Novell skrivande Stag/Cuckold
Peterbroberg är medlem sedan 2022 Peterbroberg har 15 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren