Publicerat
Kategori: Sexnoveller

God jul önskar en mor med sina ungdomar

En helt vanlig onsdagskväll hos den lilla familjen, som består av mamma Emmy, 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 år och Ava 15 år. Emmy hade precis varit inne hos Elsa och Ava, som delade rum. Först hade de pratat lite upprört, flickorna hade blivit förmanade av sin mor. Johan hade inte hört vad som sades, bara tonläget. Efter en stund hördes att de fnittrade och hade roligt. Nåja, tänkte Johan, det var väl inte så märkligt.

En timme tidigare hade Emmy kommit in till sina döttrars rum, sett hur de låg i samma säng och onanerade. De använde både sina egna fingrar och skaftet på en hårborste, hjälptes åt med borsten. De såg så fina ut där de låg, helt nakna, bägge var välskapta om än med lite olika i utvecklingen. Medan Avas bröst var små och knoppiga hade Elsa betydligt mer utvecklade. Bägge såg ut att vara helt fria från generande hårväxt, i alla fall mellan benen.

Emmy hade först blivit helt ställd. Vad gör man med två flickor som onanerar? Går ju inte att förbjuda. Att de gör det tillsammans, när de bor i samma rum? När och hur skulle de annars klara av det? Men att ligga tillsammans och hjälpa varandra kändes inte rätt, de var ju systrar.

Efter första chocken och några mindre väl valda ord, sansade sig Emmy. Satte sig på sängkanten, smekte flickorna över huvudena.

”Att onanera och ha det skönt är en del av att vara människa. Jag är säker på att minst 99 procent gör det, i alla fall då och då. Jag gör det och vet att Johan gör det, jag har sett det, men han vet inte om det. Inget man pratar om, normalt. Att ni ser varandra är ju inte konstigt, jag har inte råd med större lägenhet, och var sina rum. Tycker ni är jätteduktiga på att hålla sams. Kanske mindre bra att ni hjälper varandra. Vet inte var gränsen går.”

”Men mamma, det är mycket skönare att känna någon bredvid sig,” säger Ava.

”Ja, och så lär vi varandra. Och skönt att få uppleva och känna på varandra. Hon har så fantastiska små fina bröst,” säger Elsa och pekar på Avas små tuttar.

”Jag förstår er, mycket skönare att vara tillsammans. Så länge sedan…” suckar Emmy.

”Du har ju ingen, har inte tänkt på det. Du är ju liksom mamma,” säger Elsa.

”Såg du Johans, äh snopp, hur var den?” undrar Ava.

”Den var jättefin. Verkade ganska lång, kanske inte så tjock ännu. Men det är en hemlis, inte något ni ska prata om. Pojkar tycker sådant är lite skamligt, vill oftast inte visa upp sig. Flickor, kvinnor, är ju mer extroverta. Vet inte hur ni tycker, men jag uppskattar när män tittar på mig, speciellt om jag klär upp mig lite.”

”Jag gillar när de ser mina bröst och min rumpa, när de ser ut som om de fantiserar,” säger Elsa.

”Ja, när de sneglar in i armhålan för att se mina tuttar. De tror inte jag märker, men det gör jag. Kan ibland bli lite våt, speciellt när det är någon jag gillar,” fyller Ava i.

”Hur gör du när du onar? Har aldrig sett det,” undrar Elsa.

”Ungefär som ni, men har även några leksaker, som hjälper mig.”

”Oh, vad då leksaker?”

”Dildos, kallas det, både sådana som kan vibrera och sådana som ser ut som en snopp. I stället för ett borstskaft. Vänta, jag ska hämta, så får ni se,” säger Emmy och försvinner tyst ut ur rummet. Efter en stund kommer hon tillbaka.

”Det här är en vanlig dildo, löskuk, eller vad man vill kalla den,” säger Emmy och visar en vackert skuren kuk av trä.

”Åh, vad fin. Ser ut som en riktig eller i alla fall som de visade i skolan. Är den skön?”

”Ja, den är skön, speciellt när man bara vill njuta, byta ut fingrarna. Den kan komma in långt, men beror ju på hur trång man är och van. Kanske svårt för er, men fungerar minst lika bra som borsten, ni har. Sedan den här, den vibrerar. Den här kallas för en rabbit. Den kan vibrera både inuti slidan och samtidigt stimulera klitoris. Helt fantastisk om man vill ha riktigt mycket stimulans.”

”Mamma, vad bra du är, älskar dig. Visste inte att du hade sådant.”

”Ni kan få låna dem om ni vill, men se till att göra rent efteråt. Eller, ja varför inte? I morgon efter skolan kan vi träffas i stan och besöka en liten affär som säljer lite olika modeller. De brukar ha kunnig personal. Tror inte man får prova, men de kan demonstrera och prata om olika modeller. Skulle ni vilja det? Kan bli bra julklappar.”

”Oj, ja, ja. Vill det,” utbrister Ava.

Elsa håller med. ”Vilken fantastisk mamma du är, älskar dig. Världens bästa.”

”Men hur kan vi öppna sådana paket på julafton? Vad säger Johan? Vi kan ju inte visa honom.”

”Det har du rätt i. Vet inte vad han skulle säga om han såg det. Jag vet att han har sina små hemlisar, som han tror ingen vet. Eller kanske hoppas han att någon kommer på, vet inte…” funderar Emmy. ”Ensam man i huset, måste vara svårt med tre kvinnor som springer omkring halvnakna runt honom.”

Johan smyger ut i badrummet. Letar i tvättkorgen och hittar sin mammas använda trosor, sedan ett mindre par med små söta björnar på, Avas, tänker han. Smyger tillbaka till sitt rum, hör hur systrarna och mamma fortfarande pratar, fnissar. Han stänger dörren om sig. Tar trosorna och håller upp dem till näsan. Andas in. Ljuvliga dofter, speciellt när de blir lite varma i hans händer. De två olika trosorna luktar lite olika. Johan tar av sig byxorna, lägger sig på sängen och smeker sin snopp, som strax växer och blir en hård kuk. Han har omväxlande de två trosorna för sin näsa och onanerar med den andra handen. Långa sköna drag upp och ner. Lite försaft sipprar ut. Han tar fingrarna och stryker ut det på ollonet, masserar enbart ollonet och sedan baktill på de två små ’kuddarna’ som är där. Så skönt. När smörjmedlet har masserats in tar han och börjar runka igen. Andas in och runkar. Drömmer om både mammas och systrarna tuttar och fittor. Tänk om han fick känna på dem. Om de kunde runka honom.

Han drömmer sig bort tills han känner att det drar ihop sig. Han ökar farten och sprutar rakt in i sin mammas trosor. Sedan torkar han resten av sin nu lite slakare snopp med Avas trosor.

Går sedan fram till dörren, lyssnar. Ingen därute. De är kvar inne hos systrarna. Han smyger byxlös ut till badrummet. Lägger tillbaka de nu nersölade trosorna och tvättar av sig. På väg tillbaka till sitt rum öppnas helt plötsligt flickornas dörr och Elsa kommer ut. Hon stannar till, Johan stannar till. De ser på varandra. Elsas ögon vandrar ner till Johans nakna underliv. Och brister ut i ett skratt.

Mamma och Ava undrar vad hon skrattar åt, kommer ut och ser en mycket förlägen Johan. Hans kuk är fortfarande ganska stor, har ännu inte återgått till sitt viloläge. När han står där, helt exponerad, känner han hur han börjar reagera, hur blodet börjar återvända till kuken. Snabbt rusar han in på sitt rum, stänger igen dörren och bara blir stående med hjärtat i halsgropen.

Efter bara en kort stund, knackar mamma på dörren, väntar inte på svar utan öppnar den bara och kommer in i rummet. Johan står fortfarande mitt på golvet, dessutom med en stenhård kuk, som pekar rakt ut.

”Vad tog det åt dig att gå naken så där? Och blev du kåt av att visa upp dig?” undrar mamma, inte utan lite skärpa i rösten. Det blev lite mycket på en gång. Samtalet med döttrarna och nu det här med Johan.

”Veeet inte, tänkte inte. Trodde ingen var därute,” stammar Johan.

Emmy tar några djupa andetag. Vad är problemet? De går ju ofta omkring i bara trosor och bh, och ibland inte ens det. Johan måste väl också få gå omkring halvnaken. Men med ståkuk? Ja, det blev väl så. Den är ju riktigt fin. Synd att inte kunna visa upp den för flickorna, tänker hon. Hade varit något, men det går verkligen inte för sig,

”Nej, det är väl okey. Du bor ju här, måste få gå på toaletten också. Men, men oh, vad fin den är. Får en mamma säga det? Nej, troligen inte, men synd att gömma undan den. Hade du precis onanerat?” frågar hon, utan att tänka sig för.

”Äh, åh, ja, men ska inte göra det igen. Ursäkta. Vill inte synas, men…”

”Hjärtat, det är inget att skämmas för. Alla gör det. Vi människor behöver det. Behöver lätta på trycket.”

Utan att tänka sig för går hon fram och lägger armarna om honom, kramar honom. Efter en stund kramar han tillbaka, fortfarande lika hård. Han känner hur hans penis borrar sig in i mammas mage, när de står där.

Elsa och Ava har följt efter mamma och står i dörren, ser hur Johan och mamma kramas. När hon ser dem, säger hon.

”Elsa och Alvin, gå in på ert rum en stund. Måste få prata med Johan. Okey?”

”Ja, mamma,” säger de.

Emmy fortsätter krama om Johan, känner hans hårda penis mot sig. Vad ska jag göra? Tänker hon. Det är ju inte klokt att stå och hålla om en kåt son på arton år. Men, men…

Hon gör sig loss lite, ser upp på Johan.

”Vill du ha hjälp med den där? Skulle de vilja det?”

”Mmm, vet inte. Mmm,” mumlar Johan lite lågt.

Emmy sjunker ner på knä framför Johan.

”Åh, vad fin den är. Får jag känna, runka lite?”

”Vill du det?”

”Ja, ja, mer än gärna. Var så länge sedan,” säger hon och börjar sakta runka honom där han står. Så skönt att hålla i den. Varm och, ja, pulserande. Hon har inte sett Johan sedan han kom i målbrottet och nu håller hon i hans vuxna penis. Hon lutar sig fram. Pussar lätt på ollonet. Det är fuktigt av försaft. Hon slickar lite. Låter sedan ollonet komma in i munnen och suger, slickar på det.

Johan tror inte det är sant. Här står hans underbara mamma på knä och suger på hans kuk. Som han längtat. Han onanerade ju nyss, men märker att det inte är långt kvar.

Elsa och Ava, gick aldrig in, de smyger sig kvar i dörrhålet, ser hur deras mamma suger av deras bror. Bägge har nu en hand på sina fittor, gnuggar, men vågar inte stöna, inte låta alls. De har aldrig sett något liknande, inte i verkligheten i alla fall.

Johan märker att det nu närmar sig. Ska han säga något, bryta förtrollningen? Nej han står bara tyst, tills det händer.

”Ohh, ohh, ahhh,” stönar han och sprutar kaskad efter kaskad in i sin mammas mun. Hon blir först förvånad, märkte inte att det var så nära. Finner sig och fortsätter suga, svälja, suga, svälja tills Johan har tömt sig helt. Då släpper hon taget och tar bort munnen. Ser upp på honom med ett leende.

”Tack, Johan. Det var fantastiskt. Nu har jag ett nytt fint minne.”

”Äh, åhh, tack själv.” Johan vet inte riktigt vad han ska säga. Tycker att det är både pinsamt och helt fantastiskt.

”Nu ska jag ta hand om flickorna. Måste prata med dem,” säger Emmy och försvinner.

Elsa och Ava har smugit i väg, de såg alltihop, men undrade vad som hände. Emmy går in till dem.

”Jag vet att ni såg. Vet inte riktigt vad som hände, kände bara att det just då var rätt. Johan behövde det. Och kanske jag också…”

”Så sexigt. Vi blev våta. Har inte sett något sådant,” mumlar Ava.

”Ja, åh Gud, vad jag blev kåt l” instämmer Elsa.

”Kom här mina tjejer. Jag vill hålla om er. Det var en ny upplevelse, och jag blev också påverkad. Gud, tror jag har blött igenom min trosa. Måste nog ta av mig.”

Emmy går in i badrummet, tar av sig sina trosor och lägger dem i tvättkorgen. Ser sina gamla, som ligger där. ”Ah, jag tar dem, det är ju bara några timmar,” tänker hon. När hon tar upp dem känner hon att de är alldeles kladdiga. ”Vad konstigt, jag la ju ner dem i morse.” Hon tittar lite närmare och ser att det är något lite vitt genomskinligt. ”Kan det vara? Nej inte kan det vara sperma?” Hon luktar och inser att det är precis vad det är. ”Så, det är det Johan gör. Nu förstår jag,” tänker hon vidare. Letar lite hittar Avas trosor och inser att även de är kladdiga. ”Inte bara mina, som är intressanta. Har han fantasier om sina systrar? Hur ska jag hantera detta?” fortsätter hennes tankar.

Hon går in i sitt rum, tar på sig en morgonrock och går in till flickorna igen. De ligger återigen helt nakna i samma säng och har det riktigt skönt, ser det ut som.

”Ja, god natt då. Jag förstår att ni behöver ladda ur. Jag tänker gå och lägga mig, behöver lite urladdning också.”

Emmy går förbi Johans rum, knackar på, men går inte in direkt. Ropar bara genom dörren att hon går och lägger sig och önskar god natt. Hon behöver fundera på hur hon ska hantera alla sina översexuella ungdomar. I morgon ska hon och tjejerna handla lite, i alla fall. Så mycket enklare att prata med dem.

Eftermiddag dagen därpå träffas Emmy, Elsa och Ava. Emmy har kontaktat en affär som säljer olika leksaker för kvinnor. Hon har bokat en tid med en sexolog och att de får träffas i ett eget rum.

Emmy frågar efter Bea, när de kommer in i butiken.

”Ja, det är jag,” säger en söt kvinna i trettioårsåldern. Hon är raffigt klädd, uppenbarligen en del av de kläder som finns till salu i affären. ”Du måste vara Emmy, som ringde och bokade en privat visning. Följ med mig så går vi in i vårt lilla demonstrationsrum.”

De kommer in i ett litet rum med en soffa, två fåtöljer och ett bord. På väggarna finns olika produkter utställda. Rummet har en behaglig, dämpad belysning med varmt sken.

”Inte så vanligt att det är en mor med två döttrar som kommer. Oftast är det ett tjejgäng eller en möhippa. Men jättekul att du gör detta, Emmy. Vad heter ni två?” frågar hon och vänder sig till Ava och Elsa. De säger vad de heter och alla sätter sig ner. De två flickorna i soffan.

”Berätta vad ni är ute efter, varför ni vill träffa mig,” säger Bea.

”Ja, mina döttrar och jag började prata om onani och sex i går kväll. Det ena ledde till det andra. Jag visade mina två leksaker och de blev intresserade. Tyckte det vore bra att de själva kan veta vad som finns och bestämma om och vad de vill ha. Tänkte att det kan bli bra julklappar. Sedan har jag en son också, men det kan vi prata om senare.”

”Då förstår jag. För jag fråga lite? Lite känsliga frågor.”

Alla nickar så Bea fortsätter, vänder sig till Elsa och Ava.

”Hur är det, har ni varit med någon pojke ännu? Jag menar har ni haft penetrerande sex?”

Ava skakar på huvudet.

”Ja, en gång. I somras. Sedan bara onanerat,” säger Elsa och ser lite osäker ut, något hon inte berättat tidigare.

”Hur upplevde du det?” undrar Bea.

”Vi var nog bägge överens, hade hånglat en del och det kändes bra. Men det gjorde ont och sved. Och sedan var det över innan han mer än hunnit in i mig. Det var första gången för oss bägge. Sedan har jag inte träffat honom mer. Det kom lite blod också, han hade lite blod på sin snopp.”

”Det låter verkligen som första gången. Det där med mödomshinna som spricker är en myt. Men första gången är det trångt och slidan är inte van. Om kvinnan inte är riktigt plaskvåt gör det ont och svider. Att något blodkärl brister är inte ovanligt första gången, och då kan det blöda lite. Var det en skrämmande upplevelse, tyckte du?”

”Nej, inte direkt. Var nog mest besviken att det inte var skönare. Det gjorde ont, var nog inte beredd på att det skulle kännas så. Det har bara inte känts rätt med någon annan sedan dess,” säger Elsa. Ava tittar storögt på henne. Det var nytt, inget hon berättat tidigare.

”Hur har ni det med skydd, med preventivmedel?”

”Jag har varit med bägge flickorna till vårdcentralen och de har p-stav. Det har de haft sedan de var fjorton. För säkerhets skull,” förklarar Emmy.

”Om jag förstår rätt så är det leksaker för den egna njutningen som det gäller. Inte för par eller samlag. Något ni flickor kan använda när ni onanerar?”

”Ja, precis. Jag visade dem vad jag har, en rabbit och en kukattrapp,” säger Emmy.

”Kukattrapp? Vad menar du då?”

”Ja, alltså en trästav formad som en penis. Den är jätteskön. Jag fick den av min mamma. Hon hade låtit den göras som en kopia av min pappas penis.”

”Wow, det har jag aldrig hört talas om. Var den lik?” frågar Bea.

”Ja, mycket lik. Jag fick som ung prova båda, se dem samtidigt. Originalet var naturligtvis bäst, men kopian kunde användas så mycket mer och på olika sätt. Jag förstår att sådana kanske inte finns att köpa. Vad tycker du passar två sådana här damer?”

”Eftersom den ena, Ava, inte har haft sex ännu, så tror jag inte hon ska ha något som går ut på penetration, kanske en vibrator. Det finns lite olika. En wand, som är jätteskön för att massera som man själv vill. Finns i lite olika storlekar och utförande.” Hon tar fram en wand med sladd och ett ganska stort massagehuvud av silikon. Stoppar in den i vägguttaget och sätter på den. ”Den har flera olika hastigheter och ger snabbt resultat, men även för långa njutningar. Känn.”

Ava tar i den. Sätter den mot sin arm, sedan kinden. Hon ser frågande på Bea ”får jag prova lite?”

”Självklart, ta av dig på underlivet. Jag tror du kommer att uppskatta den.”

Ava knäpper upp sina byxor, drar ner dem och tar av sig byxor och trosor. Sitter med blottat sköte. Tar tag i wanden, särar benen lite och närmar sig sin fitta. Sätter den lätt mot blygdläpparna, blundar och förr den lite fram och tillbaka. Njuter.

”Ahh, ohhh, iiii, ja, ja, oh,” börjar hon gny. Hon tar bort den, ser på de andra, rodnar.

”Så cool, åhhh, ja. Mamma den vill jag ha.”

”Bra både för nybörjare och mer erfarna. Man växer aldrig ur den. Sedan kan man ju vilja ha något som stimulerar mer inne i slidan. Och då finns det många olika varianter. Rabbit, som ni nämnde och mer massagestavar. Det finns även massageägg, som man kan ha inne i slidan och sedan styra med fjärrkontroll. Tror de är lite för avancerade. Men kanske en som blåser, ger en skön känsla som om någon slickar. Vad skulle du Elsa, vilja prova. Ta av dig, så tar jag fram ett par olika.”

Nu är det Elsa som tar av sig. Sitter strax med naken underdel, ser mycket spänd ut.

”Här är en Satisfyer, stimulerar klitoris med tryckvågor. Den har fått toppbetyg av andra kvinnor. Den är uppladdningsbar. Prova.”

Elsa tar den, sätter på och särar på benen. Sätter den mot sin fitta.

”Ohhh, så skönt. Ja, ja ohh.” Elsa ser ut att vara i sjunde himlen. ”Mamma, den här måste du testa. Så underbar.”

”Kanske kombinera med en dildo, det är som en penisattrapp men som är böjlig och kan vibrera. De kan ni inte testa, blir lite för kladdigt när den ska vara inne i slidan. Men kan också användas på liknande sätt som en wand.” Bea tar fram några och visar. Båda flickorna lyser med ögonen när de ser penisformen.

”Mycket att välja på. Jag tycker vi tar lite av varje. En wand, Satisfyer och den där skära dildon. Lite glidmedel behövs nog också,” säger Emmy. ”Klä på er nu flickor. Ska vi göra det som en julklapp till er bägge?”

”Sedan vill jag ha något till min son. Finns det något som kan upplevas som en avsugning. Kanske också något som härdar hans uthållighet?”

”Även för män finns det nu en lufttrycksvibrator. Ska vara fantastisk, ger skön stimulans på ollonet och hela penisen. Det finns olika sorters vibratorer. Vilken som han kommer att uppskatta beror på hur han vill bli stimulerad. Men de flesta män är mest känsliga på ollonet, så en Cobra Libre vore bra.” Bea tar fram produkterna och visar. Demonstrerar hur de kan användas med hjälp av en dildo.

”Svårt val. Kanske satsa på en Cobra, sedan ge honom ett presentkort hit för att kunna välja själv. Och glidmedel till honom också.”

”Ni kommer att få en underbar jul, det är jag säker på. Ska jag slå in allt? Olika paket, så blir det riktigt roligt att öppna?”

”Det blir toppen. Tack så mycket.”

Emmy betalar, får paketen och de beger sig hemåt.

Det är en vecka kvar till julafton. Flickorna har svårt att hålla sig. Vill helst av allt testa allt redan när de kommer hem.

”Hej, vi har julshoppat, handlat julklappar. Du ska bara veta,” säger Ava till Johan när de kommer hem.

”Just det, vad önskar ni er? Jag har inte köpt något ännu,” säger Johan, verkar inte så nyfiken.

”Jag skulle vilja ha lite av dig,” säger Elsa och skrattar. Johan lipar åt henne. ”Ja, precis! Den vill jag ha”

Johan bara skakar på huvudet.

”Vi ska nog hitta på något. Jag kan tipsa dig lite senare. Och även tipsa er flickor om ni vill ge Johan något,” säger Emmy.

På julafton slår sig familjen ner och ser förväntansfullt på alla paket under granen. Hur ska det bli? Vad kommer Johan att säga när han ser vad som finns i en del av paketen?

De hade ätit och druckit gott. Alla var belåtna. Ute var det kallt, långt under fryspunkten. Kanske en brasa vore mysigt nu efter maten och under utdelningen av julklapparna?

”Vad säger ni? Ska vi inte göra en brasa och kura ihop oss framför? Vore inte det mysigt? Jag skulle dessutom vilja komma ur de här kläderna, ta på något mer ledigt och skönt. Badrocken, den där långa jag köpte vore utmärkt. Vad säger ni? Ska vi göra det riktigt mysigt tillsammans?”

”Ja, Mamma, det låter fantastiskt. Vi har ju också långa sköna badrockar. Slippa alla kläder som spänner över den fulla magen. Jag är för,” instämmer Elsa.

”Ja, kanske skönt. Riktigt kura ihop sig,” håller Johan med och hoppas att han ska kunna få en glimt av tjejernas kroppar när de rör sig i badrockarna. ”Jag går och klär av mig. Skönt att slippa kläder.”

Alla reser sig upp, går in i sina respektive rum och klär av sig.

”Ska vi ta av oss allt? Även bh och trosor?” undrar Ava till Elsa när de är i sitt rum.

”Ja, jag tror att det är vad mamma avser. Speciellt med tanke på julklapparna. Åhh, vilken jul, jag är så spänd och redan våt, bara av tanken. Är inte du?”

”Jo. Bara det inte droppar från mig. Gud vad pinsamt i så fall,” säger Ava

När de kommer tillbaka håller Emmy på att göra upp eld i den öppna spisen. Hon står på knä och ordnar med papper och vedträn. Hennes rumpa är i vädret och i glipan på badrocken kan de se att hon är helt naken under. Brösten hänger ner och det syns inga underbyxor. När Johan ser det, vänder han tillbaka lite snabbt. Böjer sig ner och tar av sig kalsongerna, som han hade lämnat på.

Emmy reser sig upp, ser på sina tre barn.

”Vad fina ni är, trots badrockarna. Men är lite kallt ännu för att inte ha dem på. Men med brasan blir det snart varmt och skönt, ska ni se.”

Vad säger hon? Tänker Johan. Menar hon att vi ska vara nakna. Hon är inte klok. Men skönt så här och spännande.

”Nu när vi är samlade igen och ledigt klädda, vill jag bara säga några ord innan vi börjar öppna paket. Det blir kanske en lite annorlunda jul och julklappar i år. Inga stickade mössor, inga långkalsonger. Nej, jag hoppas att ni alla kommer att uppskatta det hela ändå.” Så vänder hon sig till Johan. ”Jag vet att det hände något för lite drygt en vecka sedan. Inget som var planerat. Det öppnade mina ögon för er ungar, såg att det är andra saker som rör sig i era tankar, i era kroppar. Ja, detta bara som en liten inledning till klapparna nu.”

”Mamma, jag vet att det blev lite pinsamt, hade inte tänkt visa upp mig som det blev. Men sedan, ja sedan. Måste bara säga. Det var nog det finaste jag varit med om. Tack mamma,” säger Johan och rodnar så han ser ut som en pion.

”Mmm, mycket uppdagades och gjordes. Kanske ska du Johan börja med att öppna tre paket. Ett från var och en av oss kvinnor här. God Jul, Johan,” säger Emmy och ger honom tre små mjuka paket.

Johan undrar vad det kan vara. Små mjuka paket, ser ganska lika ut. Han öppnar det första. Håller upp ett par, ett par trosor med små nallar på. Sedan öppnar han de andra två. Också trosor, lite större. Han håller i dem, blir ännu rödare i ansiktet. Ser förlägen ut.

”Johan, våra trosor. Lukta på dem. Jag tror du känner igen doften. Vi har alla tre gjort vad vi kunnat för att få med så mycket väta och doft vi kunnat. Vi vet att du gillar våta använda trosor, nu får du ett ex av oss var.”

Johan ser ut som han blivit ertappad med något riktigt fult. Men tar ändå lite trevande upp det ena paret efter det andra och drar in doften i näsan. Han börjar hämta sig. Ler lite svagt.

”Tack, vilken överraskning. Och avslöjad in på bara skinnet. Oj, ursäkta, men jag har verkligen njutit av era dofter. Är jag ett pervo?”

”Nej, Johan, du är en vanlig pojke, nej man. Inget pervo. Att tycka om de kvinnliga dofterna är bara naturligt. Och kanske kommer du ändå närmare dem nu. Jag tror att du ska ge Elsa och Eva deras klappar,” säger Emmy.

Johan letar reda på två kuvert. Ser tunna ut. Vad kan det vara? Han ger det ena till Ava och det andra till Elsa. De börjar öppna och ser ett papper med ett foto på. De ser närmare på fotot, det är på en tunga.

”Ja, alltså. Du Elsa sa att du önskade en bit av mig, min tunga. Tänkte att då tar jag en bild på den. Min tunga är er, ni får önska vad den ska göra.”

”Alltså, det här är ju helt sjukt. Vad ska vi med din tunga till?” undrar Ava. Elsa nickar lite mer förstående.

”Jag tror jag vet vad jag vill. Har aldrig upplevt det, men en tunga är nog fantastiskt. Vad tror du mamma?”

”Jag är säker på det. Blir en upplevelse för er alla tre. Men inte nu. Det finns flera paket att öppna. Ava, kan inte du öppna det här. Det är till er bägge två, flickor,” säger Emmy och ger ett paket.

Ava tar paketet. Ser på det. Det står något på det. Hon läser: ”Glatt och skönt ska det vara,” inget rim, men ändå. Ava öppnar och ser två flaskor med glidmedel. Johan tittar, fattar inte vad det är. Men vågar inte säga något. Elsa och Ava ger sin mor en kram och tackar.

”Johan du har också ett litet paket här.” Johan får ett liknande paket med samma text. Han öppnar det och ser en flaska med glidmedel.

”Eh, vad är det här. Fattar nada,” säger han.

”Glidmedel, Johan. Jättebra för att få lite smörjning, du kan ta lite i handen när du onanerar, eller om du träffar någon tjej, för att göra det skönt. Testa. Ta lite i handen och gnid lite på din snopp. Du kommer att tycka det är skönt.”

”Nu, här? Inför er? Oj, vad har ni hittar på?”

”Larva dig inte. Dra fram den och testa. Vi vill se. Ava, låt oss göra likadant med vårt glidmedel,” säger Elsa och öppnar badrocken. Tar lite glidmedel i handen och sätter handen mot sitt sköte. Ava följer efter. Johans ögon är stora som tallrikar. Men till slut öppnar han sin badrock, tar fram sin styva penis och smörjer in den. Alla tre ungdomar sitter och onanerar inför sin mor, som bara njuter av det hela. De ser så fina ut. Hon låter dem hållas. De lutar huvudena tillbaka, gnider och runkar och njuter. Johan öppnar ögonen då och då, vill se sina systrar. Emmy låter det pågå en stund. Känner att det börjar bli dags att bryta. Trots att hon hör de sköna stönen och hur de gnyr. Men det blir nog mer senare.

”Nu får ni lugna er. Men visst är det fantastiskt med lite glidmedel, eller hur?”

Motvilligt slutar de. Nickar och tycker att det var en ny upplevelse.

”Dags för fler paket. Här är ett till dig Ava. Hoppas att du delar med dig. Läs vad det står.”

”Över berg och djupa dalar kan den här färdas och ge glädje,” läser Ava och öppnar paketet med wanden i. Hon håller upp den triumferande. ”Åh, vad jag längtat att få testa den. Ska bli så fantastiskt. Tack mamma.”

”Och här är en klapp till dig Elsa.”

Elsa tar emot paketet och läser ”Blås, blås på lilla hålet och på knoppen. Gör susen i musen. Åhh, Mamma, du är förfärlig.” Hon öppnar paketet och hittar en Satisfyer som ger lufttrycksvibrationer. Hon håller upp den. Öppnar asken och sätter på den. Känner med handen på lufttrycket. Vänder den sedan ner mot sitt sköte.

”Oj, ah, ohhh,” kommer det ur hennes mun. Johan ser med stora ögon på henne.

”Så, här är ett paket till dig, Johan. Det var lite svårt att veta vad du skulle vilja ha, men hoppas du uppskattar den här.”

Johan tar paketet och läser. ”Ollon och sträng får vad de behöver, sköna vibrationer som ger vad du vill ha.” Han ser på sin mor, skakar på huvudet och öppnar paketet med en Cobra Libre i. Han ser fortfarande lite frågande ut.

”Öppna förpackningen. Sätt på den och för den mot ollonet, på baksidan och runt om.”

Johan gör som mamma säger. Är nu inte längre det minsta generad. Penisen står stolt och rakt, bara väntar på en ny upplevelse.

”Åh, Gud, ja, ja, så skönt. Tack mamma. Hur kunde du veta att detta var bra?”

”Vi träffade en sexolog på sexshoppen. Fick demonstrationer och diskuterade. Hon trodde du skulle uppskatta den här. Men du får också ett presentkort och kan då välja ut något mer du vill ha. Bea, som sexologen heter, har lovat att hjälpa dig. Vill du att jag ska vara med också, så tycker jag det vore fantastiskt,” säger Emmy.

”Får se. Tycker du är toppen. Ja, vore bra om du är med. Tack så jättemycket.”

”Nu den sista klappen. Blir lite till oss tre kvinnor. Jag tror jag öppnar den själv.”

Hon tar upp det sista paketet och läser: ”Denna stav liknar mycket, men kan ändå aldrig ersätta den äkta varan.” Hon sliter av pappret och håller upp den sköra dildon, triumferande.

”Nu har vi alla något att leka med. Och jag hoppas vi kan dela med oss. Johan kanske vill låna wanden, till exempel. Den fungerar säkert utmärkt på män också. Nå, vad tycker ni om denna julafton? Eller hittills i alla fall. Jullekar brukar många ägna sig åt. I vår familj blir det på ett annat sätt, bättre sätt tycker jag. Eller vad säger ni?”

”Oh, ja. Helt klart annorlunda och mycket bättre,” säger Elsa. Ava och Johan nickar instämmande.

”Får vi testa våra saker nu?” undrar Ava och smeker sin wand.

”Jag skulle vilja börja med att utnyttja den där tungan. Den ser jag verkligen fram mot. Eller vad säger du Johan?” frågar Elsa.

”Den vill jag gärna leverera. Hur vill du ha tungan? Den kan användas på många sätt.”

”Först vill jag känna hur den är mot min tunga. Sedan vill jag att den utforskar mina läppar, som glöder och rinner av att vänta.”

Johan kryper upp mot Elsa och kysser henne länge; deras tungor leker. Elsa bryter sig loss, drar ner hans huvud mellan hennes ben. Johan lägger sig till rätta och börjar slicka. Elsa ser ut att njuta från första kontakten.

”Åhh, ja, ja, så härligt. Ja, mer där, runt klittan. Ja, precis så. Ja, ja. Nu på den. Åhhh, ja, ja. Min Gud, var har du lärt dig? Ja, ja, mer, hårdare. Åh, krama mina bröst, snälla. Nu, nu, åhhh iiiii ahhh jaaaa.” Elsa börjar skaka i hela kroppen. Mamma håller om henne, smeker tuttarna, klämmer på bröstvårtan.

”Ahhhhhh,” skriker nu Elsa med öppen mun. Andas, kastar sig fram och tillbaks. Stönar, gnyr och trycker ihop benen runt Johans ansikte. Johan ligger bara stilla. Lapar i sig Elsas safter, behöver inte lukta i trosor, nu kan han dricka hennes nektar direkt från blomman.

Ava ser på dem, ser på Johans stora kuk som är helt blottad och står rakt ut. Hon tar en hand, smeker den lite, känner på den, runkar lite lätt. Hon ser mycket nöjd ut, vet att hon också har en tunga som present.

Emmy ser på sina barn, tar dildon, droppar lite glidmedel på den och börjar sticka in den i sitt våta, väntande hål. Åhhh, skönt, men inte den äkta varan. Ska hon be om den tro? Vågar hon fråga Johan?

När Johan lyfter sitt huvud från Elsas sköte. Flyttar sig Emmy närmare honom. Tar tag i hans kuk. Lägger sig till rätta och styr honom mot sitt sköte. Det är så vått att hans kuk glider in utan några problem. Johan ser förvånat på henne, men börjar jucka. Han har aldrig varit så sprängkåt tidigare. Han knullar sin mor, som han aldrig gjort något annat. Bägge svävar iväg i sitt eget lyckorus. Emmy känner att Johan närmar sig. Kniper med fittan runt hans kuk, masserar allt hon kan. Han kommer, sprutar och sprutar, rycker och sprutar. På tredje rycket och sprutet exploderar även Emmy.

”Oh my God, ohh himmel. Ja, ja, ja, spruta, knulla knulla, spruta åh, så skönt. Nuuuuu, aaaaa, iiiii.”

Emmy slocknar, vet inte var hon är, vad som hänt. Vaknar upp efter några sekunder, fortfarande med Johans kuk i sig. De ligger och pustar ut. Flickorna ser på dem. Ler och börjar skratta. Emmy och Johan stämmer in. Alla fyra skrattar och kramar sedan varandra. Vilken jul, vilka leksaker och så lyckliga de alla är.

I morgon är det juldag, inget program, de kan helt ägna hela dagen åt sig själva. Leka med presenterna och med varandra.

God Jul

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren