Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Susen i musen och toppen på snoppen

”Du kör hårt. Och dessutom helt fantastiska rörelser. Det ser så bra ut,” säger jag till tjejen jag sett några gånger på det pass jag brukar gå på.

”Ja, annars är det ingen idé. Vill utnyttja träningen fullt ut. Du laddar ju också på ganska tungt. Har sett hur du gör.”

”Som sagt, ingen idé om man inte gör det ordentligt.” Vi ser på varandra. Hon är ung, kanske runt trettiofem. Jag är dubbelt så gammal. Hon ser helt fantastisk ut. Lätt brunaktig hy, svart hår. Ler ofta mot de runt omkring. Klär sig mycket fint. När det är varmt har hon korta gymnastiskbyxor. En topp och sport-bh under. Ganska små bröst, ser det ut som, men svårt att avgöra med sport-bh. Långa smala, muskulösa ben. Inget extra fett.

Nu står hon där i dörren, på väg in till omklädningsrummet, hon ler mot mig, gör sig ingen brådska.

”Det är en ren njutning att se dig, se dina rörelser. Hoppas vi ses fler gånger, prata lite?” säger jag trevande.

”Absolut. Det hoppas jag med.” Så försvinner hon in i omklädningsrummet. Jag går därifrån, känns bra en första kontakt. Inga löften, men jag tror att vi båda har uttryckt ett visst intresse. Vad honung kan ha för intresse av en gammal gubbe som jag?

Nästa gång kunde jag inte gå på passet. Men lite senare i veckan går jag till den lokala sexshoppen. Vill köpa en penisring, för att kunna hålla ståndet längre. Hade en tidigare, men den gick sönder. Jag väntar på min tur, vill prata med kvinnan som har affären. Går runt lite och tittar och står plötsligt öga mot öga med tjejen från gymmet.

”Hej, vad roligt att träffa dig igen,” säger jag, tänker inte på att det är ett lite känsligt ställe att träffa på någon. Sedan slår det mig. ”Ahh, ursäkta, lite konstigt ställe att ses på. Lite förargligt, eller…?”

”Minst sagt.” Hon rodnar lite lätt.

”Men, egentligen inget att skämmas för. Jag är bara glad att se dig. Det livar upp min dag. En lisa för mina gamla trötta ögon.”

”Tack, snällt sagt. Inget att skämmas för, nej… vad är det du är ute efter? Får man fråga det?”

”Ja, ingen hemlighet. Vi lite äldre män har ibland lite problem att vara hårda en längre stund. Tänkte köpa en penisring, brukar underlätta,” säger jag. Känner att jag rodnar lite.

”Inte bara äldre män, tro mig. Många i min ålder har definitivt det problemet också. Och de har väldiga komplex när det inträffar. Hur länge klarar du med en ring?” Oj då, vilken fråga.

”Beror på. När jag jobbar på egen hand kan det ta en timme.”

”Inte illa. Ja, jag är ute efter något som kan ge lite stimulans, också på egen hand.”

Just då kommer kvinnan i affären fram och frågar vad vi är ute efter. Hon ser på oss som ett par. Jag förklarar vad jag vill ha. Hon tar fram några olika. Dels några som ser hemskt små ut.

”Jag vet inte, har storleken någon betydelse?” undrar jag. ”Jag är ganska grov, fungerar de där med fem centimeter i diameter?”

”Oh, ja. De kan töjas ut. Silikon är mycket töjbart”, säger hon, tar ut en ring och visar hur den kan töjas ut.

”Okey, de ser ju läckra ut i olika färger, nästan som godis.”

”Läckra,” håller min gympakompis med om. Sedan säger hon ”jag vill ha något som jag kan använda på mig själv, njuta av.”

”Ja, vad har du tänkt dig. Det finns många olik typer. Något att massera med? Något du vill ha inne i dig? Eller någon kombination, som den här, som kallas Rabbit? Den vibrerar inne i dig samtidigt som den stimulerar klitoris.”

”Jag tror jag vill ha en dildo, som jag både kan ha inne och även använda som massagestav.”

”Då har vi flera stycken. Lite olika storlekar. Vilken storlek tror du passar dig?”

”Hur vet jag det? Jag är ganska tight, det säger alla. Kanske inte för stor. Går det att prova?”

”Nej, det kan vi inte göra, blir lite ohygieniskt. Men du kan känna på dem. En del är skrovliga och ådriga för att likna en penis, andra är mer släta.” Hon tar upp några och visar. Jag följer processen med stort intresse. Undrar vad hon kommer att välja. Hon står där med en slät och en som ser nästan naturlig ut. Ser på mig.

”Vad tycker du, vad ska jag ta? Fast, du vet väl inte heller. Men ska den se ut som en penis, tycker du?”

”Vill du ha en penis, varför inte gå för den verkliga varianten. Ta den släta massagestaven. Den kan du använda på flera sätt och blir lite annorlunda än den verkliga.”

”Du har rätt. Ja, jag tar den släta.”

”Har ni sådana där som kan sitta inne i kvinnan och styras med en telefon eller fjärrkontroll?” frågar jag.

”Ja. Både delar.” Hon tar fram en. ”Den här styrs med telefonen och har många olika program, vår mest avancerade.”

”Ahh, vad kostar den?”

”Tolvhundra femtio kronor.”

Jag ser på tjejen, lite frågande. Hon ser intresserad ut.

”Jag tar den också”, säger jag. ”Går den att använda på en gång, eller krävs det batterier? Och hur för man in den? Behövs något glidmedel?”

”Glidmedel är bra, behövs kanske till massagestaven också. Batterierna är uppladdningsbara och är laddade från början.” Så går hon fram, tar en flaska. ”Det här glidmedlet är silikonbaserat, absolut bäst.”

”Bra säger jag. Vad blir det hela?” Hon säger beloppet och jag Swishar.

”Men, men, du ska inte betala min…” säger tjejen.

”Lugn, ingen fara. Det här har varit jättekul. Att få handla sånt här med en tjej.” När jag får varorna, ber jag kvinnan som expedierat oss att öppna den fjärrstyrda samt även glidmedelsflaskan. Frågar om det finns en toalett.

”Ja, där bakom”, säger hon och pekar.

Jag ger tjejen vibratorn ”gå in på toaletten och sätt in den. Jag väntar här. Sedan går vi någonstans och dricker kaffe. Vill se hur det fungerar. Vill inte du?” Vad har det tagit åt mig? Jag som brukar vara så blyg.

”Då får du allt sätta på en ring också. Följ med.”

Vi går in på toaletten. Jag är redan riktigt hård, bara av vad vi köpt. Knäpper upp mina byxor, tar fram kuken och trär på en av ringarna, en röd. Är tvungen att dra ut den ordentligt, för att få den över min stake. Tjejen ser på hur jag gör.

”Oj, du skämtade inte om storleken. My God. Måste få känna nu när ringen sitter där. Ohh, vad hård den är och nästan uppsvullen. Gör det inte ont?”

”Nej, det är skönt. Nu är det din tur. Sätt in vibratorn.”

Hon knäpper upp sina byxor, drar ner trosorna. Hon är helt rakad, utom en liten svart tofs. Hon droppar glidmedlet på vibratorn. Sätter sig lite på huk med särade ben och för in den. Måste peta in den ordentligt med fingrarna. Reser på sig, drar upp trosor och byxor. Vi ser på varandra, skrattar lätt åt vad vi gör.

”Det här är ju helt galet. Vad är det vi gör? Kom, nu måste vi gå. Måste knipa för att ha den kvar, behöver sitta ner snart.”

När vi kommer ut, ser expediten på oss med ett stort leende. Undrar om hon vet att vi just träffades, inte är ett par, i alla fall inte ännu. Vi går ut på gatan, ser ett fik en bit bort och går dit. När vi sitter där med kaffet tar jag fram bruksanvisningen. Laddar ner appen och kopplar upp telefonen mot vibratorn. De får kontakt och jag väljer ett lätt program, nivå ett.

Hennes ögon spärras upp. ”Oj, oj, nej. Ohh, God” säger, stönar hon. Jag ändrar programmet och hon börjar stöna ännu mer. Svårt att sitta stilla. ”Herregud, åhhh. Stäng av, stäng av. Måste hämta mig.”

Jag stänger av och hon andas ut. Sjunker ner på stolen. Ser lätt upphetsad, lite andfådd ut. ”Oj, har aldrig känt något liknande. Ohhh. Skönt, men samtidigt så , så… Vet inte. Får man verkligen göra sånt här? Här? Ohh. Synd att du inte kan känna. Men vänta… kom vi går tillbaka till affären!”

Hon reser sig upp, jag följer med. Vi går tillbaka. Jag undrar om hon ska klaga på vad vi köpte. Men, istället säger hon: ”finns det någon motsvarande vibrator för män?”

”Vi har precis fått in en. Är lite som en kondom, med en penisring och själva kondomen som kan vibrera. Det går att styra var den ska vibrera och hur mycket. Den kan användas både ensam men även under samlag.”

”Den köper jag. Hur är det med storleken? Fungerar det på en grov penis?”

”Ja, det är precis som med ringarna av silikon, passar alla storlekar. Här är det som en manschett som blåser upp sig lite, ungefär som när man tar blodtrycket. Sitter åt riktigt hårt, tight, runt hela penisen och även runt ollonet.”

”Den köper jag”, säger hon och betalar. Återigen går vi in på toaletten. Jag tar bort den röda ringen och hon trär på den vibrerande kondomen. Trycker på knappen och den blåser upp sig, sluter sig tight runt min kuk. Vilken härlig känsla. Som att komma in i en skön fitta. Vi går ut och tillbaka till caféet. Nu är det hon som läser bruksanvisningen, hämtar en app och kopplar upp sig.

Ohh, vilken känsla, när hon sätter på den. Först bara vibrerar lite lätt över skaftet. Sedan gör hon så att den kniper om ollonet och vibrerar, känns som en mun som suger och tungan som leker mot baksidan.

Jag tar upp min telefon, sätter igång hennes vibrator. Hon ökar farten på min och jag följer efter i henne. Vi leker fram och tillbaka. Ingen ser något, utom att vi leker med våra telefoner. Men vi tillfredsställer varandra. Hennes vibrator har ett program som gör att vibrationerna rullar fram och tillbaka och samtidigt varierar hastigheten, slumpmässigt. Jag ser hur hon sitter, skruvar på sig, andas allt mer häftigt.

Då ökar hon hastigheten och intensiteten på min kondom. En sådan känsla. Vet inte hur länge jag klarar. Min kuk har nog aldrig varit så hård. Jag lutar mig över till henne.

”Vet inte hur länge jag klarar. Kan vi inte gå någonstans?” Hon svarar inte. Sitter bara med vidöppna ögon och skakar till, den ena skakningen efter varandra, andas med halvöppen mun och kommer, och kommer. Jag minskar hastigheten lite. Orgasmen fortsätter ända tills jag stänger av.

”Ja, kom. Vi åker hem. Nu!” Hon tar mig i handen, fullständigt rusar ut ur caféet. Fram till en BMW. Öppnar och säger ”sätt dig!” Full fart genom staden och stannar utanför ett litet hus. Tar mig i handen och rusar uppför trapporna, låser upp dörren. Vi hinner inte mer än in, förrän hon sliter av sig kläderna. Ser på mig. Jag tar snabbt också av mig. Drar av kondomen och omfamnar henne. Min kuk vilar mot hennes sköte. Hon drar ut vibratorn, släpar in mig till sängen och kastar sig ner. Jag rullar snabbt på min penisring. Vill vara ordentligt styv. Sätter kuken mot hennes öppning och trycker mig in.

”Ohh, ja, så stor, ja knulla mig, knulla mig nu.”
”My God, ja ja. Snabbt, snabbt. Måste ha dig helt inne, snabbt, nu, nu.” Hon rör sig som i extas. Knullar som om hon aldrig gjort annat. Hennes hårda muskler jobbar, benen håller mig i ett järngrepp. Hon lyfter upp benen i luften, jag kommer ännu längre in.

”Nu, nu, knulla. Långt in. Ohh, jaa,” stönar hon. Jag drar mig ur henne.

”Nej, nej, fortsätt, vill ha din kuk i mig. Kom in igen.”

Jag ställer henne på alla fyra. Särar på hennes ben och skjuter mig in i henne igen. Nu kan jag knulla på ordentligt. Långa hårda tag, långt in och sedan nästan helt ut, för att därefter trycka mig in igen. Greppar hennes hår, drar huvudet bakåt samtidigt som jag knullar henne. Så skön. Så tight och så våt. Jag släpper hennes hår och fattar tag om hennes bröst. Knådar hennes bröstvårtor.

”Ja, pressa mina bröst. Knulla mig hårt. Kör in den sköna kuk i mig. Knip om brösten, hårt, hårt,” skriker hon. Jag pumpar på i henne. Långt in och långt ut. Kniper om bröstvårtorna. Verkar som att hon blir extra taggad av det.

”Nu, nu, smiska mig, smiska och knulla!” beordrar hon. Jag smiskar till, först på högra, sedan vänstra skinkan. Jag hinner inte mer än två slag, så kommer hon. Skakar i hela kroppen. Munnen halvöppen och stönar.

”Ohh, jaa, knulla, ohh, jag kommer. Fortsätt, rid mig, smiska mig. Ja, ja, ja.” Sedan faller hon ihop under mig. Min kuk åker ut. Står fortfarande hård. Ringen fungerar verkligen. Efter en stund ser hon på mig.

”Ska man göra något, så ska det göras ordentligt. Det sa alltid min mamma. Undrar om det var det här hon menade. Men, nu är det din tur. Ordentligt!” Hon tar runt min kuk, runkar den sakta, lutar sig sedan över mig och tar in den i munnen. Först bara toppen, sedan allt mer av kuken. Hon får in ungefär hälften. Jag är inte bara grov, utan även ganska lång. Kukhuvudet vilar mot hennes gom när hon suger. Jag tar tag om hennes huvud. Styr det upp och ner, knullar hennes mun. Efter fem minuter, lyfter hon på huvudet. Ser på mig.

”Du skämtade inte om hur länge du kan hålla på. Och inte om storleken heller. Nu vill jag rida dig. Jag är våt och redo igen. Undrar hur det är med den där vibrerande kondomen samtidigt?” Hon hittar den. Trär den på mig och sätter sig sedan ovanpå mig. Sakta sjunker hon ner. Nu är jag några nummer större, men sakta utvidgar sig hennes fitta och jag kommer allt längre in i henne. Känns inget speciellt, men så sätter hon på vibratorn. Hon sitter där på mig, ser så fin ut. Precis så stora bröst som jag gillar, små och underbart fasta. Med hårda röstvårtor som står rakt ut. Jag kan leka med dem, ta in dem i munnen och suga. Samtidigt som hon knullar, rider, mig. Med vibrationerna som vi båda två känner. Jag ser att hon inte har långt kvar, kommer strax igen. Hon ökar vibrationerna och jag märker hur trycket i pungen börjar öka. Jag har inte heller långt kvar.

”Vill komma i dig, vill känna din fitta runt min kuk när jag kommer. Res dig, ta bort vibratorn. Nu vill jag knulla dig och komma i dig. Spruta din fitta full”. Jag tar bort vibratorn. Kör in kuken igen och hon börjar rida mig i ett ursinnigt tempo. Ser på henne att nu har hon inte långt kvar. Hennes fittväggar blir ännu tightare, trots att jag spänt ut dem tidigare. Hon böjer sig bakåt, sedan framåt. Stönar och skriker. Kommer i våg efter våg. Min kuk har aldrig varit så lång eller grov. Den växer för varje juck och jag tömmer mig långt där inne i henne.

Vi ligger länge bredvid varandra. Smeker varandra ömt.

”Galet, helt galet! Vad är det jag gör? Älskar med en man som kan vara min morfar. Men ohh, så fantastiskt, och galet,” säger hon.

Jag håller bara om henne. Njuter av varje sekund jag får ha denna fantastiska tjej bredvid mig. Kunna smeka hennes nakna kropp.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren