Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Konferens i Paris, del 2.

Om du inte läst del ett, gör det.
Troligen går det att läsa denna separat, men blir nog mer förklarat om du läst del 1.

Fortsättning Konferens i Paris

Konferensen hade börjat bra. Dektagarna är nöjda och diskussionerna om cybersäkerhet var både många och bra, för att inte säga livsnödvändiga. De allra flesta har långt kvar till en godtaglig säkerhet, och sämst är det inom det offentliga. Allt det som måste fungera som vanligt även vid kriser. Med det sagt är läget inte oproblematiskt i den privata sektorn. Alltför många företag drabbas av olika säkerhetsattacker. Helt i onödan. Och när de drabbas upptäcks stora säkerhetshål när det gäller att återställa systemen till ett felsökert läge, utan att tappa värdefull information.

Mitt föredrag dagen innan hade resulterat i många diskussioner, det förstod jag när jag kom ner till frukosten dagen efter. Många undrade vart jag tagit vägen, de hade velat fortsätta diskussionerna. Jag svarade lite undvikande på var jag varit. Att jag hade träffat en verklig drömkvinna kunde jag ju inte berätta. De fick väl tro att jag hade någon mer hemlig konsultation, och så var det ju, även om den inte alls handlade om cybersäkerhet.

I vimlet på förmiddagen såg jag då och då Yasmine, ofta stod hon ensam i pausen eller satt på någon av alla de sessioner som pågick. Hon antecknade ivrigt och hon var aktiv i frågestunderna. Många mycket kloka och bra frågor. En kvinna som inte bara var en dröm för en man utan även en dröm för säkerhetsvärlden. Jag noterade även att hon rörde sig lite stelt när hon gick. Lite öm i vissa delar, tänkte jag.

I lunchpausen blev jag engagerad av några gamla bekanta från Sydkorea. Diskussionerna var intensiva, men jag lyckades sända ett SMS till Yasmine, frågade om hon ville äta middag med mig. Jag fick svar efter tjugo minuter. Hon vill gärna äta, men inte i närheten av hotellet. Var kunde vi mötas?

”Vi ses vid trappan till operan. Ta en taxi dit. Är klockan sju okey?” skriver jag tillbaka.

”Blir bra. Klädsel?”

”Smart casual, fungerar det för dig?”

”OK, puss,” får jag till svar.

Undrar om hon kommer att ha hijab eller inte. Hon är ju noga med sin klädsel, i alla fall offentligt. Privat kastar hon av sig de mer täckande plaggen, ja för att inte säga alla plagg.

Under eftermiddagen har jag ett antal möten inbokade. Vid två tillfällen blev jag inbjuden att äta middag, men tackade nej bägge gångerna. Jag hade ett annat viktigt möte på kvällen, sa jag, vilket inte alls hade varit konstigt; min arbetsdag tar sällan slut förrän sent.

Jag kommer till trappan i god tid, står och ser ut över gatulivet. Trafiken är som vanligt intensiv runt Place de l’Opera. Efter en stund stannar en taxi och Yasmine stiger ur. Hon ser fantastisk ut, ingen huvudduk, ett par snygga byxor och en topp, som framhäver hennes kvinnliga former. I handen håller hon både huvudduken och en mörk tunika. Hon måste ha tagit av sig plaggen i bilen. Jag går fram till henne, ger henne en kram. Hon smälter in i min famn. Håller upp huvudet, munnen, vill bli kysst. Vi håller kvar kyssen lite längre än brukligt, men det är ju trots allt Paris. Ingen höjer ett ögonbryn.

Hand i hand vandrar vi ner längs Avenue de l’Opera till Rue des Pyramides och genom Jardin des Tuileries och sedan Pont Royal till Rue du Bac. En liten rolig gammal gata, finns omnämnd under franska revolutionen. Vi stannar till och kikar in i en antikbutik. Den är stängd, men alltid roligt att försöka se något i skyltfönstret. Sedan vidare på Boulevard Saint-Germain. En ganska trist gata, åtminstone den här sträckan, jag har gått den massor med gånger. Gatan har aldrig varit så trevlig som idag. Vi går och håller varandra i handen, pratar om allt möjligt. Ibland får jag ett litet extra tryck i handen från Yasmine. Jag ser på henne, hon ser upp mot mig. Ögonen tindrar. Vi stannar till och kysser varandra. Det blev flera kyssar under vår vandring bort till Rue de Dragon. Jag hade bokat ett bord på en liten fransk restaurang, som jag kände till sedan tidigare. Nästan bara lokala stamgäster, som brukar vara där.

Restaurangen är en smal lokal med bord som står tätt intill varandra. Atmosfären är trevlig och inbjudande. Det ser ut som att det är fullsatt, men ett litet bord finns kvar, det som jag bokat. Ljudnivån är hög, men inte så hög att det inte går att prata och höra vad vi säger, men tillräckligt hög för att inte grannarna ska höra.

Servitören som möter oss i dörren hälsar på oss som gamla stamgäster, vilket får oss att känna oss som en del av alla de andra gästerna. Familjärt men ända proffessionellt. Värt bord sår i en hörna och vi sitter med nittio graders vinkel mot varandra. Trevligt och intimt.

Under promenaden har vi avhandlat dagens olika pass och vad Yasmine tycker om konferensen. Nu när vi sitter kommer samtalet in på oss själva.

”Det verkar som du varit här förut? Trevligt ställe, skulle aldrig hittat det om inte du ledde oss hit.”

”Jag har varit här flera gånger. Fick rekommendationen av en person som bott i närheten. Det verkar som att de känner igen mig, men det är en attityd, men trevligt, känns välkomnande.”

”Ja, verkligen. Jag har aldrig varit på en sådan här restsurang tidigare. Men alla verkar hur trevliga som helst.”

”En gång när jag var här. Satt ensam vid ett bord, började paret vid bordet bredvid prata med mig. De bodde en liten bit bort. Efteråt blev jag bjuden hem till dem. De hade bjudit några andra vänner också. Det var en memorabel kväll.”

”Men, var du inte orolig? Att gå hem till helt främmande människor sådär! Det kunde ju varit vad som helst.”

”Jo, jag var på spänn. Lite avvaktande orolig. Som säkerhetsexpert är det nog inget att rekommendera. Men jag tog chansen och det blev trevligt, när jag väl lättade på min oro.”

”Spännande, och fantastiskt att kunna bli inbjuden så där spontant. Och acceptera!”

”Nu ska vi beställa. De har fantastiskt kött. Inte mycket annat. Till köttet är det pommes frites som gäller. Du kan välja sås. Varm grädden, en gräddsås med örter och så finns det en gulaktig sås, vet inte vad det är i, men den är fantastiskt god, en höjdare. Vill du att vi beställer en flaska vin? Är det okey för dig?”

”Jag tar den där såsen och vin, gärna. Nu, idag, här, vill jag vara en vanlig kvinna som är ute på en dejt med min pojkvän.”

Jag beställer. Vinet och en flaska vatten kommer in tillsammans med en korg med brödbitar och lite smör. Vi häller upp vin och vatten och kastar oss över brödet.

”Ja, skål då. Så trevligt att få visa min flickvän det här stället. Skål, älskling,” säger jag och ser henne i ögonen. Hennes ögon är som två svarta brunnar. Varje gång jag ser in i dem är det som om jag drunknar. När jag ställer ner glaset vänder jag mig om lite, ser ut över lokalen. Där, vid ett bord en bit bort sitter paret jag pratade om nyss. De ser att jag upptäckt dem och vinkar. Jag vinkar tillbaka.

”De jag pratade om nyss, de som bjöd in mig, sitter en bit bort. Som sagt, det här är ett stammställe för de som bor runt omkring. Om de kommer över och bjuder in oss, vill du följa med i så fall?”

”Med dig, följer jag gärna med. Känner mig säker med dig. Du får mig att känna mig varm och trygg. Har aldrig känt så tidigare med någon man.”

”Du får mig också varm och du, vad ska jag säga? Du utlöser någon form av beskyddarkänsla hos mig. Jag vet ju att du är fullt kapabel att ta vara på dig själv. Du är en stark och modig kvinna. Jag fattar inte vad som händer. Men vill vara med dig. Inte bara ha dig, vill vara med dig, ha dig nära,” säger jag, fattar inte vad som händer, vad det är jag säger.

Yasmine sträcker fram sin hand. Jag tar den i min. Det känns så rätt. Vi ser in i varandras ögon, trycker, kramar våra händer. Återigen är jag helt förlorad i hennes ögon.

Då kommer servitören med maten, bryter förtrollningen. Vi ler lite osäkert mot varandra, bägge osäkra på vad som händer, vad det vi är på väg in i. Vi börjar äta, ser på varandra. Ingen verkar vilja säga något, vi sitter tysta och äter, lite avvaktande, bägge verkar undra vart det hela är på väg.

Då kommer min bekant över.

”Bon jour, vad roligt att se dig igen,” säger han på franska.

”Hej,” svarar jag. ”Tack för senast, det var verkligen trevligt. Kul att se dig, er, igen,” fortsätter jag och nickar mot hans hustru. Sedan kommer jag på mig, går över till engelska och presenterar Luis, som han heter för Yasmine och Yasmine för Luis.

”Nice to meet you, Yasmine. När ni ätit färdigt, vill ni göra oss sällskap, vi kan klämma in två till vid vårt bord? Dricka ett glas?”

Jag tittar på Yasmine. Hon nickar lite, så jag tacka ja och att vi kommer när vi ätit färdigt.

”Han verkar trevlig. Men du, bara ett glas med dem. Jag vill nog inte fortsätta efteråt. Är det okey?” säger hon och lägger sin hand på min. Trycker lätt.

”Helt okey. Vill vara med dig, inte med andra. Jag vet inte hur jag ska säga det här. Blir nog hemskt fel. Men jag vill vara med dig, nu och framöver. Jag har inte känt så här på mycket länge. Ursäkta, har jag gjort bort mig nu?”

”Min käre Benjamin. Om du inte förstått det, så är det likadant för mig. Låt oss gå tillbaka till hotellet. Säg till dem att vi vill vara själva. Hoppas de förstår.”

Jag reser på mig, går fram till Luis.

”Tack för inbjudan. Vårt förhållande är mycket nytt och vi vill vara bara två i kväll. Hoppas det är okey.”

”Mais oui, visste inte att det var så. Självklart, inga problem. Och grattis. En vacker och söt kvinna. Hoppas ni blir lyckliga. En annan gång, hoppas jag att vi kan fira alla fyra. Lycka till,” säger han och hans hustru instämmer.

Tillbaka vid bordet berättar jag vad vi sagt. Det strålar om Yasmine. Hon tar min hand, håller den mellan sina och lägger ner den i sitt knä. Jag känner hur värmen strålar från henne. Efter en stund betalar vi och går ut i Parisnatten. Det är fortfarande varmt. Vi går sakta,hand i hand ut på Boulevard Saint-Germain igen. Utanför Café de Flore är det olika gatuartister. Några står som statyer, andra gör målningar på trottoaren och en grupp spelar musik. Fullt med folk. Vi går och njuter, gläds åt folklivet. Efter en stund, ser vi på varandra.

”Jag vill åka tillbaks till hotellet. Kan vi inte ta en taxi?” säger Yasmine.

Jag vinkar på en taxi. Vi åker tillbaka. Strax innan vi kommer fram, tar hon på sig sin tunika och huvudduk. Vi stiger ut ur taxin tillsammans. Jag nickar åt ett par jag känner lite grann. När vi kommer in i hotellet går vi separat fram till hissarna. Hon åker till sin våning och jag åker vidare upp. Där vänder jag och åker ner igen, nu till hennes våning. Hon öppnar dörren när jag knackar på.

Hon kommer in i min famn. Vi står och kramar om varandra, kysser varandra. Efter en stund tar hon mig i handen. Leder mig fram till sängen. Puttar till mig, så jag hamnar på rygg. Hon lägger sig ovanpå och vi fortsätter att kyssa varandra. Tiden försvinner, det finns bara hon och jag. Mitt hjärta slår som det nästan aldrig gjort tidigare. Efter en eon av tid reser hon sig upp.

”Nu vill jag att vi gör det på riktigt. Vi klär av oss, borstar tänderna och kryper sedan ner tillsammans. Vill ha dig bredvid mig, vill älska med dig. Hela natten, min älskade,” säger hon och börjar sakta klä av sig medan jag ser på.

Hon är så fin, så söt, så vacker. Den ljusa toppen och långbyxorna har hon tagit av sig. Står framför mig och knäpper upp bh:n och sedan drar ner trosorna. Hon skulle kunna vara modell till vilken skulptur av Venus som helst. Hennes vackra ansikte, det svarta håret som nu är utsläppt och faller ner mot axlarna. De perfekt skulpterade skulderbladen och axlarna. Brösten som har en klassisk form. Ganska stora och med den fina både konkava formen upptill och konvexa nertill. De mörka vårtgårdarna och de fint accentuerade bröstvårtorna. Magen som är platt och helt perfekt, den lilla utbuktningen av venusberget. Höfterna som gör att hon får den härliga timglasformen och, när hon snurrar runt framför mig den helt fantastiska rumpan. Så fint skulpterad, rund och bara helt fantastisk. Låren som har precis rätt storlek i förhållande till kroppen och de vackra vaderna med ett par smala anklar längst ner. Hon är fullständigt sinnebilden av den kvinnliga formen.

”Nu, min älskling är det din tur. Nu vill jag ha, och se dig naken,” säger hon med ett leende och de fantastiska mörka ögonen riktade mot mig.

Jag börjar ta av mig tröjan, sedan skjortan jag har under. Knäpper upp byxorna och låter dem falla till golvet. Böjer mig ner och tar av strumporna för att sedan dra ner mina kalsonger, som nu är alldeles för små. När dessa gjort byxorna sällskap på golvet står jag också naken. Gör som hon gjorde nyss, snurrar ett varv. Undrar hur hon uppfattar min lite kantiga kropp med en penis som inte klarar av att hänga normalt rakt ner, utan pekar på henne, som den vill säga ”det är dig jag vill ha”.

Yasmine går fram, tar mig i handen, och tillsammans går vi in i badrummet. En kort stund står vi framför den stora spegeln i badrummet, ser oss själva där vi står bredvid varandra. Hon kurvig och en fröjd för ögat och jag, så kåt och kantig som en man kan bli. Ying och yang, skönheten och odjuret, hon och han… Yasmine och Benjamin.

Jag vänder mig mot henne, drar henne till mig och kysser henne. Vi står tryckta mot varandra. Kan inte slita oss. Kyssen varar en evighet och ingen tid. Jag känner hennes underbara kropp mot min. Jag är helt förlorad.

Hon bryter sig loss. Hon går fram till handfatet, börjar tvätta händer och ansikte; tar sedan en tvättlapp och tvättar sig under armarna och i skrevet. Hon står bredbent och tvättar sig noga mellan benen. Sedan tar hon tandborsten och med ett surrande sätter den igång. Hon tar ett steg bakåt, låter mig komma fram till handfatet. Jag tvättar händer och ansikte. Lånar hennes tvättlapp och tvättar mig under armarna. Sedan är det min nedre region. Då ställer hon ifrån sig tandborsten, tar tvättlappen, går ner på knä och tvättar mig noga. Hela penisen, pungen och mellan benen. Hon gör det riktigt noggrant och inspekterar mig samtidigt.

När hon är klar och nöjd med min renhet, reser hon sig upp, ger mig tandborsten och jag borsta mina tänder, med samma som hon nyss använde. Hon sätter sig och kissar, jag gör detsamma när mina tänder är klara. Tillsammans går vi sedan in till den breda sängen.

Hon lägger sig på rygg på ena sidan. Jag kryper upp bredvid henne. Omfamnar henne och våra munnar förenas på nytt. Hon smakar lite lätt av tandkräm, precis som jag. Men där finns också en annan smak, en smak av lust av att vilja älska. Finns den smaken verkligen? Freoner, tänker jag. Våra kroppar vet vad de vill, styr oss omedvetet genom dessa subtila signaler och dofter.

Hennes händer vandrar längs min rygg, känner på mina skuldror, och ryggmuskler. Händerna rör sig allt längre ner och greppar om mina skinkor. Utforskar dem, smeker upp och ner, följer rumpans form. Kramar lätt om skinkorna, trycker mig närmare sig. Hon suckar, låter som en belåten suck. Tar bort sin mun från min.

”Åh, älskling. Hela middagen längtade jag efter detta, efter dig. Nu vill jag ha dig länge hos mig.”

”Jag är din, min älskling. Mina ögon har ätit upp dig hela kvällen. Min kropp har längtat. Men, framför allt, har hela mitt sinne, min längtan velat hålla om dig. Vet inte vad som händer, men jag kan inte klara att vara från dig, måste få vara i din närhet, känna din hand i min, se in i dina mörka brunnar till ögon. Om det går att drunkna i en kvinna, så har jag drunknat och det är bara du som kan rädda mig från att gå under,” säger jag, förstår inte var mina ord kommer ifrån.

Hon kysser mig återigen som svar. Betyder det att hon känner likadant, eller? Jo, jag tror det. Tårar rullar ner från hennes ögon. En snyftning, undslipper henne och hon håller mig hårt, hårt mot sitt bröst.

”Men, hur är det?” frågar jag.

”Förstår du inte, dummer. Jag är lycklig. Känslorna svallar i mig, vet inte vad det är, men allt känns så rätt just nu. Håll om mig, älska mig, älska med mig.”

Jag håller om henne, tar en hand och stryker bort några tårar. Kysser hennes ögon,kysser hennes våta kinder. Vi bara ligger och håller om varandra. Våra händer smeker på varandra där vi kommer åt. Hon ligger på rygg och jag lite på sidan om henne. Min ena hand har fri tillgång till hennes framsida. Jag smeker över hennes tuttar, som nu har fallit ut åt sidorna, men fortfarande är så sköna. Leker lite med en bröstvårta, som är så hård den kan bli.

”Mmm, så skönt. Ta på mig, lek med mina bröst. Håll om mig. Vill ha dina händer på mig, känna dina händer.”

Jag håller om henne, smeker hennes kropp. Böjer mig ner och suger in en bröstvårta i munnen. Hon börjar skaka i hela kroppen.

”Åhhh, jaaa….ohhh… så underbart….ja…ja.”

Hennes kropp börjar skaka, jag märker hur hennes muskler drar ihop sig, hon blir stel och skakar, krampar, andas med öppen mun. Stönar.

”Jaaa, åhhh….nuuu..ja…ja…ahhhhhhh.”

Efter en stund slappnar hon av. Vänder sig mot mig.

”Åhh, det var så skönt. Jag fick nog en orgasm. Bara av att vara nära dig och hur du sög på mitt bröst.”

”Min älskling…”

Jag fortsätter smeka och suga. Min hand letar sig ner över hennes mage. Känner hennes sköna hårväxt och smeker mig vidare in i hennes springa. Hon är fuktig, nej våt. Sakta låter jag ett finger leta sig fram i springan, delar lite på blygdläpparna.

”Åhh, jaaa, jaaa, mer, så skönt, min älskling,” stönar hon lätt i mitt öra.

Samtidigt letar hennes hand ner mot mig. Greppar runt min penis. Drar lite lätt i den.

”Så skönt, vill ha din hand där för alltid. Men var försiktig, kommer att spruta när som helst. Åhh, min älskling,” mumlar jag.

Hon släpper lite tveksamt min lem. Jag ålar mig ner, vill smaka på henne. Sätter munnen ovanför hennes sköte. Tar en hand och särar lite på hennes hårväxt och blygdläppar. Blåser lite på hennes vackra öppna snippa. Blåser lite på hennes klitoris, som jag kan skymta. Efter en liten stund sträcker jag ut tungan. Drar den nerifrån och upp i hennes springa.

”Ohhh, ohhh, jaaa. Åhh gudomligt, åhhh.”

Jag fortsätter slicka, nu med tungan så långt in som möjligt. Hon smakar så gott, gudomligt gott. Jag slickar och suger i mig hennes vätska. Cirklar med tungan runt hennes klitoris.

”Jaa, mjau…. Ja… mer… just där… ja…ohhh.”

Tungan kommer mer och mer på hennes klitoris. Jag märker hur hon rycker till i kroppen av beröringen. Hon verkar enormt känslig, så responsiv till min behandling. Jag slickar och suger på hennes klitoris. Sätter hela munnen nu mot den och suger in den i munnen samtidigt som jag använder tungan. Hennes kropp börjar skaka, hon kan inte ligga stilla. Höfterna börjar jucka upp och ner. Hon sätter sina händer på mitt huvud, trycker ner mig mot sitt sköte. Samtidigt spänns hennes magmuskler och hon gör upp i en sitt-up. Faller ner igen.

”Oooh…jaaa…nuuu…igen….jaaa…åhhhh…ja… ahhhh.”

Hon kommer i en andra och mycket kraftigare orgasm. Faller ihop, flämtar. Ser lycklig ut. Efter en stund ålar jag upp igen. Kysser henne, kramar henne. Hon kysser och kramar tillbaks. Blöter ner hela mitt ansikte med kyssar.

”Nu vill jag komma in i dig. Vill du ha mig?” frågar jag.

”Mmm. Kom, kom.”

Jag ställer mig på knä mellan hennes särade ben. Sjunker ner och sätter ollonet mot hennes öppning. Sakta, sakta trycker jag mig in. Går lite lättare än i går, men fortfarande tight och tar emot.

”Ohh, försiktigt älskling. Ohh, gör lite ont. Har inte hämtar mig sedan i går. Nu, nu, ja, ja,” stönar hon lite lätt.

Jag sjunker in lite till. Halva mina 18 cm är nu inne. Tar det lugnt. Låter henne vänja sig. Sedan trycker jag mig in centimeter för centimeter tills jag är helt inne i henne. Ligger bara där. Hon känns så skön. Har aldrig varit med om något så skönt. Rör mig lite försiktigt.

”Ohh, älskling. Så fantastiskt. Lugnt, sakta, ja, ohh, jaa, jaaa,” mumlar hon.

Jag rör mig lite mer ut och sedan in igen. Små rörelser.

”Ohh, så fantastiskt. Jaa, ohh min älskling. Jaa, jaa, åhh, jag älskar dig, Ben! Får jag säga Ben?”

”Min älskling, du är så fantastisk. Jag älskar dig med. Det var det jag försökte säga förut,” säger jag och kysser henne samtidigt som jag rör mig lite mer in och ut.

Nu börjar Yasmine också röra sig, följer mina rörelser. Vi två har förenats till en enda varelse, som rör sig som en enda kropp. Så fantastiskt. Har aldrig känt så här förut. Kysser henne, kysser hennes ögon, smakar lite salt. Tårar? Ser på henne och ser att tårarna rinner. Jag slickar sakta upp dem samtidigt som jag kysser henne.

”Ben, Ben, jag är så lycklig. Du är mitt allt. Älska mig nu. Vill ha dig djupt i mig. Nu, nu, jaa.”

”Min älskade Yasmine. Jag älskar dig. Ohh, ohh, jag kommer när som helst.”

”Ja, ja, kom i mig. Vill ha din säd i mig, min älskade. Spruta i mig.”

Hon börjar röra sig allt mer. Hennes rörelser är så sköna. Jag har inte långt kvar. Då känner jag att hon också är på gång. Hennes rörelser blir alltmer ryckiga, takten går inte att hålla. Hon stönar med halvöppen mun.

”Ohh…jaaa…jaa…nu…nuuuu… jaaa… Iiii… jaa, nuu… ohhhh.”

Hon kryper ihop, slår ihop benen, reser upp överkroppen och faller ner igen. Allt som nu kommer ur henne är ett långt utdraget skrik.

”Ahhhhhh….iiiiiiiiiiii….ohhhhh.”

Hennes sammandragningar gör att det blir svårt att röra sig, men trycket på min kuk är så starkt, och musklerna som jobbar gör att jag kommer. Min kuk rycker till, sprutar, rycker till, sprutar, rycker till sprutar. Avtar lite, rycker och läcker ut lite till. Vi ligger stilla. Jag känner hela hennes kropp mot min. Känner hennes andfådda andning.

Jag lyfter upp mitt huvud ser på henne. Det rinner fortfarande tårar från ögonen. Jag pussar på hennes ögon, torkar hennes kinder och kysser henne sedan på munnen.

”Min älskade, jag älskar dig. Vill du bli min? Vill du gifta dig med mig? Säg inte nej. Åhh, min älskade.”

”Ja, ja, ja. Det vill jag. Vill leva med dig. Ja, ja, ja!” nästan skriker hon tillbaka.

Sakta återkommer vi till jorden. Jag har friat och fått ja. Hur ska vi göra nu? Det får vi ta senare. Nu vill jag bara njuta av att hon sa ja. Hon strålar där under mig. Ser lycklig ut och gråter samtidigt.

Vi är bägge helt tillfredsställda. Jag har nog aldrig kommit så mycket, känt mig så fullständigt tillfredsställd. Och lycklig. Och kär, förälskad. Vi ligger länge och bara håller om varandra. Smeker sakta varandra. Är fullständigt i stunden.

Yasmines andhämtning blir lugn, hon slappnar av i kroppen. Det rycker till lite i ett ben. Hon har somnat med ett leende på läpparna. Jag ligger en god stund och bara njuter, ser på henne där hon sover i min famn.

Vi vaknar klockan fem. Våra kroppar ligger tätt intill varandra. Det är varmt, vi är fuktiga där vi ligger mot varandra. Jag tassar upp, behöver gå på toaletten. Hör inte, men plötsligt står Yasmine bredvid mig. Lutar sig över mig och kysser mitt huvud. När jag är klar lämnar jag plats åt henne. Jag hör hur hon tömmer sig. Jag sitter på knä bredvid henne, håller om henne. Ser upp på henne.

”Yasmine, vill du gifta dig med mig?”

”Ja, ja, ja. Sa jag inte det igår. Ja, jag vill gifta mig med dig. Hur det ska gå till vet jag inte. Men vi ska leva ihop. Jag vill ha dina barn. Ja, ja, ja, min älskade.”

Vi går tillbaka in i sängen. Ligger och håller om varandra. Hon har en hand på min rumpa. Smeker den lite fram och tillbaka. Jag börjar reagera, blir hård. Hon känner det. Flyttar sin hand och tar tag om min allt hårdare kuk. Ser på mig med ett leende.

”Jag har läst om att kvinnan kan sitta ovanpå. Rida? Får jag prova det på dig?”

”Självklart, det är så underbart. Gör det. Rid mig,” säger jag.

Yasmine sätter sig gränsle på mina lår. Ser ner på min kuk, som står rakt upp. Lyfter sig upp, kommer fram lite. Tar tag om min penis och riktar in den mot sig. Sakta sjunker hon ner. Hon är så våt, så redo. Om det var lite svårt att komma in igår, går det mycket bättre nu. Sakta sjunker hon ner på mig.

I det skira ljuset från fönstret ser jag min underbara Yasmine när hon sitter på mig, börjar röra sig upp och ner. Hennes fantastiska tuttar som rör sig med hennes rörelser. Jag tar mina händer och håller om dessa fantastiska bröst. Känner de hårda bröstvårtorna i mina händer. Hon rör sig på mig.

Jag drar ner hennes ansikte mot mig, kysser henne. Sedan kysser jag hennes bröst, suger in en bröstvårta i munnen.

”Ohh, jaa, så skönt. Sug, gnid, sug. Ja. Jag känner hur du rör dig i mig. Åhhh, kan nog hålla på hur länge som helst. Sååå skönt, min älskade,” hör jag hur hon stöter fram mellan rörelserna.

Jag trycker också på. Vi har en lugn och fantastisk rytm. Min kuk masseras inne i henne. Ena minuten långt inne och mitt ollon stöter mot hennes livmodertapp. Nästa stund är jag nästan helt ute. Blygdläpparna kniper om ollonet. Nästa är jag på väg in igen. Skrapar mot hennes väggar, blir härligt masserad.

”Ohh….jaaaa…jaaa… sååå…skönt….jaaa….jaaa”, stönar hon i takt med våra rörelser.

”Nu vill jag att du kommer in i mig, nu vill jag att du styr. Vill känna dig knulla mig, nej, älska med mig.”

Hon stiger av lägger sig bredvid mig och drar i mig för attest ska komma över på henne. Jag kryper upp, sätter min kuk mot hennes öppning och trycker mig in. Efter några drag, tar jag hennes ben, lägger upp dem på mina axlar och börjar pumpa med långa tag. In och ut, in och ut, in och ut. Ökar farten. Min pung daskar i hennes skinkor. Jag ser hur hela hon dallrar varje gång jag skjuter mig in, hennes bröst guppar till. In och ut, in och ut, in och ut.

Ohh…jaaa…nuuu…nuuuu…åhhh…jaaa…nuuuuuu…shhhhh…iiiii.”

Hon kommer där under mig. Jag har inte långt kvar, pumpar på vill komma. Hennes kramper gör hennes fitta ännu trängre, så fantastiskt.

”Jaaa, nuuu, kommer jag med…åhhhhh…åhhhh.åhhhh.”

Sprutar och sprutar, fyller hennes trånga fitta. Känner hur det sipprar ut runt kuken. Sprutar ännu en gång och ligger stilla. Hon tar ner benen.

”Åhhh, så fantastiskt. Tack min älskling, tack.”

”Tack du också. Så enormt. Vill fylla dig om och om igen, min älskling,” svarar jag.

Vi ligger en stund. Bägge somnar och vaknar med ett ryck klockan åtta.

”Oh, seminarierna börjar strax. Men jag vill vara kvar här med dig. Vill ha dig. Vill bara kramas och kyssas. Måste vi gå upp?” suckar Yasmine lite lågt samtidigt som hon kysser mig.

”Mmm, vill det också. Jag måste vara på plats klockan tre för att delta i panelsamtalen och frågestunden.”

Hon kurar ihop sig i min famn, smälter in som det naturligaste i världen. Hennes kropp passar in i min som om vi vore skapta för varandra. Jag kramar henne, kysser hennes ögonlock och mun. Trots morgonen smakar hon gudomligt. Hoppas jag också gör det. Hon verkar inte reagera negativt i alla fall, tvärt om. Hon kelar in sig, smeker mig alltmer över ryggen, rumpan, som verkligen tycks gilla. Och sedan en hand lägre fram. Jag har som vanligt vaknat med ett hårt stånd. Det är det hon nu börjar ägna sig åt. Jag smeker hennes gudomliga tuttar. Hon suckar belåtet och efter en stund andas ner och mer. Hennes smekningar på min lem blir alltmer intensiva.

”Mmm, vill ha dig, vill ha dig nu. Åhhh, kom in i mig. Nu, nu.”

Hon lägger sig ner på rygg, särar benen, bjuder in mig. Jag lägger mig ovanpå henne och glider utan några problem nu rakt in i hennes varma, fuktiga grotta. Vi rör oss mot varandra som en. Jag glider in och ut, Yasmine gnyr och mumlar.

”Älskade, så skönt, visste inte att det kunde vara så här. Fortsätt, fortsätt. Åhhh….jaaaa…..jaaaa.”

Successivt börjar våra rörelser bli mer intensiva. Takten ökar och vi hamnar lite i otakt. Yasmine kommer i en lugn och lång orgasm. Verkar hålla på länge.

”Jaaa….åhhh…iiii…mmmm…jaaa…jaaa,” stönar hon i takt med mitt juckande och hennes orgasm, som sköljer i vågor genom kroppen.

Hon är så tight, hennes inre kramar om mig, stimulerar mig så skönt. Jag ser på henne, hon ser lycklig ut, medan jag knullar henne genom orgasmen. Jag kysser henne, suger in en av hennes bröstvårtor i munnen och tömmer mig i några ryck och sprut. Ligger sedan bara stilla på henne. Smeker och suger på hennes tuttar.

Efter en stund rullar jag av henne, hon börjar tycka att jag är lite tung. Vi kramar varandra och börjar gå upp ur sängen. Jag ser hur det rinner av våra gemensamma vätskor efter hennes lår.

”Måste duscha. Tack älskling. Men nu duscha och äta. Kom, vi duschar tillsammans.”

Vi ställer oss i badkaret, drar för gardinen och sätter på vattnet. Vi står tätt ihop och låter vattnet skölja lver våra kroppar. Stänger av vattnet och tvålar sedan in varandra under mycket skratt och nojs. Hon upptäcker alla mina delar, undersöker mig noggrant, precis som jag gör med henne. Vi sköljer av oss och vi torkar varandra. Processen har gjort att jag fått stånd igen.

”Mmm, vad ska vi göra med den där? Jag är helt öm, klarar inte mer just nu. Kan jag hjälpa dig på något sätt, eller vill du bara låta den vara?”

”Vill vara i dig, vill älska med dig, men nog bäst att vi spar både dig och mig,” svarar jag.

Klockan har hunnit bli nio och konferensen är i full gång när vi tillsammans går ner i frukostrummet. Bara några få deltagare sitter kvar och äter och vi kan sitta ostörda vid ett eget bord.

”Hur ser din dag ut? Måste du vara med på något?” undrar jag.

”Nej, vill vara med dig. Hur ser din dag ut?”

”Måste vara på plats klockan tre. Vill du följa med ut? Vill handla en sak och behöver ditt smakråd.”

”Oj, vad då?”

”Du får se. Vi gör oss klara, sedan ut på stan. Jag bjuder på lunch.”

”Hur vill du att jag ska vara klädd? Traditionellt eller västerländskt?”

”Vad känner du dig mest bekväm med? Mig spelar det ingen roll. Du är så söt och vacker oavsett. Men viktigt att du känner dig bekväm.”

”Mmm, offentligt är jag normalt mest bekväm med mina traditionella kläder. Men, om vi ska ut och handla tillsammans tror jag att jag nog är mest ledig och bekväm utan hijab. Vill nog helst smälta in, i alla fall idag.”

Vi gör oss klara och ses efter en stund i hotellets reception. Hon har på sig en snygg tröja och ett par svarta långbyxor, som sitter helt fantastiskt, framhäver hennes rumpa så det börjar rycka i min egen svans.

”Vart ska vi gå?”

”Vi ska åka till Galeries Lafayette. Kom vi tar en taxi.”

Taxin stannar utanför det stora varuhuset. Vi går in och upp till kläder för kvinnor. Jag ser en expedit och börjar prata med henne på franska. Yasmine förstår inte vad vi säger, men efter en stund vänder sig expediten till Yasmine och säger på engelska.

”Madame, följ med mig. Jag tror jag förstår och vet vad ni ska ha.”

Yasmine ser oförstående på mig, ser mycket frågande ut.

”Följ med henne. Gör bara som hon säger, så kommer du att se.”

Expediten börjar ta fram en klänning, håller upp den mot Yasmine. Tar bort den, håller upp en annan. Ber henne att gå in i provrummet och ta på sig klänningen. När Yasmine kommer ut igen har hon på sig en blå-grönskimrande klänning, som smiter åt om hela hennes kropp. Sitter helt perfekt och framhäver hennes ansikte på ett sensuellt sätt. Hennes underkläder är fel, syns igenom. Expediten går iväg, kommer tillbaka med en bh och ett par små, nästan osynliga trosor. Yasmine går in i provhytten och byter om. Kommer ut och nu sitter allt perfekt. Bara skor som återstår. Jag säger några ord till expediten. Hon ser på Yasmines fötter och hämtar några olika skor som passar till klänningen.

Yasmine tar på sig det ena paret. Hon grimaserar, för små. Provar nästa och nickar belåtet. Skorna är helt perfekta till klänningen. Det kan vara lite kyligt på kvällen, så jag undrar om det finns någonting som passar att ha på axlarna om det är kyligt. Expediten går iväg, kommer tillbaka efter en liten stund med några olika möjligheter: en kavaj, en kofta och en sjal. Yasmine tar sjalen, sveper den runt sig.

”Den blir bra. Men vad leder allt det här till?”

”Vi ska gå ut i kväll och då kommer du att ha dessa kläder. Det är en aldeles speciell kväll. Vill ha dig som den prinsessa du är.”

Yasmine går in i hytten, byter om till sina vanliga kläder och expediten gör i ordning allt. Jag betalar och vi går ut. På gatan utanför, Rue de Mogador, svänger vi åt höger. Går till nästa kvarter. Där ligger en liten juvelerarbutik, som jag sett tidigare. Vi ringer på. Någon i butiken granskar oss och låser upp dörren.

Vi blir mötta av en kvinna i 50-årsåldern. Jag förklarar på franska att vi vill titta på en ring. Den ska ha en briljant på ca en carat och vara av den högsta kvaliteten. Helst ska ringen vara i platina. Hon tar fram några olika ringar. Yasmine börjar nu förstå, ser på mig, ler och nickar.

”Ohh, älskling. Nu fattar jag. Trodde inte att vi skulle göra det idag. Men, som jag sagt, ja, ja, ja.” Och så får jag en kyss.

Efter det börjar Yasmine och expediten se på de olika ringarna. Hon väljer en. Den passar på fingret utan några justeringar. Efter det visar jag klänningen och undrar om det finns något halsband som skulle passa. Expediten tar fram lite olika, bland annat ett långt pärlhalsband. När jag säger något om att det nog är för långt för att passa klänningens urringning, tar hon halsbandet, lägger det dubbelt runt Yasmines hals. Helt perfekt.

”Blir det bra, min älskling?” frågar jag.

Yasmine har svårt att prata. En tår trillar nerför hennes kind, hon nickar bara. Två små paket. Jag betalar och vi går till en bistro i närheten. Äter en god lunch, ett glas vin och sedan åter till hotellet.

Jag hinner precis till klockan tre. Går upp på podiet tillsammans med de övriga i panelen. Vi sätter oss på våra platser och den franska presidentens säkerhetsrådgivare är moderator och öppnar diskussionen. Han har ett antal färdiga områden, som han vill att vi diskuterar. På slutet är det öppen frågestund. Många viftar med handen och frågorna kommer löpande, diskuteras och besvaras. En kvinna reser sig upp för att fråga. Jag har varit lite okoncentrerad men ser nu helt plötsligt Yasmine som står där och frågar.

”Vi har hört och diskuterat många olika risker och ibland lösningar. Vad vi inte har pratat om, vad jag har märkt, är det personliga mötet. Mötet mellan två personer, kanske mellan en kvinna och en man och den säkerhetsrisk detta kan innebära. Hur kan man skydda sig mot attraktion och förälskelse.”

Många skrattar lite, men inser att det kan vara ett verkligt problem. Moderatorn ser på oss.

”Jag misstänker att frågan kanske är ställd till mig. Får jag börja svara?” säger jag. Han nickar. ”Det du tar upp är ett stort problem. I vissa länder utnyttjas kvinnor för att fånga män. Honungsfällan, som det kallas. Och där behöver vi män, men även ibland kvinnor, att vara uppmärksamma. Med det sagt vill jag samtidigt säga att man ibland måste ta en möjlighet och kunna lita på sin magkänsla och även andra känslor.” Jag gör en paus. ”Faktum är att jag under denna konferens har råkat ut just för det. Inte honungsfällan, utan kärleken. Jag har träffat min dröm. Jag har till och med friat och hon har sagt ja, ja, ja. Tre gånger tre. Vi var frånvarande en del av dagen och har köpt en förlovningsring.”

En spontan applåd bryter ut. Alla ser sig omkring. Vem är kvinnan? Sedan ser de frågeställaren som har rodnat och med tårar som rinner ner efter kinderna.

”Wow, det var oväntat. Vilken avslutning! Mina damer och herrar, detta avslutar denna frågestund och konferens. Jag vill passa på att tacka alla…..” efter det fortsätter han ”och jag vill speciellt lyckönska Benjamin Jundelsky och, och…” han stakar sig, så jag viskar Yasmine, ”och Yasmine all lycka. Vilken konferens. Tack alla.”

Nya applåder. Yasmine blir föst upp på podiet och vi står där, håller varandra i handen.

”Kiss, kiss, kiss,” ropas det i kör. Vi kysser varandra och nya applåder bryter ut.

Det tar tid att ta sig från konferensen. Alla vill gratulera, trycka våra händer och önska lycka till. Efter en tid lyckas vi ta oss upp till Yasmines rum. Vi står och håller om varandra.

”Varför frågade du?” undrar jag.

”Ville se hur du tog det. Jag blev överraskad av att du berättade, var inte beredd på det. Men nu är tigern utsläppt, nu får vi se till att kunna rida den genom allt som kommer. Inte minst för mig, hemma. Men det tar jag gärna. Älskar dig,” säger hon och vi kysser varandra.

På kvällen tar hon på sig klänningen och de övriga sakerna. Halsbandet hänger jag runt hennes hals. Vi tar en taxi till Le Comptoir du Relais, där jag bokat bord. På bordet står redan en ishink med en flaska Bollinger. Kyparen öppnar och häller upp var sitt glas.

Yasmine strålar, hon är definitivt den vackraste kvinnan i hela restaurangen. Klänningen är precis rätt, en lagom urringning, som framhäver hennes byst och ger utrymme för pärlhalsbandet. Finns nog inte en man som inte dras till henne med blicken. När vi skålat, tar jag upp den lilla asken med ringen. Går ner på knä bredvid hennes bord, och frågar.

”Yasmine, min älskade, vill du gifta dig med mig?”

”Dummer. Jag har ju redan sagt ja, ja, ja tre gånger.” Sedan ser hon på mig, håller fram sin vänstra hand och jag trär på ringen. De övriga i restaurangen har följt det hela, förstått vad vi sagt och en applåd bryter ut. Jag reser på mig och kysser Yasmine, som besvarar kyssen. Vi dröjer kvar lite längre än vad som nog är brukligt, men ingen verkar tycka att det är konstigt.

Vi beställer och äter en middag som är helt perfekt. Maten, omgivningen, men framförallt kvinnan, Yasmine.

Åter på hotellet får jag äran att ta av klänningen. Bh:n och trosorna hon har är små konstverk i sig, men det största konstverket är Yasmine. Vi gör oss klara och sjunker ner i sängen. Bägge lyckliga. Vi älskar två gånger, jag tömmer mig i henne, vilket hon insisterar på. Vi somnar och vaknar på morgonen. Älskar igen. Jag kan inte få nog av henne. Och nu har hon verkligen fått smak för att älska. Hon har en sagolik förmåga att få orgasmer, normalt flera gånger på rad.

Hennes flyg går på eftermiddagen. Jag bokade om mitt och nu är vi på samma flyg. Har fått stolarna bredvid varandra. En skön avslutning innan vi kommer hem och ska möta alla problem, som kommer att uppstå, speciellt när en muslimsk kvinna har träffat en man av annan religion, och en jude dessutom. Jag är visserligen inte aktiv, snarare tvärtom, men ändå.

Hela vägen ut till flygplatsen håller vi varandra i handen. Vi är i god tid och går in i första klass loungen. Jag har gukdkort även på Air France, även om vi inte flyger med dem är jag och en person till välkommen. Vi äter lite och dricker ett glas vin, innan det är dags att gå till gaten. Vi sitter långt fram, har bara var sin liten väska ombord och väntar tills alla har gått ombord.

När vi kommer in i planet möts vi av Angelica, den söta flygvärdinnan. Hon strålar upp när hon ser mig. Vi hälsar och vi går till våra platser. Efter en stund kommer Angelica fram, ser på mig, sedan på Yasmine.

”Hej, inte ofta jag ser samma passagerare flera flygningar i rad. Men satt inte ni bredvid varandra på resan till Paris också? Känner ni varandra?”

Yasmine, som den här gången sitter vid gången, håller upp sin vänstra hand med den blixtrande ringen.

”Ja, vi är förlovade.”

”Ohh,” stakar sig Angelica. ”Ja, ja, absolut…” och går sedan vidare, lite osäker på vad som egentligen hänt. Hon och jag hade ju haft en underbar kväll tillsammans. Kvällen innan jag träffade Yasmine. Jag har inte berättat detta för henne. Vill inte prata om mina affärer som inträffat innan vi möttes.

Vi får lite att dricka innan maten. Efter en stund reser sig Yasmine, går fram till toaletten. Jag ser att Angelica finns i pentryt. Toaletten är upptagen så de båda kvinnorna står där tillsammans. Ser ut som de pratar lite med varandra. Jag undrar om vad.

Fortsättning följer.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren