Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 15 - Jul i Värmland

Del 15 (läs gärna de tidigare delarna först)

Tidigt på morgonen den 23 december tog jag bilen och åkte till Värmland för att fira både jul och nyår tillsammans med Kattis och Sanna. Jag hade helgen innan varit hemma hos mina föräldrar i Hälsingland.
Förutom julklappar till Kattis och Sanna, som låg i två stora papperskassar, hade jag även köpt med mig två jättestora buketter med 100 röda rosor vardera till de båda. Expediten i blomsteraffären hade trott att jag var tokig och skojade när jag hade sagt att jag ville köpa 200 rosor, men hade fixat fram blommorna. Jag hade även med mig en stor grynkaka som jag hade lagat, vilket är en sorts maträtt med saffran som är vanlig att ha på julborden i Hälsingland.

När jag hade parkerat bilen kånkade jag upp alla grejer i trapphuset. Väl utanför deras dörr hade jag ställt ner min väska, plus de två papperskassarna med julklapparna. Grynkakan låg i en ugnsform av glas (inlindad i ugnsfolie) som jag hade lagt ovanpå väskan utanför deras dörr. Jag tog fram de båda buketterna och ringde på dörrklockan.

- "Nu är Johan här! Kom!", hörde jag hur Sanna ropade inifrån lägenheten.

Efter några sekunder öppnades dörren och där stod de båda, den långa blonda solbrända och väldigt muskulösa 38-åriga kvinnan och hennes korta bleka svarthåriga lilla 16-åriga tonåring till flickvän. Båda två blev väldigt glatt förvånade när jag direkt överräckte dem de båda jättelika buketterna med alla rosorna.
Innan jag ens hade hunnit böja mig ner för att ta in min väska och kassarna med julklapparna hade Kattis, leendes med hela ansiktet, svarat med att greppa tag runt min midja och dra in mig i lägenheten. Hon drog mig tätt intill sig och kramade om mig hårt med sina starka muskulösa armar.
Snart kände jag hur den långa vackra muskelkvinnan med ett grepp om min midja lyfte mig rakt upp ifrån marken. Med ett sorts brottargrepp kastade hon, som om jag inte hade vägt någonting, omkull mig så att hon själv blev sittande med mig liggande i hennes armar mitt på hallgolvet. Jag hade nästan glömt bort hur otroligt stark Kattis var med sin sanslöst sexigt vältränade kropp, och kom då ihåg att jag själv är 196 cm lång och starkare än de flesta och jag vägde dessutom då 115 kg.
Hon höll fast mitt ansikte med ena handen smekande mig på hakan, samtidigt som hon överöste mina läppar med vilda kyssar.

- "Mitt hjärta", viskade hon till mig med andan i halsen och fortsatte sedan att kyssa mig samtidigt som hon stönade lätt in i min mun och smekte mina kinder.

Jag blev helt vimmelkantig av kyssarna från den 16 år äldre vackra kvinnans underbart mjuka läppar och önskade att hon aldrig skulle sluta kyssa mig.
Samtidigt som Kattis fortsatte kyssa mig och tryckte in sin tunga långt in i min mun hörde jag hur Sanna ansträngt pustande drog in mitt bagage i lägenheten och gick till köket för att sätta de båda buketterna i vatten.

- "Den här ugnsformen, ska den vara i kylen eller?", ropade hon ifrån köket,

- "Mmmmm.", svarade jag samtidigt som jag besvarade Kattis kyssar.

Jag hörde hur Sanna stoppade in grynkakan i kylskåpet samt hällde upp vatten till blommorna. Sedan kom hon snabbt tillbaka och sjönk också ner till oss på golvet. Hon ryckte bort Kattis ansikte ifrån mitt och kysste häftigt sin äldre flickvän. Efteråt tittade hon mig rakt i ögonen. Jag blev alldeles varm av att se in den sex år yngre söta 16-åriga lilla flickans sagolikt stora vackra gröna ögon.

- "Hej älskling.", viskade hon leendes och kysste mig ömt.

Den kvällen före julafton låg jag åter alldeles naken på rygg i deras stora dubbelsäng, med Kattis sittande gränsle över mig ridandes min kuk. Samtidigt satt Sanna på huk rakt över mitt ansikte. Jag hörde hur de båda högljutt kysstes under höga stön medan Kattis red mig, samtidigt som jag tryckte in min tunga så långt jag kunde in i hennes unga flickväns lilla våta tonårsfitta.
Den långa vackra amazonkvinnan red mig länge, stilla och lugnt, ända tills jag kom i henne. Efteråt fortsatte hon ritten, så att jag inte slaknade, och ökade takten rejält. Snart red Kattis mig skrikande i en våldsam ritt så att hela sängen skakade. Samtidigt slickade jag Sanna till orgasm medan jag hörde hur hon och hennes äldre flickvän högt stönande in i varandras munnar medan de girigt sög på den andres tunga.
Efteråt somnade vi alla tre i varandras armar.

På julaftonsmorgonen vaknade jag av att Sanna tryckte sina läppar emot mina och kysste mig djupt. Det första jag såg när jag öppnade ögonlocken var de stora gröna vackra ögon som glittrande tittade rakt in i mina.

- "God jul, min älskling.", viskade hon med ett leende och kysste mig sedan igen.

Vi låg kvar under täcket och kramade om varandras nakna kroppar, tittade varandra djupt i ögonen, gnuggade nästipp mot nästipp och drog in doften från varandras hud och hår.
En stund senare kom Kattis in, fortfarande naken, bärande på en stor bricka full med julfrukost.

Vi åt länge frukost i sängen. Kattis satt lutad mot sängens huvudända och drack kaffe och åt två smörgåsar knäckebröd med inlagd sill som pålägg. Själv låg jag halvt bakåtlutad mot Kattis, med hennes starka armar och ben virade runt min överkropp. Mellan tuggorna gned hon stilla sin nästipp mot min kind och kysste mig på kinden och tinningen samtidigt som hon med vänsterhandens fingrar lekte med mitt långa hår.
Sanna satt tätt intill oss på knä och smaskade i sig en stor bit grynkaka samtidigt som hon matade mig med bl a en skiva mjukt rågbröd med griljerad julskinka och senap, en stor skiva färskost och en jättestor mugg med varm choklad.
Sanna berättade glatt att de en vecka tidigare hade skaffat en tak-dusch inne i deras stora dusch och hon ville att vi skulle prova den alla tre tillsammans då det var lättare att duscha tillsammans med en sån.

När vi alla hade ätit färdigt tog Sanna mig och Kattis i varsin hand och drog oss ivrigt mot badrummet. Vi klev tillsammans in i den stora rymliga duschen. Det visade sig att tak-duschen de hade skaffat sig var en sådan av det större slaget, så det rann lätt över oss alla tre samtidigt. Det varma vattnet värmde skönt medan vi tillsammans tvättade varandras hår och tvålade in varandras kroppar, samtidigt som vi hela tiden turades om att kyssa varandra.
Sanna sjönk efter en stund ner på huk mellan oss och turades om att ömsom suga av mig och att slicka Kattis, innan hon till slut fick mig att lyfta upp henne och knulla henne upplyft mot väggen. Hon saxade benen runt min midja samtidigt som vi kyssande stönande in i varandras munnar när vi sög på den andras tunga, medan det varma vattnet rann ner över oss. Hennes unga fitta var så otroligt härligt trång och skön.

Kattis smet då iväg och kom snart tillbaka med ett snett leende, med en av sina största och grövsta strapondildos fastspänd på sig. Utan ett ord lyfte den 38-åriga långa muskelkvinnan av sin unga flickvän från mig med ett tag runt hennes smala midja. Med ett lätt kast vände hon den lilla 16-åringen lätt i luften med sina starka armar. Sanna gled ner på den stora löskuken och snart var Kattis fullt upptagen med att knulla sin lilla tonårsflickvän hårt. Sanna stönade högt medan hon böjde sig bakåt och drog mig närmare.

- "Jag vill ha av er båda samtidigt! Nu!", stönade Sanna högt samtidigt som hon kysste mig.

Väldigt snart tog jag och Kattis henne gemensamt i en dubbelmacka. Vi stod tätt emot varandra, med Sanna "spetsad" mellan oss, och knullade henne hårt tillsammans. Jag med min kuk i hennes trånga stjärt och Kattis med sin löskuk som högt daskade mot hennes lilla våta fitta när hon frustande knullade sin unga flickvän hårt.
Sanna ylade rakt ut i högan sky hur skönt det var och att vi inte fick sluta. Snart fick hon skrikande i falsett en kraftig orgasm så att hon skakade i hela kroppen.

- "Det var underbart.", flämtade Sanna fram samtidigt som jag och Kattis turades om att kyssa henne.

Resten av julafton tillbringade vi mestadels tillsammans i sängen, förutom runt klockan tre då vi slog på teven och tittade på Kalle Anka, nedbäddade alla tre nakna under ett täcke i soffan. Kattis lyfte upp Sanna och höll henne i sin famn som ett litet barn och jag hörde under hela timmen hur den långa muskulösa 38-åringen andades tungt när den unga tonårsflickan stönande sög och diade hennes stora bröst medan Kattis viskade saker till henne som:

- "Mmm, min lilla flicka älskar mammas stora bröst. Sug på dom, jag vet att du inte kan få nog av dom. Ikväll ska mamma knulla dig till lydnad, så att den lilla slynan vet vem som äger henne."

- "Åh, mamma. Jaaa, jag längtar redan. Jag älskar dig, mamma.", svarade Sanna stönandes utan att sluta suga på sin äldre flickväns stora fasta bröst.

Efteråt åt vi en stor julmiddag i köket, klädda i varsin badrock. Förutom grynkakan som jag hade lagat, som Sanna älskade och åt mycket av, var det Kattis som gjort iordning all maten. Griljerad skinka, revbensspjäll, Janssons frestelse, rostad grönkål, sylta, stekta köttbullar och prinskorvar, olika sorters inlagd sill, inlagd stekt strömming, lax (både gravad och rökt), färskost, pastej etcetera. Jag drack, som den norrlänning jag är, trocadero medan Sanna drack julmust och Kattis lingonsaft.

Efteråt när vi alla var mätta och mer eller mindre hade matkoma av all den goda maten, öppnade vi julklappar liggandes i sängen. Och efter det gick hela kvällen åt till vild ljuvlig älskog innan vi alla tre även denna kväll somnade helt genomsvettiga i varandras armar.

Tidigt på morgonen därpå, på juldagen, vaknade jag av att Kattis stönade och andades tungt. När jag tittade ner under täcket såg jag hur Sanna låg med sitt ansikte begravt mellan hennes ben och var fullt upptagen att slicka henne med girig tunga. När Kattis märkte att jag var vaken drog hon mig närmare och kysste mig djupt. Hon stönade njutningsfullt in i min mun medan Sanna fortsatte tillfredsställa hennes fitta med sin lilla lena tunga samtidigt som jag kände hur hennes små mjuka fingrar smekte min kuk som direkt började resa sig.

Snart hade Sanna flyttat sig så att hon låg över mig i en 69:a. Jag slickade hennes girigt samtidigt som Kattis böjde sig ner över henne och började leka med sin tunga vid hennes analöppning. Snart var hon fullt upptagen med att, med sin tunga utsträckt så långt hon kunde, högt stönandes djupt tungknulla sin lilla 22 år yngre 16-åriga flickväns trånga rövhål.

Efter ett tag knuffade Kattis av Sanna från mig och innan jag hade hunnit säga något hade hon själv satt sig gränsle över mitt ansikte. Jag borrade in min mun och tunga i hennes våta fitta, samtidigt som jag kände hur Sanna med ett stadigt tag om min stenhårda kuk runkade mig hårt med bägge händerna. Snart kände jag åter den lilla lena tungan ivrigt leka över skaftet innan hon lät sina läppar omsluta och suga in ollonet.
Kattis tryckte sig mot mig och red våldsamt mitt ansikte och jag bara njöt av att få ligga mellan hennes solbrända bruna, vältränade starka lår med den vackra 38-åriga amazonkvinnan sittande på mitt 22-åriga ansikte.

Jag kände efter en stund hur Sanna slutade suga av mig och istället satte sig och sjönk ner över mig. Jag stönade högt av njutning när jag kände hur hennes trånga unga fitta trängde ner och långsamt red min grova kuk samtidigt som jag fortsatte att slicka Kattis som fortfarande red mitt ansikte.

Efter ett tag tog jag Sanna i missionären. Hon höll fast sina ben i en bensax runt min midja och armarna hårt runt min hals och stönade högt när jag sakta knullade henne och njöt av att få pumpa mina 23 cm till roten i hennes trånga lilla tonårsfitta. Kattis låg på mage bakom oss och jag kände hur hennes tunga ömsom lekte med min pung och kuk och slickade Sannas fitta och stjärt.

Efteråt sög de båda gemensamt av mig ända tills jag inte kunde hålla mig längre och sprutade en jätteladdning in i Kattis mun. Jag såg sedan hur Kattis, med munnen alldeles full av min sperma, fick Sanna att lägga sig på rygg innan hon själv lade sig över och kysste henne. Under kyssarna spottade den vuxna kvinnan sakta sperman in i sin tonåriga flickväns mun medan de under höga stön slickade och sög på varandras tungor.

Slutligen, efter att ha hämtat andan en liten stund, tog Kattis åter på sig en strapondildo. När den stora löskuken väl var på plats tog hon fram ett par handklovar som hon satte på Sanna så att hennes armar blev fast bakom ryggen och tog sedan även fram ett koppel som hon satte runt hennes smala hals.
Jag låg bredvid i sängen och tittade på när den långa blonda solbrända muskulösa 38-åriga kvinnan länge länge, högt frustande som en tjur, hårt knullade sin mycket yngre lilla bleka svarthåriga tonåring till flickvän i alla möjliga ställningar.

- "Du är min hora! Jag äger dig! Du är min leksak och är bara till för att jag ska kunna knulla dig hur fan jag än vill! Småflickor måste lära sig att ta kuk! Ska mamma knulla sönder sin lilla hora?!", frustade Kattis aggressivt fram medan hon hårt och brutalt pumpade på Sanna i en helt besinningslöst våldsam takt.

- "Åh mamma, åh jaaa! Jag är mammas hora! Knulla mig, knulla mig mamma! Åh gud, jag älskar mammas stora kuk! Knulla sönder din lilla dotters trånga flickfitta, knulla sönder mig!", ylade Sanna med öronbedövande skrik.

Den lilla 16-åringen skrek högt av njutning när hennes äldre flickvän, gammal nog att vara hennes mamma, hårt knullade henne till orgasm på orgasm. Den äldre långa muskelkvinnan knullade outtröttligt den späda lilla bleka flickan utan nåd nonstop under flera timmar och verkade aldrig bli trött.

Hela juldagen och även hela annandag jul tillbringade vi i sängen. Vi gick bara upp från sängen för att besöka badrummet eller för att hämta något att äta. Förutom det gick de bägge dagarna åt till mys och vilt passionerat sex där vi turades om att knulla och njöt av att känna varandras nakna kroppar mot varandra.

Under mellandagarna jobbade Kattis. Jag och Sanna tog långa promenader tillsammans varje dag, hand i hand. Vi kunde hållande varandra vandra runt kyssandes i timmar innan vi gick hem till deras lägenhet igen. Väl tillbaka hemma hos dem tog vi då långa gemensamma heta bad i jacuzzin, liggande omslingrade i varandras armar vilket slutade med att vi vilt knullade varandra i det varma vattnet.
Varje kväll älskade vi tillsammans alla tre.

På nyår kom även Sofie och hennes 29 år äldre man Omar för att fira med oss.




Fortsättning följer.....

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren