C.S Berglöv

C.S Berglöv

Jag vill gärna roa och ännu mera oroa läsaren.
Nu är min roman ”De enfaldigas sammansvärjning” publicerad.
Det går att beställa den här:
https://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?ac_used=yes&search_word=de+enfaldigas+sammansv%E4rjning

Publicerade verk: 13
Medlem sedan: 2024
Författarens länk

Författarens noveller:

När mörkret faller och sanningen är en råttfälla.

C.S Berglöv

Det skulle bli svårt, det visste Algot och även om han innan hade förberett sig på det, kanske inte riktigt helhjärtat. Den enda tanken som hade existerat var att komma tillbaka, rehab träna och…

Klicka här för att läsa hela »

Löpa med.

C.S Berglöv

För ett ögonblick, när jag blundade, så trodde jag att det aldrig hade skett. När jag öppnade mina ögon igen, så kom verklighetens i kapp mig. Där låg statens fiender nedskjutna, fastän ingen…

Klicka här för att läsa hela »

Koltrasten Niklas.

C.S Berglöv

Det var ingen som visste hur det hade gått till, de stod frågande alla fyra. Men Niklas flög för första gången. Fastän de tvivlade på vad de såg var riktigt, några av dem gnuggade sina ögon.…

Klicka här för att läsa hela »

Paret som ville komma till.

C.S Berglöv

Det var så typiskt, i fjorton år hade Gunnar var pensionär och vaknat likt förbannat varje morgon vid halv sex. Det var som han var programmerad till att vakna vid den tiden, fast han absolut inte…

Klicka här för att läsa hela »

Svens perfekta cirklar.

C.S Berglöv

Det fanns inget som tydde på att det verkligen hade hänt. Sven vände sig om och gjorde det ett flertal gånger, innan han kunde slappna av. Varför det hade hänt var egentligen en gåta för honom.…

Klicka här för att läsa hela »

Granne med dårskap

C.S Berglöv

Äntligen kunde han läsa sanningen, det han hade haft på känn under en lång tid. Det var som en befrielse att inte vara ensam om sina tankar. Här stod det allt på svart och vitt, sanningen om alla…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Ödelandet

C.S Berglöv

Blicken som svepte över brändernas oändliga begär, sagolika av giftet som spreds av demagogers dolkar och naturlagen som grep tag i fruktlösheten skapade den virvel som du aldrig tog dig ur. Blicken…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Haahaauuj

Hejsan hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Haahaauuj

På andra plats denna veckan: Petterbroberg