Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Utvecklande semester

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen är ändrade men händelserna är beskrivna som det var. Det är inte sex hela tiden men jag har skrivit som jag själv uppskattar att läsa erotik. Hoppas det är fler som kan tycka att det är trevlig läsning. PoK ;-)
/Kim

Jag pressar mina höfter så hårt jag kan uppåt. Hela min kropp är spänd och mina muskler skakar. Solen lyser på min mage och jag ser hur två svettdroppar långsamt börjar rinna ner för min mage mot min BH. Jag försöker hålla fokus men märker ändå lite nöjt att svettdropparna svänger lite för att komma förbi ett par kullar som är det närmaste magrutor jag har. Med solen från sidan och en solbrun kropp känner jag mig plötsligt ganska snygg och vältränad. Kanske lite inspirerad av situationen att vara på ett träningspass sedan 45 minuter tillbaka.

- And release down, säger instruktören på sin brutna engelska. Well done! Let´s cool down and have a stretch.

Jag släpper ut all luft ur lungorna när jag lägger ned ryggen på mattan. Tur att det var slut för jag håller på att brinna upp i solen. Klockan är lite över åtta och när vi började var det skugga men de sista tio minuterna har solen kommit över taket och värmt ordentligt.
Medan vi stretchar och pustar ut kollar jag lite diskret på Marcello när han visar hur vi ska göra. Han är väldigt muskulös och vältränad, helt svart och har bara på sig ett par skor och små vita shorts som inte riktigt kan dölja omfattningen av hans utrustning. Han har alltid ett uppmuntrande leende där man ser hans kritvita tänder. Jag har svårt att bedöma hur gammal han är men sannolikt under trettio. Hur en svart fransman har hamnat på en turistort i Grekland väcker min nyfikenhet men jag är i alla fall glad för det, för Marcello är ögongodis deluxe. Detta är mitt tredje morgonpass där han är instruktör och det är ingen slump. Jag förmodar att han vet om att alla kvinnor i gruppen spanar in mer än bara hans instruktioner men han verkar inte på något sätt bli påverkad av det. Kanske lätt att vara cool när man ser ut som en erotisk drömpartner. Jag tror inte att de få männen i gruppen har missat hans fysik heller, men kanske har de mindre förbjudna tankar i huvudet – vad vet jag?
Mina tankar spinner iväg nu när jag inte behöver tänka på att koordinera min kropp. Kombinationen av att jag bara har sport-BH, korta tights och med svetten rinnande över kroppen och samtidigt se Marcello flexa sin underbara kropp får mig att drömma om hur vi ”råkar” hamna ensamma någonstans och att vi klär av varandra de få plaggen vi har. Jag försöker föreställa mig Marcello naken i solen framför mig med sitt härliga leende och en stor, stenhård kuk, som jag snart ska få ta del av. Jag fantiserar hur han med ömsinta men bestämda tag börjar smeka och kyssa mig samtidigt som hans kuk nosar mot min fitta. Tankarna får mig att andas häftigare och jag känner hur det börjar pirra i mitt underliv. Tur nog så är det många som andas häftigt efter träningen och jag är redan blöt av svett så att min fitta blir fuktig kommer inte bli pinsamt. Jag passar på att njuta av min fantasi medan tid är. Jag är så blöt att Marcello med ett fast tryck kommer hela vägen in i botten av mig och fyller upp mig totalt på alla bredder. Fasta långsamma drag in och ut från toppen på hans svullna ollon till roten av hans hans magnifika kuk ger mig en helt maxad sensation i min fitta. I fantasin stönar jag ohämmat men på träningsmattan försöker jag bara hålla min andhämtning från att vara alltför ljudlig. Jag växlar mellan att blunda och njuta och att titta på Marcellos leende och läckra kropp. Jag föreställer mig hur jag har en obeskrivligt skön känsla i fittan som långsamt sprider sig ut i kroppen som spänner sig och jag närmar mig en explosiv orgasm.

- Ok, thanks everyone! Very good work, säger Marcello och rycker mig plötsligt ur min våta dröm. I have two days off and I’m back Friday if you want to join me for a good workout. Have a nice day. See you!

Ja, nog vill jag gärna ha en svettig workout med Marcello! Men varför kunde det inte ha fått fortsätta i några minuter till? Jag är härligt kåt, min fitta rinner och pirrar och mina bröstvårtor sticker rakt ut under tyget på BH:n och jag kan inte låta bli att känna det som att jag precis blivit snuvad på en fantastisk orgasm. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga kvar på mattan och leva klart mitt knull med Marcello, men det går inte. Alla runt omkring börjar resa sig och vika ihop mattorna. Kanske inbillar jag mig men det finns fler som ser ut att ha blivit berövade något och jag fnissar inombords och intalar mig att jag kanske inte är så konstig ändå. Tänk att man fortfarande vid 44 års ålder har sextankar som när jag var tonåring. Jag vill ju tro att jag ser bättre ut än genomsnittliga 40-plussare och att någon som Marcello rent teoretiskt skulle kunna ha sex med mig, om jag nu inte hade varit gift. Vid närmare eftertanke är det nog ganska många på det här passet som ser bra ut så konkurrensen är hård, tänker jag för mig själv och ler lite pinsamt inombords. Det är samtidigt härligt att det finns många snygga människor att titta på här på resorten. Det var kanske inte (för mig i alla fall) den primära orsaken till att vi bokade en träningsresa men det visade sig vara en trevlig bonus. Blandningen av olika nationaliteter och åldrar är också trevlig. Skulle gissa att åldersspannet på dessa träningar varit under trettio till nästan sextio och alla ser vältränade ut – det är ganska inspirerande och ger mig lite hopp inför framtiden.
Jag stjäl en sista syn av Marcello bakifrån när han avslappnat vandrar i väg pratandes med några av deltagarna – mmm… vad sexig han är! skriker min kropp.
Jag stapplar upp mot hotellrummet samtidigt som jag försöker dricka upp resterna av mitt ljumma vatten.

På bordet i hotellrummet ligger en lapp. ”Hej Älskade Kim! Jag väntar vid vanliga frukostbordet” och ett ritat hjärta. ”/08.20”. Hmm det var två minuter sedan. Jag tar av mig kläderna och hoppar in i duschen. Jag har fortfarande en påtaglig kåthet kvar i kroppen och jag känner på mina styva bröstvårtor och mina fortfarande svullna blygdläppar och klitoris och känner hur gärna jag vill ha mer. Jag funderar ett kort slag på om jag ska underhålla mig själv så att jag äntligen får komma till avslut med mitt och Marcellos underbara knull, men jag beslutar att jag ska skynda mig ner till frukosten. Det kanske blir desto skönare att leva ut det senare? Jag justerar ner vattentemperaturen till nästan iskallt för att kyla av mig.

---

Han har mörkblont, kort men lite rufsigt, nyduschat hår med lite grått i tinningarna, solglasögon och en kortärmad skjorta. I handen har han en kaffekopp och på bordet ett glas juice.
Jag är så van att se Johan i slips och kostym varje morgon och han ser alltid snygg och proper ut. Nu sitter han brunbränd med somrig klädsel och mag- och bröstmuskler synliga under den öppna skjortan. Hans välformade arm fyller ut den korta ärmen helt när han höjer sin kopp för att dricka. Semesterns avslappnande effekt har drabbat honom väl och jag slås av att han ser tio år yngre ut än sina 45 och att han är riktigt läcker. Han påminner om surfarkillarna jag dreglade över när jag backpackade i Australien och Indonesien för tjugo år sedan och jag inser återigen vilken tur jag har. Efter snart femton år, två barn och en riktig svenssonvardag så är jag fortfarande så kär och attraherad av Johan och vårt sexliv är bättre än jag någonsin trott att det skulle kunna vara.

- Hej snygging! säger han med ett charmigt leende när jag tar plats vid bordet. Hur var passet? Var det samma som övriga dagar?
- Det var jättebra men hett, svarar jag med ett inre leende till mig själv. Samma instruktör men andra övningar.

Jag får ett sting av skuldkänslor men intalar mig själv att jag aldrig har varit otrogen och har verkligen inga planer på att vara det, men att fantasi är fantasi och där får vad som helst hända. Och jag vet att Johan både älskar mig och är glad om jag har härliga fantasier, även utan honom. Och han har dessutom bra självkänsla, vilket är en av alla saker med honom som jag tänder på.

- Hur var löpningen? frågar jag.
- Den var också varm men vi sprang upp på kullarna bakom stan och där var det lite svalare under träden. Och oerhört vackert. Fin utsikt. Vi kanske skulle ta oss en lugn löptur dit någon dag?
- Tja, kanske det. Då får det nog bli någon tidig morgon när vi inte är på annan träning, det blir fort varmt.
- Jo, det har du rätt i. Kanske en promenad då om vi blir rastlösa?

Efter frukosten packar vi vår strandväska och vandrar bort från hotellområdet. Vi hade hängt vid poolen första dagen och igår förmiddag. Efter lunch hade vi vandrat längs stranden och kom efter ett tag till en sektion någon kilometer bort med ”Clothing Optional” – en nudiststrand. Vi hade inte varit på en nudiststrand sedan vi fick barn men nu fick vi chansen igen. Vi stannade en timme innan vi var tvungna att gå tillbaka men kom överens om att vi skulle tillbaka dagen efter.
Stranden är tyvärr inte riktigt lika fin som den stora stranden nedanför resorten men å andra sidan är det inte lika mycket folk och det är fortfarande en vacker medelhavsstrand med turkost vatten och skön sand och dessutom inga hus ovanför.
Det var ändå relativt många där, mest äldre män och äldre par som vanligt. Några yngre par, dvs sådana som oss (blink blink) och några ännu yngre, samt några få ensamma kvinnor i blandad ålder.
Vi tycker båda om att titta på andra människor på badstranden och inte desto mindre på en nudiststrand men samtidigt är det härligt att vara lite avskilt så vi hittade en plats i överkant av stranden där vi hade en bra överblick av vår del av stranden men där de närmaste personerna låg åtminstone 15-20 meter bort.
Det är lustigt hur pirrigt det är att ta av sig kläderna helt när man står på stranden. Det är både enormt befriande, upphetsande men även lite jobbigt. Jag solar nästan alltid topless på stranden när vi är utomlands och även vid poolen, jag är verkligen inte en pryd person och dessutom är jag både stolt och nöjd över mina bröst. Men oftast brukar jag ha överdelen på när jag går omkring eller badar, beroende på strandkulturen där vi är. När jag tar av underdelen blir det genast påtagligt hur bar jag är och självmedvetenheten tränger sig på. Men efter någon timme här när man gått i och ur vattnet några gånger och spatserat längs stranden så förvinner det jobbiga och den härliga känslan av att vara naken tar över helt.
När vi tagit av oss helt betraktar vi varandra och brister båda ut i skratt. Inför vårt besök på nudiststranden idag hade jag tänkt att överraska Johan med att slätraka mig. Jag brukar oftast ha en ganska liten landningsbana men växlar då och då till slätrakat vilket jag gjorde i duschen i morse. Johan verkar ha haft samma idé och har även han bytt sin annars välansade hårväxt till en helt slätrakad härlighet. Vi skrattar och kramar varandra och blir båda två varma inombords av vår respektives gest för den andre.

Vi läser, sover och badar om vartannat. Vi går en vända längs vattenbrynet och det är så härligt att vara helt naken och känna vinden och solen mot huden och med brösten och underlivet bart. Jag tar en ordentlig titt på Johan där han går. Hans breda axlar och välformade rygg som avlutas i hans nakna och väldigt vackra stjärt när han glider fram som Adam i paradiset. Jag får återigen upp bilden av surfarna i huvudet och myser av nöjdhet över att han är min.
Åter på vår strandfilt spanar vi på folk som går förbi och vi gör en lek som vi gör ibland. Att peka ut en person på stranden som vi helst skulle ha sex med, om vi var tvungna. Vi har inte en öppen relation och jag har aldrig varit intresserad av att dela Johan med någon annan. Att däremot fantisera om att ha sex med andra händer då och då. Däremot pratar vi och delar gärna med oss om vi ser någon som är sexig och vad som får oss att tända till hos den personen. Det är både lite eggande och tryggt att kunna ha den möjligheten.
Jag har rätt många att välja på men pekar ut en ensam man i 30-35-års åldern som ligger 30 meter bort. Han är slank och muskulös och jämnbrun över hela kroppen och är antagligen en lokal stammis på stranden.
- Han kanske är ett pervo som bara är här för att spana in nakna tjejer, säger jag. Men han är läcker så honom får det bli.
- Bra val! Han får godkänt. Men jag vill bara påpeka att vi just nu sitter och spanar in nakna snygga människor på stranden som vi skulle kunna ha sex med. Är väl ganska normalt skulle jag säga. Alternativt så är vi båda också pervos. Han flinar lite pillemariskt.
- Tja, du har väl rätt. Jag skulle ju bara knulla honom, inte skaffa barn och ha djupa samtal, säger jag och flinar tillbaka.

Johan tycker det är svårt att hitta någon som han är nöjd med för det finns inte så många kvinnor under sextio inom synhåll. Kvinnan i paret nedanför oss ser het ut tycker jag men Johan verkar inte ha sett när de kom och nu ser man inte dem så bra. Men en stund senare skiner han upp när det passerar förbi ett par vid stranden.

- Hon får det bli, säger han med ett generat och lite lättat leende. Om jag verkligen måste…

Tjejen som också ser ut att vara grekisk, är max 25 år gammal och har en slank men kurvig kropp med fylliga vackra bröst och rakt, svart hår uppsatt i en hästsvans och ett sött ansikte. Hon är verkligen snygg. Killen ser rätt bra ut han med men känns väldigt ung för min smak.

- Ja du, säger jag och ler medlidsamt. Det måste vara en rejäl uppoffring för farbror att behöva bestiga ett så oskyldigt flickebarn.
- Ähh, du! Hur oskyldig var du i den åldern om jag får fråga? Hur många hade du haft sex med då?
- Högst en eller två, säger jag med ett flin, och bara under täcket när det var mörkt.
- Precis! Jag med… säger han och skrattar.

Johan vet mycket väl att jag har varit med ett trettiotal killar innan honom men det har han tagit som en intäkt att han måste vara ganska bra eftersom jag stannade efter honom. Det har han ju också rätt i. Och jag tänker likadant med hans tidigare erövringar.

- Nej då älskling, jag förstår helt, säger jag. Hon är jättefin.
- Ja, det är hon faktiskt. Det skulle vara lite intressant att få ha sex med någon som är så ung men ändå helt lagligt vuxen, säger han och får något lite frånvarande i blicken. Men jag gissar att det ändå inte går upp emot vårt sex.

Vi ligger båda på rygg och håller upp oss med armbågarna när vi spanar, inte så diskret, och jag noterar att Johan har dragit upp ena benet och att hans lem börjat bli lite mer fast.

- Kan du inte beskriva vad du tror att du mest skulle uppskatta med henne då? Säger jag och känner att jag vill leka lite med honom. Vad skulle du vilja göra med henne? Vad tror du skulle vara annorlunda? Säger jag med ett försök till en uppriktig min.
- Öhh, vill du verkligen veta det? Jag har kanske inte tänkt så ingående på det.
- Jaaa, jag tycker det är lite upphetsande att höra vad du går igång på, det vet du, även om det inte är jag som är objektet i den här fantasin.
- Okeej… han får en tänkande min ett tag. Jag tänker att jag verkligen skulle njuta av hennes mjuka, lena hud och att få smeka hennes runda former och kupa mina händer runt hennes runda bröst. Jag vill kyssa henne mjukt för att sedan vandra nedåt och långsamt slicka runt hennes bröstvårta för att sedan börja bearbeta knoppen med hårdare och hårdare tunga.

Vid det här laget var Johan på väg upp med ett omisskännligt stånd. Det är tänder upp en upphetsning hos mig att se hans perfekta, rakade kuk långsamt resa sig och han ser att jag ser det och han lägger sig på mage, stödjandes på armbågarna och ser lite generad ut.

- Fortsätt älskling, det är inget att skämmas för, säger jag. Jag tycker det är helt rimligt att du får stånd när du ligger naken framför mig på en strand och beskriver hur du har sex med en vacker tjej som vi just sett naken. Och jag tycker det är väldigt uppkåtande att höra dig beskriva det. Fortsätt, snälla!
- Tack, Kim! Du är verkligen fantastisk, säger han och ler, fortfarande lite generad.

Jag ser på honom med en kärleksfull blick och jag försöker ha ett lite erotiskt och inbjudande leende på läpparna. Jag förvånas över hur otroligt kåt jag blir av situationen och jag tar chansen och åker med. Jag drar också upp ena benet och lutar mig lite snett mot Johan så att hela min lena öppning syns och får luft. Det är så upphetsande att höra Johan beskriva hur han skulle uppskatta tjejen och det är väldigt lätt att föreställa sig vilka njutningar han ger henne när han beskriver dem. Det är både lite pinsamt för honom men också helt uppenbart upphetsande.
Medan han fortsätter att beskriva sitt möte lite mer ingående så känner jag hur min fitta får tilltagande stånd och hur mina blygdläppar och klitoris svullnar i takt med att pirret tilltar. Jag om vartannat spänner och slappnar av i fittan så att den långsamt växer och pirrar skönt.
Johan betraktar mig samtidigt som han väldigt välformulerat beskriver hur han driver tjejen till kåtklimax med sina handlingar. Han ser med önskvärd tydlighet hur mina bröstvårtor blivit stenhårda och hur min kåtpärla tittar fram ovanför min springa när jag pumpar mitt underliv. Jag känner hur det rinner kåtsaft från min öppning ner på ena sidan av stjärten och låret.
Johan får det lite svårt med rösten i perioder och avbryter sig lite då och då för att svälja djupt. Han blir även tvungen att dra upp ena knät på sidan om sig så att han ligger lite snett. Gissningsvis har han ett härligt stånd just nu som är lite svårt att ligga på. Men han fortsätter oförtrutet att berätta på ett upphetsande och grafiskt vis hur han sakta drar sin kuk upp och ner längs hela skaftet genom hennes fitta, samtidigt som han med ena handen lätt masserar hennes klitoris och med den andra kramar och smeker hennes mjuka bröst.
Jag är nu så kåt av situationen att jag har lite svårt att ligga still. Jag sveper med blicken runt oss och konstaterar att det ligger några par och några enstaka män inom synhåll. Det närmaste paret, som är nog är lite yngre än oss, ligger ca 15 meter ner mot vattnet bakom mig. De kan sannolikt inte svenska och verkar inte ha uppfattat stämningen som råder i Camp Sweden.
Jag kan inte hålla mig utan börjar med min hand långsamt smeka och massera min fitta samtidigt som jag lätt smeker mina hårda bröstvårtor med den andra handen.
Johan ser storögt på och han ser sig hastigt omkring men inser även han att det nog inte är någon som förstår vad som händer eller vad jag gör med mina händer.
Han fortsätter berättelsen om sin eskapad och ser lite plågad och samtidigt njutande ut. Medan han berättar rör han sina höfter och sin härliga stjärt lite fram och tillbaka i ett långsamt men stadigt knulltempo. Jag förmodar att hans kuk hellre varit i en fitta nu än i sin handuksomgärdade grop i sanden men han ser inte ut att lida alltför hårt.
Han pratar med stötvis röst när han närmar sig berättelsens crescendo och jag njuter så mycket av att se honom så otroligt kåt. Mina händer jobbar fortare och mer intensivt och min andning är häftig och djup och jag får verkligen anstränga mig för att inte stöna högt. Jag hoppas att havets vågor och brisen dränker mina ljud men just nu får det bli som det blir. Situationen är så fruktansvärt sexig och upphetsande. Energin strålar ur djupet av min fitta och från min pärla ut i benen och jag får okontrollerbara sammandragningar av mina muskler i stjärten och ljumskarna. Jag flämtar hastigt och jag nyper mig i bröstvårtan samtidigt som jag masserar med mina fingrar på och runt klitoris. Jag för in tre fingrar mot min g-punkt med andra handen. Johan ser mig i ögonen med tunga ögonlock och jag släpper allt motstånd och energin i mitt underliv sköljer ut i kroppen som en supernova och jag spänner alla mina muskler och ett kvävt men långt stön kommer ur mig. Jag kan inte hejda en juckande rörelse mot mina fingrar och hand och jag känner hur min fitta krampar runt mina fingrar. Sakta ebbar spänningarna ut och jag sjunker helt slappt ned på rygg så att mitt ben viker ut sig och blottar min sjöblöta fitta mot himlen och världen.
Jag flämtar häftigt och efter en stund tittar jag upp på Johan som ser som förhäxad på mig. Han har slutat prata och hans ena hand har förvunnit ner under hans höfter och hans muskulösa stjärt blänker i solen när han långsamt och kontrollerat knullar sin hand. Hans andhämtning är tung och snabb och större delen av hans kropp är stenhårt spänd där han stödjer sig på ena armbågen ligger lite snett med benet ut åt sidan.
Jag sätter armen under huvudet och tittar honom i ögonen samtidigt som min hand långsamt och lätt smeker öppningen på min fortfarande blöta och superkänsliga fitta och jag njuter av efterdyningarna av min orgasm. Jag sträcker ut min hand mot Johans ansikte och han tar min tumme i munnen och suger och biter lite lätt i den samtidigt som han ser på mig med en dimmig blick.
Johan börjar blinka långsamt samtidigt som hans andning blir hårdare och djupare och hans stötar blir snabbare och hårdare. Han lyfter upp höften lite och vrider sig mer mot mig och jag ser nu hur hans hand håller om hans uppfyllda kuk. Plötsligt spänner han hela kroppen, blundar och ett dovt grymtande stiger ur hans hals. Han gör fem, sex bestämda och korta stötar med höfterna och handen och för varje stöt sprutar han sin sats en bra bit upp på filten mellan oss och en del hamnar på min axel. Han tittar upp på mig samtidigt som han drar efter andan. Ett fantastiskt härligt leende sprider sig över hans ansikte och han slappnar av i kroppen.
Johan får upp sin hand igen och sätter ned armbågen på handduken. Handen är kladdig av hans härliga säd och han ser lite fundersam ut på vad han ska göra av den. Jag vänder mig om på mage mot Johan och kysser honom djupt och innerligt. Våra tungor dansar mellan våra mjuka läppar. Jag släpper kyssen och för hans hand mot min mun och sakta och med en blick djupt in i hans ögon börjar min tunga spela lätt över hans spermaklädda fingrar. Saltsmaken är upphetsande och jag suger långsamt och utstuderat av hans fingrar ett efter ett, fortfarande med blicken rakt in hans. Hans andhämtning ökar igen och han lägger sin panna mot mitt huvud och han stönar tyst i mitt ansikte.

- Jag älskar dig Kim!

Vi möts återigen i en lång och utdragen kyss innan vi båda lägger ned våra huvuden nära varandra på handdukarna. Han tittar djupt i mina ögon och ler kärleksfullt samtidigt som vi ömt smeker varandras kroppar. Kärleken i mitt bröst blandat med den kåtförlösta avslappnade känslan i kroppen är helt underbart och jag njuter av den ljuvliga tryggheten.

En halvtimme senare vaknar vi och sträcker på oss och sätter oss upp. Johans kuk är tillbaka i sin avslappnade men vackra form och vi tar varandras händer och vandrar ner mot vattnet för ett välbehövligt svalkande och rengörande bad. På vägen går vi förbi paret som legat nedanför oss och de tittar upp. Jag ser nu att de ser rätt bra ut och jag blir plötsligt lite generad av någon anledning. Båda två har ett väl glatt leende och de tittar snabbt på varandra i någon slags reflex innan de nickar i en artig hälsning när vi går förbi...

Skriven av: KimQuarenta

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren