Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Kvinnan i den gröna klänningen berättar

Det var en dag som gjord för att bara ta det lugnt, kanske njuta av ett långt bad. Få sköta om min kropp lite, kände att den behövde tas om hand, bli smekt och få njuta. Det kändes som länge sedan. Ute rasade fortfarande vintern, fast det var mars och borde ha blivit lite mer vårlikt. I stället föll snön i stora vita flingor utanför fönstren. Sedan min man inte kunde acceptera att jag inte kunde få barn efter en cancer, har jag inte träffat någon ny stadig. Det är nu tio år sedan vi skilde oss. Det märkliga är att jag under dessa år blivit allt kåtare. Om det är sjukdomen eller att min man är ur vägen vet jag inte, de sista åren hade vi nästan aldrig sex, tror ingen av oss var så tända längre. Nu går jag med ett nästan konstant pirr i underkroppen. Måste tillfredsställa mig själv ofta, om jag inte hittar någon som kan hjälpa mig, vilket faktiskt är betydligt enklare än jag trodde. Samtidigt har jag blivit lite sadistisk, tycker det är roligt att ge ett litet nyp till männen. Vill plåga dem lite grann.

Jag hade jobbat hemma i dag. Skönt att det är möjligt. I eftermiddag är jag bjuden på en tillställning på ambassaden. Min pappas vän var ambassadör och han hade bjudit mig till en mottagning de skulle ha för några viktiga forskare som var i landet. Det lät ju spännande att få vara med och hedrande att ambassadören hade bjudit in mig. Har en känsla att han vill lite mer än bara bjuda mig. Får se hur det faller ut? Han är en distingerad äldre man, gift med en ganska vass kvinna. Vore roligt att se vad han gör för och hur jag kan ge en liten avskedspresent, som kan väcka frågor hos hans fru?

Nu måste jag börja göra mig i ordning, klä mig. Vad ska jag ha på mig? Jag ser in i garderoben. En klänning är nog rätt. Den gröna, smaragdgröna klänningen. Den sitter fint på mig. Hon som sydde den åt mig hade gjort ett fantastiskt arbete. Framhävde mina bröst på ett bra sätt och smiter fint åt min kropp och rumpa. Den sitter så nära att trosorna kommer att synas. Ska jag gå utan? Bara tanken får mig att bli varm i kroppen. Nej, ett par små stringtrosor. Huvudsaken är att det inte syns någon trosrand på rumpan. En lite spets-bh till. Helst ska den inte heller synas, klänningen är ganska urringad i ryggen. Nej, det får bli utan. Klänningen är ju sydd för att utgöra det stöd som jag behöver. Sedan ett par skor. Gärna en lite klack. Går det att byta skor på ambassaden? Det måste gå. Och så det enkla guldhalsbandet. Håret tar lite tid, har naturligt fall och blir bra utan någon uppsättning. Låter det vara utsläppet och rama in mitt ansikte. Sminkar mig omsorgsfullt. Jag är alltid noga. Får inte vara för mycket. Ska finnas där men inte synas, måste se naturligt ut, tycker jag. Bara förstärka det positiva och lindra det som jag är mindre förtjust i, fast uppnäsan är ju som den är; smilgroparna upphäver den, gör att den faktiskt kan upplevas som lite söt.

När jag klätt mig tar jag fram parfymen. Den mycket speciella parfymen, som en man i Lyon skapade åt mig för en massa år sedan. Den är bara min, lite speciell, men brukar väcka uppmärksamhet, inte minst hos andra kvinnor. De frågar ofta vad det är och var man kan få tag på den. De blir imponerade när de får reda på att den är unik.

När jag är klar ser jag på mig i spegeln. Trots mina 45 år ser jag bra ut, tycker jag. Kroppen är lagom slank men utfylld där den ska vara det. Mina ben är vältränade och muskulösa utan att ha förlorat sin kvinnlighet. Min rumpa är jag mycket stolt över. Många timmar i gymmet med utfall och knäböjningar. Jag är nöjd med det jag ser, kanske lite i sexigaste laget för en tillställning på ambassaden. Jag känner ju ingen där, vad jag vet, så om något tycker jag är fel, då är det deras sak.

Ser ut genom fönstret och hade nog hellre velat vara hemma och myst själv än att gå ut i snöovädret. Bäst att ta en taxi. När jag kommer fram till ambassaden ger jag mitt inbjudningskort och blir avprickas på en lista. Här kan ingen bara komma in, det är tydligt. Jag blir visad till garderoben, tar av mig kappan och byter skor. Nu är jag redo att besegra världen.

Det är fullt med folk som vimlar runt. Min pappas vän ser mig. Kommer fram och ger mig en kram. Blir lite förvånad, trodde inte det var vanligt på dessa tillställningar, där allt ska följa ett uppsatt protokoll. Han ser på mig, nickar med ett stort leende. ”Du ser fantastisk ut, kommer inte att finnas en man här som inte kommer att vilja lära känna dig. Hoppas du får trevligt. Jag måste tyvärr fullfölja mina plikter som värd och prata med alla. Jag hoppas att få se dig igen lite senare. Vill lära känna dig lite närmare”, säger han och presenterar mig för ett par som står precis bredvid. ”Det här är Miriam och Olof. Miriam och Olof möt min bästa väns dotter, Lydia”, sedan vänder han sig till mig och fortsätter ”Miriam är en kvinna som hjälper oss här på ambassaden med våra ekonomiska analyser. Hon är oersättlig”. Sedan lämnar han oss.

Miriam börjar säga något, men blir direkt avbruten av en lång man som kommer och drar iväg med henne. Kvar står jag och Olof. Vi tittar på varandra. ”Så är det på dessa evenemang, alla säger några ord och sedan händer något och allt bara flyter. Har du varit här tidigare?”, frågar han.

”Nä, första gången. Känner inte en katt. Men det löser sig ”, säger jag.

”Kom, låt oss få något att äta och dricka”, säger Olof och drar med mig bort till ett bord med snittar och en servitör som serverar vin och andra drycker. Vi tar och förser oss och får var sitt glas vin. Sedan kommer någon och drar iväg med Olof. Han tittar ursäktande på mig. Jag står kvar med min tallrik och glas. Runt omkring minglar folk, träffas, skrattar, diskuterar mer allvarligt, dricker och undersöker samtidigt rummet för att se vem de vill eller behöver prata med. Jag står bara mitt i allt. Känner mig faktiskt lite dum och övergiven. Han hade verkat intressant. Det pirr jag kände i kroppen redan hemma med tanke på ett långt bad kom tillbaka när jag såg honom. Ser ett ståbord en bit bort, nästan i en hörna. Det blir perfekt, tänker jag. Där kan jag både sätta ifrån mig tallriken och samtidigt kunna betrakta alla i rummet.

Efter en stund ser jag Olof igen. Han står en bit bort. Jag lutar huvudet lite på sned. Ser en stund, lite för länge, på honom. Har ett litet flyktigt leende. Precis så att det inte är uppenbart att jag är intresserad men ändå lite spännande. Ofta fungerar det så att mannen tror att det är han som tar initiativet och kommer fram. Män är så enkla, lite leende, lite hud och de kan inte motstå. Mycket riktigt! Olof kommer fram till mig. Frågar om han får vila tallriken en stund vid mitt bord. Det är ju svårt att samtidigt balansera glas och tallrik och samtidigt kunna äta från tallriken. Och de hade inte de där praktiska små klämmorna att sätta fast glaset på tallriken med.

Vi småpratar lite. Olof berömmer mitt utseende och min klänning. Han tycker den är fantastisk och sitter perfekt på mig. Han säger något om att han tror att alla män här i rummet nog helst vill komma fram och kladda på mig. Jag har en hand ovanpå hans, den hamnade där när vi pratade och jag ville förstärka något jag sa. Då känner jag att han tar sin andra hand och sakta klappar mig på rumpan.

”Oj, ursäkta mig. Jag har lite svårt med impulskontrollen”, säger han och tar bort handen. Jag kramar hans hand lite. ”Ingen fara, ta inte bort handen. Det var skönt, tycker jag”. Han lägger tillbaks handen. Smeker mig sakta över rumpan. Vi fortsätter prata, tror ingen av oss vet vad vi säger. Det är våra kroppar som har tagit över. Jag ser att det putar märkbart i hans byxor. Tar en arm och hand, lägger den på hans rumpa och smeker. Han smeker mig allt mer upp över hela ryggen. Tur att vi står med ryggarna mot en vägg, ingen kan se. Men hans bula är påtaglig. Lite under bordet känner jag lätt över den. ”Tror att den är glad att se mig”, mumlar jag lågt. ”Så här kan du inte stå, vi måste göra något åt den”, hör jag mig själv säga och fortsätter ”jag såg att det finns ett konferensrum här bredvid. Låt oss se om det är öppet”.

Dörren går att öppna. Det är mörkt i rummet, bara ljuset från gatan genom fönstren som kommer in. Jag låser dörren efter oss. Han tar mig i famnen, kysser mig först lite trevande på halsen, nacken, sedan munnen. Jag öppnar läpparna, kysser honom tillbaks. Känner att jag är hur varm och våt som helst. Behöver inget förspel, extra uppvärmning. Vill bara ha honom nu och här. Känna hans bula. Känna hans mandom. Jag fumlar med hans skärpa och byxknappar. Han drar upp min klänning. Tar tag i min lilla stringtrosa och rycker till. Den lossnar och han slänger den bakom sig. Jag drar ner hans byxor och kalsonger. Åhh, vilken fin kuk. Står rakt ut, känna så hård.

Tur att det finns en soffa i rummet. Han drar med mig till den, lägger mig ner. Ett ben över soffryggen och positionerar sig mellan mina ben. Känner hur hans kuk nosar på min genomvåta fitta. Måste droppa om den. Med ett hårt tryck kör han in hela kuken i mig. Jag flämtar till, luften i lungorna pressades ut samtidigt. Ohh, vad den fyller mig. Lite ont så där plötsligt, sved till lite. Men skönt, precis vad jag längtat efter ända sedan jag gick hemifrån. Han kör kuken in och ut, först lite långsamt, men jag vill ha upp tempot och nästan skriker ”knulla mig, knulla mig nu. Fortare! Vill känna din kuk, knulla!”.

Så mycket uppdämt behov, orgasmen kommer som en blixt, från en stöt långt inne i mig, till en blixt i huvudet, sedan ner i fittan. Jag kramar hans kuk och hela min kropp skakar. Han fortsätter att knulla mig. Ett ursinnigt tempo och nu börjar det rycka i hans kuk. Jag känner hur han fyller mig med det ena sprutet efter det andra. Sedan faller han ihop över mig. Vi andas båda två stötvis, som efter en löpning. Hans händer börjar utforska mig, känner på min bröst. Åhh, vill ha honom mer, vill att han ska smeka hela min kropp, vill ha honom i mig igen. Men tiden, vi måste nog tillbaka innan alla undrar vart vi tagit vägen.

Vi reser på varandra, jag rättar till min klänning. Tar upp parfymflaskan och duttar lite på min hals. Sätter fingret med parfymen på hans nacke samtidigt. Vill att han ska komma ihåg mig med doften. Han ber mig att ringa hans nummer, så vi får varandras telefonnummer. Han vill träffa mig igen, och det vill jag med.

När jag öppnar dörren och går ut hör jag att han försöker säga något. Vi får ta kontakt senare, tänker jag och smyger ut från konferensrummet.

Väl ute i vimlet ser jag att han smyger ut, vinkar till sin hustru. Undrar om hon såg mig komma ut nyss också? Men hon ser helt upptagen ut av en lång snygg man. Hon ser med ett leende på mannen, håller en hand på hans arm. Mmm, hon är kanske också ute efter något?

Olof smiter in på toaletten, behöver nog fixa till sig lite. Sedan går han fram till sin hustru, hälsar på den långa mannen och ger sin hustru en kram. Hon hajar till när hon lägger huvudet mot honom. Åh, åh, känner hon min parfym? Sedan tittar hon upp, ser mig. Jag vänder ryggen mot dem, går ut i garderoben. Jag känner hennes blick på min rygg.

När jag kommer hem, klär jag av mig allt. Ska ta det där badet jag längtade efter. Nu kan jag ha en man i min tankar när jag gör det mysigt. Ser på min klänning, ser fläcken där bak. En blandning av våra gemensamma safter. Oj, då. Såg hon den också? Undrar hur det går för honom, tänker jag. Lite med ett leende, nästan som en katt som fångat en mus. Ska bli intressant att höra vad han berättar, om han hör av sig.

Bestämmer mig för att äta lite först. Sedan tappar jag upp badet, häller upp ett glas vitt vin och tar fram några leksaker att ha i badet. En vibrator, som ger det där extra pirret och en dildo. Tittar på den. Hann ju inte se exakt hur han såg ut, men tror att min dildo liknar hans i storlek. Det blir bra. Lite avkopplande musik blir skönt. När badkaret är fyllt, tar jag av mig badrocken och kryper sakta ner i det varma vattnet. Ryser till av värmen, så skönt. Lutar mig tillbaka och bara njuter. Ligger så en lång stund. Tankarna virvlar runt, men fokuserar på Olof. Mmm, precis vad jag behövde, hade varit kåt hela dagen, redan innan jag gick hemifrån. Jag klarar tydligen fortfarande att sända mina signaler och få det jag vill och är säker på att han tror att det var han som raggade upp mig. Där har vi kvinnor en fördel, män är så enkla och faller lätt i snaran, sedan är det bara att dra ihop den. Och där sitter han och sprattlar, uppfyller våra vinkar, våra order, och tror att det är han som har kontrollen. Sett så här långt är dagen en framgång. Nu behöver jag mer njutning.

Vinet smakar gott, fortfarande svalt. Tar en ordentlig klunk och sträcker mig sedan efter vibratorn. Tur att jag laddade den tidigare. Sätter på den och låter den vibrera i nacken. Upp och ner. Stimulerar musklerna som är lite spända. Låter den sedan vandra mot framsidan. Halsen, ovanför brösten. Så skönt att massera där. Vikten av brösten gör att det området behöver stimuleras, även om de nu flyter upp i vattnet och knappt känns alls. Vibratorn fortsätter sin resa ner mellan brösten. Under och runt. Så skönt. Borde skaffa två vibratorer, så bägge brösten kan behandlas samtidigt. Trots värmen i badet känner jag hur bröstvårtorna blir som hårda små knoppar. Vibratorn cirklar runt det ena och upp mot vårtan. Runt, runt. Med andra handen kupar och knådar lätt det andra. Kniper lite med fingrarna runt den hårda vårtan. Ahhh, känslan sprider sig ner mot naveln och vidare ner till skötet. Jag låter brösten få en lång stund innan jag börjar flytta vibratorn till andra delar av kroppen. Tänker på hur skönt det är att knipa på bröstvårtorna. Ger ilningar ner i kroppen, ökar på min kåthet. Mmm, när jag träffar Olof igen, eller om jag gör det, ska jag ha en pincett och leka med hans bröstvårtor. Män har också känsliga vårtor. Vill knipa ordentligt och dra i dem. Se och uppleva hur han tycker det är. Blir han kåt av det?

Vibratorn fortsätter nu ner i ljumskarna. Masserar länge där, känner hur extasen, känslan byggs upp. Sedan för jag sakta staven mellan de yttre läpparna, lite fram och tillbaka. Stimulerar lite i mellangården ner mot mitt bakre hål. Sakta fram och tillbaka, får inte gå för fort. Min klitoris är så känslig, så den kan jag inte stimulera direkt, i alla fall inte ännu.

Jag lutar mig tillbaka, ögonen slutna och bara njuter. Tänker på Olof och hur skönt det var att känna honom i mig. Då ringer telefonen. Skit, den ligger kvar på byrån. Jag tar mig upp ur badkaret, droppar vatten överallt och hämtar telefonen. Den ringer fortfarande. Svarar ”Ja, Lydia här”, ganska barskt. Vill inte bli störd när jag har det skönt. ”Hej, det är Olof. Stör jag?”, hör jag i luren.

”Ja, vänta, måste ner i badet igen. Står och väter ner golvet”, sedan går jag tillbaka in i badrummet och ner i badkaret. Ahh, så skönt. ”Nu är jag tillbaka i badet. Hur gick det med din hustru? Såg att hon tittade konstigt på dig”.

”Ja, hon sa något om att jag i alla fall har god smak. Hon sniffade på mig, tror hon kände din parfym på mig. Känner faktiskt lukten fortfarande. Men, å andra sidan dolde den nog andra lukter efter oss. Fast jag tror hon observerade att vi kom ut från rummet och att du hade en stor fläck baktill på klänningen. Jag försökte varna dig, men du hade redan försvunnit ut. Nåja, jag får se hur hon tar det om hon kommer att prata mer om det. Nu är jag ute med hunden och vill tacka för idag. Och även fråga om vi kan ses igen”, säger han.

”Mmm, misstänkte att hon såg och undrade. Jag satte lite parfym på dig med flit, om jag ska vara ärlig. Ville märka dig, som en varg ville jag markera mitt revir. Just nu ligger jag i badet, tänker på dig. Njuter och har det skönt. Vill du komma och göra mig sällskap?”

”Ohh, ja, absolut. Men funkar inte just nu, men hade varit helt magiskt”, svara han. ”Kanske i morgon. Kan i princip hela dagen. Hustru är upptagen med möten långt in på kvällen, om jag förstod henne rätt. Kan vi ses någon gång då?”

”Låt mig se. Mmm, ja, låt oss ses vid fyra. Kanske en kaffe eller middag någonstans. Kanske runt fem i så fall?”

”Jag bokar ett bord någonstans. Sönder ett SMS med plats och tid. Fungerar det?”

”Utmärkt. Ser fram mot det. Nu ska jag återgå till mitt bad och mina små leksaker här. Kommer att tänka på dig…. Och du, om du älskar med din hustru i kväll, då vill jag att du tänker på mig”.

”Det kommer jag att göra, oavsett om jag har sex eller inte. Kanske måste avreagera mig själv”, säger Olof.

”Nej, det får du inte. Vill att du sparar dig tills vi ses. Inget skvättande, om det inte är i din hustru. Förstått?”, säger jag strängt.

”Oj, ja, jag förstår. Jag hör av mig. Puss och kram, och ha det så skönt i badet….”

När vi avslutat samtalet återgår jag till vibratorn. Måste komma tillbaka till den där sköna känslan jag hade innan det ringde. Men vilket roligt samtal. Ingen tvekan vad vi vill. Mmm, ska bli roligt, intressant och, förhoppningsfullt, stimulerande i morgon.

Vibratorn gör jobbet i ljumskarna, i min springa och sedan tar jag dildon. Sakta, sakta trycker jag in den i mitt hål. Ända in, sedan ut och in igen. Nu får vibratorn cirkla runt min klitoris, bygga upp orgasmen.. in och ut och cirkla runt. Så skönt. Successivt ökar farten och vibratorn är mer på än runt klittan. Orgasmen börjar inne i fittan, sprider sig till klittan och sedan drabbar det huvudet. Allt nästan svartnar. Tänker på Olofs kuk i mig och hur den får mig att komma. Kroppen rister, vattnet skvimpar, väter ner golvet. Kan inte vara still. Vibratorn fortsätter stimulera mig under hela orgasmen. Härligt när den varar och varar. Till slut klarar jag inte mer, sjunker ihop i badet och bara flåsar. Efter en bra stund har hjärtat återgått till sin normala rytm och jag tar mig upp ur badet. Vattnet har nästan blivit kallt.

Nu väntar jag bara på ett SMS med tid och plats. Längtar efter den riktiga varan. Hoppas han lever upp till mina förväntningar.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren