Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Förbjudna läppar på min hals!

Jag är 33år och gift med en man på 47år. Någon närmare presentation tycker jag inte behövs. Eftersom detta är en sann novell kommer namn vara utbytta.
Iallafall var vi jag och min man bjudna på 50 års kalas för ett tag sedan. Inget mer med det. Det bjöds på god mat och dryck och det var både kända vänner på kalaset och människor vi aldrig träffat förr. Kvällen fortskrider och jag blir väldigt onykter. Jag dricker inte så ofta alkohol och denna kväll drack jag ett par drinkar förmycket. Redan kl 23 åkte jag och min man hem.
Jag kan säga att jag vaknade med ångest dagen efter. Jag hade totalt blackout. Kom inte ihåg ett smack.
Det går några veckor och jag är på Ica och handlar. Då träffar jag min kompis som hade 50 års kalas för en tid sen. Känner att jag måste be om ursäkt för sist. Vuxen kvinna som jag är och inte kan hantera alkohol intaget. Iallafall så försäkrar min vännina att det bara varit trevligt och att jag absolut inte har något att be om ursäkt för. När vi småpratat en stund och ska skiljas åt frågar hon om jag och min man vill följa ut och äta på fredag och festa litegrann, så säger hon med ett leende att Lasse blev ju som förtjust i dig på min 50 års fest och han vill gärna att du kommer.
What!? Lasse tänker jag. Vem fan är det. Har ingen som helst minnesbild av någon Lasse. Ehh, jag ska fråga min man om vi ska bli med på fredagen säger jag och vi skiljs åt i affären.
Kan säga att nyfikenheten väcks genast i mig. Lasse? Vem var det? Hur ser han ut? Förtjust i mig? Varför det? Jag är ju gift! Kollar igenom min mobil på kort från den kvällen och försöker lista ut vem Lasse är. Men minnet finns inte där. Men jag kan inte sluta tänka på den där Lasse iallafall.
Frågar min man om vi ska följa med vårat kompis gäng på middag på fredagen. Ja de tycker han är en bra idé så vi ordnar barnvakt åt våra barn och fredagen närmar sig.
Vi träffas hemma hos min kompis och hennes man på fredagen och tar en liten fördrink och lite snacks. Vi pratar och skrattar och det knackar på dörren.
-Nu kommer Eva och Jocke och Lasse säger min kompis.
Känner mig nästan nervös. Shit jag kommer ju inte ens ihåg hur människan ser ut och han har sagt att han blev förtjust i mig. Och jag är gift och är här med min man.
Iallafall så undviker jag att titta på Lasse, ett snabbt hej och karlarna börjar prata om annat och häller upp varsin whiskey. Jag sneglar på Lasse i smyg. Äldre man. Ser rätt okej ut. Har inte ett minne att jag någonsin pratat med honom.
Lasse tar fram en bailys och tittar leende på mig och frågar om han får bjuda? Ja visst lite grann . Han bjuder alla kvinnor på bailys.
Kvällen går och vi är ett gäng på 10 personer som går ut på puben och äter och lyssnar på trubaduren. Det pratas och skrattas och skämtas. Några avviker hemmåt. Min man börjar må dåligt och vill åka hem. Men jag vill stanna. Vill inte erkänna det men jag är grymt nyfiken på Lasse.
Min man tar en taxi hem och festen fortsätter. Lasse sätter sig bredvid mig och vi börjar prata. Trevlig karl. Skämtsam, lättsam, luktar gott känner jag. Jag frågar hur gammal han är och han säger 50 år. Han längtar efter en kvinna säger han. Berättar att han har ett stort fint hus att han vill att en kvinna flyttar in. Kvällen går.
Jag och min vännina är upp på dansgolvet och dansar lite. Känner mig småkåt och dansar lite sexigt. Jag hoppas innerst inne att Lasse ska se mig. Fan tänker jag. Sluta nu. Du är gift, din man är inte här och du kåtar upp dig på en främmande karl. Går och sätter mig vid Lasse igen. Vi sitter lite avsides i ett VIP rum kan man säga. Jag känner en hand på mitt lår. Jag stelnar till. Vänder mig om och tittar på Lasse. Så mycket kåthet i blicken. Jag känner värmen rusa i mitt underliv bara av denna lätta beröring. Faan tänkter jag.
Möter hans hand på mitt lår och han kramar om min hand. Lika fort drar jag bort handen igen. Tänk om någon ser oss. Det går en stund och jag känner Lasses hand komma tillbaka på mitt lår. Låter han hållas. Jag tycker ju det är så skönt med hans varma stora hand på mitt lår. Det går en stund och Lasse böjer sig mot mig och frågar om vi inte ska gå hem till honom. Han vill visa sitt hus säger han. Jag skrattar lätt och säger att det där går jag inte på. Då börjar Lasse kyssa mig på halsen. Hans läppar bränner som eld på min hals. Jag tappar andan och det suger till i mitt underliv. Utan att tänka mig för låter jag han hållas. Åhh det är så skönt. Lasse kysser hungrit mitt hals och hans hand Massera mina bröst. Jag kan inte låta bli att lägga handen om hans nacke och stönar lågt i hans öra. Jag är helt jävla knäsvag och det brinner av kåthet i mig. Fan fan. Jag vill ha denna karl.
Lasse frågar om jag inte kan följa med honom hem bara 2 minuter eller 3 minuter , ingen skulle märka något.
Min kåthet skriker JA, kom så går vi. Ta mig! Men jag svarar att om det vore så enkelt så skulle jag följa med på en gång. Men jag är trots allt gift. Lasse fortsätter att kyssa min hals och jag är vid det här laget så kåt och våt att mina ben darrar. Då kommer min vännina och säger att hon beställt skjuts hem. Alla får åka med. Lasse skiner upp och säger att vi åker till honom först. Han vill visa sitt hus för oss. Sagt och gjort så åker vi hem till Lasse. Jag och min vännina följer med in. Lasse visar sitt stora fina hus. Stort kök. Vinkällare. Inglasad altan. Stora fina sovrum. Han berättar hur gärna önskar en kvinna vid sin sida. Min kåthet skriker. Det är jag du behöver! Jag stannar! Du får gärna knulla mig hela natten.

Sen får jag plötsligt lite panik. Jag vill därifrån annars kan jag inte motstå honom mera. Åker hem till min man. Jag lägger mig och somnar. Drömmer om Lasses förbjudna läppar mot min hals. Vaknar sen under natten av att min man slickar mig. Jag är med på en gång. Är sprängkåt vid det här laget. Min man slickar mig till en fantastisk orgasm. Och jag kan inte låta bli att Lasse är i mina tankar hela tiden. Åhh vad jag hade velat känna Lasses tunga i mitt sköte. Min man ber mig ställa mig på alla fyra med rumpan i vädret. Han tar sin stora lem och trycker in den i mig bakifrån. Åhh vad skönt. Knulla mig hårt säger jag. Min man tar tag om mina höfter och börjar knulla mig hårt. Åh jag putar med röven och möter hans stötar. Kan inte låta bli att fantisera om att det är Lasse som står och knullar mig. Känner orgasm nr 2 närmar sig och jag exploderar i en skön orgasm. Mina fittmuskler kramar om kuk en på min man och han sprutar sin säd i mig.
Min man somnar efter sexet och jag förblir vaken. Tänker på Lasse. Hur kunde han göra sånt intryck på mig att jag nästan var otrogen. Blir kåt av tanken på Lasse.
Och sen i flera dagar blir jag fortfarande stenkåt när jag tänker på honom. Jag vill ha honom. Vill ha hans gubbkuk i mig. Går omkring och är kåt jämt och hur mycket min man än ger mig det jag vill ha i sängen kan jag inte låta bli att tänka på hur en natt med Lasse skulle vara . Fantiserar om hur vi älskar överallt i hans stora fina hus.
Vi får väl se om jag någonsin får stilla min hunger. Jag har i efterhand fått veta att Lasse igentligen är 57 år. Men vad gör det. Skulle vilja ge honom en kvinna vid sin sida. Mig! Dina förbjudna läppar bränner fortfarande så skönt mot min hals.

Skriven av: Kvinna33åranonym

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren