Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Allt djupare

Hon tror att hon ligger på golvet. De öppnade ögonen bekräftar. Känslan som förvirrar henne kommer dock från något som rör sig mellan benen. Först stelnar hon till av rädsla. Förstår genast att det måste vara han. Rädslan förbyts till något som får kroppen att skälva av välbehag, hon vill kissa av den intensiva lustkänslan. Kan hon. Han ligger ju där, slickar henne så glupskt som om han åt henne, ljudet hetsar upp henne ytterligare, hon måste kissa och släpper efter lite. Lättnaden gör att hon vill fortsätta. Han låter, men som om han njöt, hon tror att han dricker hennes urin, men vågar inte säga nåt. Rädslan för att han ska sluta tvingar henne att vara tyst. Ändå ger hon ifrån sig ljud av befrielse och högsta njutning. Vad tänker han, tänker hon. Kan inte bekymra sig om annat än att han inte ska sluta. För att visa honom pressar hon fittan mot hans mun samtidigt som hon låter kisset sippra ut. Känslan är obeskrivlig. Ska hon skrika. Vill inte skrämma honom. Det rinner fortfarande ur henne och hon känner inte att något kommer över hennes lår. Han är den utsände. Han låter henne flyta på kissfloden. Himmelska gudomlighet, hur kom du till mig. Nej, det var ju jag som sökte honom. Hade han gett henne något tecken. Har hon läst in något i hans sätt att titta på henne, i hans gång, i de ljud han utstött, när de mötts. Hennes frågor rann som kisset, dansade runt i huvudet. Hon fick inte tappa koncentrationen, hon kunde inte försitta den möjlighet som nu iscensattes. Hon flög, flöt, förvissades om sitt oförmodade lyckorus. Oh, Gud, lämna mig inte nu. Hennes händer sökte sig nedåt, fann huvudet som hon pressade allt hårdare mot fittan. Nu känner hon en hand greppa om ena skinkan. Långsamt förs den ner i glipan och låter ett finger smeka runt anus. Hon är nära att tappa andan, när hon känner hans mun glida från fittan mot det andra hålet. Väl där märker hon hur han försiktigt slickar runt. Förskräckt håller hon andan. Vad ska nu hända. Det hon fruktade men ännu starkare önskade sker. Det måste vara tungspetsen som stannat precis vid mynningen. Hon kan inget högre önska än att han fortsätter, även om hon skäms så hon känner rodnaden i hela kroppen. Hela känslokroppen vibrerar, trots att hon försöker slappna av och hålla sig lugn. Det spänner när han mycket stilla för in tungan. Hon vill bara skrika, men håller istället andan, väntar i explosiv tystnad. Allt längre in, hon vågar inte tänka, men måste i alla fall ta emot och låta sig erfara hela känslan av vad som pågår. Ut och in för han tungan. Hon ber till Gud att det förbjudna inte ska inträffa. Det får inte ske. Inte nu. Omfamnad av himmelriket låter hon sig falla, så mjukt, så mjukt, så skönt, så underbart. Han glider ifrån henne, han kommer upp mot henne, hon anar och så känner hon det slemblöta ollonet söka sig mellan skinkorna. Det träffar hålet, hon känner kuken svälla, när han tränger den mot öppningen. Hon slappnar av och känner kuken millimeter för millimeter komma in i henne. Detta övergår hennes förstånd. Inget annat än känsla är hon och ber om mer. Är detta klokt. Djupare och djupare, finns det inget slut, inget stopp, vart tar allt vägen. Hon för en hand mot buken och hon tycker sig känna den där inne. Uppfylld som aldrig förr mottar hon välsignelsen. Några gånger för han den fram och tillbaka tills hon märker att det nu sker, han tömmer sig i henne för andra gången, men nu i andra änden, ändan. Är detta lyckan hon drömt om, som hon har planerat. Som hon har ordnat det för sig.

Skriven av: Sextanten

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren