Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anställningen - kapitel 9, slutet

Vi stannar hos Stina och Herman resten av veckan. Flyttar in i lägenheten ovanför. Jag pratade med Angelica och Nikolas, de två femtonåriga tvillingarna i grannhuset. Sa att de är välkomna att komma över om och när de vill. Jag vet att både Herman och Stina skulle uppskatta det. De såg glada ut över erbjudandet.

Mamma och jag fyllde bilen med det vi tror oss behöva den närmaste tiden. Det vill säga, mest kläder och personliga saker som smink. Bilen kan vi parkera i ett garage som Herman hyr på Valhallavägen. Nackdelen är att det inte finns någon elbilsladdare där. Men de ska beställa en installation, säger de.

Både mamma och jag lägger beslag på Herman. Han är verkligen uthållig, har nog aldrig fått så mycket sex tidigare. Nu med två kvinnor som gör allt för att bli med barn. Och Stina vill ju också få njuta av sin man, men hon njuter även av både mig och min mamma. Vi är ju alla tre bi-sexuella.

Måndag morgon vaknar vi redan vid sju. Det är idag som mamma ska ha ett möte med Kristina, sin chef och som också är VD för banken. Hon klär sig ganska strikt, bankmässigt, men ändå lite somrigt. Det verkar bli en varm dag nu i början på augusti. Jag gör kaffe till henne, sedan promenerar hon ner till banken vid Kungsträdgården. Jag väntar hemma, spänd på vad som kommer att hända.

Under veckan som gått har mamma, Herman och Stina fortsatt diskutera ett upplägg med en investeringsbank. Det känns som att de alla är inne på att starta en. Mamma skiner när de pratar om det, hon har verkligen tänt till på idén.

Jag har inget att göra, tror jag åker hem till villan. Ser vad Angelica och Nikolas gör för något. Hämtar bilen i garaget. Den behöver verkligen laddas, det får bli hemma. Sedan kör jag till Stora Essingen och svänger in till vår villa. Sätter bilen på laddning och går in i huset. Oj, vad det luktar instängt. Måste vädra och spola i avloppen. Växterna ser ledsna ut, de får lite vatten. Jag byter sedan om, eller snarare tar av mig kläderna, och går ut i trädgården. Få lite sol och även se om tvillingarna dyker upp.

Jag hinner bara lägga mig till rätta i solstolen så dyker de upp. Lika fina som alltid, enbart klädda i ett höftskynke. Angelicas toppiga tonårsbröst är förföriska när de är fria, guppar lite lätt när hon rör sig. Bröstvårtorna ser stenhårda ut. Nikolas ser mig, och det märks att han blir glad, inte bara i ansiktet. Höftskynket är inte så diskret, faller gärna lite åt sidan när det bakom växer. Inte mig emot. Jag är visserligen monogam, vill inte knulla med någon annan än Herman nu när jag inte längre äter p-piller. Men leka lite kan vi nog göra ändå, både med Nikolas och Angelica.

De kommer fram till mig, sätter sig på var sida om mig. Nikolas ser påminna bröst, jag nickar åt honom att ta för sig. Han brukar göra det så skönt. Och själv vill jag inget hellre än att få leka med Angelicas fasta bröst. De känns helt fantastiska i mina händer. Nikolas böjer sig fram, pussar på mina bröstvårtor. ”Du får krama och leka med dem. Det gör inget om du nyper lite extra, jag uppskattar den där ond-sköna känslan, som du vet”, säger jag. Nu har hela hans manlighet blivit fri från höftskynket. Han har en så fin kuk, riktigt lång, trots att han bara är femton. Kanske inte ännu så grov, men lätt att hantera, och smakar gått.

Angelica börjar gny lite lätt när jag masserar hennes bröst. Hon är mycket känslig, det vet jag, men vet också att hon inte har något emot när det känns. Jag tar en av hennes bröstvårtor mellan tummen och pekfingret. Kniper till och drar samtidigt. ”Ohh, ahhh, aj, aj men ohhh, jaa, skönt”, stönar hon.

”Kom, vi sätter oss på bänken där borta. En av er på var sida. Jag vill onanera er, båda på en gång. Det har jag aldrig försökt tidigare. Vill prova”, säger jag och leder dem bort till bänken. Nikolas på min högra sida och Angelica på den vänstra. Jag lägger en hand över hennes renrakade fitta. Den känns så len och fin. Sedan greppar jag runt Nikolas kuk med den andra handen. Åhh, om jag bara hade haft fler händer! Smeker Angelica och runkar nu Nikolas. Så mysigt. De lutar sig båda bakåt. Angelica lägger ett ben över mitt så att jag kan komma åt ordentligt. Nikolas ser det och gör likadant. Nu sitter jag själv med särade ben och har ett tonårsben över var sitt av mina. Samtidigt börjar jag gräva mig in i Angelica. Nikolas kuk har jag i ett stadigt grepp, runkar honom upp och ner. Bägge börjar gny. Sedan lutar först Angelica sig över mig, suger in mitt ena bröst i munnen, leker med tungan runt min vårta. Det dröjer inte länge förrän Nikolas följer efter, suger in det andra bröstet. Åhh, så fantastiskt. Har aldrig fått bägge brösten hanterade samtidigt. De suger och stönar samtidigt. Vi är nu upp på härligt höga höjder. Jag med två munnar och tvillingarna som jag onanerar. Vem kommer först?

Ljuden tyder på att Nikolas är på väg. Han släpper min vårta, lutar sig bakåt och frustar ut sin orgasm och sprutar rakt upp i luften. Högt. Så fantastiskt att få uppleva hans enorma orgasm. Angelica är inte långt borta. Nu har jag släppt Nikolas och kan ägna bägge händerna åt henne. Det är så skönt att hålla en hand på hennes venusberg och samtidigt känna hur hon spänner sig, slappnar av och spänner sig igen. Allt under ett utdraget stön, nästan skrik. Ingen tvekan vad vi gör om någon skulle höra henne.

Just då öppnar ett par händer det gröna som skiljer vår tomt från grannens. Där står tvillingarnas mamma. Hon ser ut som hon har njutit av det hon sett. Varit där en stund? Nu kommer hon fram. Ser på sina barn, de är helt utslagna, men lyckliga. Deras mamma ler, går fram och kramar om dem. Det verkar som om hon tycker att det vi gjort är helt okey. Vilken fantastisk mamma. Sedan går hon fram, ler mot mig och frågar ”var har ni varit? Det har varit så tomt i huset. Började undra”.

”Vi har bott inne i stan några dagar. Hos några vänner. De har en lägenhet, som vi kan få disponera. Roligt att vara nära stan och även umgås med våra vänner”, säger jag, vill inte gå in på så många detaljer ännu. Inget är ju klart med vår framtid, även om det känns som att vi har det under kontroll. Sedan lägger jag till. ”Det är de vänner som både Angelica och Nikolas har hälsat på. Om de får, så är de säkert välkomna tillbaka”.

”Ja, så länge de är med dig så går det bra. Du tar ju hand om dem så bra. Och är din mamma med också, så är det ju ännu bättre”, säger hon.

Vi fortsätter prata en stund. Lena som varit påklädd när hon kom, tar av sig alltmer, tills hon också är helt naken. Vi har ju sett varandra nakna förut, men jag känner ändå hur Lena granskar mig. Vill hon leka? För att se läget, ställde jag mig upp, går fram och hämtar solskyddsmedlet och frågar om hon vill ha lite. ”Tack gärna. Har svårt att komma åt på ryggen, kan du hjälpa mig?”,frågar hon.

Jag häller upp lite i min hand och börjar smörja henne, först axlarna och sedan allt längre ner. Ber henne lägga sig framåt så jag kommer åt rumpan. Hon lägger sig ner på mage och jag smörjer omsorgsfullt in hennes skinkor. De är lite mjuka, men samtidigt sköna att smörja. Blir mer smek och massage än att smörja in. Mina händer smörjer ner mellan hennes lår, nuddar lite lätt ljumskarna och ett finger smeker efter hennes ena blygdläpp. Hon känns fuktig. Verkar verkligen tycka att det är skönt.

”Ska jag smörja in framsidan också?”, frågar jag och hon vänder på sig. Ligger med lite säkrade ben, brösten faller ut lite åt sidorna, men har ändå kvar mycket av sin form. Jag börjar smörja uppifrån, nyckelbenen, bringan, sedan ovansidan på brösten, då gnyr hon till lite. Fortsätter att verkligen massera in krämen på brösten och gnuggar bröstvårtorna, nyper lite. Hon särar mer på benen och gnyr, nästan stönar nu. Jag fortsätter ner över magen och venusberget, där masserar jag henne med handloven, ”åhh, aaah, jaa, så skönt. Mera”, stönar hon fram. Nu är mina fingrar aktiva, särar på hennes läppar och börjar gnugga och pulla. Vinkar till Nikolas att komma fram. Han har stått och tittat på sin mor och hans tonårskuk har vuxit ut, står rakt upp efter magen. Han kryper upp mellan sin mammas ben, hon ligger med slutna ögon och njuter av min massage. Nikolas har nu sitt ollon precis ovanför Lenas fitta. Jag tar tag i staken, riktar in det mot hennes öppning och Nikolas sjunker ner pressar in sin kuk i henne. Då tittar hon upp, ser sin son och ler varmt mot honom. ”Mmm, knulla nu din mor, jag vill känna din kuk i mig”, viskar hon, nästan som för sig själv.

Nikolas tränger in utan några problem, hon har blivit riktigt uppvärmd och våt. Lena lyfter upp sin ben i luften, lägger dem ovanpå Nikolas axlar, så han verkligen kan komma långt in. Med långa tag för han först in sin lem, drar ut den nästan helt för att återigen sjunka in i henne, han knullar i ett lugnt, njutningsfullt tempo. Lena tar emot, ett koncentrerat leende på läpparna. Angelica står och tittar på, har en hand på sitt sköte och gnuggar samtidigt.

”Kom, Angelica, knåda din mammas bröst, sug på dem”, ber jag henne. Angelica kommer fram, tar nu sina händer, lite kladdiga efter att ha varit inne i hennes egen fitta och börjar leka, knåda brösten. Efter en stund tar Angelica sin ena hand och börjar gnugga mammas klititoris. Nu fullständigt tjuter Lena, har svårt att ligga still. Börjar närma sig en orgasm. Nikolas har inga problem att inte komma, jag runkade ju av honom tidigare.

Angelica gnuggande och Nikolas knullande får Lena att komma i en häftig orgasm. Såg nästan ut som att hon blev överraskad, hon stönar ut ”jaaa, jaaa, knulla, gnugga, ohh, nu u, jaaa – jag kommer kommer, kommer”. Under hela orgasmen fortsätter Nikolas och Angelica att knulla och gnugga, ser ut som orgasmen bara fortsätter och fortsätter med stön och små skrik från Lena. Angelica flyttar fokus från sin mammas klitoris till Nikolas kuk. Tar ett tag runt roten och stimulerar honom nu, runkade honom samtidigt som han knulla sin mor. Jag går bakom Nikolas, tar lite solskyddsmedel i handen, smörjer in hans anus och pressar in ett par fingrar. Jag hör hur han nu stönar, rör sig med stora långa, men snabba rörelser in och ut i sin mammas fitta. Ögonen är ofokuserad, han bara pumpar, stelnar till och med ett vrål ”jaaa, nuuu” skjuter han sin säd långt in i hennes innersta. Så fantastiskt att se mor och son kunna njuta så med och av varandra.

”Tack min son, du är helt underbar och vet hur jag vill ha det. Och även du Angelica. Hur är det Nikolas, är du helt slut? Eller kan du hjälpa Angelica nu. Jag vet att jag sagt att ni inte ska vara med varandra, men jag tror hon verkligen skulle behöva komma, hon med, om hon brås på mig”.

”Låt mig se”, säger Angelica. Sätter sig bredvid Nikolas, börjar smeka hans nu ganska lilla snopp. Hon klappar den, smeker, böjer sig ner och slickar honom, slickar upp all saft som finns kvar efter att ha varit inne i sin mamma och sprutat. Sakta, med händer och mun, börjar han reagera, eller erigera. Kuken växer i hennes mun, ollonet börjar bli stort och fast. Angelica lägger ner honom på rygg och sätter sig ovanpå. Sakta för hon ner sin rumpa, sitt sköte mot hans nu återigen hårda kuk. Jag ser hur ollonet glider in mellan hennes läppar och hon börjar rida honom. Det här har de gjort förut, syster och bror, det är uppenbart. Bägge vet precis vad som känns bra för den andre.

Lena, deras mamma, går bakom Angelica, kramar om henne och sätter händerna på hennes bröst. Kramar och masserar dem, mer för sin egen njutning, men också för att Angelica tycker det är skönt, stimulerande. Jag tittar på dem, det är så uppenbart att alla tre njuter, känner närheten och både upphetsning och tillfredsställelse, allt på samma gång.

När Nikolas har tömt sig och Angelica fått en skön och lång orgasm, sitter vi bara och njuter i solen, småpratar lite. Jag tittar på telefonen, ser att klockan blivit mycket. Jag behöver åka tillbaka till lägenheten och, inte minst, höra hur det gått för mamma. Vi säger hej då och att vi ses.

Mamma och jag kommer till porten samtidigt, jag från Valhallavägen och hon från Karlavägen. ”Men hej”, säger hon och ger mig en kram.

”Hur gick det?”, undrar jag.

”Vänta lite, vill berätta för Stina och Herman samtidigt. Vi går upp, ser om de är hemma. Annars tar vi något att dricka och väntar på dem”, säger hon och ser sprickfärdig ut.

Vi tar hissen upp och öppnar dörren. Vi har fått nycklar, så vi kommer in. Ingegärd möter oss och säger att herrskapet inte är hemma ännu. Mamma ber henne att servera oss lite vatten, det är en varm dag. Vi sitter och dricker vårt vatten, mamma vill fortfarande inte berätta, men hon ser inte missnöjd ut, inte på något sätt. Vi lutar oss tillbaka, sluter ögonen.

”Hej, sitter ni här”, hör jag någon som säger. Vaknar upp från en dröm där en tiger håller på att slicka mig så skönt. En tiger! Var kommer allt ifrån? Både Herman och Stina står och ser på oss. Jag tror att även mamma slumrade till lite, hon ser nyvaken ut.

”Ingegärd, kan du göra lite fläderblomsvin! En stor karaff, vi är alla både varma och törstiga”, säger Stina. Sedan sätter de sig och tittar på mamma. Hon väntar lite, ler mot oss. När Ingegärd kommer tillbaka och har hällt upp vinet i glasen börjar hon berätta.

”När jag kom till banken i morse hade Kristina inte kommit ännu. Jag gick till mitt rum för att vänta. På bordet står en stor bukett med blommor. Och en lapp, där det stod ’välkommen, hoppas du ska trivas här på huvudkontoret och jobbet som CK’. Uppenbarligen ramlade jag in i min ersättares rum, som ju var mitt. Mina saker var prydligt nerpackade i en flyttkartong”.

”Oj, vilket sätt. De måste väl ha kunnat vänta till dess att du själv flyttat ut, eller i alla fall fått reda på att du inte längre är kvar. Fast det visste du ju, i och för sig”, menar Herman.

”Ja, jo, men det blev ändå en chock. Och inte blev den mindre när jag fick se personen som ersatt mig. Det var han som hade rekommenderat lånet från regionbanken. En, som jag tycker är ganska värdelös. Det var inte första gången han har velat ge lån till något tvivelaktigt. Då har jag räddat honom vid ett par tillfällen. Nåja, han kommer in i rummet. Ser på mig som om han undrar vad jag gör där. Han hade nog helst bett mig boka en tid för att kunna komma och hämta mina saker. Jag bara tittade på honom, han var inte värd att tilltala, så jag lät min kartong vara och gick och satte mig demonstrativt i min kontorsstol. Hade jag inte haft klänning, så hade jag lagt upp fötterna på bordet. Sedan sa jag att jag väntade på Kristina, som jag har möte med. ’Jaha, då kommer du nog att få vänta. Hon är i styrelserummet med styrelsen. Jag kommer just därifrån’, sa han”.

Vi ser med förvåning på mamma. Det ser ut som om varken Stina eller Herman har hört något liknande tidigare. Sedan fortsätter mamma ”jag tackade honom. Reste mig och gick till styrelserummet, öppnade dörren och gick in, utan att knacka. Alla tittade på mig. Kristina reste sig och frågade vad jag gjorde där. Jag sa att vi har ju ett möte, vill inte missa det. Hörde av Fido att du var här. Fido? Frågade hon. Ja, den lilla knähunden som etablerat sig i mitt rum, förklarade jag, ganska surt. Kristina bad om ursäkt till männen i styrelsen. Tog mig i armen och ledde mig ut ur rummet, ganska bryskt. Sedan, utanför, fick jag en ordentlig utskällning för mitt sätt. Jag förklarade bara lugnt för henne att man som chef inte uppför sig som hon gör. Sedan undrade jag hur hon tänkt”.

”Bravo, mamma. Du är fantastisk. Att du kan behålla lugnet och samtidigt få fram det du vill”.

”Ja, det var inte helt lätt, men jag hade förberett mig. Nå, hon sa att jag fick sluta på en gång och att jag får en fallskärm på fem miljoner samt ett omdöme att jag slutar på egen begäran för att pröva en egen affärsidé. Det är även det som kommer att kommuniceras till press och omvärlden. Jag tackade lite avmätt, bad att hon skulle ombesörja att mina saker skickas till min nya adress, det vill säga hit. Då reagerade hon ’Villagatan, har du flyttat. Där finns ju bara jättevåningar, som kostar hur mycket som helst’, vilket jag bara nickade till. Tja, så där har ni min historia. Nu är jag fri att göra det jag vill. Inga inlåsningar som att jag inte får ägna mig åt bankverksamhet eller liknande. Det var ju det jag var lite rädd för”, avslutar mamma sin berättelse.

Vi sitter förstummade och ser på henne. ”Skål och, ja faktiskt, grattis”, utbrister Herman. Vi andra instämmer, skålar och dricker. Mamma lutar sig tillbaka, ser ganska nöjd ut. Förutom fallskärmen har hon ju även det kapital som finns för henne i Oktogonen, Handelsbankens pensionsstiftelse. Fast de pengarna kommer först när hon blir sextiofem.

”I morgon sätter vi oss och fortsätter skissa på vårt förslag. Gösta kommer hem först om ett par dagar, och då vill jag att han är med”, säger Herman.

”Ja, jag har redan tänkt en del, som jag vill diskutera. Men nu i kväll, vill jag bjuda er alla på middag. Jag har bokat bord på Operakällaren. Jag vet att det kanske inte är det roligaste stället, men bankens styrelse brukar äta där när de har träffats. Roligt att visa upp sig, tycker jag. Eller är jag ovanligt barnslig nu?”, undrar mamma.

Jag går upp och ger henne en bamsekram. ”Nej, du är inte barnslig, men rolig”, säger jag.

När vi kommer till Operakällaren är det fortfarande inte så många gäster där. Vi är tidiga. Trots det ser vi ett sällskap med män, som skrattar glatt. Bara en kvinna, bankens VD, Kristina. När de ser oss, tystnar de. Herman går fram, ler och säger ”men hej Mats och hej Anders. Kul att se er. Något ni firar?”

Det är några gamla vänner till honom, personer han först lärt känna när han köpt och sålt olika slott. De hälsar på honom och sedan på Stina, som de även känner. Sedan ser de på min mamma. Mig ser de inte, jo en av männen dreglar med ögonen, slickar sig om munnen. ”Trevligt”, säger Herman. ”Det här är Liza och Beatrix, två mycket nära vänner, ja nästan släkt, faktiskt”. De ser lite chokade ut, de känner ju igen min mor sedan tidigare.

Vi går och sätter oss vid vårt bord, inte långt ifrån där de sitter. Skratten har tystnat, de pratar nu bara lågmält. Herman berättar att han är en stor kund på banken, framför allt som placerare av pengar. Trots att två av männen sitter i styrelsen har de även lånat pengar av Herman för att kunna köpa sina lantegendomar. Lån, som de hade haft svårt att få på annat sätt.

När vi satt oss vid bordet, kommer hovmästaren och hälsar oss personligen välkomna, ger oss menyerna och föreslår att han får bjuda på ett glas champagne. Något som inte tillhör vanligheterna och något som de vid det andra bordet observerar. Jag undrar vad de tänker. Men sedan börjar vi prata, glömmer de andra. Herman berättar en dråplig historia om en av männen, som får oss att först titta bort mot honom och sedan brista ut i ett gapskratt. Vi studerar menyn och beställer gåslevermousse till förrätt, sedan tar vi torskryggen till huvudrätt. En torr sherry till gåslevern och champagne till maten.

Vi pratar, skrattar och låter maten och vinet göra sitt med vårt humör, som bara blir bättre och bättre. Restaurangen fylls upp och flera av gästerna ser oss, kommer fram och hälsar, något som inte undgår bankens styrelse vid det andra bordet. De sitter nästan helt tysta och börjar efter en stund lämna restaurangen.

När vi är nästan klara, sitter och njuter av den andra flaskan champagne kommer Kristina fram till vårt bord. Frågar om hon får göra oss sällskap en liten stund. ”Liza, jag ber om ursäkt för tidigare idag. Brusade nog upp lite för mycket. Det blev ju lite galet med att din efterträdare, Måns, redan var på plats. Det var han som uppmärksammade oss på bedrägeriet. Mycket skickligt att se det, speciellt som varken du eller någon av de andra bankerna hade upptäckt det. Styrelsen tyckte att vi måste belöna honom, han räddade ju vårat rykte och dessutom en hel del pengar som vi kunde få tillbaka”.

”Jaså, intressant”, säger mamma. ”Jag tror att ni inte bara blivit lurade en gång, utan minst två”.

”Hur då, menar du? Är det fler bedrägliga lån som du godkänt och som vi inte sett?”, frågar hon skarpt.

”Nej, inte vad jag känner till. Men jag skulle nog ta och undersöka andra krediter som Måns har skickat vidare från regionbanken. Det är ju han som rekommenderade och verkligen pratade sig varm för att godkänna det lån, som jag anklagas för. Jag borde ha dragit öronen åt mig, det erkänner jag, jag har flera gånger nobbat lån, som han propagerat för och som sedan visat sig vara bara luft. Jag kan ha missat flera. Det största bedrägeriet är nog ändå att han blivit utsedd till kreditchef för banken”.

Kristina tittar på mamma, tror inte på henne, eller vill inte tro på henne. Hon reser sig, ser på oss, sedan på min mamma och säger ”jag går tillbaka till banken, måste ta mig en titt, undersöka om det du säger är korrekt. Ursäkta mig”, sedan reser hon sig och går snabbt ut från restaurangen.

När vi är på väg hem, får mamma ett SMS från Kristina. Bara en kort mening ”Det ser ut som om du har rätt”.

De följande dagarna sitter mamma och skissar på hur hon vill göra med Herman och Göstas förslag att starta ett investmentbolag. Jag träffar Annika, som berättar hur det går som flygvärdinna. Det verkar som om hon har hittat sin nisch, hon är sprudlande glad och har redan lagt en bra grund för att senare kunna studera utan att behöva ta studielån. Själv börjar jag undra vad jag ska göra, det är tråkigt att bara gå och dra, inte ha något att göra. Shoppa är ju roligt, men inte bara. Och kompisarna är antingen bortresta eller jobbar. Fredag kväll kommer Gösta och Stig och äter middag med oss. Meningen är att mamma ska presentera hur hon tänkt. Jag nämner vid middagen att jag vill hitta något att göra. Gösta tittar på mig, ser lite fundersam ut.

”Du är ju duktig på språk och verkar vara vaken. Hur mycket kan du om konst och antikviteter?”, frågar han.

”Inte mycket, vad jag vet. Klart jag kan lite om det vanliga, brukar gå och titta när auktionshusen har visningar. Ofta roligt och man får se en massa, men inget strukturerat lärande. Hur så?”, svarar jag.

”Jag har många kontakter , som vill nå mig. Samtidigt är jag ofta ute och reser, letar objekt. Jag skulle behöva någon som kan ta samtal och notera. Vara lite av en sambandscentral. Och som även kan hjälpa till med research, alltså söka efter objekt och eller spåra deras ursprung. Speciellt viktigt är att kunna kontrollera objekt så att de inte är stulna eller krigsbyten av olika slag. Har du lust att försöka. Jag kan lova dig att det är intressant. Tycker jag i alla fall”.

”Låter spännande. Om du har kunder i flera länder, så kan jag kanske hjälpa till med telefon och Mail. Att vara detektiv? Ja, du får nog lära mig”, säger jag och tycker det låter helt fantastiskt. Konst har jag länge varit intresserad av, men kan inget. Antikviteter? Nåja, kanska kan jag känna igen en byrå av Haupt, men alla andra?

”Låt oss försöka, börja med att du tar emot telefon, lite av sekreterare. Sedan gör vi lite olika saker tillsammans, så ser du hur du kan gå till väga. Att sedan kunna se vad något är och kunna värdera, det tar tid att lära sig. Att se ursprung och om det tillhör stulna objekt finns det databaser som man kan söka i. Jag hanterar bara objekt som någon vill sälja utan att det kommer ut på den allmänna marknaden eller som någon vill köpa och vara helt anonym. Det är unika saker, som gör ganska lätt att spåra. Ofta är det transaktioner, där objektet flyttas från ett magasin i till exempel Schweiz till ett annat magasin. Tråkigt, för dessa verk borde ju egentligen vara på något museum, men som göms undan, bara investeringsobjekt”, förklarar Gösta. ”Låt oss sätta oss på måndag morgon, innan jag måste flyga till Tokyo på eftermiddagen. Då går vi igenom hur telefonen fungerar och vad du behöver kunna svara och notera. Vad säger du?”

”Ja, ohh, ja”, svarar jag.

”Bra, kom till oss, jag har kontoret hemma. Måndag klockan åtta, fungerar det?”

Sedan fortsätter de att diskutera mammas förslag. Det verkar som de gillar det hon skissar upp. Men förslaget att de ska investera i bostadslägenheter, bostadsrätter, leder till en diskussion. Mamma tycker att lägenhetspriserna har sjunkit väl mycket. Med tanke på att det dessutom byggs väldigt lite så kommer priserna att stiga kraftigt om två till tre år. Köp nu, hyr ut i andra hand ett år eller två och sälj sedan. Stina tycker inte det känns moraliskt riktigt, men håller med om att potentialen finns där. Herman är mer tveksam till affärsidén. Kommer priserna att gå upp och går det att hyra ut och sedan sälja? Vad händer med de som vi hyr ut till?

De enas så småningom att börja med att etablera företaget och börja med vissa investeringar. Även att agera på kreditmarknaden, en marknad som mamma är mer än bekant med. Hon får också okey på att investera i några lägenheter. Men de måste ha ett bra läge och vara i bra skick. Inga ombyggnader eller renoveringar. Efter att hon investerat i max fem lägenheter, ska det omprövas, se om det fortfarande verkar vara en bra idé.

Kvällen blir sen, de andra fortsätter att prata, jag kryper ner i sängen, i Hermans säng. Vill ha honom i kväll. Kroppen känns lite konstig, vill ha honom nära, kramas, älska. Sedan somnar jag.

På morgonen vaknar jag redan klockan sex. Bara ligger stilla. Känner Herman och Stina på var sida, känns så tryggt. Måste tassa upp och kissa. På toaletten tar jag fram graviditetstestet jag köpt. Håller det i min stråle. Ser på det. Mina ögon vidgas. Provet är positivt! Jag är gravid. När jag går och lägger mig igen kan jag inte sova. Känns förunderligt. Kroppen känns annorlunda. Inte bara min kropp, delar den med någon. Kan inte vara stort, bara några celler, men ändå… en euforisk känsla.

Så småningom vaknar Herman, han behöver också kissa. Hans lem står stadigt rakt ut i sitt morgonstånd. Det har inte lagt sig helt när han kommer tillbaka och glider ner i sängen. Jag håller ut armarna, vill ha honom nära mig. Vill ha honom i mig. Han vänder sig mot mig, smeker mig över kroppen, kysser mig. Jag känner hans hårdhet mot mig. Tar en hand och greppar honom, för den mot mitt väntande sköte. Vi ligger på sida, skedar, jag svankar och för in hans kuk i mig. Sakta kommer han in, ligger där och blir omsluten och jag uppfylld. Uppfylld i sinnet och nu även fysiskt. Så underbart. Vi rör oss mot varandra. Känner att Stina vaknar. Ser på oss och kryper sedan upp bakom min rygg. Pressar sig mot mig samtidigt som Herman och jag älskar.

Han rör sig i mig, det känns så skönt, så tillfredsställande. Stina bakom stödjer. Sedan vänder Herman på mig, lägger mig på rygg. Han lägger sig ovanpå mig, får kontakt med hela kroppen. Så skönt att känna honom, hela honom, när han pressar sin kropp mot mina bröst. Känns de inte lite annorlunda? Och hur han pressar in sin kuk i mig, gång efter gång. Så fantastiskt, underbart. Stina smeker oss hela tiden, är med oss. Hastigheten stegras, jag lägger upp mina ben på hans axlar, känner hur han kommer ännu längre in, nästan bottnar. Nu med en ökad hastighet. Han kommer samtidigt åt min klitoris, som blir stimulerad. Nu börjar jag närma mig, orgasmen smyger fram. Först långt där inne där det finns något som växer, cell för cell. Sedan längre ut. Sist i min klitoris, som får hela kroppen att explodera. Min kropp skakar, Herman fortsätter knulla, trots att mina ben nu kniper om honom. Så, nu, nu känner jag hur hans kuk drar ihop sig. Drar ihop sig och skjuter ut en miljard nya spermier. Spermier som nu inte har någonstans att ta vägen.

Efter en stund faller mina ben ner, Herman slappnar av. Stina smeker oss fortfarande, hon var med under hela akten och kände också orgasmerna. När vi lugnar oss, bara ligger och njuter. Lutar jag mig över till nattduksbordet och visar upp stickan. ”Jag testade mig i morse. Positivt! Du ska bli pappa, Herman. Och du, Stina, blir medmamma”, säger jag.

”Ohh, vad fantastiskt, är det verkligen sant? Ohh, ja, Stina vi ska äntligen bli föräldrar, vi tre tillsammans”, utbrister Herman. Stina kan inte hålla tårarna tillbaka, det fullständigt droppar om henne, när hon kramar oss bägge två. Vi ligger och håller om varandra. Alla har vi tårar av lycka i ögonen.

Just som vi ligger där, saliga, kommer mamma instörtande i rummet. ”Mamma”, börjar jag. Längre hinner jag inte förrän hon utbrister ”Herman ska bli pappa”.

”Ja, vi vet”, säger vi alla mer eller mindre på en gång.

”Vad, hur vet ni, jag testade ju precis nu?”, utbrister hon.

”Va, du också! Jag med”, skriker jag. Sedan faller vi ihop, kramas, gråter, smeker. Mamma och jag väntar båda barn. Hennes blir halvsyskon med mitt men också morbror eller moster till mitt barn!

Ja, alla vänner, jag hoppas att ni uppskattat denna berättelse. Nu slutar den. Vet inte om det blir någon säsong två. I så fall när mamma och jag etablerat oss som föräldrar och i våra nya yrkesroller. Skriv gärna och berätta vad ni tycker. Kram på er alla.





Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren