Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Dotterns kompisar vill fortsätta knulla

När Jossan gått hem och Emma och Sara har gått in till Emmas rum, pustar jag ut en stund. Vilken upplevelse med dessa två unga tjejer, sexton år och så, ja vad ska man säga, så på? Min dotter Emma och jag går ofta omkring nakna när vi är hemma, vi är inte det minsta blyga för varandra, men vi är bara pappa och dotter. Vi pratar om det mesta och accepterar hur vi är. När det kommer gäster till oss, ser vi gärna att de anpassar sig till hur vi går klädda, om det är möjligt. Emmas kompisar har blivit införstådda med det och är även de nakna. I eftermiddags hade Emma med sig två jämnåriga kompisar, Jossan och Sara. De åt middag och vi pratade, nakna alla fyra. Sara var oskuld, visade det sig, men började tafsa på min kuk när vi satt och åt. Sedan ville hon bli befriad från sin oskuld. Det slutade med att vi alla hade sex, jag med både Sara och Jossan. Emma, stackarn, blev utan, åtminstone när det gällde att knulla.

Sara ska bo här hos oss ett par dagar, hennes föräldrar är bortresta. Så jag kommer säkert se mer av henne. Men nu är jag ensam. Tror jag ska duscha. Luktar sex lång väg om mig. Jag är redan naken, så jag går in i badrummet. Vi har ett ganska stort badrum med toalett, handfat och ett duschutrymme, som är ett litet rum i sig. Det är ca tre meter djupt och en och en halv meter brett. Golvet sluttar lite hela vägen och längst in rinner vattnet ner i en ränna. Det finns en stor takdusch men också en handdusch. Praktiskt med två olika. Vi har också två små pallar i duschen, skönt att kunna sitta och känna vattnet rinna ner som i ett varmt regn.

Jag går in i duschutrymmet, spolar fram varmvattnet och ställer mig under takduschen. Då kommer Sara in, naken, och sätter sig på toan. Kissar, så det hörs till och med över duschen. Så fint att se henne sitta där, oberörd och kissa. Hon tittar på mig. Frågar om hon också får duscha och om hon kan låna en handduk. ”Självklart, kom in. Det finns plats för fler här inne”, säger jag.

Hon kommer in i duschen, kryper nära mig för att också komma under takduschen. Vi står där, känner varandras kroppar, och njuter båda två. Hon tittar på mig, inte minst på min kuk, som hänger ner, men blev lite pigg igen när hon kom in duschen. Pirrar en hel del, om jag ska vara ärlig.

”Vill du tvåla in mig?”, frågar hon. Jag nickar och ger henne ett stort leende. Vilken man kan tacka nej till ett sådant erbjudande? Vi hann inte riktigt utforska varandras kroppar tidigare, då var vi så oerhört kåta och ville bara knulla. Nu finns det mer tid, och hon har en kropp, som verkligen är värd att utforskas. Jag sprutar tvål i mina händer och börjar tvåla in hennes rygg. En fin och muskulös rygg. Hon är inte så stor, men det hon har är muskler. Så skönt att känna hennes muskler i axlar , skuldror och rygg. Jag fortsätter ner, tvålar in hennes skinkor. Mycket fasta och med en tydlig avgränsning mot låret. Hon särar lite på benen, så jag kommer ät mellan skinkorna. Mina fingrar känner närheten till hennes fitta när jag tvålar in henne. Bara nuddar lite, men det känns som det går en stöt genom hennes kropp. Sedan fortsätter jag ner för lår och vader. Hon håller upp en fot i taget, så jag kommer åt där. Det verkar som hon är känslig och tycker det är skönt när jag masserar in tvålen på hennes fötter. Hon gnyr av välbehag. Sedan vänder hon sig om och jag får möjlighet att ta mig an hennes framsida. Låter bli brösten, utan börjar uppifrån. Halsen, nyckelbenen och axlarna. Ut på armarna. Sedan närmar jag mig hennes, ganska små bröst. De ser nästan ut som halva apelsiner, men är toppiga med en vårtgård som står ut lite och mitt däri en brunröd pärla, stor som en hasselnöt. Jag tvålar in dem ordentligt. Ser till att noga följa bröstens fina form med mina händer. Vårtorna måste bli riktigt rena, kräver en stunds intvålning. Sara gnyr och njuter när jag tvålar in henne. Jag lutar mig fram, ger henne en kyss. Bara en liten, men hon suger fast min mun. Vår kyss blir mer hångel, tungorna ”tvålar” in varandra. Under tiden håller jag bara om henne. Min kuk står nu rakt ut, känns hård som stål och pekar rakt in i hennes mage.

Efter en stund bryter vi kyssen och jag fortsätter tvåla in henne. En stund till på brösten, inte för att det behövs, jo både hon och jag behöver det. Vi gnyr och njuter bägge nu. Sedan ner över magen. Mina händer kommer ner till hennes sköte. Jag ägnar mycket tid åt hennes venusberg. Måste massera in tvålen noga. Jag gör det med handloven för att kunna trycka ordentligt. Känner hennes bäckenben under och nu gnyr hon högt. Sedan fortsätter jag ner och tvålar in ljumskarna. Så skönt! Hennes blygdläppar ser stora, blodfyllda ut. Jag tar hand om dem. Tvålar in med tumme och pekfinger, glider upp och ner, först på den ena sedan den andra. Nu gnyr hon inte längre, nu stönar hon högt. Trycker sig mot mina fingrar och händer. Jag särar lite på blygdläpparna, vill tvätta lite innanför. Men utan tvål. Bara fingrar och vatten. Hon är så våt att mina fingrar glider lätt mellan läpparna, glider in lite i hennes grotta. Så skön och så trång. Tänk att jag fick plats där.

Jag tar handduschen och börjar spola av tvålen. Riktar den speciellt in mellan hennes ben. Hon tar tag i mina händer, hjälper till att styra den rätt. Jag hör hur hon njuter när de pigga strålarna träffar rätt.

Sedan ger jag henne en ny kram och en kyss. ”Nu vill jag tvåla in dig”, säger hon. Tar tvål och börjar med min rygg. Ut på armarna och ner för ryggen. Hon tar sin tid. Utforskar mina muskler. Följer deras kontur med fingrarna. Hon har aldrig utforskat en man tidigare, hon gör det grundligt nu, det märker jag. Min rumpa, lite hårig måste jag erkänna, får en härlig genomgång. Att känna hennes lena händer som tvålar in, masserar min rumpa. In mellan skinkorna och runt mitt bakre hål. Verkar som hon vill göra rent inuti. Jag böjer mig framåt lite, så hon kommer åt. Jo då, ett finger, halt av tvål, pressas in. Sedan tar hon ut det igen. Tittar på det och sköljer av det. Hon är inte rädd av sig. Jag sparade hennes anal denna gång. Måste utforska den senare. Undrar om jag kan få ta den oskulden också?

Efter att ha fortsatt ner efter mina lår och ben, vänder hon på mig. Står med kuken rakt mot henne. Ser hur hon ler förväntansfullt när hon ser den. Slickar sig omedvetet om läpparna. Hon börjar dock uppifrån igen. Ägnar mycket tid åt mina bröstmuskler och vårtor. Snurrar på dem, drar i dem. Kniper med fingrarna, nej naglarna. Då stönar jag, ont, ont men också pirrigt, ner mot kuken. Har inte varit med om detta tidigare. Hon hittar nya delar på mig. Känner nu med händerna under armhålorna och ut mot bröstmuskeln. Visste inte att det var så skönt. Efter en lång stund fortsätter hon ner över magen. Jag har inget six-pack längre, men är inte utan muskler. Jag spänner dem, vill visa upp mig lite.

Sedan, ohhh, sedan kommer hon till kuken! Hon sätter sig ner på en av pallarna, har min kuk precis framför ansiktet. Inspekterar den noga. Viker den åt sidan, så gott det går. Viker uppåt, går bättre och sedan försöker pressa den neråt. Lyckas inte. Hon drar undan förhuden och tittar först, sedan känner på ollonet. Drar lite fram och tillbaka. Undersöker hur den känns och ser ut. Sedan tar hon tvål i händerna och börjar tvätta pungen. Kramar försiktigt. Känner kulorna och hur de rör sig. Klämmer lite för att upptäcka hur kulorna glider undan. Leker länge med dem. Jag är i himmelriket.

Efter en lång stund, min pung har nog aldrig varit så ren, fortsätter hon med skaftet. Just då kommer Emma in i tvättrummet. Ser på oss, sätter sig på toan och kissar. När hon är klar, kommer hon fram och säger ”jag vill också vara med”. Hon tar den andra stolen. Sätter sig bredvid Sara. ”Jag har aldrig fått leka med den här. Nu vill jag också undersöka den. Den ser så fin ut. Mina killar har inga av denna storlek. Dessutom ser de inte alls lika vackra ut. Ja, vacker är nog rätt ord. Mmm”.

Nu har jag fyra händer som tvålar in och upptäcker min kuk. De är varsamma, tar tid på sig. Emma, som inte var med tidigare, ägnar sig också åt pungen. Gör ungefär samma upptäcktsresa som Sara. Jag blundar, njuter. Kunde inte fantisera om att detta kunde vara så fantastiskt. En dotter och hennes kompis som är fullständigt absorberade och fascinerade av min kuk. Vill bara tvåla in den, smeka den. Undrar om de vill smaka också? Ska jag låta min dotter Emma göra det? Känns inte helt rätt, men jag är så kåt att jag vill att de båda suger och slickar. När de väl sköljt bort all tvål, tar jag tag om Saras huvud, för det och hennes mun mot min vibrerande kuk. Hon öppnar munnen, slickar på ollonet. Sedan kommer Emmas tunga också. Två tungor som slickar från var sin sida.

Jag låter dem hållas, bara njuter. Känner att det närmar sig, de har lekt länge med mig och njutningen, stimulansen har ett logiskt slut. Inte långt kvar. ”Vill du suga mig, Sara, vill du smaka när jag sprutar?”, frågar jag.

Hon svarar inte. Gapar bara och låter mig komma in i hennes mun. Suger och slickar. Jag tar tag om hennes huvud och för det fram och tillbaka. Emma kramar kukroten och masserar min pung samtidigt. Känner de välbekanta ihopdragningarna, känner hur sädesvätskan tar vägen genom urinröret och sprutar in i hennes mun. Hon får första sprutet i munnen. Tar bort munnen, då är Emma där, hinner få dit sin mun innan det tredje sprutet kommer. Bägge slickar i sig. Sväljer. Sedan ser de på mig.

”Hur var det?”, frågar jag.

”Har aldrig sugit av någon tidigare. Men en härlig känsla ända tills du kom. Blev överraskad, var inte beredd på det. Men smakade inte så dumt. Hur var det för dig Emma?”, frågar Sara.

”Jag har både sugit av och fått satsen i munnen tidigare. Smakar lite olika. Kanske har åldern något med det. Men pappa smakade nog bäst av alla. Vill ha mer, det ska du veta, pappa”, säger Emma med en bestämd röst.

”Nu vill jag smaka på er. Sitt på pallarna och sära på benen”, säger jag. De gör som jag säger. Sitter där med varsin halvöppen fitta. Bägge ser kåta och fuktiga ut. Härligt. Jag böjer mig ner och tar tag om Emmas blygdläppar, särar på dem och sticker in tungan och sedan munnen. Suger in, smakar på henne. Sedan byter jag till Sara. Gör likadant. Mmm, smakar ganska lika, men Sara smakar mer tvål, naturligtvis, och lite sötare. Emma är lite saltare. Perfekt kombination. Omväxlande slickar jag dem sedan. Den som jag inte slickar har jag fingrarna inne i. Pullar en, slickar den andra. Tjejerna lutar sig mot varandra. Jag ser att de leker med varandras bröst. Sara är lite hårdhänt ochEmma ber henne ta det lite försiktigt. Men båda njuter, andas alltmer stötvis. Bara en fråga vem som kommer först. Jag har munnen över Saras klitta, suger och slickar samtidigt. Då kommer hon. Krampar i fittan, krampar med benen, kastar sig bakåt, duns. Hon märker inte att huvudet dunsade i kaklet.

Emma är inte långt efter känner jag med fingrarna. Flyttar munnen snabbt till henne. Det tar bara en sekund, då kommer hon också. Hon sprutar rakt i mitt ansikte. Smakar som vatten, en ordentlig fontän väller ut. Hon har ögonen slutna och ser ut att vara helt borta. Blir lite orolig. Men sedan tittar hon igen och spricker upp i ett stort leende. ”Pappa, det var fantastiskt. Har aldrig gått för mig på det sättet. Kändes helt enormt att få spruta. Är det så det känns för er män också?”, undrar hon, vilket jag naturligtvis inte kan svar på.

”Mina damer”, säger jag. ”Det här var fantastiskt. Och du Sara blev av med ännu en oskuld nyss, denna gång i munnen. Nu finns det bara en kvar. Och den tror jag vi väntar med, för nu måste i alla fall jag gå och lägga mig. Finns varken krafter eller sprut kvar i mig”. Jag går ut ur duschen, tar en handduk och börjar torka mig. ”God natt, nu ska jag sova. Vi ses i morgon. Och tack båda två för en fantastisk eftermiddag och kväll”.

Jag lägger mig, släcker ljuset. Det tar inte lång tid för mig att somna. Vet inte vad jag drömmer. Vaknar efter en bra stund, märker att jag inte är ensam i sängen. Som vanligt har jag flera nattliga erektioner, när kroppen testkör systemet. Men nu har jag ett par händer runt min kuk. Jag tittar upp. ”Schhh”, hör jag Sara. ”Måste bara få känna på dig igen. Du är så skön. Vill ha den här igen, vill ha den i mig. Snälla?”.

Hon flyttar sig så hon gränslar mig. Jag lägger mig mer på rygg. Hon greppar kuken och riktar in den mot sin fitta. Sakta sätter hon sig ner. Hon är gudomligt trång och riktigt våt. Inga problem för henne att sakta, sakta sänka sig ner över mig. Sedan börjar hon rida mig. Jag ser i dunklet att hon ser mer än nöjd ut. Njuter fullt ut, vilket jag också gör. Att bli påsatt så här mitt på natten av en gudinna som Sara!

Hon rider mer intensivt och jag försöker jucka med. Sängen skakar och skaver mot väggen. Hoppas vi inte väcker hela huset. Just när det är som mest intensivt och skönt, känner jag att Sara kommer. Hon lutar sig tillbaka, låter orgasmen skölja över kroppen och rör sig precis så som hon själv vill för att få maximal njutning. Sedan lägger hon sig framåt mot mig, kysser mig. Min kuk är fortfarande hård och inne i henne.

”Nu vill jag att du tar min sista oskuld”, säger hon. ”Du är så hård och stor, var försiktig ”, ber hon och ställer sig på alla fyra i sängen med rumpan i vädret. Som tur är har jag en liten porslinskanin bredvid sängen, det är egentligen en tvål pump, men jag har fyllt den med glidmedel. Emma fick en likadan, bra att ha när du onanerar, hade jag sagt till henne. Nu tar jag glidmedel i handen, smörjer in det runt Saras anal, smörjer och mjukar upp. Trycker in ett finger. Hon måste vara en naturbegåvning, slappnar av så fingret kommer in. Tar lite mer glidmedel och trycker in två fingrar. Sedan tre. Det går bra. Vickar på dem och kör dem in och ut. Mjukar upp och vidgar henne.

När hon känns klar, gnider jag in hennes bakre öppning och kuken med glidmedel. Sätter ollonet mot hennes den. Trycker in lite. Ollonet kommer förbi slutmuskeln. Tar emot lite vid nästa muskel. Men hon slappnar av och hennes tarm fullständigt suger in kuken. Jag vilar när jag är inne. Vill att hon ska vänja sig. Sedan känner jag att hon börjar röra sig. Dags att knulla henne i röven. Med långa, ganska långsamma, drag. Drar jag mig ut och sedan in igen. Hon verkar tycka det är skönt. ”Ta din ena hand och smek fittan, stoppa in ett par fingrar och känn mig när jag knullar dig”, säger jag. Hon gör det. Ser förvånad ut att hon känner min kuk så nära.

”Åhhh, Gud, vad skönt! Att känna dig och stimulera mig och bli knullad… ja, ja, ja”, väser hon medan jag pumpar på. Ska det gå för henne igen? Nu är jag nära.

”Jag kommer strax”, säger jag. Hon gnuggar sin klitta nu energiskt. Känner hur hon spänner sig. Det blir för mycket och jag fyller hennes tarm med min säd. Då kommer hon också.

Efter en stund drar jag mig ur. Med ett litet plopp. Sara lägger sig ner. Ser helt färdig och nyknullad ut. Jag lägger mig bredvid. Smeker henne över brösten, ger henne en kyss. ”Nu är du oskuld i alla hål. Hur känns det?”, frågar jag.

”Vet Inte, bra, tror jag. Skönt i alla fall. Det var en märklig känsla, speciellt när jag kände din kuk med mina fingrar när du knullade mig. Fungerar det åt andra hållet med? Alltså att jag kan stoppa in ett finger i rumpan när du knullar fittan?”, undrar hon.

”Ingen aning, vi får väl prova, men inte nu. Nu måste åtminstone jag sova. Ligg kvar här om du vill. Puss, sov gott”, säger jag, vänder på mig och somnar igen efter en kort stund.

På morgonen när vi vaknar blir det bråttom. Alla har vi försovit oss. Full fart in och ut i badrummet, några mackor i all hast och sedan rusar vi alla iväg till skola respektive jobb.

På eftermiddagen ringer det på dörren. Jag öppnar och Sara kommer in. Hon börjar genast klä av sig. Står sedan naken och ger mig både en kram och en kyss.

”Hej på dig också”, säger jag. ”Hur har din dag varit?”

”Bra, men lite öm. Både fram och bak. Lite svårt att gå. Men bättre nu när jag inte har några trosor som skaver. Kan vi inte bara sitta och kela lite. Det vore så mysigt.”

”En liten stund, sedan måste jag börja med middagen”, säger jag. Vi sätter oss i soffan. Börjar kyssas och smekas, hånglar ordentligt. Min kuk ställer sig nästan omedelbart i givakt. Sara tittar förundrat på den. Tar tag i den och runkar lite sakta. Böjer sig ner och kysser den på toppen. En liten slick, men sedan återgår hon till min mun.

När vi hånglat en stund, bägge blivit hur kåta som helst, ser jag att klockan är mycket. Måste börja med middagen. Tänkte göra kyckling i ugnen med olika grönsaker. Mycket hackande. Sara följer med mig ut i köket. Jag ger henne den stora japanska grönsakskniven och tomater, paprika och en squash att hacka.

Då hör jag en nyckel i dörren. Emma på ingång, tänker jag. ”Hej, är du hemma pappa?”

”Ja, i köket. Sara är här också ”.

”Roligt. Jag har med två andra kompisar i dag. Vi kommer snart och hälsar, måste bara göra dem presentabla först”, ropar hon. Emma vet vad som gäller. Bra om de är nakna, passar in bättre då. Efter en stund kommer de in i köket. Emma och två grabbar. Alla tre nakna. Grabbarna ser mycket besvärade ut, men sträcker fram händerna och hälsar. ”Johan ”, säger den ena. ”Oskar”, hör jag den andra säga.

”Vad blir det för mat, får Johan och Oskar äta?”, frågar Emma.

Då säger Sara ”hade planerat gubbkuk med ollonsås, men tror att det blir nypullad höna i stället”. Hon är rapp, vad har hänt med den blyga Sara som kom hit i går? Emma och grabbarna stirrar på Sara.

”Är du min nya styvmor, som knullar skiten ur min pappa nu?”, säger Emma, mer på skämt.

”Japp, bara att vänja dig. Nu har jag befälet”, svarar Sara. Sedan ser tjejerna på varandra och brister samtidigt ut i ett stort skratt. Grabbarna vet inte vart de ska ta vägen, skratta eller?

”Det blir italiensk kycklinggryta i ugnen. Om vi tar lite bröd till, så räcker det till alla”, säger jag. Vill inte kommentera det där med styvmor. Bara tanken på att ha en sextonåring som styvmor till min lika gamla dotter är ju helt absurt.

Grabbarna har svårt att slita blicken från Sara och Emma som rör sig helt obehindrat och naturligt, fast nakna. Jag ser att de inte är opåverkade. Deras kukar står står ut. Sara ser det också. Ger kniven till Oskar. ”Här, du får skära grönsakerna. Men akta så du inte skär av den där, säger hon och tar tag om hans kuk. Sara är helt förlöst, förlorat alla oskulder och även blivit en ny öppen tjej. Borta är den lilla blyga. Nu tar hon för sig.

När vi ätit klart, reser sig Emma och säger ”kom grabbar. Nu vill jag ha lite skoj. De andra knullade och hade sig i går, men jag blev utan. Nu får ni visa vad ni kan! Och jag har på känn att Sara vill ha min pappa för sig själv. Och när jag ser på hans stånd, tror jag det är ömsesidigt.

De försvinner in. Jag och Sara återgår till soffan. Vi hör dem där inne i Emmas rum, de är inte direkt ljudlösa. Låter som de inte bara har trevligt utan att Emma tar igen det hon missade i går.

Jag ägnar mig åt att smeka Sara. Känner på hennes fina tuttar. Slickar och nafsar på dem. Har ett finger i hennes fitta. Hon har ett stadigt tag om min kuk. Vi kysser varandra, slickar och smakar på varandra, smeker och sticker in fingrar, runkar, och är som två kåta tonåringar.

”Nu vill jag knulla, vill ha din kuk i mig. Vill hålla på länge, bara känna hur du fyller mig. Kan vi gå in till sängen?”, säger Sara.

Vi går hand i hand in till mitt sovrum. Stänger dörren, nu vill vi vara ensamma och inte bli störda. Förspelet är klart. Sara lägger sig ner på rygg. Särar helt på benen och sträcker upp dem i luften. När jag lägger mig mellan hennes ben och trycker in min kuk, som glider in utan vidare nu, lägger hon ner benen på mina axlar. Vi älskar så lugnt och härligt. Sara sträcker sig efter porslinskaninen, sprutar ut lite glidmedel i handen och börjar lirka in ett finger i sin bak. Hon vill prova och känna hur det är när jag knullar hennes fitta.

”Jag känner dig! Känner du mitt finger?”. Hon vickar på fingret och, gudars, vilken ny känsla när hon smeker min kuk när den är inne i hennes fitta. Hon fortsätter att stimulera både sig själv och mig. Vi når båda nya höjder. Vi som skulle ta det lugnt, njuta länge, ökar nu allt mer takten. Jag kommer att spruta mycket snart. Kan inte hålla emot. Nu, nu, sprutar jag upp i hennes fitta, fyller den ordentligt. Sara vickar ett par gånger till med fingret och sedan följer hon mitt exempel och fullständigt exploderar.

Vi ligger länge och kramas, kelar med varandra. Sedan går vi upp och duschar, tvålar in varandra enligt samma schema som igår. När vi står där och tvålar in varandra kommer de andra in. ”Vi behöver också duscha”, säger de.

”Det är okey. Ni får plats också. Och tvål finns det för alla.”, säger jag. Grabbarna och Emma kommer in, står under takduschen. Det syns att de haft en skön stund, men grabbarna börjar få stånd igen. Jag ser på dem. Undrar vad som händer om jag tar lite tvål och tvättar deras kukar? Jag tar lite tvål, sätter händerna till Johans nu riktigt hårda kuk. Ahh, så skön den är. Han rycker till, tittar på mig och spricker upp i ett stort leende. Sedan tar han lite tvål och tvättar min kuk, som inte är så hård. Sakta reser den sig under hans behandling. Oskar och tjejerna tittar på oss. Tror de tycker det är spännande att se två män som runkar av varandra, för det är precis det vi gör.

Sara och Emma, tar tag i Oskar och börjar tvåla in honom. Noga, noga tvättar de hans kuk. Jag ser på Sara, hon njuter av att hålla den i handen. Johan och jag börjar närma oss. Jag säger till tjejerna att de kan få smaka, vi kommer strax. Då böjer sig Johan ner. Tar min kuk i munnen och suger när jag sprutar. Han slickar i sig allt som jag pumpar in i hans mun. Jag är inte sämre. Tar hans kuk i munnen. Suger och runkar det sista, när han kommer. Ohh, har aldrig gjort detta tidigare. Aldrig smakat sperma så där direkt från en kuk. Smakar lite konstigt, ingen höjdare, men inte så tokigt heller.

”Nu, Sara, har jag också förlorat en oskuld. Har en kvar, men misstänker att den får vänta, ingen som har kvar någon styrka, inte just nu i alla fall ”, säger jag och vacklar ut från duschen. Torkar mig. Ser att Sara fortfarande är upptagen med Oskar, har hans kuk i munnen nu. Bra, då är hon inte helt präglad på mig. Inte bra om en sextonåring bara är med en gammal gubbe, som jag.

Tja, hur det går med min sista oskuld och hur Sara utvecklas vidare, kanske blir en ny berättelse. Vem vet?

nilskjell

Status: Silver författare

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren