Sexnoveller om bdsm

Sexnoveller om BDSM är en genre av erotisk litteratur som fokuserar på BDSM, vilket står för Bondage, Discipline, Dominance, Submission, Sadism och Masochism. Det handlar om beskrivningar av sexuella situationer där en person utforskar sin sexualitet genom olika aspekter av BDSM.

BDSM är en form av sexuell utforskning och njutning som innefattar en viss grad av smärta, maktspel och dominans. Det kan vara en riktigt spännande och intensiv läsning för vuxna som är intresserade av att utforska och lära sig mer om BDSM som en form av sexuell upplevelse.

Men det är viktigt att komma ihåg att BDSM är en form av sexuell aktivitet som kräver en hög grad av kommunikation och samtycke mellan alla inblandade parter. Respekt och hänsyn till varandras gränser och känslor är alltid en viktig aspekt av BDSM.

Så, om du är intresserad av att läsa "Sexnoveller om BDSM", bör du göra det på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt. Det kan vara en riktigt spännande och intensiv upplevelse att utforska BDSM som en form av sexuell upplevelse, men det är alltid viktigt att ha högsta respekt för alla inblandade parter och att ha en trygg och hälsosam sexuell upplevelse.

Bekännelser från en folkhögskola. Del 22 - Måndagen efter midsommar

J_heartbreaker

Del 22 (läs gärna tidigare delar först) På måndagsmorgonen efter midsommarhelgen vaknade jag upp av att Kattis kom in med en stor frukostbricka. Jag tittade på väckarklockan på mitt nattygsbord…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 21 - Analt & nya förälskelser

J_heartbreaker

Del 21 (läs gärna tidigare delar först) När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 20 - Midsommarsöndag wet wet wet

J_heartbreaker

Del 20 (läs gärna tidigare delar först) På söndagsmorgonen efter midsommardagen vaknade jag av att min fru Dessie kysste mig. När jag öppnade ögonen och tittade upp möttes jag även av Sannas…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar först) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 18 - En vild midsommar

J_heartbreaker

Del 18 (läs gärna tidigare delar först) Så som jag nämnde i förra delen så utspelade sig första delarna av denna berättelse mellan 2003 och 2005. Det har nu gått många år och jag och Dessie…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 17 - Vad som hände sen

J_heartbreaker

Del 17 (läs gärna tidigare delar först) Detta är vad som hände senare i mitt och Dessies liv. Efter att vi båda återupptog kontakten före julen 2004 så fick jag vänta till mitten av mars 2005…

Klicka här för att läsa hela »

Wilma och Kurt

Km_ikl_

"Du ser ut att behöva något att äta." Wilma tittade upp från bänken. Där på centralen stod en gammal gubbe i hatt och rock, som hämtad från någon svartvit film. Han hade ganska dålig hållning,…

Klicka här för att läsa hela »

Olivia förlorar oskulden med sin morfar

Nilskjell

Olivia var lite sen i utvecklingen. I skolan var hon bland de främsta, men kroppen låg efter. När de andra tjejerna hade börjat få bröst och mens, var hon bara en lång ranglig flicka. Nu hade hon…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 16 - Ett nytt år med bra början

J_heartbreaker

Del 16 (läs gärna tidigare delar i berättelsen först) På nyår kom även Sofie och hennes 29 år äldre man Omar för att fira med oss. Jag hade haft med min finkläder även till jul, men de användes…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotter knullar sin farbror och mig

Nilskjell

”Mirre, du vet att min bror kommer i eftermiddag, väl?” ”Ja, pappa, du har sagt det. Ska bli kul. Jag gillar farbror Oskar, han är cool.” ”Jag vet att han gillar dig också, kan ofta inte…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 15 - Jul i Värmland

J_heartbreaker

Del 15 (läs gärna de tidigare delarna först) Tidigt på morgonen den 23 december tog jag bilen och åkte till Värmland för att fira både jul och nyår tillsammans med Kattis och Sanna. Jag hade…

Klicka här för att läsa hela »

Homo? Nej. Vänner.

Permmm

Första gången det ryckte i snoppen var då jag såg Eva Remaus. Var 5 - 6 år. Upptäckte att om jag rullar snoppen i handflatorna fort så efter en kort stund, skakade kroppen så skönt. Kroppen studsade…

Klicka här för att läsa hela »

Sambons dotter

Annelie

Det sägs att Bianca var Sveriges kåtaste flicka. Det stämmer inte. Mellan Jul och Nyår var familjen i alperna. Hela släkten. Jag fick inte en lugn stund. Alltid var det någon som ville ha hjälp.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 14 - Sex, kärlek och vänskap

J_heartbreaker

Del 14 (läs gärna de tidigare delarna i berättelsen först) Vi blev stående så en stund där i duschen, med armarna om varandra och kramades. Ända till Sanna bröt tystnaden: - "Nu badar vi." Det…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 13 - Separation och depression

J_heartbreaker

Del 13 (läs gärna tidigare delar först) Det här är vad som hände efter den där helgen hemma hos Kattis. Efter bara två veckor sade Dessie upp sitt rum på skolans elevhem och flyttade istället…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 12 - Favorit i repris

J_heartbreaker

Del tolv (läs gärna de tidigare delarna i denna berättelse först) Efter en stund hörde vi hur Sofie åter kom in i badrummet. Hon stod naken i dörröppningen med en kaffemugg i ena handen och den…

Klicka här för att läsa hela »

Lena berättar om hennes Ex svärfar och Bertil!

Peterbroberg

Det jag nu skall berätta om hände för många år sedan närmare bestämt 1983. Min sambo och jag bodde i en villa en bit utanför den lilla staden, någonstans i Mellansverige. Jag var 23 år vid detta…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 11 - dagen efter, dubbelmacka

J_heartbreaker

Del 11 (läs gärna de tidigare delarna först) Jag tittade bort mot duschen igen. Då tittade Kattis upp och mötte min blick. Hon log mot mig och drog sedan upp först Sofie och sedan Dessie så att…

Klicka här för att läsa hela »

Agneta

Pervers

Agneta sitter i soffan med benen uppdragna så fittan och skithålet blottas . Hela vardagsrummet luktar fitta Agnetas smutsiga fitta. Jag älskar lukten. Det smackar så underbart då jag särar på…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 10 - Dagen efter, badrumsmys

J_heartbreaker

Tionde delen (läs gärna de tidigare delarna först). Dessie tog tag om min kuk med bägge händerna. Hon började sakta att runka av mig. Sanna stod tyst och tittade på, med sin blick mot min stenhårda…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

J_heartbreaker

Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så). Nionde delen (läs gärna de åtta…

Klicka här för att läsa hela »

Hans önskan

Annelie

Jag är en mogen snygg kvinna. 60 år. Sambon 55 år .Jag ska berätta vad min sambo önskar att få uppleva. Det är så snuskigt, så jag blir kåt . Han önskar träffa ett moget par. 65 - 82 år.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

Nionde delen (läs gärna de åtta tidigare delarna först). Jag var den första som vaknade upp dagen efter. Jag låg helt naken på rygg på ena sidan av en stor dubbelsäng. Alldeles ovanpå mig låg…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 8 – Leksaker och hårda tag

J_heartbreaker

Åttonde delen (läs gärna de tidigare delarna före denna) Utan att sakta ner takten i knullandet tittade jag återigen till vänster bredvid oss i sängen. Kattis och Sofie låg nu i en bensax. Kattis…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris, del 2.

Nilskjell

Om du inte läst del ett, gör det. Troligen går det att läsa denna separat, men blir nog mer förklarat om du läst del 1. Fortsättning Konferens i Paris Konferensen hade börjat bra. Dektagarna är…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 7 – Trång tonåring

J_heartbreaker

Sjunde delen (läs gärna de sex tidigare delarna före denna) Dessie tryckte försiktigt ner Sanna så att hon blev liggande på rygg med huvudet på en av kuddarna. Hon särade sedan hennes ben och…

Klicka här för att läsa hela »

Erik får extra av allt

Nilskjell

Den här publicerades redan för några dagar sedan men innehöll så många språkliga grodor att den behöver uppdateras. Texten var en del av en bok jag håller på med men innehöll för mycket sex.…

Klicka här för att läsa hela »

Erik träffar sin drömkvinna och får extra av allt

Nilskjell

Erik hade träffat sin drömkvinna, Anette, för några dagar sedan. Han var i Kalmar på besök. Bodde på Frimurarhotellet nära Larmtorget. Han hade gått ut för att äta lite och dricka ett glas…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 6 – Fyrtal i damer

J_heartbreaker

Sjätte delen (läs gärna de tidigare delarna före denna) Jag tittade bort mot Dessie och Kattis som tittade tillbaka på mig, Sofie och Sanna. Dessie log samtidigt som hon fortsatte med att diandes…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 5 – Från soffan till sovrummet

J_heartbreaker

Femte delen (läs gärna de fyra tidigare delarna först). Jag såg då hur Kattis utan ett ord böjde sig ner och gav Sanna en lång djup kyss innan hon lyfte upp henne med sina starka armar. Sanna saxade…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 4 – Festen ballar ur

J_heartbreaker

Fjärde delen (läs gärna de tre tidigare delarna först) Vi öppnade försiktigt balkongdörren och smög tillbaka in i vardagsrummet. Och det fick se där var en syn. Sanna och Ozze såg jag inte till.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 3 – En extra partygäst

J_heartbreaker

Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så), Fortsättning på del 2 (läs gärna…

Klicka här för att läsa hela »

Gott nytt år önska mamma och ungdomarna

Nilskjell

”Johan, ska vi boka in din julklapp någon dag?” undrar Emmy, som är Johans mamma. ”Ja, gärna. Gör det snälla. Vore toppen.” ”Okey, kom med så ringer jag. Bra om du är med så att du verkligen…

Klicka här för att läsa hela »

Juldag med mamma och ungdomarna

Nilskjell

Emmy hade levt länge ensam länge med sina tre barn, nu nästan vuxna. Emmy är 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 och Ava som är yngst 15 år. De två flickorna delar rum. Före jul hade Emmy kommit på…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 3 – En extra partygäst

Fortsättning på del 2 (läs gärna del 1 och 2 före denna). Sanna lyste upp i ett leende. Hon var verkligen väldigt söt, det gick inte att ignorera, trots att hon var så ung. Och under den lilla…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 2 – Orgasmer och förfest

J_heartbreaker

Fortsättning på del 1 (läs gärna den före denna). När Sofie såg mig sittande i bar överkropp med Dessie sittandes gränsle över mig utbrast hon skrattande: - "Vad håller ni på med då?!" Sofie…

Klicka här för att läsa hela »

Moa och Elin

Nilskjell

Två trappor upp. Andersson på dörren. Stämmer bra. Jag ringer på. Efter en kort stund öppnas dörren och Moa tittar ut. Jag har kommunicerat med Moa via e-Mail ett tag. Det började faktiskt med…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris

Nilskjell

Jag sjunker ner i stolen. Eftermiddagen har varit stressig men jag hann precis i tid till mitt flyg. Tur att jag har guldkort så jag kunde gå före kön i både incheckningen och säkerhetskontrollen.…

Klicka här för att läsa hela »

Bisex

Bisex

....Annelie ylar då Johan tvingar in kuken i skithålet. Han knullar Annelie hårt . Hon försöker komma loss. Sprattlar och kvider.....Jag håller henne i ett fast grepp. Johan pumpar på . Till slut…

Klicka här för att läsa hela »

Ett utdrag ur ett pågående arbete. Feedback?

Nilskjell

Utdrag ur mannen Det här är ett litet utdrag ur en roman jag håller på med. Handlar om en man som i början på 1900-taket ger sig iväg ut i Europa. Råkar ut flr en massa. Han skriver en dagbok,…

Klicka här för att läsa hela »

En äldre man hälsar på

Nilskjell

Först en liten konversation jag hade med en ung kvinna (18 år). Konversationen var på en chattsida. Vi hade pratat tidigare och vet var vi har varandra. Efter denna inledande konversation börjar den…

Klicka här för att läsa hela »

En kväll hos Ann och Lars

Nilskjell

Som författare är det ofta som läsare hör av sig. Ibland med ris och ibland med ros. Detta gäller ganska generellt. Det är dock lite annorlunda om du är författare till erotiska noveller. Jag…

Klicka här för att läsa hela »

Nysgjerrigheten gav meg svar på hvem jeg er.

Nysgjerrig

Den novellen du nå skal få lese er for meg om en meget personlig periode i mitt liv, ikke på grunn av skam men...på grunn av at jeg aldri har følt for å vise alt om meg selv til alle. Slik jeg har…

Klicka här för att läsa hela »

Väntar han på mig

Sextanten

Jag tittar på hans profil. Håret är bakåtkammat och sommarblekt. Pannan svagt välvd ner mot näsan, som är rak, inte mager, men slutar ändå i något som skulle kunna kallas spets. Däcken surrar…

Klicka här för att läsa hela »

En snuskhummers memoarer

A. Zielberg

Allting vart tokigt redan från början. Kanske blev jag tappad bakom en vagn, kanske var det något annat som inträffade; en olycka som jag då uppenbarligen inte kan komma ihåg men vad det än var…

Klicka här för att läsa hela »

Susen i musen och toppen på snoppen

Nilskjell

”Du kör hårt. Och dessutom helt fantastiska rörelser. Det ser så bra ut,” säger jag till tjejen jag sett några gånger på det pass jag brukar gå på. ”Ja, annars är det ingen idé. Vill…

Klicka här för att läsa hela »

Allt djupare

Sextanten

Hon tror att hon ligger på golvet. De öppnade ögonen bekräftar. Känslan som förvirrar henne kommer dock från något som rör sig mellan benen. Först stelnar hon till av rädsla. Förstår genast…

Klicka här för att läsa hela »

Fuktsteg i trappan

Sextanten

Ekot från toffeln hördes som ett något fuktigt tramp. Det var ju passande, tänkte hon, när hon nu var på väg upp till ett länge tänkt, men inte tidigare genomfört möte. Undrade om någon hört…

Klicka här för att läsa hela »

Två tjejer som busar

Nilskjell

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka,” säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Sommarbus i skärgården

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka”, säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 10 - Fortsättning

Nilskjell

Det här är en fortsättning på novellserien Anställning. I den här novellen knyts denna historia ihop med Konst av olika slag, vars kapitel 7 är en spegling av denna novell. Ett år senare Augusti…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotters svarta kompis

Nilskjell

En veckas semester och vädret lovar gott. Vi åker iväg lördag morgon. Vi är min dotter Asta, hennes kompis Mina och jag. Bägge tjejerna är arton år, sitter i baksätet och fnittrar. Pratar om…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 9, slutet

Nilskjell

Vi stannar hos Stina och Herman resten av veckan. Flyttar in i lägenheten ovanför. Jag pratade med Angelica och Nikolas, de två femtonåriga tvillingarna i grannhuset. Sa att de är välkomna att komma…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 8

Nilskjell

När jag vaknar på morgonen är mamma redan i full gång i köket. Hon har klätt sig i sin fina sommarklänning och har en kavaj över. Ser mycket bankmässig ut. ”Hur tänker du nu?”, undrar jag.…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 7

Nilskjell

När vi kommer hem igen ringer jag min kompis Annika. Vi har följts åt hela skolan och hon är i stort sett i samma läge som jag, vet inte vad hon vill göra nu efter studenten. Hon har nästan lika…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med förmåner - kapitel 6

Nilskjell

Efter en skön första dag i skärgården börjar det bli dags för middag. Herman är köksmästare och sätter oss andra i arbete. Jag får i uppdrag att göra en förrätt. Skållade tomater med en…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med benefits, kapitel 5

Nilskjell

På lördagsmorgonen vaknade jag av att Angelica ringer. Hon vill att jag ska komma över. Hennes mamma hade hört om min inblandning i gårdagens orgie, och vill nu träffa mig. Oj, hoppas hon inte är…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 4

Nilskjell

På fredag morgon ringer Stina, jag tackar så mycket för igår och tycker att vi hade det fantastiskt. Berättar också att mamma är mycket imponerad av både Stina och Herman. Jag tror faktiskt att…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 3

Nilskjell

När jag vaknar på morgonen hos mamma, där jag bor, minns jag resan till Paris med Stina och Herman. Vilken upplevelse och vilket märkligt förslag de hade kommit med. Mitt arbete som flygvärdinna…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 2

Nilskjell

Hittills har mitt ”sommarjobb” gjort mig nästan en halv miljon rikare. Och det bara efter 4 veckor. Helt tokigt, men så är det ju ett jobb med förmåner. Jag träffade Jack på min pappas midsommarfest.…

Klicka här för att läsa hela »

Första gången på riktigt

Bonnlurk

Ett försök att skriva av mig lite, och dela mina upplevelser. Sant? Falskt? Det låter jag dig bedömma. Jag hade under en längre tid varit fascinerad av Linneas meganorma pattar. Ja, alltså, det…

Klicka här för att läsa hela »

Hur jag knullar min dotter och hennes kompis Jasmine

Nilskjell

Jag bor tillsammans med min dotter Emma, sexton år. När vi är ensamma går vi bägge ofta omkring nakna. Ibland tar hon hem kompisar, de vet om att de gärna får klä av sig också. För en tid sedan…

Klicka här för att läsa hela »

Dotterns kompisar vill fortsätta knulla

Nilskjell

När Jossan gått hem och Emma och Sara har gått in till Emmas rum, pustar jag ut en stund. Vilken upplevelse med dessa två unga tjejer, sexton år och så, ja vad ska man säga, så på? Min dotter…

Klicka här för att läsa hela »

Mamma Eva med sina ungdomar

Nilskjell

OBS den här novellen innehåller sex inom familjen. Läs den inte om du är känslig. ”Mamma, kan du hjälpa mig! ” Clara står i badrummet med rakhyveln. Det rinner lite blod nerför hennes ben.…

Klicka här för att läsa hela »

Mamma Eva och ungdomarna

Nilskjell

Obs, denna novell innehåller sex inom familjen. ”Mamma, kan du hjälpa mig! ” Clara står i badrummet med rakhyveln. Det rinner lite blod nerför hennes ben. Eva, hennes mamma, kommer in och ser…

Klicka här för att läsa hela »

En sensuell touch

Lady Sensuell

Det är med lätt tryck på handen han smeker min arm. Med toppen av sina fingrar strör han mig mjukt, från höger armbåge upp mot min axel. Trycket från hans hand och de grova fingrarna är på sitt…

Klicka här för att läsa hela »

Kort och lustfylld

Lady Sensuell

Underlaget är mjukt mot hennes knän. Det är inte första gången för henne men varje gång är lika spännande. Som om allt sker i en scen på repeat. Rummet är lätt upplyst, med ljus hon stöpt…

Klicka här för att läsa hela »

Fantasin

Lady Sensuell

Diskret lyfter hon upp kjolen och låter hans fingrar sakta strö över hennes lår. Känslan av den pulserande blodgenomströmning ner till hennes svullna vulva går inte att undvika. Det är kallt i…

Klicka här för att läsa hela »

Efter begravningen del 2

Nilskjell

På morgonen – tre och sex i sängen Sten berättar Det är varmt i sängen med en kvinna på varje sida. Jag ligger sked med Karin, det vill säga jag ligger bakom hennes fantastiska rumpa och min…

Klicka här för att läsa hela »

Efter begravningen del 1

Nilskjell

Efter begravningen Den råa kylan tränger igenom alla kläder. Kroppen känner sig nedkyld och huttrar. Vädret gör sitt med plus fyra grader. Det större delen av kylan kommer från situationen och…

Klicka här för att läsa hela »

Efter tjejmiddagen

Nilskjell

Efter middagen Läs gärna novellen Tjejmiddagen först. När de andra hade gått hem satt Eva och jag en stund och pustade ut. Grabbarna och jag hade diskat och städat undan allt efter det att vi genomfört…

Klicka här för att läsa hela »

Tjejmiddagen

Nilskjell

Tjejmiddagen Min hustru, Eva, har tre mycket nära kompisar. De lärde känna varandra redan i högstadiet, pluggade tillsammans och hjälpte varandra till toppbetyg under både högstadiet och gymnasiet,…

Klicka här för att läsa hela »

Helt utan hämningar nu 2

Annlasse

Detta är sant. Jag var 24år. Linda 17 år. Blond med stora bröst . Fittan ung men använd. Stora hängande fittläppar. Som rostbiffar. Hon gillade då jag slickade fittan. Hon gjorde en deal med mig.…

Klicka här för att läsa hela »

Snusk

Annlasse

Jag vet inte hur vanligt det är men, min fd fru ( Annelie)blev kåt av att pulla mig i rumpan och leka med löskukar. Det var absolut inte min grej. Men för hennes skull och för att jag älskade henne…

Klicka här för att läsa hela »

Apotekaren tar semester del 3

Nilskjell

Läs gärna de första delarna för att förstå handlingen. Jag som berättar heter Elise, 40 år, och är på en retreat med min mamma, Siv, 65 år. I går träffade vi Anders, som också bor här.…

Klicka här för att läsa hela »

Apotekaren tar semester del 2

Nilskjell

Dagen efter, förmiddagen. Läs del 1 ”Apotekaren tar semester” först för att få bakgrunden. Jag vaknar på morgonen, ligger en stund och tänker på vad som hände i går. Vi träffade Anders…

Klicka här för att läsa hela »

Lammkött

Nilskjell

Detta är en fortsättning på novellen ”Naken i skärgården”. Romantik eller erotik? Tja snarare erotik, men den första novellen hamnade under romantik, så… Jag vaknar på tisdagsmorgonen med…

Klicka här för att läsa hela »

I bastun, på gymmet

Nilskjell

En lite närsynt och disträ man på gymmet och vad som händer när rutinen styr vart man går. I den här historien är det olika personer som berättar historien. Varje ny person markeras med en rad…

Klicka här för att läsa hela »

Möte i parken

Nilskjell

Januari i Stockholm kan vara sol, kall och vackert snöig, men i år är det ruggigt och mulet. De 5 graderna går genom märg och ben där jag står i parken med mitt barnbarn, Emma, fem och ett halvt…

Klicka här för att läsa hela »

Apotekaren tar semester

Nilskjell

Det hade varit en stressig sommar. Stressen av att vara ensam i butiken nästan hela sommaren då min medarbetare hade haft semester, samtidigt som det hade varit full fart i apoteket. Ja, jag är apotekare,…

Klicka här för att läsa hela »

Naken i skärgården

Kjelljun

Det är varmt ombord på bussen. Ganska många som ska ut till Dalarö, trots att det är en måndag morgon. Jag hade stigit upp tidigt för att ta några dagars ledigt. Ja, ledigt? Jag är ju pensionär…

Klicka här för att läsa hela »

OBS - reviderad text med samma titel ”Barcelona”

Arthur Wright

Mickis eller Mikaela, som hon egentligen hette, var en kvinna i 40 årsåldern. Hon hade rakt axellångt brunt hår med slingor och mörkbruna ögon. Hon gillade att träna och hade en smal men  vältränad…

Klicka här för att läsa hela »

Barcelona

Arthur Wright

Mickis eller Monika, som hon egentligen hette, var en kvinna i 40 årsåldern. Hon hade rakt axellångt brunt hår med slingor och mörkbruna ögon. Hon gillade att träna och hade en smal men vältränad…

Klicka här för att läsa hela »

Henna. andra delen. Svart

Newbutold

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och vi sover nu skönt tillsammans efter…

Klicka här för att läsa hela »

Henna. andra delen. Vit

Newbutold

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och jag har just glidit in i Hennas…

Klicka här för att läsa hela »

Bullfitta i Bastun forts 2

Erik

Om ni minns....jag heter Gunnar, 19 år. Mina adoptivföräldrar heter Sonja och John. De har en knullkompis som heter Lisa, 21år. Jag har en mycket lång och grov kuk. John har en stor kuk, men inte…

Klicka här för att läsa hela »

6 Tantrakursen

Anders Redna

Önskedagar ❊ Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi…

Klicka här för att läsa hela »

Nattens drömmar

Soren

Med ett sköte skamligt blottat just för hennes älskare gjorde hon sig redo att ta emot älskarens resta manlighet i sin mun hon slöt munnen nästan reflexartat kring den styvnade lemmen. Med ett fast…

Klicka här för att läsa hela »

When all seems lost…..

Tuppis023

Det hade varit en kall sommar i Sverige, och för Oskar och Jonas hade det inte bara varit kallt ute utan även mellan dom. Dom hade varit tillsammans snart 2 år, träffades för 4 år sen men saker…

Klicka här för att läsa hela »

4. Ängen och Gungan

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Första gången med Micke.

Carina

Det här är en historia ur verkligheten. Jag heter Carina och är 28 år gammal och bor i Stockholm. Jag har haft en del relationer med män, av det vanliga slaget, men drömt om en mana som kan dominera…

Klicka här för att läsa hela »

Min fru Lenas förste älskare del 1

Peterbroberg

Lena som min fru heter var i badrummet och gjorde sig i ordning hon skall bli upphämtad av sin blivande ÄLSKARE. Jag har tidigare berättat för Lena att jag hemskt gärna skulle vilja se henne älska…

Klicka här för att läsa hela »

Christine - första gången

Micke N.

Det här är en historia ur verkligheten. Jag heter Micke och är 33 år gammal och bor i Stockholm. Jag har haft en del relationer med kvinnor av det vanliga slaget, men drömt om en kvinna som kan dominera…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

2 Vibrerande tågresa Önskedagar

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

1 Dag på SPA

Önskedagar. Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har…

Klicka här för att läsa hela »

Cuckold Klasse 1: Tina på morgonen

Palachuck

Okej, låt mig redan från början erkänna det: jag är en blåst idiot. And I like it! Jag heter Klasse och är 42 år. Jag bor i radhus i en mellanstor stad mitt i Sverige tillsammans med min kära…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren