Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Sambons dotter

Det sägs att Bianca var Sveriges kåtaste flicka. Det stämmer inte. Mellan Jul och Nyår var familjen i alperna. Hela släkten. Jag fick inte en lugn stund. Alltid var det någon som ville ha hjälp. Efter en vecka sa min sambo, att jag såg slut ut. Hans förslag var att jag tog bilen och åkte till ett spa . Han hade betalat i förskott. Och jag hade ett rum på spa hotellet. Själv i 24 timmar. Kom så ska jag suga av dig. Vi går in Mias (sambons dotter) rum. Hon är med morfar och mormor i byn. Jag knuffade ner honom i Mias säng . Drog av hans byxor. Kuken var redan stenhård. Älskar kuken. Vacker, ådrig, och ollonet underbart. Sära på benen. Mmm...såååja. . Greppade pungen och klämde på kulorna. Hårt. Jag gillar då han kvider lite. Ställer mig på knä och tar kuken i handen. Drar ner förhuden till bristningsgränsen och blottar ollonet. Tittar i varandras ögon då jag spottar på kuken. Sug kuken din hora, sug kuken hora. Jag blir plaskblöt av snuskprat. Han gillar att bli lite förnedrad. Så mitt finger trycker jag in i hans anal. Han låter som en liten flicka då jag pullar honom. Åhh åhh mmm...ahh... . Suga kuk är något jag kan. Har sugit så mycket kuk och ätit så mycket sperma genom åren. Och jag älskar det. Jag är en kuksugar robot. Tungan vispar runt ollonkanten. Diar ollonet. Pullar hårt. Nu går det för honom. Mmm...tre feta strålar med varm sats rakt upp i gommen . Sperman pumpas ut. Sväljer allt. Ut med fingret. Gapa stort. Såååja..sug fingret . Jag är så blöt i fittan nu . Sambon försvinner ut. Jag tar en deoflaska och trycker in den i min fitta . In ut in ut. Mina ben skakar så jag måste sätta mig på toastolen. Benen särade, knullar fittan.
Då hör jag Mia, Annelie ,vad gör du ? Herregud, jag glömde låsa dörren. Jag drar in Mia. Mia du vet hur det är då man är så kåt så fittan rinner. Mia stammar...jodå Mia, jag har hört dig . Då du legat i ditt rum och gnuggat slidan. Min fitta är större och måste fyllas...slut del 1

Skriven av: Annelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren