Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Hans önskan

Jag är en mogen snygg kvinna. 60 år. Sambon 55 år .Jag ska berätta vad min sambo önskar att få uppleva. Det är så snuskigt, så jag blir kåt . Han önskar träffa ett moget par. 65 - 82 år. Där kvinnan inte vill längre. Inte ens runka eller suga gubbkuken . Där börjar önskningen. Kvinnan öppnar dörren. Säger surt, jaha du ska suga kuken tydligen. Gör det du. Jag har tröttnat. Varsågod , sug så mycket du vill. Hon visar in honom i ett svalt rum. Mannen sitter naken med särade ben. Och tittar på porr. Ung kille som rider en rejäl stake. Blir munknullad av en annan. Två gubbar sitter bredvid och runkar varandra. Du kan börja nu ,säger kvinnan. Ställ dig på knä, greppa kuken, dra ner förhuden ordentligt. Jag guidar dig genom detta första gången. Sambon har nu kuk i sin hand . 3 steg säger kvinnan. Du börjar slicka kukskaftet upp till ollonkanten. Sen visar du tydligt då din tunga slickar runt ollonkanten. Slicka upp det som rinner ur ollonet. Du avslutar med att dia ollonet och klämma hårt på pungkulorna. Sperman gör du som du vill med. Min sambo hinner knappt berätta klart innan han sprutar. Jag trycker in min midsize dildo i sambons rumpa och knullar honom . Han kommer , brölar, efter kort stund. Vi delar på hans sats. Ungefär så är hans önskan och fantasi. Vad tycker du ?

Skriven av: Annelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren