Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Den lilla flickan

Inom BDSM kallas ibland den dominante mannen ”Pappa” och hans undergivna kvinnliga partner för ”flicka”. Nedanstående är en passionerad berättelse där den undergivna kvinnan behagar den dominante mannen. Det är alltså inte en pappa och dotter/underårig utan ett rollspel inom BDSM.

*************

När han beordrar sin ”flicka” att sätta sig ner på knä vid sina fötter blir hon ”berusad” i hela kroppen.
När hon ber om ”Pappas” kuk gör hon det med darrig röst, att tilltala ”Pappa” känns genant i denna stund.
När han ber sin ”flicka” gapa så vågar hon inget annat än att lyda. Även om hon i det ”vanliga” livet har bacillskräck, låter hon sig inte påverkas av det när ”Pappas” saliv rinner ner på hennes tunga och vidare ner i svalget.

Nervositeten gör henne torr i mun och svalg och hon sväljer och sväljer. Hon önskar inget hellre än att få ta en klunk vatten för att stilla sin ”törst” och på så vis kunna utföra sitt ”arbete” bättre.

”Flickan” ber snällt om att få smaka ”Pappas” kuk…

”Pappa” tar ett grepp runt hästsvansen och håller huvudet några centimeter från sin dominanta ”styvhet”. Hon känner hur lusten gror i henne, längtan efter att få smaka på honom är påtaglig och hon vill så gärna låta sin tunga gå på upptäcktsfärd, få cirkulera runt det blodfyllda ollonet, NU..!!!
Hon längtar efter att ”räkna” och förnimma alla små knottror på ollonkanten mot sin tungspets.

”Flickan” fullkomligt älskar ”Pappas” kuk, det berättar hon för honom med darrig röst samtidigt som han tvingar sin ”ägodel” att titta upp på honom för att låta sina blå ögon möta sin ”flickas” bruna. Spänningen växer sig allt starkare mellan dem och just i denna stund kan man nästan ta på tystnaden, greppa den och göra tystheten till något av det mest upphetsande som någonsin existerat.

”Pappa” beordrar sin ”flicka” att ta ett fast grepp runt pungen, för att massera kulorna och samtidigt leka med sin tunga i skåran på väg mot analen. Jaaaa!!…Precis DÄR..!!!

”Flickan” är duktig och formbar och i detta nu känner hon att nervositeten börjar avta och ett rus av liderlighet sprider sig som en löpeld i hela kroppen. Hon hungrar efter ”Pappas” anal och vill höra honom stöna högt, hon vill så gärna att han uttrycker sin njutning inför henne.
Ingen undergiven ”flicka” i hela världen får vara duktigare än hans ”ägodel” tänker hon. INGEN…!!

Hon kämpar för att få honom vild och kåt, det är som sagt hennes uppgift att tillfredsställa honom till etthundra procent. Hon kan inte skylla på någon eller något om hon misslyckas. Det är hennes ”lag” och inget är viktigare än att följa just den ”lagen” till punkt och pricka.
Den tillfredsställelse hon känner när hennes ”Pappa” njuter går inte att jämföra med något annat. En känsla av en ”sammansvetsad” närvaro, en sanering av kropp och hjärna. Lydnaden ger henne just den lidelsefulla ”kick” som hon så väl behöver, ”kicken” som gör henne omättat kåt men även ”respekten” hon känner gentemot sin ”stränghet”, hennes trettio år äldre ”Pappa”.

Hon låter sin tungspets glida längs analöppningen, trycker sen in sitt näpna lilla ansikte hårt och hungrigt. Borrar in sin tunga än hårdare och det kan liknas vid ett rovdjur som jagar sitt byte när ”flickan” hungrar efter mer. ”Pappas flicka” är som förbytt, från en blyg och nervös liten ”flicka” till en kåt och hungrig ”slyna”.

När hon BLUNDAR och lever sig in i det magiska ögonblicket utför hon sitt ”jobb” med än mer närvaro. Att ge av sig själv till sin ”Pappa” i total blindo gör att hennes andra sinnen tar mer plats och på så sätt gör henne mer lyhörd och liderlig.

”Pappa” ber sin ”slyna” öppna munnen igen och samtidigt som hon mjukt smeker pungen med ena handen så trycker ”Pappa” in kuken och nästan kväver henne.

Detta är så ”förbjudet” tänker ”flickan” när hon så vackert sitter på sina bara knän men ändå det enda rätta. Det kan omöjligt finnas lagar och regler för vad vi får eller inte får göra även om vi är gifta på var sitt håll.

Det är svårt att förklara den euforiska känslan som uppstår, än mer den tacksamhet hon känner av att få vara undergiven och ”försvarslös”.

När ”Pappa” tvingar henne att ta kuken så långt ner i halsen det bara går, nästintill svälja den så känner hon samtidigt hur den börjar pulsera, ollonet svullnar upp i svalget och andningen upphör för en stund.
Satsen som pulserar ut är riklig och smakrik, dock gillar ”slynan” inte att svälja men hon älskar att behaga och lyda.
Hon gör som sagt alltid sitt yttersta och att få uppleva sin ”Pappas” njutning får henne att njuta dubbelt upp.

Hon sväljer och sväljer men denna gången inte på grund av torrhet utan på grund av att utföra det hon så viljestarkt lovat honom, att svälja utan minsta invändning.
Det svåra har så länge hon kan minnas alltid givit henne en kick och det nästintill omöjliga en oförklarlig tillfredställelse.

Hon tackar ödmjukast sin ”Pappa” för smakupplevelsen och när han tittar ner på henne utbrister han…

-”Varsågod och visst är det väl så att min ”flicka” besitter två tighta hål som bör inspekteras väldigt noga”, inte sant…???

Den nydöpta ”slynan” instämmer och känner hur hennes trötta kropp åter finner lite styrka. Hon kan förnimma kåtruset, hur tid och rum stannat och hur hennes fitta och anal pulserar i ”samklang”.

Hon känner sig så liten och försvarslös när hon böjer sig fram över sängkanten för att blotta sina två hål. I ”flickans” inre är det ett lugn som infinner sig. Den lilla ”slynan” måste lyda och hon har ingenting att säga till om…Absolut INGET..!!

För när ”Pappa” trycker på bakifrån är det ALLTID i valfritt hål.

Jag är en lustfylld kvinna som älskar kontraster i alla dess former. Att få uttrycka mig i text har alltid varit en stor passion för mig.
Sophieeeeee är medlem sedan 2024 Sophieeeeee har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen