Lady Sensuell

Lady Sensuell

Passionate about life, creative, author and poet.
Gillat skrivande sedan barnsben. I det dolda föredragit att skriva sensuella texter.

Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Författarens noveller:

En sensuell touch

Lady Sensuell

Det är med lätt tryck på handen han smeker min arm. Med toppen av sina fingrar strör han mig mjukt, från höger armbåge upp mot min axel. Trycket från hans hand och de grova fingrarna är på sitt…

Klicka här för att läsa hela »

Kort och lustfylld

Lady Sensuell

Underlaget är mjukt mot hennes knän. Det är inte första gången för henne men varje gång är lika spännande. Som om allt sker i en scen på repeat. Rummet är lätt upplyst, med ljus hon stöpt…

Klicka här för att läsa hela »

Fantasin

Lady Sensuell

Diskret lyfter hon upp kjolen och låter hans fingrar sakta strö över hennes lår. Känslan av den pulserande blodgenomströmning ner till hennes svullna vulva går inte att undvika. Det är kallt i…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren