Publicerat
Kategori: Sexnoveller

En sensuell touch

Det är med lätt tryck på handen han smeker min arm. Med toppen av sina fingrar strör han mig mjukt, från höger armbåge upp mot min axel. Trycket från hans hand och de grova fingrarna är på sitt sätt märkbart då jag känner hur hans hud på fingertopparna är präglade av arbetet i trädgården. De sargade fingertopparna har sprickor, så djupa, att jag både ser och känner att de aldrig hunnit läka ordentligt. Hans hud har en ton av solen, en mörkare nyans. Det är en vacker kontrast till hans blåa ögon. Håret är axellångt och ljusbrunt.

Hans arm rundar min rygg. Han trycker mig närmare honom. Dragkedjan på min beiga klänning dras ner över ryggen. Jag ryser till. Inte av kyla, utan av en skön känsla som rinner genom min kropp. Jag gillar hans närhet och hans beröring mot min kropp. Hans höfter närmar sig mina.

Munnen hans är mjuk, omsluter mina läppar på samma sätt som en skön filt omsluter ens axlar en kylig sommarkväll. Jag blundar, möter hans läppar med en lätt öppen mun. Jag sluter mina läppar kring hans överläpp och biter nätt. Han ger ifrån sig en djup och djurisk lustfylld suck. Jag känner något mot mitt bäcken och tittar ner. Hans könsorgan är svullet, putar ut mot insidan av hans linnébyxor. Jag vill känna men vet inte om jag är redo. Det var längesedan någon rörde vid mig.

Fönstret till vänster om oss skymtar delar av trädgården där solrosorna växer. Solrosor jag ömsint planterat under åren. Den röda tegelmuren som omringar trädgården skyddar solrosorna mot hård vind. Jag studerar trädgården medans han kysser min hals. Våra höfter gnider mot varandra, min bara rygg nuddar stenväggen bakom. Platsen vi befinner oss på påminner om ett torn till formen, fast utan egen dörr. Närsomhelst kan en av slottets vakter komma förbi. Insikten av att bli påkommen få lusten att öka.

Han lyfter upp min klänning från golvet, hela vägen upp mot höfterna. Jag är blottad och närvarande. Hans förr mitt bäcken närmare sitt. Mitt nedre pulserar. Under fönstret finns en stenig avsats, där placerar han min fot. Mina ben är särade. Håret på mitt nedre syns. Jag ser han gillar det. Försiktigt känner han sig fram, drar sina fingrar över mitt pubishår. Hans finger strör nyfiket upp och ner, känner sig omkring. Långsamt tar han sig neråt, hans tunga på mitt nedres ingång. Han slickar, smakar mig. Ett tryck uppstår och jag känner hur han tränger in med sina fingrar. Det är skönt. Jag hade nästan glömt hur skönt det är. En längtan av att känna hela honom inuti växer sig allt större.

Hans fingrar åker ut och in. Jag stönar. Andningen ökar. Jag greppar tag om hans axlar och ber om mer. Snälla ge mig mer. Mitt vänstra ben på avsatsen börjar skaka, och det högra vika sig. Han greppar tag om mig. Tar ett ordentligt tag om mina höfter, vrider mig om. Mitt ansikte inåt mot väggen. Hårt stöter han in. Känslan av utfyllnad rinner över mig. Njutningen är hög. Han leker med mig, drar långsamt ut och stöter snabbt. Hans fingrar rör vid klitoris, gnuggar nätt. Jag känner hur det pulserar. Han stöter snabbare, går djupt. Jag skriker till av njutning, och påminner mig själv om att vakterna inte får komma på oss. Han trycker upp mig hårdare mot väggen, tar ett grepp om mina höfter och följer min rytm. Nu kommer jag, hans nariga hand greppar min hals samtidigt och ber mig njuta av känslan. Jag tittar upp och ut, plötsligt slår en vind över solrosorna och det ser ut som att de vinklar till mig under min skönaste stund.

Passionate about life, creative, author and poet. Gillat skrivande sedan barnsben. I det dolda föredragit att skriva sensuella texter.
Lady Sensuell är medlem sedan 2023 Lady Sensuell har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren