Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Fantasin

Diskret lyfter hon upp kjolen och låter hans fingrar sakta strö över hennes lår. Känslan av den pulserande blodgenomströmning ner till hennes svullna vulva går inte att undvika. Det är kallt i rummet. Bara dem två är där.

Hon vill vara duktig. Inte för girig. Innerst inne vill hon bara att han ska stöta hårt in i henne. Nu. Fylla ut varje vrå av hennes heliga egendom. Ta henne, fram och tillbaka. Så som hennes vision och djupa fantasi. Hon vill att han ska strö sina händer över hennes bröst. Greppa dem med bestämda och hårda tag. Begäret av beröring får henne att bli vansinnig inombords, känslan av lust är så stor.

Han närmar sig henne, hans lår mellan hennes. Den kalla köksbänken nuddar hennes bakdel och får huden längst ryggraden att rysa till. Han förr sig mot hennes nedre. Gnider sakta upp och ner. Smeker henne med fingrarna. Känner av hur öppen och mottaglig hon är. Hans höfter gnider sig mot hennes. Samtidigt smeker han hennes kropp, berör hennes rygg med sina grova fingrar och sedan ner mot höfterna. Han tar ett stadigt grepp om det högra bröstet. Trycker lätt på det. Långsamt känner han av hennes former. Hon stönar till och andetaget tar en ny form. Andetaget blir ytligare och musklerna krampar till.

Han stöter in. Han är hård och stor. Fyller ut varje vrå av hennes insida, precis som hennes fantasi och innersta längtan. Känslan är intensiv. Hennes mun är öppen, det är så skönt att hennes stön ekar längst korridoren. Han drar henne bestämt i håret, kramar hennes nacke. Drar henne tätt intill sig. Hennes händer tar ett stadigt grepp om köksbänken bakom och ryggen viker sig av lust.

Passionate about life, creative, author and poet. Gillat skrivande sedan barnsben. I det dolda föredragit att skriva sensuella texter.
Lady Sensuell är medlem sedan 2023 Lady Sensuell har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: