Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 22 - Måndagen efter midsommar

Del 22 (läs gärna tidigare delar först)

På måndagsmorgonen efter midsommarhelgen vaknade jag upp av att Kattis kom in med en stor frukostbricka. Jag tittade på väckarklockan på mitt nattygsbord och såg att den bara var strax före sju. På andra sidan sängen lång Annie och Sanna nakna halvsovande i varandras armar. Jag såg hur Sanna med försiktiga fingrar sakta smekte Annie över hennes nakna rygg samtidigt som hon stilla smekte nästippen mot hennes kind. Deras läppar sökte sig till varandra och de kysstes ömt samtidigt som de med armarna om varandras halsar höll kvar varandra i kyssen och försiktigt smått stönande sög på den andras tunga.
Jag kände samtidigt hur min älskade Dessie låg tätt bakom mig. Hon kramade om mig hårt samtidigt som hon gav mig en mjuk kyss på halsen.

På eftermiddagen skulle alla våra barn komma hem igen efter dagarna hos mina föräldrar i Hälsingland (både mina och Dessies fyra och de två äldre jag har med Kattis och Sanna). Jag skulle hämta upp dem på tågstationen. Tåget skulle vara där vid klockan 16. Men fram till det tänkte vi njuta lite mera att ha barnfritt och av "varandras sällskap".

Vi åt frukost alla fem nakna i sängen. Jag låg på rygg med mitt huvud i Annies knä och njöt av att känna hennes mjuka fingrar som hela tiden lekande smekte mig ömt över håret, kinderna och örsnibbarna samtidigt som hon drack te och åt vaniljyoghurt med flingor.
Samtidigt halvlåg Sanna lutad mot min bröstkorg. Hon tittade mig djupt i ögonen medan hon drack morgonkaffe och matade mig med smörgåsar och ett glas mjölk. Ibland "råkade" hon spilla lite så att jag fick lite mjölk utanför läpparna. Men då böjde hon sig varje gång leende och småfnissande över mig, kysste mig och slickade bort mjölken samtidigt som hon hela tiden fortsatte att titta mig djupt i ögonen.
Jag tittade tillbaka in i de stora och helt sagolikt vackra gröna ögonen, nästan hypnotiserad av hur söt och vacker Sanna fortfarande var efter de 19 år vi känt varandra. De magiskt vackra ögonen, den bleka huden och det axellånga svartfärgade håret, det söta ansiktet och den smala men vältränade kroppen med den helt sanslöst sexiga välformade rumpan. Hon hade alltid sett yngre ut än hon var och trots att hon nu till hösten skulle fylla 34 misstogs hon fortfarande oftast för att vara mycket yngre och fick fortfarande alltid visa leg för skeptisk butikspersonal på systembolaget eller till och med om hon skulle köpa cigaretter (Katis hade berättat att hon till och med fått visa leg för att köpa trisslotter).
Men å andra sidan såg även hennes fru Kattis yngre ut än vad hon egentligen var och ingen som inte kände henne kunde tro att den långa solbrända vältränade muskelkvinnan med de stora väldefinierade magrutorna, de stora fasta brösten och med de kraftiga muskulösa armarna (vars omkrets kunde får de flesta män gröna av avund) och med det korta blonda håret faktiskt skulle fylla 60 om fyra år. De flesta brukade tro att Kattis var runt 40.

Kattis satt lutad mot ena sänggaveln med sin ena arm om Dessie som låg halvlåg lutan mot henne i hennes armar, båda drickande ur varsin kaffemugg medan de fnissande matade varandra med varsin skiva hembakat frö-knäckebröd med ost (Kattis som hade bakat brödet). Ibland kysste de varandra mellan klunkarna och tuggorna.
Så fort de båda hade hade ätit klart och druckit upp sitt kaffe lade de sig ner, helt omslingrande och höll fast varandra medan de intensivt kysstes. Snart blev de båda kvinnornas andetag häftigare och de stönade in i varandras munnar medan de kysstes och intensivt tungbrottades. De smekte och gned sina kroppar mot varandra medan de fortsatte kyssas passionerat.
De rullade efter en stund runt så att Kattis blev liggande på rygg med Dessie liggande ovanpå. Kattis masserade hårt min frus rumpa med bägge händerna och fick henne att flytta sig lite uppåt så att hon fick hennes byst i ansiktshöjd. Den långa muskulösa 56-åriga kvinnan sög hårt stönande på min 37-åriga frus stora bröst samtidigt som hon hon klämde henne på rumpan och fingrade henne hårt. Dessie andades tungt av Kattis behandling av hennes kropp.

Samtidigt låg jag på rygg och fick min nu erigerade kuk sugen av Sanna medan Annie låg lutad över mig i mina armar. Vi kysstes, andades på varandra och smekte varandras ansikten samtidigt som jag kände hur skönt det var när Sanna långsamt sög min kuk i långa drag. Efteråt fick jag henne att ställa sig på alla fyra varpå jag tog henne sakta bakifrån medan Annie leendes låg bredvid och tittade på. Jag greppade tag om hennes midja och hade snart ökat takten och knullade henne hårt så att hon svarade med höga stön. Annie kröp närmare och tystade hennes stön med sina kyssar.

Jag tittade på andra sidan i sängen där Dessie nu låg på rygg med Kattis liggande över henne. De låg med benen i en bensax och gned sina sköten mot varandra medan de under höga stön kysstes med hungriga läppar och tungor.

Efter en stund lade Sanna sig ner på rygg och jag lade mig över henne, trängde in i henne på nytt, och tog henne i missionären medan jag kände hur Annie lutade sig över mig, smekte mig över ryggen och kysste min nacke. Samtidigt hörde jag hur Dessie intensivt smekte Kattis till en orgasm.

Jag ökade takten, pumpade hårt i Sanna och fick henne att stöna högt in i min mun medan vi fortsatte kyssas.

- "Åh älskling, det är så skönt. Så skönt!", flämtade hon fram med tunga andetag mellan kyssarna.

Utan att sluta eller sakta ner takten tittade jag henne djupt i ögonen samtidigt som jag smekte henne ömt över det svarta lena håret. Jag kände hur hennes mjuka fingrar smekte min nacke och mina kinder.

- "Säg att du älskar mig!", stönade hon fram medan hon tittade mig djupt i ögonen.

- "Jag älskar dig. Jag älskar dig, Sanna!", viskade jag fram med tung andning.

Hon tryckte sina läppar emot mig och kysste mig djupt och intensivt samtidigt som jag kände sammandragningarna i hennes fitta när hon fick orgasm. Jag besvarade hennes kyssar samtidigt som jag frustande fortsatte ta henne hårt och länge, ända tills jag inte kunde hålla mig längre och tömde då min sperma i henne. Efteråt låg jag kvar, fortfarande i henne.

- "Jag älskar dig med, Johan. Det har jag alltid gjort. Jag kommer alltid älska dig.", viskade Sanna medan hon med både armar och ben kramade mig hårt där jag låg ovanpå henne.

Annie kröp närmare oss och vi välkomnade henne med att turas om att kyssa henne.
Vi turades sedan om att kyssa varandra vilket snart resulterade i att vi höll fast varandras ansikten i en trippelkyss där vi alla tre samtidigt lekte med varandras tungor.

Jag sneglade mot andra sidan av sängen. Kattis låg på rygg med Dessie över sig i en 69:a, båda fullt upptagna med att begrava sina ansikten mellan den andres ben. Under höga stön slickade varandra fittor med giriga läppar och tungor.
Annie kröp tyst över till dem och kröp ner mellan Kattis ben och hjälpte Dessie att tillfredsställa den äldre kvinnan. Snart hade den undersköna 20-åriga Annie sin tunga långt intryckt mellan den 56-åriga muskelkvinnans solbruna svullna blygdläppar och lapade i sig av hennes fittsafter. Kattis stönade högt fram gång på gånga att hon inte fick sluta.

Jag och Sanna snurrade runt, med mig fortfarande i henne, så att hon blev blev sittande gränsle över mig. Jag satte mig upp och smekte henne över ryggen och nacken samtidigt som vi kramade varandra hårt och gned nästipparna mot varandras halsar och kinder..

Snart hörde vi hur Annie och Dessie fick Kattis att högljutt komma i ännu en orgasm.

Efteråt tog Kattis åter på sig en av sina strapondildos. Jag låg kvar på min sida av sängen och tittade tyst på vad som hände medan Kattis fick de andra tre kvinnorna att ställa sig på alla fyra framför henne. Kattis manade på dem med sträng röst:

- "Kyss min kuk, era små slynor!"

Den långa muskulösa kvinnan fick de alla tre att gemensamt kyssa, slicka och suga på den stora löskuken. Hon gned den över ansiktena på dem och höll med bägge händerna kvar deras huvuden.
Efter en stund beordrade hon dem att vända sig om med rumporna mot henne och turades sedan i tur och ordning om att böja sig ner bakom dem och begrava sitt ansikte mellan deras bakar samt även smiska deras skinkor.

- "Lägg er ner! På rygg! Nu!", beordrade hon dem med sträng röst.

Kattis slickade åter Dessies, Sannas och Annies fittor i tur och ordning. Och medan hon slickade en av dem fingrade hon med samtidigt de andra två med vana fingrar. Jag hörde hur de alla tre andades tungt stönade av njutning av den 56-åriga långa kvinnans viga tunga och skickliga fingrar.

Och sedan, gav hon dem alla tre en varsin riktigt rejäl genomkörare och knullade dem i tur och ordning hårt... Och då menar jag verkligen hårt!
Först tog hon Sanna bakifrån så att hon ylade när Kattis aggressivt sammanbitet frustande, hårt och resolut, dunkade på sin 22 år yngre fru. Med sin ena hand höll hon fast Sannas armar bakom ryggen i ett polisgrepp samtidigt som hon höll den andra i ett bestämt grepp runt hennes hals. Sanna skrek rakt ut av njutning medan löskuken daskade högt mot hennes fitta varje gång Kattis rammade hennes fitta i en helt galet våldsamt takt.

- "Åh ja! Åh ja! Åh gud! Åh Gud! Knulla din lilla hora, mamma! Åh mamma, knulla mig med din stora kuk! Åååååh maaammmaaa!!!", ylade Sanna när den 22 äldre långa muskulösa amazonkvinnan, som var hennes fru, knullade henne hårt och brutalt med sin strapondildo.

- "Mmm, mammas lilla sprutluder! Du är min hora, du är mammas lilla smutsiga hora! Du är min, jag äger dig! Du kommer alltid vara min lilla knulldocka. Mammas lilla knulldocka! Du behöver få kuk av mamma! Du behöver knullas hårt som den lilla hora du är! Åh ta mammas kuk, din jävla slyna!", frustade Kattis fram aggressivt.

Snart gallskrek Sanna i falsett ut en kraftig orgasm. Hennes ylande kåtskrik var öronbedövande.

Sedan gjorde Kattis på exakt samma sätt med Dessie. Kattis beordrade Annie att lägga sig stilla på rygg under och gapa medan hon med sina starka muskulösa armar höll min frus armar låsta bakom ryggen i ett polisgrepp, samtidigt som hon med sin ena fot mot hennes röda hår tryckte ned Dessies huvud mot sängen. Kattis verkligen rammade min frus fitta med strapondildon så att det högt daskade till varje gång hon hårt körde in den stora löskuken till botten i henne.

- "Ja! Ja! Ja! Ja! Knulla mig! Knulla mig! Åh Kattis! Åh du knullar mig så skönt!!!", ylade Dessie fram mellan sina höga kåtskrik.

- "Du är så jävla sexig! Åh, ta kuken! Jag vet nog att du inte kan få nog av min stora kuk i din våta fitta! Den är våt för mig! Du älskar att bli knullad av mig och min stora härliga kuk, inte sant! Du är min hora att knulla precis när jag vill!", frustade Kattis fram samtidigt som hon med sin ena hand tog ett hårt tag om Dessies hår.

- "Åh ja! Åh ja! Ja, jag är din hora! Ta mig, ta mig! Jag älskar din kuk! Åh gud, det är så skönt! Knulla mig hårt! Knulla mig!!!"

Dessie gallskrek högt av njutning när Kattis, fortfarande med ena foten på hennes huvud, högt frustande som en tjur aggressivt knullade henne i en helt besinningslöst hård takt ända tills Dessie ylandes som en hund fick en kraftig fontänorgasm över Annie som hade sin mun placerad alldeles under hennes fitta. Hela Annies vackra ansikte var alldeles vått och blänkte av min frus fittsafter.

Kattis knuffade bort Dessie och satte sig gränsle över Annies bröstkorg och henne med en hand i hennes svarta hår att slicka ren strapondildon. Hon tryckte in den mellan hennes läppar och hållande hennes huvud med bägge händerna började hon munknullade Annie djupt ner i svalget så att det kom ansträngda gurglande ljud från henne.
Sedan tog den långa muskulösa kvinnan tag om den 36 år yngre Annie och lyfte upp henne med sina starka armar. Hon höll fast henne upp i luften och knullade henne hårt ståendes, bärande henne ansikte mot ansikte med Annies slanka ben runt sin midja. Kattis tog henne hårt ända till även Annie skrek ut en orgasm.

Sedan tog Kattis åter Sanna och fick henne att rida strapondildon samtidigt som hon placerade Dessie sittande gränsle över sitt eget ansikte.
Annie låg då alldeles andfådd bredvid i mina armar och andades ut medan vi båda tittade på.
Kattis satte ned sina fötter som spjärn i sängen och knullade sin fru helt galet hårt samtidigt som hon vilt slickade Dessie som red hennes ansikte. Dessie skrek högt när Kattis slickade henne till ännu en kraftig fontänorgasm och fortsatte våldsamt rida hennes ansikte medan Kattis under njutningsfulla stön girigt sög, slickade och lapade i sig av Dessies savande fittsafter. När orgasmen ebbat ut klev en skakig Dessie av, kysste och slickade hennes ansikte rent.

När Kattis efteråt hade fått även Sanna att högt skrika ut en till orgasm genom att knulla henne upplyft mot ena väggen, kastade hon ned sin fru på sängen.
Därefter drog hon utan ett ord åter Annie till sig. Kattis tog hennes huvud med bägge händerna och kysste henne djupt. Hon höll kvar henne ansikte och kysste henne länge.

- "Nu är det din tur, vackra lilla flicka! Nu ska jag göra det så jävla skönt för dig! Lägg dig ner!", sa Kattis med andan i halsen innan hon kysste henne igen.

Jag, Dessie och Sanna låg i varandras armar och tittade på när Kattis gav min och min frus gemensamma 20-åriga flickvän en helt galet hård och våldsamt intensiv genomkörare.
Först knullade hon Annie i missionären, sedan liggande ovanpå bakifrån, sedan bakifrån doggy style, sedan liggande från sidan, sedan upplyft mot en vägg etcetera.
Kattis avbröt enbart det hårda knullandet när hon bytte ställning för att varje gång begrava sin mun i Annies fitta och med tunga och läppar smaka hennes unga fittsafter.
Hon fick sedan Annie att lägga sig på rygg med benen bakom huvudet och tog henne ståendes med ett ben på vardera sida om henne. Efteråt vände hon henne och tog henne bakifrån med ena handen runt hennes hals, innan lyfte hon upp henne i luften så att Annies ben blev hängande över de muskulösa armarna. Kattis flätade ihop sina fingrar bakom hennes hals och höll henne sedan i ett järngrepp medan hon hårt knullade Annie i en standing full nelson.
Och hela tiden hörde vi hur den stora strapondildon daskade högljutt mot Annies fitta när 56-åriga Kattis, högt frustande som en tjur, besinningslöst knullade den 20-åriga asiatiska unga skönheten hårt och brutalt i en helt vansinnig takt så som bara Kattis kan göra.

Kattis pumpade outröttligt och dunkade på Annie, som om hon vore en mänsklig påkran, så att den 36 år yngre unga kvinnan skrek ylandes ut av njutning, orgasm på orgasm på orgasm...
Kattis fortsatte länge... Ända tills Annie, efter ett över tre timmar oavbrutet helt besinningslöst intensivt hårt knull, helt slutkörd "bad om nåd".

Annie låg efteråt skakandes, alldeles genomblöt av svett med ett jätteleende, i mina armar. Även hennes hår var alldeles genomblött (som om hon hon hade tagit en långbastu på extrem värme). Jag smekte henne ömt över den våta ryggen och över kinderna och tittade djupt in i hennes vackra svarta ögon som var alldeles glansiga av utmattning. Hon gav mig en kyss och kramade om mig hårt. Jag kände hur hennes hjärta slog otroligt fort i hennes bröst när hon kramade sin nakna kropp hårt mot min.

- "Det var helt otroligt... hon knullade mig så... det var så underbart. Åh Johan jag älskar dig.", viskade hon och kysste mig igen.

Dessie och Sanna hjälpte Kattis att ta av sig strapon-dildon och fick henne att lägga sig ner på rygg. Sanna kröp upp över sin fru och kysste henne kärleksfullt, samtidigt som Dessie kysste Kattis över hela hennes genomsvettiga solbrända kropp. Jag såg hur hennes väldefinierade stora muskler lekte under den solbrända bruna huden. Snart kysste sig Dessie upp på insidan av henne vältränade muskulösa bruna lår och lade sig sedan tillrätta på mage med sitt ansikte begravt i den 19 år äldre kvinnans fitta.

- "Jag älskar dig!", flämtade både Kattis och Sanna gång på gång fram till varandra mellan kyssarna.

De fortsatte kyssas och det tog inte länge förrän Dessie hade slickat Kattis till orgasm. Kattis skrek rakt ut av njutning medan hon höll fast min frus huvud i en bensax.

Efteråt gick vi alla ner till stranden och tog ett bad. Dock så tog vi på badkläder denna gång utifall vi skulle möta på någon. När vi märkte att ingen var i närheten åkte dock kläderna snabbt av.
Schampoflaskan som Annie hade tagit med dit på natten till söndagen låg fortfarande kvar på en sten så vi tvålade in varandra, simmade ut och tvättade oss.
Jag såg hur Sanna simmade fram till Kattis som lyfte upp henne i sin famn och snart var de båda återigen fullt upptagna med att kyssas vilt.

Jag, Dessie och Annie kramade kyssande om varandra medan vi tittade på hur det omaka gifta paret med den stora åldersskillnaden högt stönande kysstes och tungbrottades.

Vi såg hur Kattis och Sanna, intensivt sugande på varandras tungor, smekte och fingrande varandra under vattenytan innan de båda tog en intensiv snabbis i det grunda vattnet närmast stranden där de slickade och hårt fingerpullade varandra till varsin orgasm.

Samtidigt sjönk Dessie ner framför mig och sög mig hårt och intensivt samtidigt som Annie stod tätt intill oss med sin ena arm runt min midja och smekte mig över ryggen. Den andra handen hade hon trasslat in i min frus tjocka röda lockiga hår och förde hennes huvud bestämt fram och tillbaka så att hon hårt sög mig så djupt hon kunde.
Efter en lång skön avsugning sprutade jag stönande i Dessies mun, dock ingen större laddning denna gång.
Efteråt kröp hon på alla fyra bort till Kattis och Sanna och delade sperman genom att låta de suga på hennes tunga innan de båda gemensamt snabbt smekte även Dessie till en till orgasm.


Vid klockan halv fyra på eftermiddagen tog jag vår minibuss och körde iväg för att hämta alla våra barn vid tågstationen medan de andra fyra städade (och gömde undan sexleksakerna).
När de klev av på perrongen överöstes jag av kramar och pussar av alla mina sex barn, och hela vägen tillbaka i bilen pratade båda tvillingarna i mun på varandra om allt roligt de hade gjort med farmor och farfar och sina kusiner.

Väl tillbaka hemma blev det ett riktigt kramkalas. Dessie hade börjat längta ihjäl sig efter barnen efter dessa fem dagar utan dem och överöste dem alla, nästan gråtfärdig, med kramar och pussar. Sanna och Kattis kramade länge om vår 14-åriga flicka och 15-åriga grabb, som båda har växt om Sanna för länge sedan (pojken är redan minst lika lång som mig, 196 cm, och flickan är minst 175 cm). De tre yngsta blev även väldigt glada över att se att Annie var där och kramade om henne hårt.

Medan tvillingarna med en mun berättade för Annie och Sanna vad de gjort med farmor och farfar lagade Kattis med hjälp av min och Dessies 11-åriga dotter mat, pasta med halstrade räkor, plus efterrätt (äppelkaka med vaniljglass) som vi efteråt åt sittandes ute i trädgårdsmöblerna. Där blev vi sedan sittande allihopa resten av kvällen.

Min och Dessies sexåriga son kröp senare upp i "faster" Kattis famn. Kattis kramade om honom och bara någon halvtimme senare sov han tryggt i hennes starka armar. Hans tvillingsyster satt då redan och sov i Annies knä som höll om och kramade henne.
Min och Dessies 11-åriga dotter satt tätt bredvid lutad mot sin 15-åriga halvbrors axel och till slut hade hon somnat med sitt huvud lutat mot honom och hans arm över sina axlar. 13-åringen satt tätt bredvid Dessie som höll armarna om och kramade vår äldsta son. Senare somnade även han i sin mors famn.
Själv satt jag med min och Sannas 14-åriga dotter i knät som satt bakåtlutad mot mig i mina armar.

Vi satt länge där och pratade och hade trevligt. Och till slut, när klockan hade blivit mycket, var det bara jag, Dessie, Kattis och min äldsta 15-åriga son som var vakna.
Annie satt bakåtlutad i en fåtölj och halvsov, kramandes min sexåriga dotter som satt och sov i hennes knä. Sanna sov lutad mot Kattis, som höll sin ena arm om sin fru medan min sexåriga son fortfarande sov tryggt i hennes famn.
Vi väckte försiktigt min 13-årige son som gäspande gick in och lade sig. Min äldsta dotter vaknade inte så jag bar in henne till hennes rum och bäddade ner henne, samtidigt som Kattis bar in båda tvillingarna och gjorde detsamma med dem. Annie följde med henne och stoppade om dem.
Min 15-åriga son bar in sin 11-åriga lillasyster till hennes rum. Han gick sedan ut till Sanna som fortfarande satt och sov i trädgårdssoffan.

- "Mamma. Dags att gå och lägga sig. Mamma?", sa han tyst och och knuffade lite försiktigt på henne.

När hon inte vaknade lyfte han upp henne i famnen och bar henne till Kattis.

- "Var ska ni sova mamma? I husbilen eller inne med pappa och Dessie?", frågade han.

- "Vi sover inne hos dem i natt. Men jag kan ta henne, guldklimpen min.", svarade Kattis.

Han lämnade över Sanna till Kattis och gav sin mamma en liten god natt-puss på kinden. Han sa sedan god natt och kramade i tur och ordning om mig, Dessie och Annie innan han gick till sitt rum och lade sig. Kattis bar in Sanna till mitt och Dessies sovrum.

Den natten sov vi alla fem; jag, Dessie, Annie, Kattis och Sanna, nedbäddade tillsammans i mitt och Dessies sovrum, dock inte helt nakna utan med lite underkläder utifall om någon av barnen skulle komma in på morgonen.

Dagen därpå skulle Kattis, Sanna och våra två gemensamma barn åka hem till Värmland. Men barnen skulle komma tillbaka till oss om bara två veckor, och då skulle Kattis och Sanna få besök av en väldigt ung och vild 16-årig liten blondin vid namn Hilma, som skulle få se deras hemliga ljudisolerade sex-rum (fullt med "möbler" och "leksaker") som de har i sin källare.

På ena sidan i den stora king size dubbelsängen låg Kattis på rygg, hållande sin fru Sandra som låg och sov tätt intill med sin huvud mot hennes bröst och ena benet över hennes mage. Sanna höll armarna runt hennes hals.
I mitten av sängen, bredvid Kattis, låg jag på rygg. Jag hade min älskade Dessie sovande tätt bredvid på min andra sida. Hon låg med sitt huvud mot min vänstra axel, med min vänsterarm om sig. Alldeles ovanpå mig låg Annie och sov på mage med sitt huvud mot min bröstkorg. Dessies smekte ömt sina fingrar över hennes rygg, samtidigt som Annie i sömnen sakta smekte ena kinden mot min bröstkorg.

Jag och Kattis somnade sist. Min högra arm låg bredvid hennes högra och vi smekte försiktigt våra fingertoppar mot varandras och tittade varandra djupt i ögonen tills vi somnade.

- "Jag älskar dig, Johan. Mitt hjärta.", hörde jag hur Kattis viskade till mig innan jag somnade med hennes hand i min.


Tack för att ni har orkat läsa....

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren