Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Efter begravningen del 2

På morgonen – tre och sex i sängen
Sten berättar
Det är varmt i sängen med en kvinna på varje sida. Jag ligger sked med Karin, det vill säga jag ligger bakom hennes fantastiska rumpa och min hårda kuk pressad in mellan hennes lår. En arm över henne och handen på ett av hennes bröst. Samtidigt ligger Elsa bakom mig, pressar sina fasta unga bröst in i min rygg. Jag vaknar och känner deras varma kroppar mot min. Vad hände i går efter begravningen? Nu minns jag. Vi var frusna och åkte hem till mig. Jag gjorde eld i öppna spisen, varmt te med rom och honung. Vi satt alla tre i varma badrockar efter att ha duschat. Ja, det vill säga , badrockarna var varma och sköna men var inte heltäckande så länge. Karin, 25, ville visa hur Elsa, 15, hade fått stora fina bröst, sedan ville hon att jag skulle se likheten mellan de två, de är ju halvsyskon.

Det ena ledde till det andra. Efter att ha sett hur hårig och vildvuxen jag var jämfört med deras släta, vaxade sköten, så vaxade de mig också. Tjejerna hade gaddat ihop sig, det blev uppenbart. De hade bestämt att Elsa skulle förlora oskulden och att det var jag, Sten 49 år, som skulle utföra det. Kan inte påstå att jag var nödbedd. Elsa är en mycket söt och vacker flicka. Karin, som jag hjälpte på motsvarande sätt för tio år sedan, var mer än behjälplig. Kort sagt, en mycket angenäm kväll för oss alla tre.

Nu vaknar jag och ligger som en varmkorv mellan brödet och ordentligt morgonkåt. Tjejerna verkar fortfarande sova, även om Karin rör sig lite fram och tillbaka, vilket får min inklämda kuk att må riktigt bra, lite för bra. Jag känner värmen och fukten från Karin, där hon ligger med min hårda stake mellan sina lår. Tror att ollonet ligger och skaver mot hennes blygdläppar, lite in och ut, bara precis så det nosar mellan dem, delar dem lite grann. En skön friktion och njutning. Jag hasar ner lite i sängen så att ollonet nu riktar in sig mer mot fittan. Karin hjälper till, nästan omärkligt så att ollonet nu är helt begravt i henne. Vått och varmt, riktigt skönt. Elsa följer mina rörelser med sin kropp, tätt pressad mot min rygg. Hennes bröst känns både mjuka och fasta, samtidigt. Bröstvårtorna fullständigt gräver sig in i min rygg, gör två små hål där, känns det som.

Mitt ollon glider så skönt mellan Karins blygdläppar, bara precis så det delar på dem, in och ut. Min hand på hennes bröst greppar lite fastare med bröstvårtan mellan pek- och långfingret. Jag kan både krama bröstet och vårtan samtidigt. Känna den styva lilla pärlan där mellan fingrarna. Jag vet att Karin är mycket känslig i bröstvårtorna och samtidigt blir enormt kåt när jag kniper om dem. Det hörs nu på hennes andning att hon inte bara är vaken, utan rejält kåt och upphetsad.

Karin för ner en hand och börjar samtidigt bearbeta sin klitoris. Jag kan inte undgå att känna hur fingertopparna samtidigt retas med mitt ollon, där mellan hennes blygdläppar. Stimulansen ökar. Samtidigt som smörjningen blir rikligare, ökar min känsla och kuken växer ytterligare ett par nummer, känns som jag håller på att sprängas inifrån. Ollonet som bearbetar Karin, fingrarna som gnuggar, nu i ett allt hastigare tempo. Andningen som stegras. Elsas kropp mot min rygg. Och… en hand som trevar sig fram mellan oss. Elsa får tag om kukroten och hjälper till. Karin andas, stönar. Elsa gnider hela sin kropp mot min och har min kuk i ett fast grepp, samtidigt som ollonet glider in och ut mellan de allt slipprigare läpparna.

Känner att Karin inte är långt borta. Jag håller igen, vill inte komma ännu, vill dra ut på det sköna. Vill njuta längre. Nu är det inte långt bort, Karins hand har nått överljudsfart i gnuggning av klitorisen. Hela hennes kropp är spänd, gör sig redo för en utlösning, en orgasm. Jag känner hur den byggs upp i hela hennes kropp, en underbar känsla att få vara med om. Samtidigt som hon kommer, kramar jag nu ännu hårdare i hennes bröst och bröstvårta, kramperna gör att mitt ollon glider ut, men det är så skönt att känna hennes orgasm att det inte gör något. En njutning att få känna när en kvinna når olympens höjder, och veta att jag bidragit med en del. Karins kropp slappnar av och hon ligger med ett härligt leende och min hand fortfarande kramande hennes varma, fasta bröst.

Karin berättar

Mmm, jag vaknar av att jag har något varmt och hårt mellan mina ben. Ja, visst ja, jag övernattar hos Sten och vi hade sex i går, nu ligger han där bakom mig, och hans stånd mellan mina lår. Sten har en fantastiskt skön kuk, gör mig alltid kåt bara av att tänka på den. Och nu vilar den där mycket nära min snippa. Om jag flyttar mig lite kanske jag kan känna den lite mer mot min fitta. Känna hur den vilar mot mina läppar. Just så, ohhh, vad skönt. Den delar lite på mig, kommer in en liten bit, precis bara retar mina känsliga läppar. Så skönt att känna hur läpparna öppnar sig och samtidigt sluter sig om hans stora silkeslena ollon. Kan ligga så här och njuta hur länge som helst. Juckar lite lätt så jag känner hur den glider ut nästan helt och sedan delar på mig igen och slinker in.

Sten har sin hand på mitt bröst, vi måste ha somnat så. Känns tryggt och säkert och inte så lite upphetsande, när han samtidigt retar mina läppar med ollonet, där nere. Jag känner hur kåtheten och upphetsningen ökar, nu när han klämmer mitt bröst och tvinnar bröstvårtan mellan sina fingrar. Det går en ilning, från bröstet, via naveln direkt ner till fittan. Jag känner hur våt jag är, måste droppa ner på lakanet. Så skönt, lite gnugg på klittan, mmmm, så skönt. Hela jag är nu bara njutning. Tänk att få vakna och få vara kåt och kunna få värme, tillfredsställelse och närhet utan att behöva röra sig. Men nu vill jag känna pirret, känna hur alla nervtrådar samlar sig för den oundvikliga utlösningen, klimax som stegras till det inte finns någon återvändo. Där, nu, jaaa, nu. Min kropp reagerar, finns inte någon del som nu inte är här och nu, nu som inte känner hur kroppen vill explodera i en orgasm. Jaaa, ohhh, precis så. Såå skönt, så outhärdligt skönt. Känna hur hans ollon stimulerar, mina fingrar som stimulerar, hans hand som kramar, pressar mitt bröst, så ont-skönt, så fantastiskt. Där, nu spänner kroppen varenda muskel. Jag bara åker med, kan inte göra något. Kroppens urkrafter är i funktion, orgasmen rullar över, igenom mig, mig våg efter våg. Svimmade jag, var nog borta en stund? Nu ligger jag utmattad med Sten fortfarande bakom ryggen, hans hand bara lite lätt på mitt bröst. Tänk att få vila ut i orgasmen och bara vara, bara känna hans underbara kropp mot min, hans lem fortfarande vilande mellan mina ben. Njuta, njuta, njuta av en annan kropp så nära, så skönt.

Elsa berättar
Sakta kommer minnet från gårdagen tillbaka. Jag bor ju hos Sten, min reservpappa, nu när mamma är bortrest. Karin, min äldre halvsyster kom också med efter begravningen och vi hade pratat om att förföra Sten. Nu när jag fyllt 15 vill jag känna hur det är att älska, att verkligen knulla. Mmm, det var helt underbart att känna hur Sten sakta förde in sin kuk i mig, han var så försiktig och Karin hjälpte till hela vägen. Sedan, när han var inne i mig, det kändes som jag var hel, att jag var komplett, det hade saknats något i mig tidigare. Jag var så uppfylld, till kropp och själ, så underbart. Vi älskade, knullade, helt underbart, känna hans styva kuk som var där inne och fyllde mig, tillfredsställde mig, som jag aldrig tidigare upplevt. Det känns i bröstet precis som när jag första gången fick rå om en ponny, jag blev så kär i den. Nu är det likadant men med en man, med Sten. Mitt hjärta slår när jag känner hans kropp där framför mig i sängen.

Jag pressar min unga kropp mot hans rygg, mina bröst plattas till lite mot honom, det känns helt underbart. Känner hur han sakta rör på sig, lite fram och tillbaka mot Karin, som ligger på andra sidan. Knullar de, rörelserna och ljuden från Karin tyder på det. Jag sträcker fram en hand mellan dem, känner hans hårda kuk, eller en del av den. Det mesta försvinner in mellan Karins skinkor. Jag håller om den med min hand, når inte helt runt, men skönt att känna hur hård den är och hur den rör sig in och ut mellan Karins skinkor. Känner hur våt jag blir av det hela, speciellt som jag minns hur skön den var i mig. Hela min kropp pressas mot hans rygg, skönt med närheten, vill ha mer. Vill ha honom.

Nu verkar det som Karin kommer, hon andas stötvis, sängen skakar av hennes kramper. Sedan blir allt stilla. Sten smeker henne genom orgasmen, håller om henne. Vänder sig på rygg. Min hand är kvar runt honom, runt hans kuk, som nu står rakt upp när han ligger ner. Det glittrar om hans hans ollon efter Karins safter. Sten reser sig upp, ger mig en snabb puss och säger ”Måste på toa, måste kissa, kommer strax. Vill ha dig då. God morgon, förresten”. Han tassar ut till toaletten, jag ser hur hans kuk svänger fram och tillbaka när han går. Hur fungerar det att kissa med den, när den är så stor?

Jag ligger och väntar. Håller en hand på ett av Karins bröst, så skönt att känna hennes form med min hand, följer rundningen, kniper bröstvårtan. Hon är så känslig där och så skönt att känna. Min andra hand vilar mellan mina ben, smeker lätt över min skåra. Jag är plaskvåt. Nu vill jag knulla! Vill känna mig fulländad igen, vill bli uppfylld.

Äntligen kommer Sten tillbaka. Nu hänger hans penis ner, stor ja, men inte längre styv. Han kryper upp till oss i sängen. Lägger sig på sidan mot mig. Ger mig en puss till, nafsar i min örsnibb. Så skönt att känna hans kropp mot min. Jag för ner mina händer till hans lite slappa snopp. Den känns stor och tung, men inte alls styv. Sakta smeker jag honom längs med snoppen, kupar en hand runt hans pung, kramar den försiktigt. Vilken härlig känsla, hans kuk växer under mina händer, jag känner hur blodet pulserar, pumpar in i honom. Jag får den att växa, bli hård och styv bara med mina händer. Har aldrig känt det någon gång förut. Så förunderligt, så härligt. Nu är han lika styv som tidigare, känns det som.

Så len den är, mjuk men ändå hård. Jag klämmer lite runt kuken, känner det mjuka utanpå och det hårda inuti. Smeker upp mot ollonet. Han måste ha tvättat den, så slätt ollonet är, inuti en hård kärna, som är klädd med den skönaste vävnaden, blankt, mjukt, hårt, varmt. Oj, där kom en liten droppe, smetar ut den på toppen, blir alldeles halt, som olja. Jag kan inte sluta leka med hans hårda kuk, drar lite fram och tillbaka. Tittar upp på nyans ansikte, han njuter av min beröring, och det gör jag också. Blir ännu våtare, men så skönt att bara ligga här, stilla och känna. Nu börjar han smeka mina bröst, så skönt, så eggande. Handen smeker längs med bröstet, nerifrån, upp över bröstvårtan och vidare upp mot halsen. Sedan ner igen, smeker mellan brösten, där är så skönt.

Sten reser sig lite lägger huvudet mellan mina bröst, känner hans andhämtning, den varma luften från utandningen retar min bröstvårta. Nu är den lika hård som hans kuk. Är det samma funktion? Nej, men så skönt när det spänner i den. Hans mun är nu precis ovanför, tungan som börjar slicka runt bröstvårtan, suger in den i munnen. Suger hårt, känner hans tänder, han nafsar lite. Ohhh, så skönt, det fullständigt rinner om mig nu. Måste få knulla, måste få honom att fylla mig, känna den grova kuken i mig.

Varsamt flyttar jag min kropp över hans, ligger mage mot mage. Känner hur brösten borrar sig ner i hans bringa, nästan där revbenen slutar. Känner hur hans lem försöker få plats, hitta ett ställe där den kan rymmas, få sträcka ut sig. Han flyttar sig lite under mig, nu pekar den rakt in mellan mina ben, åhhh, ollonet är precis i öppningen. Vilken känsla att ha det där mjuka, hårda mot mina läppar, smeker sig lite, väter ner sig, är så vått och halt. Jag reser mig upp, sitter över honom, den här gången vill jag styra, vill ha kommandot.

Med höger hand greppar jag runt honom, reser mig upp lite. Placerar toppen mot min öppning och sjunker långsamt ner över honom. Sakta, sakta känner jag hur hans kuk delar på mig, tränger in mellan blygdläpparna, sakta penetrerar mig allt djupare tills han är ända inne, fyller hela mig. Nu är jag fullständig, det är där den ska vara, det som har saknats hela mitt liv, känns det som. Hela mitt inre känns som det har utvidgats för att han ska få plats, fittväggarna omsluter honom totalt och längst in känner jag hans lite pulserande topp, knackar mot min botten, känns det som. Jag reser mig upp lite, känner hur han glider ut en bit, gnider mot mina väggar, sjunker ner igen, blir uppfylld så härligt. Upp och ner, kuken glider in och ut, som en maskin med samma precision, men Gud vad härligt. Bara känna den där hårda uppfyllande saken i mig. Den hör hemma där. Hur ska jag klara av att inte ha den där?

Nu börjar Sten också röra sig mot mig, in och ut. Så fantastisk friktion när hans ådriga grova kuk stimulerar min slida. Varje gång vi möts längst in går det som en stöt genom mig, från botten upp till min klitoris, som gnuggas mot honom. In och ut, upp och ner, bara njuta. Två händer på min rygg. Stens? Nej, måste vara Karins, hon vill också vara med. Stens händer är på mina bröst. Han lyfter huvudet och suger in ett av dem i sin mun, försöker få in så mycket som möjligt, suger in och ut. Tänderna skrapar så stimulerande mot vårtan. Han nafsar, biter lite i den. Aj, ont men så skönt.

Karin kryper upp bakom mig, sätter sig bredbent på Stens ben och håller armarna om mig. Jag och Sten häller ett skönt, lite snabbare tempo nu, in, ut, in, ut, upp, ner, in, ut. Karins ena hand letar sig ner över min mage, ner mot min öppning. Ahhh, där är ett finger, nej två på min klitoris. Hon gnuggar den varsamt, så skönt. Jag måste gny till, börjar andas mer stötvis, stönar av att det är så skönt. In, ut, in, ut, fingrar som gnuggar klittan, händer som kupar, som knådar mina bröst. En totalupplevelse. Vill aldrig sluta, men känner hur trycket byggs upp i kroppen. Mina muskler, min bäckenbotten börjar arbeta, kramar hans kuk, som glider in och ut, in och ut. Fingrarna dansar nu allt snabbare på min klitoris, stimulerar hela kroppen. Händerna som kramar brösten, nyper hårt i bröstvårtorna. Åhhh, där, där, nuuu, orgasmen sköljer över mig, i våg efter våg. Hela tiden fylls jag av hans kuk, klitoris gnuggas, brösten i ett järngrepp. Åhhh, orgasmen skakar hela kroppen, mitt huvud kastas bakåt, känner hur ett primitivt vrål kommer ur min hals, hela kroppen spänns. Allt försvinner, det svartnar för ögonen.

När jag kommer till medvetande igen, är han fortfarande djupt begravd inne i mig. Vill ha honom där. Mjuka kvinnohänder smeker min mage, mitt venusberg, min klitta. Sten drar ner mitt huvud mot sig och vi kysser varandra djupt och länge. Tungorna finner varandra, jag knullar hans mun med min tunga och han min. Han är fortfarande hård inuti mig, börjar röra mig igen, upp, ner, upp, ner, in, ut. Han glider så skönt i mig. Hur länge kan vi fortsätta? Vill att han ska komma i mig, känna hur han sprutar. Har aldrig upplevt det.

Nu välter Sten ner mig, jag hamnar under honom, kuken försvann ur mig. Nu sätter han den mot min fitta igen, pressar in den. Åhhh, tappar nästan andan när han kommer in igen. Han tar mina ben, lyfter upp dem och lägger dem på sina axlar. Karin lyfter upp min bak, lägger en kudde under. Nu är jag helt uppfläkt och Sten börjar knulla mig, djupt med långa långsamma tag. In och ut, in och ut. Hela kuken är nästan helt ute, ollonet precis vid mina yttre läppar innan han med kraft trycker in sig i mig igen. In och ut, in och ut. Karin börjar suga och knåda mina bröst, tuggar lite på dem. Sten knullar nu allt snabbare. Orgasmen hann knappt gå över innan den nu börjar byggas upp igen.

”Släpp ut den, känn hur den byggs upp i dig. Jag kommer snart också. Vill vänta på dig, knulla på, knulla!”, stönar Sten. Nu börjar musklerna i fittan leva sitt eget liv igen. De krampar runt Sten, blir allt trängre när han pumpar i mig, underbara friktion. ”Nu, Sten, älskling, nuuu kommmer jag. Släpp loss du också. Vill känna dig komma i mig. Åhhh, nuuuu. Oh My God! Ahhhh”.

Då känner jag hur Sten skjuter in kuken, längst in och hur det börjar rycka i hela hans kuk, som om den har fått ett eget liv där längst in i mig. Han sprutar i kaskader långt inne i mig, känner hur det fyller upp, smetar ut sig inuti mig för att få plats. Så underbart. Sten ligger nu helt stilla med kuken fortfarande långt inne. Känns som den blir lite mindre styv, men fortfarande stor och fyller hela mig. Så härligt att bara ligga och pusta ut tillsammans, känna kärleken strömma genom kroppen. Vill fortsätta knulla, vill ha honom där i mig hela tiden. Blir inte hel om han försvinner ur mig.

Karin har varit med hela tiden, stöttat och gjort det skönt genom sina händer och sin mun. Hennes bröst mot min kropp. Tänk att få uppleva detta tillsammans med min syster, känna hennes stöd, känna hur jag blivit invigd som kvinna, få uppleva denna fantastiska natt. Visst sörjer jag min pappa, men jag hade inte velat vara utan det som hänt efter hans begravning och med min älskade reservpappa.

Jag ligger här nu mellan min älskling och min älskade syster, bara njuter. Tänker att jag har ytterligare två dagar som jag ska bo här hos Sten. Vill älska, vill knulla, varenda minut under den tiden, inte förlora en sekund. Sakta smeker jag Sten över hans nu slaka snopp, den känns så skön även nu. Han smeker mina bröst lite lätt, ger mig en puss och kysser sedan Karin. Så härligt att bara få landa här, nu.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren