Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anställning med extra förmåner kapitel 3

När jag vaknar på morgonen hos mamma, där jag bor, minns jag resan till Paris med Stina och Herman. Vilken upplevelse och vilket märkligt förslag de hade kommit med. Mitt arbete som flygvärdinna på ett litet privatflyg har varit omtumlande och enormt lönsamt. Efter senaste resan har jag nu 600.000 kronor i servicearvoden och lön. Lönen är 5.000 kronor per resa och det är service, service, service som gäller enligt kaptenen tillika ägaren, Jack. Vad jag gör och vilken service, överlåter han till mig, bara kunderna, passagerarna, är nöjda. Nu på senaste resan hade Stina och Herman, två av företagets återkommande kunder, tagit med mig ut i Paris, hade shoppat loss på ett sätt jag aldrig varit med om. Tydligen var de återkommande kunder hos flera av modehusen och hade bokat specialvisningar på två ställen under lördagen. Det var kläder till mig, som var huvudfokus. De ville att jag skulle vara representativ. Varför? Ja, det framkom under lördagskvällen när vi åt middag på Ritz, en av Paris finaste restauranger.

Stina och Herman, bägge runt 60 år, hade träffat mig på min första flygning som flygvärdinna. De hade lagt 50.000 kronor i skålen, en liten skål där kunderna lägger sin serviceavgift. För detta ville de att jag skulle utföra sexuella tjänster, tjänster som inte bara var att tillfredsställa dem, utan där även jag blev tillfredsställd. Det slutade med att Stina ville bli mer eller mindre torterad. Jag tror att det var lite kreativitet från min sida som fick dem att verkligen gilla mig.

I lördags? Just det, där kom det fram att de inte kunnat få barn, vilket de saknade. Nu föreslog de att jag skulle bli deras dotter, eller fungera som det. Jag skulle bo med dem och delta som deras dotter i deras liv och i deras umgänge. Kanske även adoptera mig, men det är ju en fråga som öven involverar min mamma. Jag är visserligen myndig, 19 år, men står mycket nära min mamma. Min pappa försvann mer eller mindre när jag var mycket liten och numera har jag bara sporadisk kontakt med honom.

När jag ligger där i sängen på morgonen virvlar det runt i mitt huvud. Vad vill jag? Det är ju ett enormt förslag. Jag skulle få 100.000 i månaden att röra mig med som ”fickpengar”. Frihet att göra det jag vill, jobba, plugga, resa, precis som den vuxna dotter jag är. Det är ju onekligen mycket lockande. De hade inte sagt något om mitt nuvarande jobb som serviceinriktad flygvärdinna, men jag misstänker att de nog inte vill ha en dotter som inviger manliga passagerare, och en del kvinnliga, i 10.000-meters klubben mot betalning. Ja, det var en sak till de nämnde: de ser gärna att jag, deras dotter. Ska bli gravid med Hermans barn. Barnet skulle få tre föräldrar, Stina och Herman ser framför sig att de kommer att vara extramamma respektive pappa åt detta barn. Att bli mamma vid, såg 20 eller 21, och samtidigt ha full barnpassning när jag vill göra annat. Tanken är svindlande. En faktor i det hela är att Stina och Herman är rika, har det mycket gott ställt. Vet inte exakt vad eller hur mycket de äger, men tycks inte ha några problem med pengar, i alla fall. Mitt barn skulle ju bli naturlig arvtagare, liksom jag, om jag blir adopterad.

Vad ska jag göra? Måste i alla fall prata med min mamma, hon brukar vara bra på att bena ut olika frågor. Hon vet att jag jobbar som flygvärdinna, men inte några närmare omständigheter runt det och inte att jag på mycket kort tid samlat en ganska bra förmögenhet. Vill inte prata om det. Måste prata med henne idag för i morgon ska jag träffa Stina och Herman hemma hos dem.

Jag hör hur mamma stökar i köket, gör frukost, innan hon ska iväg till sitt jobb som kreditchef på Handelsbanken. Det är hos henne som alla större krediter hamnar, när de väl godkänts av kontoret och regionbanken. Sedan måste hon ibland dra det vidare för centralstyrelsen. Hon är mycket mån om sitt arbete och tycker hon har det bra, dessutom en mycket bra lön, som gjort att hon och jag haft det gott ställt under hela mitt liv. När jag kommer ner i köket, vi bor i en villa på Stora Essingen, är hon klar och på väg att springa till bussen.

”Mamma, jag behöver prata med dig. Är du hemma i kväll?”, säger jag.

”Vad är det? Visst jag kommer nog runt sex i dag. Något du vill säga redan nu, älskling?”, frågar hon. Jag ruskar på huvudet och låter henne springa till bussen.

Under dagen tar jag det lugnt, samtidigt som jag funderar både på erbjudandet och hur jag ska ta upp det med mamma. Jag tar på mig en bikini och går ut i trädgården för lite sol. Inget jobb de närmaste dagarna, uppenbart att många har semester och inte behöver använda Jacks privatflyg. Skönt att bara ta det lugnt. Vår villa är relativt insynsskyddad bortsett från ett hur bredvid, där det bor en familj med två, nästan vuxna, barn, de har nyss fyllt femton, en flicka och en pojke, styvsyskon, sedan flickans mamma träffade en ny man. Jag tar fram en solstol och lägger mig i den. Knäpper upp bh:n, vill ha sol på hela kroppen.

Min hud är naturligt lite svagt färgad, släktingar i Grekland och Frankrike. Mitt namn, Beatrix, har jag efter min franska mormor. Mörkt, nästan svart hår, 168 cm lång och väger 55 kilo. Mina bröst är varken speciellt stora eller små, normala, fasta lite toppiga fortfarande. Jag är mycket stolt både över mina bröst och, inte minst, min rumpa, som de flesta vänder sig om för att se. Det har hänt flera gånger på gymmet att lite äldre kvinnor inte kan låta bli att smeka mig över baken i smyg, liksom av en händelse. Tycker det är helt okej, faktiskt, mysigt skönt.

Det är en varm julidag och jag känner att svettpärlor börjar tränga fram när jag ligger i solen. Går bort till utomhusduschen och ställer mig under den, låter det svala vattnet rinna över kroppen. Hör lite prassel i buskaget bredvid. Det är väl koltrasten som har sitt bo där, tänker jag. Står en stund i duschen, skönt, men mina bikinitrosor blev genomvåta. Asch, jag tar av dem och hänger upp dem på tork och går tillbaka till solstolen. Skönt att gå naken, att få känna den varma sommarvinden mot kroppen. Sätter mig ner, lite bredbent för att solen ska kunna komma åt mina lår. Ja, lite sol även på underlivet kan ju inte skada. Vinden smeker mig över kroppen, känns skönt när den kommer åt mitt sköte också. Blir lite våt när jag känner hur det kittlar. Slappnar av i kroppen, sluter ögonen och far iväg med tankarna. Vad mysigt det var att dela säng med Stina och Herman. De är helt fantastiska, och Herman kan verkligen tillfredsställa mig, trots sin ålder. Eller tack vare? Min hand har åkt ner mellan mina ben, när jag tänker på hur Herman knullade mig, bredvid sin fru. Så underbart det var att känna deras kärlek. Mina ben åker isär lite till och min hand smeker mig fjäderlätt över min delvis öppnade fitta. Tankarna drar iväg.

Duns, duns, hör jag helt plötsligt. En boll dimper ner bredvid mig. Jag öppnar ögonen, där står två ungdomar, barnen från grannhuset, och tittar på mig. Min hand försvinner blixtsnabbt från mitt sköte och benen pressas ihop. Vad såg de? Men det är ju inget att skämmas för. De smeker säkert sig själva också i ensamhet, men nu är jag inte ensam. De står där med stora leenden i sina ansikten. Bägge är lika nakna som jag, bortsett från ett lite höftskynke. Ja, faktiskt, höftskynke, inte byxa, utan bara en tygbit som är fastsatt med ett rep runt midjan.

”Hej, vad leker ni? Indianer? Visst ja, så får man ju inte säga. Native American, menar jag”, säger jag och ler mot dem. Ingen idé att verka blyg, de har ju redan sett mig. Flickan ser välutvecklad ut, fina bröst och breda höfter, brunbränd av solen. Grabben ser också bra ut, muskulös överkropp, fina muskler i armar och ben. Och, vad ser jag, höftskynket putar ut ordentligt. Tror han döljer något stort och hårt där.

”Heee, hej ”, stammar grabben. ”Menade inte att komma in och störa dig. Ville hälsa bara”.

”Ja, tänkte det var kul att prata lite”, fyller flickan i. ”Trodde inte du var helt naken, men oj, vad fin du är. Tror inte jag sett dig så där tidigare”.

”Tack. Ni är fina ni också, riktigt söta och vackra. Du Angelica har verkligen blivit en riktig dam och en skönhet dessutom. Och du Nikolas har blivit en riktig man. Tror att du är glad att se mig. Tar det som en komplimang”, säger jag och tittar meningsfullt på hans nu riktigt pulserande stånd, så pass att höftskynket inte längre klarar av att dölja det. Jag ser hur han rodnar, när han förstår vad jag menar. Rör sig lite oroligt fram och tillbaka, och då hamnar skynket helt vid sidan om.

”Oj, då. Vilken fin kuk du har”, undslipper det mig. Den är ordentligt lång och lagom tjock, ser vuxen ut.

”Ja, visst är den”, säger Angelica. ”Mysig att ta på också. Fast mamma säger att vi inte ska leka med varandra. Svårt att låta bli. Vi har ju mest varandra och har alltid lekt med varandra. Vill du känna på den. Säg vad du tycker”.

”Vet inte om det är okej, men vad säger du Nikolas?”, frågar jag. Då kommer han fram, ställer sig precis bredvid mig med kuken pekande bara några decimeter framför ansiktet. Jag sträcker fram mina händer. Greppar om hans kuk. Den är underbar att hålla i. Så hård och samtidigt så där härligt silkeslen. Förhuden är tillbakadragen och ollonet ser fantastiskt ut. Smeker det lite lätt med fingrarna och märker hur han rycker till, stönar till, och kommer fram lite till. En liten droppe försaft sipprar ut. Jag drar lite i hans lem, så skön att hantera. ”Den är verkligen mycket fin, upphetsande att få känna på, så härlig. Vad kan du göra med den, mer än att peka på kvinnor?”.

”Åhh, han kan göra mycket. Runka, låta den hoppa upp och ner, spruta på mig, när jag runkar honom. Han hjälper mig också. Fast bara med fingrarna”, säger Angelica helt oblygt. ”Jag vet att han skulle vilja knulla dig. Han har pratat massor om det. Skulle han få det? Jag vill så gärna titta på, vara med”.

Om jag var våt innan, så har synen av honom, att få känna på den och Angelicas fråga gjort mig riktigt drypande våt. Har inte haft en så ung kuk i mig på mycket länge. Hur är den i förhållande till Hermans? Men vad vill Angelica? Bara titta? Nej, ska det bli något måste jag få leka med bägge. De är så fina båda två. ”Angelica, kom får jag känna på dig”. Hon kommer fram till mig och jag smeker henne över kinden, ner sedan över hennes unga, mycket fasta, nästan hårda bröst. Bröstvårtorna står ut som knoppar, lite svagt rosa. Jag smeker runt en av dem. Hör hur hon gnyr till. ”Är det skönt! Blir du lite våt när jag smeker dig?”, frågar jag. Utan att invänta svar, för jag hennes höftskynke åt sidan. Ser en helt hårfri snippa. Har hon inte fått hår ännu, eller är hon omsorgsfullt rakad? ”Så len och fin du ser ut. Rakar du dig?”, frågar jag.

”Mamma hjälper mig. Vill inte att jag ska skära mig. Hon ansar både mig och Nikolas. Säger att ingen ska reta oss för att vi har hår. Hon gör det så skönt, eller hur Nikolas?” Sedan fortsätter hon ”på söndagarna brukar mamma först raka sig, göra sig fin, sedan blir det min tur och Nicolas. Efter det min styvpappa. Han blir jättestor då och sedan brukar mamma och pappa knulla”.

”Mmm, när hon rakat oss brukar hon även smeka oss. Hon vill ge oss samma njutning som hon vill ha, säger hon. Hon gillar när jag sprutar och när det går för oss, säger att det är naturligt och fint”, fyller Nikolas i.

Oj, det var mer information än jag var beredd på. Men tydligen är det en mycket öppen familj. Undrar om Angelica har slickat en annan tjej någon gång? Vill känna på henne först. Smeker över hennes fina mus. Känner lätt i springan. Hon är riktigt fuktig, nästan våt. Låter ett finger följa springan nerifrån och upp, mmm riktigt fin. Hör hur hon gnyr till, nästan stönar. Jag sätter mig på huk framför henne, sträcker ut tungan och slickar uppför hennes springa. Hon särar på benen, ger tillträde. Hon smakar riktigt gott, har inte känt den unga smaken tidigare. Jag tar tag om hennes rumpa, trycker hennes fitta mot min mun, öppnar på hennes blygdläppar och hör hur hon njuter. Tungan retar hennes öppning, upp mot hennes klitoris. Är som en liten hård ärta. Leker med den med tungan och för samtidigt in två fingrar i henne. Åhh, så trång men samtidigt så våt. Pullar henne och slickar. Hon gnyr, skakar. Är nog inte långt bort. Tar ut mina fuktiga fingrar och tar pekfingret, kör in det utan förvarning i hennes bakre hål. ”Åhh, ajjj, ohhh, jaaa, jaaaaaaa”, hela hon rister, skakar i en orgasm. Så skönt att känna den. En tjej i min smak. Hon blir en fara för alla killar.

När hon lugnat sig lite, ser jag på Nikolas. Vinkar till honom och han kommer fram till mig. Kuken vajar precis framför min mun. Jag tar tag i den, runkar, smeker den lite och öppnar munnen. Mmm, han smakar också gott, lite försaft, salt och ung, förföriskt ung. Och så len han är, inte ett hårstrå. Hans mamma måste verkligen göra jobbet ordentligt.

Jag reser på mig, lägger mig ner på solsängen. ”Du ska strax få komma in i mig, Nikolas, men föst vill jag att din styvsyster slickar mig, gör mig riktigt våt och kåt. Kan du göra det Angelica? Vill känna din tunga i min fitta”. Hon kommer fram, lägger huvudet mellan mina ben. Tittar upp på mig. Jag tar tag i hennes huvud, riktar in det mot min öppna fitta. Lite tvekande sträcker hon ut tungan. Slickar lite gran. Sedan trycker hon sig närmare, börjar slicka lite mer intensivt. Suger in mig i munnen. Oj, hon tar verkligen åt sig, härligt. Känner hennes lite ovana mun och tunga, men hon vet var det är skönt, ingen tvekan. Så härligt att få en så ung flicka att slicka mig. Känner att bara tanken på det får mig att närma mig. ”Snabbare, hårdare ”, stönar jag fram och kommer i en skön orgasm, inte så kraftig, men underbar.

”Nu Nikolas, nu är jag redo för dig. Vet du vad du ska göra? Kom hit, lägg dig ovanpå mig. Så, precis, ja”, säger jag, tar hans kuk och riktar in den mot mitt väntande hål. Nu vet han vad han ska göra. Trycker sig in, utan någon finess, men riktigt skönt, ändå. Väl inne, rycker han lite sporadiskt. Jag tar tag i honom. Styr upp farten. Lite lugnare in och ut. Juckar med honom, så han kommer in fort och drar ut lite långsammare. Han frustar som ett lokomotiv, är nog inte långt borta. Han rycker till några gånger.

”Ahhhh, shhhhh. Ohhhh”, stönar han. Rycker till i kuken och jag känner hur han sprutar kaskad efter kaskad i mig. En sådan ungtupp, kåt och sprängfylld. Han drar sig ur mig, ser moloken men lycklig ut. Hade nog velat klara längre.

”Nu, Angelica, har du ett jobb. Slicka rent Nicolas kuk. Och få den hård igen. Har du gjort det någon gång?”. Hon skakar på huvudet, men går ner på knä framför honom och tvekande börjar slicka. Intressant och roligt, riktigt upphetsande att se dessa barn slicka och leka med varandra. Ser att Nikolas kuk börjar resa sig igen. Dags för en vända till. ”Är du hård nu igen? Bra. Hur är det Angelica, har du knullat någon gång?”, frågar jag.

”Nej, inte ännu. Har bara runkat av Nikolas tidigare. Men undrar hur det är, och ser ju hur mamma och Sten gör. Han brukar börja med att ligga på mamma, sedan vill mamma oftast sitta på honom. Så fint att se hur hennes bröst hoppar. På slutet står hon på händer och knän och Sten trycker sig in bakifrån. Det ser ut som han verkligen tycker om det. Hans kuk är jättestor då”, förklarar Angelica.

”Låt oss göra ett litet experiment, vill ni det?”, frågar jag och bägge nickar ivrigt. ”Kom Angelica, lägg dig här på rygg. Och du Nikolas kryper upp mellan hennes ben. Sära lite mer på dem, ordentligt. Så, precis, ja. Nu lutar du dig fram lite, Nikolas, så att din kuk når fram till Angelicas springa”. Jag tar tag om hans kuk och drar bak förhuden, blottar ollonet ordentligt. Sedan för jag det lätt fram och tillbaka i Angelicas springa. Hon verkar mycket våt, men måste få henne genomvåt. Låter ollonet sakta dela på hennes blygdläppar, bli ordentligt insmort och även göra Angelica våtare. De börjar bägge gny, stönar lite lätt. Då riktar jag in honom mot Angelicas trånga hål.

”Tryck in dig lite nu, Nikolas. Bara med ollonet. Hur känns det Angelica?”, frågar jag.

”Skönt, men töjer mig. Han är så stor”, säger hon.

”Vänta lite Nikolas”, säger jag, har fortfarande händerna runt hans kuk, vill styra det. När jag ser att Angelica ser ut som hon vill ha mer drar jag ner honom lite. ”Så, försiktigt nu, bara en liten bit till in. Hur känns det nu Angelica?”

”Skönt, lite ont, töjer lite, men mest skönt. Kom in mer, vill ha honom i mig”, hör jag hur Angelica svarar gnyende.

”Ok, tryck in lite mer, varsamt, varsamt, Nikolas. Mycket sakta”, nu kan jag inte ha händerna kvar, finns inte plats längre. Sakta sjunker Nikolas in i sin styvsyster. ”Hur är det Angelica?”

”Ont, skönt, känns nästan som jag blir sprängd, men underbart, knulla nu, nu”, frustar hon och Nikolas drar sig ut en liten bit för att i nästa stund trycka in resten.

”Lugn nu, låt Angelica vänja sig, känna dig där i sig. Ligg bara stilla. När Angelica börjar röra på dig, då är det ett tecken att du kan börja knulla, men varsamt, varsamt ”, säger jag.

Efter en liten stund ser jag hur Angelica lyfter upp höften, pressar den mer upp mot Nikolas och sedan ner igen. Jag tar tag i hennes ben, lyfter upp dem och lägger dem på Nikolas axlar. Åhh, så fina de ser ut. Nu börjar Nikolas jucka in och ut och Angelica är med. De verkar helt synkade i tempot.

”Nikolas, bra, mycket bra. När du känner att du vill spruta, så ta en paus. Vila. Låt Angelica få följa med, håll inne sprutet så länge du kan”.

De knullar som de aldrig gjort annat. Perfekt timing, och nu börjar båda stöna riktigt högt. Jag håller en hand på Nikolas, vill att han tar det lugnt en stund. Samtidigt börjar jag lite lätt att massera Angelicas klitoris. Hon skruvar sig, stönar, gör att Nikolas börjar pumpa igen. Ser på henne att hon inte har långt kvar. Gnuggar lite mer energiskt. Och där, nu, kommer hon. Ohh, hela hennes kropp drar ihop sig, benen håller Nikolas i ett järngrepp när hon vill sluta dem. Det är nog det som får Nikolas över gränsen också. De skriker i kapp, sprutar, skriker, krampar, gnyr och faller ihop. Ohh, vad underbart att se. Måste smeka, gnugga mig själv, ohh, måste också få komma! Medan de hämtar sig kör jag i expressfart och kommer i en helt enorm orgasm, från fittan, upp i huvudet och ner igen.

Sedan ligger vi bara alla tre och pustar, ser på varandra och börjar skratta. Vilken syn vi är, om någon skulle råka se oss. ”Hur känns det nu, Angelica och Nikolas? Är det okey med er?”.

”Så fantastiskt, har nog aldrig fått en sådan orgasm tidigare. Tack Beatrix, och tack Nikolas”, säger Angelica.

”Mmm, tack. Jag också. Sprutade och sprutade kändes det som. Men vad säger din mamma om hon får reda på det? Blir hon och pappa arga?”, undrar Nikolas.

”Vet inte. Ska vi berätta? Vet inte hur Sten ser på det, han brukar ju titta på mig, hans kuk blir stor han ser hur mamma rakar mig. Tror han kan bli lite svartsjuk, kanske”, säger Angelica.

Vilka ungar! Helt fantastiska. Undrar vad Herman och Stina skulle uppskatta dem? Ska jag presentera dem? Undrar hur Angelica skulle uppskatta en erfaren och skön gubbkuk? Får tänka på saken. ”Hur är det Angelica, var det som du hoppades? Vill du göra det mer? Kanske med en äldre man, som kan lära dig mer?”, försöker jag sondera.

”Ja, inte är det sista gången. Visserligen har jag p-stav och skydd, men tror inte Nikolas och jag ska knulla för mycket. Vore bra att lära mig mer och känna hur det är med någon mer. Vill inte gärna heller ha mina klasskamrater eller så, vill inte bli kallad en massa saker”.

Lovande, tänker jag. Ska föra det på tal senare. Men nu är det dags att börja göra lite annat.

”Tack för idag, ni är verkligen fina. Gillar er och vi kan säkert leka mer framöver, men nu måste jag börja dagen. Puss på er bägge. Men diskutera noga om och vad ni vill berätta. Helst tycker jag ni ska ligga lågt och om ni upprepar det med varandra i ensamhet, så kanske ni kan berätta för er mamma, i alla fall.

På kvällen efteråt berättar jag för min mamma om Stina och Herman och deras förslag. Jag nämner ingenting om vår sexuella relation, men tror hon förstår även den. Speciellt när jag pratar om att ge Herman ett barn. Först blir hon alldeles stum, nästan förfärad. Inte chockad, utan mer för att hon tycker att jag ska hitta någon i min egen ålder. Herman är ju nästan tjugo år äldre än hon och mer jämnårig med min morfar, som ju visserligen är sjuttio. Vi pratar lite fram och tillbaka. Hon märker att jag är inte bara intresserad, utan riktigt tänd på idén. Jag har ju nästan blivit förälskad i både Stina och Herman. Vill gärna ge dem ett barn och dessutom själv vara som en dotter till dem. Vår diskussion slutar med att mamma vill träffa dem. Hon kan ta ledigt i morgon och ägna dagen åt detta, tycker att det har högsta prioritet.

På onsdagen åker vi tillsammans till Villagatan, där Stina och Herman bor. De har en stor lägenhet, när vi går runt räknar jag till minst nio rum och flera gångar och olika hallar. Vackert möblerad och med mycket konst på väggarna. Jag känner igen flera både svenska och utländska mästare. Carl Larsson, Zorn, en Matisse och en, tror jag, Vermeer. I ett rum har de samlat olika, främst svenska, surrealister: CO Hultén, Max Svanberg, Bonnier, GAN, Nemes.

När vi visats runt, sätter vi oss i ett lite mindre rum. ”Ni vill adoptera min dotter, har jag förstått”, börjar min mamma.

”Ja, fast inte nödvändigtvis. Vi vill gärna att hon kan vara som en dotter hos oss. Hon kommer ju självklart alltid att vara din dotter. Vi älskar henne och vill ge henne allt vi kan, vilket vi vet att du också, både vill och kan. Vi har ju inga arvingar, mer än ohängda bror- och systerbarn. Naturligtvis under förutsättning att både du och hon vill. Vi har ju plats här, kanske vill du också bo med oss? Bli en storfamilj?”, säger Stina.

”Oj, ja, allt beror ju på vad Beatrix själv vill. Hon är ju vuxen och jag måste acceptera det hon vill med sitt liv. Själv har jag ju min villa. Men skulle hon vilja bo här med er, så kanske det vore roligt att, i alla fall ibland, få vara tillsammans här med henne. Speciellt om hon skulle få barn, som jag har förstått att ni vill”, säger min mamma.

”Kom, låt oss se hur vi kan ordna det praktiskt. Vi har ju även tillgång till en mindre våning ovanpå, den är bara på fem rum. Den skulle du kunna bo i, disponera så som du själv vill. Vill du så kan vi bygga en trappa mellan våningarna också. Vi går upp så får du se”, säger Herman. Varken han eller Stina är långsamma och vill komma framåt i sina åtaganden. Han reser sig upp, ger tecken att vi ska följa med. Tar ett par nycklar och sedan går vi upp till våningen ovanför. Precis som deras är detta enda lägenheten på det planet, vindsvåningen. Herman öppnar dörren och vi kommer in i enhelt modern lägenhet. En stor öppen spis i hallen och sedan fyra stora bra rum samt ett mindre, pigkammaren, vid köket. Dessutom en altan på säkert trettio kvadratmeter. Lägenheten är mycket sparsamt möblerad, men matsalen har ett stort bord , rymmer säkert fjorton personer utan vidare.

”Oj, vad fint”, utbrister mamma. Vi går runt, pratar och planerar. ”Mycket lockande och intressant. Men jag måste nog tänka lite. Prata ihop mig med Beatrix också. Kan inte säga någonting nu”.

”Nej, det förstår jag. Kan vi träffas igen? Hur går vi vidare?”, undrar Stina.

”Jag vill nog ha några dagar, men vill gärna träffa er mer, lära känna er mer, innan jag säger något. Men det är ju verkligen mest upp till Beatrix, vad hon vill”.

När vi kommer hem tar vi och duschar. Tvättar varandra, som vi gör ibland när vi vill vara nära. Blir lite ömsint smek. Sedan sitter vi med var sitt glas vin i badrockarna, ser på varandra.

”Vad säger du Beatrix? Det är ett stort steg för dig! Vill du ta denna chans? Bli deras dotter? Blir du deras nya leksak, eller är det verkligen långsiktigt. Om de adopterar dig, så finns det ju ingen återvändo, inte för dem i alla fall. Och om Herman blir pappa till ditt barn? Hur är det har ni redan haft se ? Och vad säger Stina om det?”, frågorna bubblar fram, liksom tankarna hos mamma.

”Jag vill ge det en chans. Adoption? Vill ju inte tappa dig som mamma, det vet du. Går det att lösa, tror du? Och som svar på din fråga. Herman är en fantastisk älskare, kan verkligen tillfredsställa en kvinna och Stina är med till hundra procent. Mmm, tror faktiskt att du skulle kunna uppskatta Herman också. Jag tror han skulle ha kapacitet för dig med”, skämtar jag lite på allvar.

”Mmm, är Stina också bi? Tre kvinnor och en man, intressant”, skämtar hon tillbaka men med en lite konstig blick i ögat.

På torsdagen träffas vi igen, denna gång på kvällen. Mamma kan inte vara ledig mer från jobbet just nu mitt i semestertiderna. Vad ska jag ha på mig? Den där lilla fina blå kjolen jag fick i Paris och en cerise topp, som framhäver mina bröst på ett snyggt sätt. Skapar den där böjda linjen som Carl Lagerfeldt brukade prata om. Mamma har en söt sommarklänning, lite halvt genomskinlig. En spännande klänning, brukar vi skämta om. Bägge är vi barbenta och små, fina, men bekväma, sandaletter. Mitt hår har jag ganska kortklippt, men mamma har ett vackert fall och har det axellångt, nu helt utsläppet. När jag ser på min mor, tycker jag att hon är vacker och, ja, lite söt med en fin kvinnlig figur, som verkligen framhävs av klänningen. Måste vara många av hennes manliga kollegor som slickat sig om läpparna, kan jag tro.

När vi kommer till Villagatan ringer vi på porttelefonen och tar den vackra gamla hissen upp till tredje våningen. De öppnar dörren och vi får var sina, ganska intima, kramar av både Stina och Herman. Det märks att de tycker om att se oss. Medan Herman går ut för att hämta ett glas champagne åt oss, tar Stina ett steg bakåt. Ser på mamma och ett stort leende firmas på hennes ansikte. Så säger hon ”åhh, vad vacker du är, Liza, en riktig dröm. Kom får jag krama dig en gång till! Du har en kropp som är gjord för att kramas”. Sedan går hon fram och utan vidare kramar om mamma igen. Den här gången riktigt nära, ännu intimare. Ser ut som om Stina vill ge henne en kyss. Och, just då lurar bägge sina huvuden tillbaka, ser på varandra. Deras munnar närmar sig varandra och, utan att de riktigt förstår, möts de i en lätt kyss. De lättar på läpparna, ler och sedan blir det en kyss till, nu lite djupare.


Just då kommer Herman in med en silverbricka och fyra glas. Han stannar till, ser på dem. Harklar sig, samtidigt som han ler stort. ”Mina damer, kommer jag lite olämpligt? Jag tänkte att lite bubbel kunde vara gott. Vill ni vänta lite, avsluta ert hångel?”

De drar sig motvilligt ifrån varandra. Ser leende ut. Stina vänder sig mot Herman och säger ”ja, lite olämpligt, men ett glas champagne tror jag bara förhöjer det hela. Och vi kan nog fortsätta senare. Du ska veta, Herman, att Liza är en riktigt spännande kvinna. Kanske får du också njuta, vem vet? Med en dotter som Beatrix, är det inte konstigt att hennes mamma är minst lika fin och härlig. Kanske får vi glädjen av att få två döttrar, som dessutom är mor och dotter. Ahh, det här blir komplicerat. Kom, ta ett glas, vi går in i salongen”, avslutar Stina.

Väl inne i salongen sätter sig Stina i en soffa. Mamma följer efter, sätter sig bredvid. Jag har aldrig tidigare sett henne så tänd, det strålar om henne, vilken härlig syn, och inte lite upphetsande, känner jag. Jag sätter mig mitt emot, bredvid Herman.

”Ja, skål då”, säger Herman, ser först på min mor och sedan på mig. Han ser mycket nöjd ut. Stina och mamma sitter nära varandra, som om en magnet drar dem till varandra. Deras lår och ben har hela tiden kontakt. Mammas klänning har åkt upp lite när hon satte sig, och benen är lite särade. Det går att se rakt in till hennes fina lilla trosa. En liten mörk fläck, är hon så våt? Stina har ett par fina shorts och en uppknäppt blus, som visar hennes klyfta och en fin liten spets-bh.

”Berätta, vad gör du Liza? Du jobbar på bank har jag förstått”, frågar Stina, vänder sig mot mamma och låter samtidigt en hand landa på hennes blottade lår.

”Jag jobbar med kreditgivning, är faktiskt ansvarig för alla större krediter som inte kontoren eller regionbankerna har egna limiter för. Just nu är det lite mycket, alla, nästan, har semester och det är bara jag i bankledningen som är på plats. Blir lite mycket. Men nästa vecka börjar min semester”. Samtidigt som mamma berättar smeker Stina hennes lår uppmuntrande.

”Herman, kan vi inte ta med både Beatrix och Liza till skärgården och vårt ställe där?”, säger Stina, vänder sig sedan till mamma ”vi har ett litet ställe där, ligger ganska isolerat och en lång egen strand. Underbart att få koppla av, gå nakna om vi vill och bara vara. Eller har du redan planerat något annat?”.

”Det låter helt underbart, tack gärna”, säger mamma snabbt. Hon som annars gärna vill ta det lugnt, inte omedelbart kasta sig iväg eller bestämma något så snabbt.

”Gärna, säger jag. Måste bara stämma av med Jack så det inte är några flygningar inplanerade. Men han ville också vara ledig, så det är nog inga problem”, säger jag.

Sedan fortsätter vi prata, får påfyllning i glasen och tiden flyger iväg. Herman tittar på mig ”kom”, säger han”vill visa dig runt lite mer”. Vi reser på oss och han tar mig på en rundvandring av lägenheten. När vi kommer till sängkammaren, tar han mig i sin famn, och kysser mig ömt och djupt. Han är en fantastisk kyssare. Hela jag blir varm, när vi står där och hånglar. Sakta smeker han av mig min topp, kupar mina bröst, ingen bh, i sina händer. Böjer sig ner och kysser på dem, leker med ena bröstvårtan i munnen. Jag tar tag i hans byxor. Inget skärp, bara att knäppa upp och dra ner alltihop, inklusive kalsongerna. Hans kuk står så fint rakt ut. Jag smeker den med mina händer, så skön den är, precis vad jag längtat efter. Jag knäpper upp min kjol och drar av trosorna. Nu är jag naken, bara Hermans tröja kvar. Tar tag i den och drar den över hans huvud. Sedan omfamnar vi varandra. Jag känner hans hårda kuk mot min mage. Tar tag i den, viker den neråt så den hamnar mellan mina ben. Ligger där och skaver så skönt mot min klitoris. Jag rör mig lite fram och tillbaka, vill känna den, vill stimulera mig.

Efter en stund drar jag mig ur omfamningen. Lägger mig på rygg i sängen, särar brett på benen. ”Kom, knulla mig nu. Knulla långsamt, vill njuta, vill känna dig i mig”, säger jag. Han lägger sig mellan mina ben. Jag leder honom in i mig, han trycker sig in, allt på en gång. En sådan skön känsla. Han fyller mig så där precis lagom. Sedan får jag en kyss, samtidigt som han sakta börjar röra sig ut och in, ut och in. Jag bara gnyr och njuter. Han är så fantastisk. Varför är äldre män så mycket bättre?

Vet inte hur länge vi legat och älskat, när vi plötsligt hör ”ohh, ursäkta oss. Kom Liza vi går till gästrummet”, sedan hör jag hur mamma fnittrar och hur de går i väg. De måste verkligen ha funnit varandra.

”Nu vill jag rida dig, nu vill jag ta kontroll ”, säger jag till Herman. Vi byter plats, han lägger sig ner med kuken stående, pulserande rakt upp. Innan jag sänker mig ner över den, böjer jag mig fram och slickar på hans ollon, sedan suger jag in den i munnen, skapar ett undertryck samtidigt som min tunga leker över ollonet i munnen. Jag känner min egen smak samtidigt som sältan från hans försaft finns där. Efter en liten stund hasar jag upp över hans ben, positionerar mig över kuken och sänker mig sakta ner. Nu är det Herman som börjar gny allt högre. ”Våga inte komma, förrän jag är klar”, förmanar jag honom.

”Då måste jag ta en paus, var stilla”, flämtar han. Efter en stund känner jag att han slaknar något och börjar röra mig upp och ner igen. ”Gnugga min klitta, krama mina bröst, hårt, hårt”, stönar jag till honom. Jag hör själv hur jag låter, gnyendet är höga stön. Herman låter nästan lika mycket. ”Hårdare, knip om vårtan, gnugga. Använd händerna för i helvete”, skriker jag åt honom samtidigt som jag känner att orgasmen börjar ta över. Långt där inne, sedan ut i klittan, upp genom brösten och sedan exploderar orgasmen i huvudet och i hela kroppen. Jag skriker ut ”jaaa, jaa, ohhh, knulla, gnugga, nyp, hårdare nuuuu, nuuu”.

Alla mina muskler jobbar, kniper och jag känner hur Hermans kuk drar ihop sig, växer och sprutar djupt där inne i mig. Åhh, vad skönt. Sprutar två gånger, tre gånger, rycker sedan ytterligare några gånger. ”Sluta, kan inte mer, blir överstimulerad”, frustar han fram. Jag stiger av, lägger mig bredvid honom och bara njuter. Tänk vad underbar han är. Tror han blir en utmärkt pappa till mitt barn. Undrar när jag ska sluta ta mina piller? Vi behöver prata om det, göra planer för framtiden. Blir bra med några dagar ute i skärgården, då kan vi se hur vi ordnar framtiden. Jag blir allt mer sugen på deras förslag. Och tror att mamma inte har så mycket emot det. Kanske kan hon vara med? Undrar vad hon och Stina har för sig, har inte sett mamma så tänd, så kåt, tidigare, som hon var i soffan nyss.

Här slutar del tre. Nästa del, om ni tycker det, kommer att handla om skärgården och beslut om framtiden. Vad tycker ni att jag ska göra med de två ungdomarna, Angelica och Nikolas? Mmm, tar gärna emot förslag.


nilskjell

Status: Silver författare

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren