Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 21 - Analt & nya förälskelser

Del 21 (läs gärna tidigare delar först)

När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig den, samtidigt som Hilma fortsatte suga min kuk i långa drag. Jag låg fortfarande med benen brett isär lätt uppdragna mot kroppen.

- "Får jag? Snälla?", sa Annie tyst med ett generat litet leende.

Jag gav henne en liten nickning och log tillbaka. Jag var nu så sanslöst kåt att jag hade låtit henne göra vad som helst med mig. Annie spottade mot mitt rövhål innan hon ställde sig på huk i sängen. Snart kände jag hur hon tryckte "ollonet" på strapondildon mot mig och hur det sakta penetrerade mig. Sakta sakta började hon tränga in den. Jag såg hennes blick och insåg att detta var något som väldigt uppenbart gjorde henne otroligt upphetsad.

- "Går det bra, älskling? Jag vill inte göra den jag älskar.", sa hon plötsligt med orolig röst och stannade upp.

- "Det går bra.", svarade jag med lite ansträngd röst.

Det värkte, men det var samtidigt så otroligt uppkåtande att låta den 20 år yngre asiatiska tjejen, som var min och min frus gemensamma flickvän. ta mig analt med en strapondildo fastspänd på sig. Snart hade hon trängt in den och började sakta rövknulla mig i en försiktig takt.

Hilma slutade suga mig och tittade på med stora ögon. Till slut reste hon sig upp och ställde sig upp över mig med ett ben på varje sida. Hon vände sig med ryggen emot mig, sjönk ner på huk över mig och tog ett stadigt tag om min kuk. Men denna gång placerade hon ollonet mot sin analöppning och började stönande tränga sig ner över den. Jag hade haft analt sex många gånger genom åren med både min fru och även med Kattis och Sanna (speciellt Sanna, som alltid har varit helt tokig i analsex). Men jag hade ännu aldrig haft det med Hilma då hon var så ung och dessutom så liten i kroppen, även om hon uttryckt flera gånger att hon ville. Jag är trots allt utrustad med en riktigt lång och grov sak och hade varit rädd att göra henne illa. Fast och andra sidan hade jag även varit tveksam till att ha analsex första gången med Sanna första gången 19 år tidigare, då hon på den tiden bara hade varit 15. Nu var jag själv 40 år och hade kuken inkörd i en liten blond 16-åring samtidigt som min och min frus gemensamma 20-åriga älskarinna/flickvän knullade mig med en fastspänd löskuk.

- "Åh, vilken jävla stor och skön kuk!", stönade den lilla 16-åriga blondinen fram med ansträngd röst.

- "Är du verkligen säker? Jag vill ju inte göra illa dig.", frågade jag med orolig röst samtidigt som jag inte kunde låta bli att stöna.

- "Ta det lugnt baby. Åh fan vad skönt! Åh vad jag har velat göra det här med dig. Jag vill ha din stora kuk djupt i mitt arsle! Jag vill att du knullar mitt arsle med din stora kuk! Knulla mig!"

Snart hade hon tryckt sig ner så att nästan hela mina 23 cm var begravd i henne. Jag njöt av att känna den 24 år yngre lilla späda tonårsflickans trånga stjärthål spänna runt kuken. Hon hade fortfarande fötterna mot sängen, lutade sig bakåt med armarna som stöd mot min bröstkorg och började under höga stön rida mig, glidande upp och ner över min kuk.
Herre gud, hennes rumpa var så trång att det kändes som att hon hade kunnat klippa av kuken med den om hon hade spänt ihop ändtarmen.

Jag sneglade mot andra sidan av sängen. Kattis satt upp med Dessie sittande gränsle i hennes knä. Hon sög under höga stön på Dessies stora bröst Hon sög diandes hårt på bröstvårtorna samtidigt som hon kramade henne hårt intill sig.
Sanna stod på knä tätt intill och jag såg hur hon och min fru sög på varandras tungor medan de kysste. Hon höll kvar Dessies ansikte i kyssen med båda händernas fingrar intrasslade i det rödlockiga håret.

Annie fortsatte under tiden att sakta knulla mig analt, samtidigt som hon började smeka Hilma och bearbetade hennes klitoris med fingrarna. Efter några minuter började Hilma stöna högre och högre samtidigt som hon red min kuk snabbare och snabbare. Med ett öronbedövande skrik ylande hon till slut rakt ut ut och skakade i hela kroppen när Annie smekte henne till en orgasm.
Det blev för mycket även för mig som stönande hårt tryckte in kuken till roten i henne och tömde min sperma rakt upp i den lilla tonårsflickans härligt trånga lilla 16-åriga rumpa. Efteråt satt Hilma kvar med mig i henne. Hon greppade tag om Annies huvud och gav henne en snabb kyss innan hon efter en lång stund sakta sakta reste sig upp på darriga ben så att min kuk drogs ut med ett ploppande ljud ur hennes rövhål. Jag såg hur det rann sperma ur arslet på henne.
Samtidigt kände jag hur Annie drog sig ur min ömmande bakdel och började ta av sig strapondildon som hon släppte ner på golvet bredvid sängen.
Hilma vände sig om och och sjönk ner så att hon blev stående på alla fyra över mig, med sitt ansikte alldeles ovanför mitt.

- "Åh baby! Tack. Jag har velat det så länge. Tack.", viskade hon andfådd.

Hon tittade leende på mig med sina klarblåa ögon, drog bak sitt långa blonda hår bakom öronen med ena handen innan hon böjde sig ner och kysste mig. Stönande tryckte hon in sing tunga i min mun samtidigt som hon höll kvar mitt ansikte i kyssen med båda händerna.

- "Älskar dig Johan.", viskade hon mellan kyssarna.

Annie kröp upp bakom henne och började samtidigt kyssa och slicka hennes rumpa. Snart var hon fullt upptagen med att girigt slicka och suga hennes stjärthål och slicka i sig den sperma som fanns där, medan Hilma själv höll sina armar runt min hals fortsatte att tungkyssa mig.

Efter en lång stund kröp Hilma på alla fyra till Kattis och Sanna och turades sedan i tur och ordning om att slicka de båda till varsin orgasm. Först slickade slickade hon Sanna som låg på rygg med sina ben saxade runt Hilmas blonda huvud. Sanna stönade högt och berömde henne hela tiden om hur duktig hon var på att slicka fitta.

Efteråt slickade Hilma Kattis på samma sätt. Men Kattis snurrade efter en stund runt så att hon blev sittande på henne. Hilma begravde stönande sin mun i henne. Kattis andades häftigt medan hon red Hilmas ansikte i en ritt som snart blev vildare och vildare. Hon greppade tag om den unga flickans långa ljusblonda och gned sitt våta sköte över hela hennes ansikte. Med ett sörplande ljud bearbetade Hilma hennes Kattis fitta medan den 40 år äldre kvinnan våldsamt tryckte sig mot henne och vilt red hennes viga tunga. Snart kom även Kattis i en högljudd orgasm.


När det började bli kväll tog Hilma sin cykel för att bege sig hemåt då henne föräldrar skulle komma hem senare samma kväll. Men före hon for stod hon och Kattis jättelänge tillsammans ute på vår veranda och höll om varandra tätt i sina armar. De båda kramade om varandra hårt, tittade varandra djupt i ögonen och ingen av dem verkade inte vilja släppa taget om om sin nyfunna älskarinna. De stod länge kvar där ute i varandras armar och kysstes intensivt och sög stönande på varandras tungor. Av blickarna som vi sett att Hilma gav Kattis var det väldigt uppenbart att den lilla tonårsflickan hade blivit upp över öronen förälskad i den mycket äldre kvinnan.

Under tiden satt Sanna i köket i mitt knä intill köksbordet och tittade fnissande på genom fönstret, samtidigt som hon ömt masserade min nacke med fingertopparna och drog fingrarna genom mitt hår. Ibland kysste hon mig, medan vi tittade på hur den långa muskulösa amazonkvinnan till 56-åring som var hennes hustru stod och och var fullt upptagen med att kärleksfullt intensivt grovhångla med sin nyfunna älskarinna, en 40 år yngre liten smal 16-årig tonårstjej.

Mitt emot oss på andra sidan bordet satt Dessie, lutad bakåt med huvudet mot Annie som stod tätt bakom stolen med armarna runt henne, lätt framåtböjd och drog in doften från min frus rödlockiga hår medan hon kramade om henne hårt. Ibland kysste hon min fru ömt på kinden samtidigt som hon fortsatte lukta henne på kinden, halsen och på håret.
Jag hörde hur Annie med låg röst sade till Dessie:

- "Jag älskar dig,"

- "Jag älskar dig med.", svarade Dessie tyst innan deras läppar möttes i en lång kyss.

Dessie drog, utan att sluta kyssas, ner Annie så att hon blev sittande gränsle över henne i hennes knä, De fortsatte kyssas kärleksfullt och tittade varandra djupt i ögonen, min vackra 37-åriga fru och vår gemensamma 20-åriga flickvän.

Vi hörde höga stön ute från bron där vi såg hur Kattis sittande på trappen till verandan med ena handen hårt och intensivt fingerpullade Hilma, som nu satt gränsle över henne i hennes knä. Kattis drog Hilmas klänning över huvudet och knäppte även av sig hennes bh så att hon var helt naken. Efter en stund såg vi hur Kattis med sina starka armar lyfte upp den lilla tonårsflickan och sedan tryckte ned henne så att hon blev liggande på rygg mitt på verandan. med Kattis halvt liggandes i trappen med sitt huvud mellan den yngre nakna 16-åringens solbrända bruna lår, girigt slickande hennes våta lilla flickfitta. Hilma stönade högre och högre och ylade snart högt av njutning när den mer än tre gånger äldre långa muskulösa kvinnan, som var gammal nog att vara hennes mormor, med hungrig tunga slickade henne till multipla orgasmer. Hilma ylade högt rakt ut när orgasmerna sköljde över henne så att hon skakade i hela kroppen.
Efteråt gav de båda varandra en sista riktigt passionerad lång djup tungkyss innan Hilma drog på sig sin klänning igen, tog sin cykel och trampade hemåt på väldigt skakiga ben.

När Hilma hade stuckit kom Kattis in till oss. Hon böjde sig leende ner och gav Sanna och mig en varsin lång mjuk kyss. Hennes läppar och tunga smakade fitta.

- "Så hon har åkt hem nu?", sa Dessie samtidigt som Annie återigen ömt kysste henne på kinden och kramade om henne.

Kattis berättade då att de hade bestämt att de skulle träffas igen. Att Hilma skulle komma ner till dem i Värmland om två veckor, när våra två barn hade åkt hit till mig och Dessie, för att "prova lite leksaker och annat kul" och bli "riktigt omhändertagen". Jag förstod att Kattis tänkte låta henne "prova på" det ljudisolerade sexrummet i deras källare med alla möbler, gungor och "leksaker".

- "Då vill jag se när du håller henne i koppel och handbojor och tar henne riktigt jävla hårt med din allra största strapon. Skulle bli så jävla kåt av att se det.", sa Sanna med ett leende och kysste sin fru igen samtidigt som hon gned sig lätt mot mitt skrev.

- "Vi får se baby.", fnissade Kattis och kysste henne igen innan hon gav även mig en till kyss.

Efteråt gjorde Kattis iordning middag. Annie hjälpte henne. Under tiden de lagade mat satt jag kvar vid köksbordet med Sanna sittande gränsle i mitt knä och Dessie ståendes tätt intill oss båda. Vi tre kramade tyst om varandra och jag kysste min fru medan Sanna satt stilla och kramade om mig hårt med sitt huvud mot min bröstkorg. Jag kände hur hon stilla gned kinden mot mig.

- "Jag kan höra Johans hjärtslag. Jag har alltid älskat att höra det", viskade hon och blundade.

När maten var färdig dukade vi i vardagsrummet. Kattis hade alltid varit fantastisk på att laga mat och det var lika nu. Toast Skagen och en nässelsoppa med crème fraiche och löjrom. Hon gjorde även denna dag en efterrätt till oss, mousserande sorbet med italiensk maräng. Vi drack dock ingen alkohol denna gång utan nöjde oss med kolsyrat bordsvatten.

- "Kolla!", fnissade plötsligt Annie och pekade på golvet.

Där på golvet låg Hilmas trosor kvar sedan Kattis hade slitit av dem på midsommardagen. Kattis tog upp dem, luktade på och verkligen drog in doften innan hon till slut stoppade trosorna i sin ficka.

- "Hon kan få igen dom när hon hälsar på hemma hos oss. Men jag gissar att hon inte kommer vilja ha på dem alls under hela den vistelsen.", sa hon med ett snett leende,

Efteråt middagen gick vi ner till sjön och tog ett litet nakendopp innan vi gick och lade oss alla fem i vårt sovrum. Även denna kväll gick i älskogens tecken, men det var lugnare sex och inga sexleksaker denna gång.

Jag älskade länge i ett sakta tempo med Sanna i missionären. Vi tittade varandra djupt i ögonen medan vi kysstes och höll varandras händer mot sängen ovanför Sannas huvud.
Dessie låg samtidigt på sidan bredvid oss och blev smekt av Kattis som låg bakom min fru och skedade henne. Dessie lutade sitt huvud bakåt mot Kattis och de kysstes djupt samtidigt som hon höll sin ena hand bakom huvudet på Annie som låg framför henne och sög diande på Dessies stora bröst.
Kattis hade sin tunga långt inne i Dessies mun och fick henne att suga på den medan hon med sin ena hand smekte och fingerpullade henne samtidigt som hon med den andra i hennes röda hår höll kvar henne i kyssen..

Efter en stund bytte vi. Jag satt i sängen med Kattis sittande tätt i mitt knä, ansikte mot ansikte. Vi tittade varandra djupt i ögonen och smekte nästipparna mot varandra medan hon red mig stilla med sina långa muskulösa ben saxade runt mig.
Dessie halvlåg bredvid oss med Annie, som låg lutad med ryggen mot henne, i hennes armar. De kysstes djupt medan Dessie smekte hennes bröstvårtor, samtidigt som Sanna låg på mage framför dem med sin huvud mellan Annies ben och lugnt och varsamt lät sina läppar och tunga smaka 20-åringens våta sköte.

Efteråt somnade jag med Kattis starka armar runt mig som kramade mig hårt, medan Dessie och de andra två fortfarande älskade varsamt. Vi låg länge och kysstes, jag och min 16 år äldre älskarinna.
Det sista jag såg där jag låg i Kattis famn var hur Dessie låg på rygg, kramade och slickade sina egna stora bröst samtidigt som hon blev slickad till orgasm av Sanna som stod på alla fyra med huvudet mellan hennes ben. Hon höll fast hennes huvud i en bensax. Bakom Sanna halvlåg Annie med sin ansikte begravt mellan skinkorna på hennes sexiga rumpa, slickade hennes rövhål samtidigt som hon bearbetade hennes fitta med fingrarna.


Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren