Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 14 - Sex, kärlek och vänskap

Del 14 (läs gärna de tidigare delarna i berättelsen först)


Vi blev stående så en stund där i duschen, med armarna om varandra och kramades. Ända till Sanna bröt tystnaden:

- "Nu badar vi."

Det stora jacuzzi-badkaret var nu nästan helt fullt och Sanna skyndade sig att tömma ut lite vatten för att det inte skulle svämma över.
Jag kröp ner i det varma vattnet och lade mig ner med ryggen mot ena kanten. Sanna klev också i, ställde sig med benen på varsin sida om mig och satte sig gränsle över mig. Sedan slog hon på bubblorna.
Hon lutade sig framåt, lade åter armarna om min hals och kramade om mig hårt. Jag satte mig upp i badet och höll den vackra flickans lilla bleka tonårskropp tätt emot min. Vi satt tysta så en lång stund och bara kramade varandra.
Jag masserade försiktigt hennes nacke medan jag kände hur hon strök sin nästipp mot min hals. Hon flyttade sakta sakta nästippen gnuggandes upp längs halsen och kysste mig på halsen, vidare upp mot min örsnibb. Hon andades tungt.

Jag njöt av att känna Sannas nakna våta kropp tryckas emot min och kände hur hon började gnida sig över min fortfarande hårda kuk samtidigt som hon försiktigt tryckte sina läppar mot mitt öra.

- "Jag är kåt.", viskade hon.

Jag smekte sakta ner min högra hand mot hennes sköte och började försiktigt att smeka henne, samtidigt som vi tittade varandra djupt i ögonen. Sanna stönade lätt när jag till slut smekte in pekfingret i henne.

- "Det är skönt, sluta inte!", flämtade hon fram och log.

Sannas läppar sökte sig till mina och vi kysste varandra djupt. Hon hade fortfarande sina armar om min hals och höll kvar mig i kyssen, samtidigt som jag sakta började föra mitt finger in och ut ur henne och snart även hade jag även letat in långfingret.
Hon red stilla mina fingrar medan vi fortsatte kyssas. Vi gned försiktigt våra nästippar mot varandra och tittade varandra djupt i ögonen.

- "Jag vill känna dig i mig.", sa hon med darr på rösten och kysste mig igen.

Jag fortsatte föra mina fingrar in och ut i henne, men Sanna stoppade mig.

- "Nej... Inte fingrar."

Hon satte försiktigt ned sina fötter i jacuzzin och reste lite på sig, samtidigt som hon släppte taget om min hals. Med trevande händer greppade hon tag om min hårda kuk, riktade den rätt och sjönk sedan sakta ner igen över ollonet.
Jag kunde inte låta bli att stöna av hur skönt det var att få tränga in i sex år yngre Sanna för första gången sedan i slutet av maj. Hennes lilla våta tonårsfitta var fortfarande lika galet trång och skön.

- "Åh Sanna... Det är så skönt.", viskade jag med darrig röst och smekte försiktigt hennes kinder och nacke.

Hon och lade åter armarna runt min hals, kramade mig hårt samtidigt som hon långsamt red mig i det varma sköna vattnet.

- "Jag älskar dig, Johan... Min älskling... Jag älskar dig.", viskade hon tyst i mitt öra och kysste mig sedan igen.

Sanna red mig länge så i badkaret. Vi älskade försiktigt, sakta och stilla, njöt av att känna varandras kroppar, läppar och att titta varandra i ögonen. Länge.

Vi slutade inte förrän badvattnet hade blivit kallt. Då drog vi ur proppen och torkade varandras kroppar. Jag lyfte upp Sanna varpå hon saxade sina ben runt min midja och åter sjönk ner över min kuk. Hon smekte masserande min nacke och vi kysstes medan jag sakta bar henne bort till sovrummet medan jag fortsatte att långsamt knulla henne. Vi kröp ner i den stora dubbelsängen och drog täcke och överkast över oss. Jag låg på rygg medan Sanna låg över mig, ansikte mot ansikte.
Vi låg så länge. Smekte nästipparna mot varandra, kysstes, drunknade i varandras ögon och njöt av att ha varandra nära. Vi låg sedan kvar så i varandras armar, ömsom sovandes §§ömsom gosade och smekandes och kramades... Ända tills Kattis kom hem igen efter fyra på eftermiddagen.

- "Älsklingar, jag är hemma nu!", hörde vi hur Kattis ropade när hon steg in i lägenheten.

Hon tittade in i sovrummet och log när hon såg oss ligga nedbäddade i varandras armar.

- "Hej baby.", sa Sanna nyvaket där hon låg i mina armar med sitt huvud på min bröstkorg.

Kattis klev in i sovrummet och böjde sig ner till oss i sängen. Hon log och kysste Sanna. Efteråt gav hon även mig en djup kyss.

- "Har ni badat?", sa hon leende och smekte mig över håret.

Sedan gav hon mig en kyss till.

- "Mmm, vi har både duschat och tvättat varandra. Sedan badade vi också, det var så underbart.", sa Sanna och drog sedan Kattis ansikte till sitt och kysste henne igen.

Kattis fnissade till och besvarade kyssen. Jag såg hur de båda letade in sina tungor i varandras munnar. Båda stönade lätt till medan de tungbrottades och sög på varandras tungor. De tungkysstes länge, ända till Kattis försiktigt reste sig och sa:

- "Jag ska bara ta en dusch och tvätta av mig, så kommer jag till er sen."

Jag och Sanna låg kvar och höll om varandra medan vi hörde hur Kattis gick till badrummet och hur hon startade duschen. Några minuter senare hörde vi hur vattnet stängdes av och en liten stund senare kom Kattis lugnt tillbaka, helt naken.
Både jag och Sanna tittade på henne med stora hungriga ögon. Denna vackra amazonkvinna. 185 cm lång, den solbrända bruna huden, de stora fasta brösten. Och till det hennes väldigt vackra ansikte med de vackra ljusbruna ögonen, det perfekta kritvita leendet och det ljusblonda håret som hon nu under senaste året hade låtit växa lite (och nu räckte ner över öronen). Och till på köpet även hennes helt otroligt sexiga muskulösa vältränade kropp. Så fort hon rörde sig såg man hur de starka väldefinierade musklerna spelade under den solbruna huden. De stora magrutorna, de starka benen och de muskulösa armarna vars omkrets kring biceps och triceps hade kunnat få vilken man som helst grön av avund.

- "Gillar ni vad ni ser?", sa Kattis medan hon spände armarna och magrutorna för oss.

- "Du är så vacker att det inte klokt, Kattis.", sa jag och smekte henne med blicken.

- "Jag har världens sexigaste flickvän! Jag blir kåt bara av att se dig!", sa Sanna.

Kattis skrattade och log med hela ansiktet samtidigt som hon sakta kröp ner till oss i sängen under täcket. Hon lade sig tätt intill oss bredvid mig och gav mig en mjuk kyss på kinden.
Sedan kysste hon Sanna som inte var sen att ivrigt besvara kyssen och kröp över till sin 22 år äldre flickvän. Snart började de stöna njutningsfullt in i varandras munnar och höll kvar varandra i kyssen och gned sina kroppar mot varandra. Samtidigt, utan att sluta kyssa Sanna, fortsatte Kattis att leka med mitt hår mellan sin högerhands fingrar där jag låg på rygg tätt bredvid dem.
Sanna satte sig upp över Kattis så att hon satt gränsle på hennes ena muskulösa lår. Hon flyttade sig uppåt så hennes egna ben hamnade emot Kattis fitta och snart tryckte sig båda med ridande rörelser med sina underliv emot den andres lår.

- "Sluta inte! Vad du än gör!", stönade Sanna fram samtidigt som hon böjde sig ner och sög in Kattis ena bröstvårta mellan sina läppar.

Kattis snurrade runt så att hon blev överst. Hon satte sig upp, gränsle över Sannas ena lår, samtidigt som hon tog tag i sin 22 år yngre flickväns andra ben så att det låg mot sin egen muskulösa överkropp. Hon förflyttade sig snabbt uppåt så att deras kön hamnade emot varandra. Med ena armen höll hon fast Sannas övre ben och gned deras sköten emot varandra samtidigt som hon med den andra armen hårt och bestämt höll Sanna nedtryckt på rygg i sängen med handen runt hennes hals. Snart stönade de båda högt och Kattis ökade takten.

- "Mammas vackra sexiga lilla flicka. Jag älskar dig. Nu ska mamma göra det skönt för dig.", stönade Kattis fram med hes röst.

- "Jag älskar dig. Åh gud, du gör det så skönt för mig! Åh mamma, sluta inte! Det är så skönt!", stönade Sanna tillbaka med andan i halsen samtidigt som hon andades tyngre och tyngre.

Jag blev lite förvånad över att hon kallade sin flickvän för "mamma", men jag visste att Sanna gick igång på att prata väldigt kinky under sex (även Kattis gick igång på sånt när hon hade sex med kvinnor). Sanna hade ju i början när vi hade börjat ha sex med varandra året innan bett mig att kalla hennes saker som "hora", "slyna", "sprutluder" ecetera. Men jag hade då generat bara sagt att det tog emot för mig att säga sådana saker till någon annan (speciellt till någon som jag faktiskt tyckte mycket om) och hon hade då sagt att hon respekterade det och hade lovat att inte be mig om sådant igen.

Snart skrek Sanna ylandes ut en orgasm. Kattis kastade sig ner över henne och under höga stön sträckte de båda ut och slickade och sög på varandras tungor.

- "Mmm, mammas lilla kåtslyna!", stönade Kattis fram med hes röst mellan kyssarna.

Efteråt snurrade de åter runt så att Sanna hamnade överst. Hon kysste sig ner över Kattis väldefinierade magmuskler och vidare ner över benen ner till fötterna. Efteråt kysste hon sig upp på insidan av de muskulösa bruna låren innan hon borrade in sitt ansikte mot hennes sköte.

- "Så ja, in med tungan i fittan! Så ja! Slicka mig! Slicka, din jävla slyna!", manade Kattis på henne med tung andning.

Hon smekte Sannas svartfärgade hår och smala nacke medan hon samtidigt stönade av den sköna behandlingen från hennes unga, ännu inte fyllda 16-åriga, flickväns lilla lena varma tunga som lekte mellan hennes våta svullna blygdläppar.

Efter en stund, utan att släppa taget om Sannas huvud, snurrade Kattis runt och satte sig upp så att hon blev sittande gränsle rakt över sin tonåriga flickväns ansikte. Sanna fortsatte att med tungan långt upp i Kattis girigt bearbeta hennes fitta medan Kattis under höga stön våldsamt red hennes ansikte. Med ett fast tag om Sannas svarta hår gned hon sin savande fitta över hela hennes ansikte. Snart kom även Kattis i en högljudd orgasm och den 37-åriga muskelkvinnan fortsatte att på samma intensiva sätt rida sin lilla 15-åriga flickväns mun och tunga ända tills orgasmen ebbat ut.
Hon satt kvar en lång stund och pustade ut medan Sanna under höga stön fortsatte att sörplande suga och lapa i sig av hennes fittsafter. Efteråt klev Kattis kvar och kastade sig ned så att hon blev liggande tätt intill mig. Hela den lilla tonårsflickans vackra bleka ansikte var alldeles glansigt och vått av den äldre kvinnans fittsafter.

- "Åh älskling, det var underbart!", flämtade Kattis fram.

Hon kröp tätt intill mig , med sitt huvud mot min vänstra axel och lade sin vänstra arm runt min hals samtidigt som hon drog min vänsterarm runt sig. Hon smekte sin nästipp mot min hals och min kind samtidigt som hon kramade om mig.
Sanna kröp samtidigt över till min högra sida och lade sig tätt intill mig där. Snart hade hon krupit upp och lagt sig ner på mage över mig med huvudet vilande mot min bröstkorg. Hon höll min högerhand med bägge händerna och flätade in våra fingrar i varandra.

Vi låg länge så och höll om varandra. Snart märkte vi att Sanna hade somnat där hon låg ovanpå mig. Vi såg efter en stund på klockradion på nattygsbordet att klockan var nästan 22:30.

- "Jag vill att du sover här i natt.", viskade Kattis i mitt öra.

Jag vände mitt ansikte mot hennes och tittade rakt in i hennes ljusbruna varma blick. Utan att sluta titta in i varandras ögon smekte jag sakta och försiktigt min vänsterhands fingertoppar över hennes rygg och vidare upp mot hennes nacke, samtidigt som hon strök mig över min kind med sina fingrar. Försiktigt smekte vi nästipp mot nästipp medan våra läppar sakta sökte sig till varandra. Vi kysstes mjukt och stilla.

- "Mitt hjärta.", viskade Kattis fram innan vi åter kysste varandra.

Vi låg sedan så och fortsatte kyssas länge innan vi somnade i varandras armar.


Jag hade nu börjat komma på fötter igen. Och nu flyttade jag, på Sannas och Kattis initiativ, in i deras sovrum och säng igen. Och snart började vi åter ha sex med varandra, så ofta vi bara kunde och orkade.
På eftermiddagarna när Sanna kom hem från gymnasiet brukade jag, med hennes sittande i mitt knä, hjälpa henne med hennes läxor och jag såg även alltid till att hela lägenheten ständigt var städad och skinande ren. Dock så fortsatte Kattis att stå för matlagningen.

Tidigt varje morgon brukade jag och Sanna ta en snabbis i duschen innan hon skulle till skolan. Ibland på kvällarna tog Kattis på sig en av sina strapondildos och sedan tog hon och jag Sanna i en dubbelmacka. Jag låg då oftast under med min kuk begravd i Sannas trånga lilla rumpa medan Kattis halvsittande på huk över oss knullade hennes fitta hårt.
Ibland låg jag bredvid dem i sängen och tittade på när Kattis med en fastspänd löskuk knullade Sanna hårt och länge i alla möjliga sorters ställningar och positioner medan de båda aggressivt skrek en massa kinky saker till varandra. Ibland fick Kattis Sanna att krypa på alla fyra mot badrummet där hon sedan, antingen i duschen eller i badkaret, tryckte ner sin lilla flickvän så att hon blev halvsittande mellan hennes ben varpå den långa muskelkvinnan höll fast den lilla tonårsflickans huvud och pissade henne över ansikte och i munnen och ”tvingade” henne att dricka.
Efteråt, efter att ha tvättat Sanna ren igen, tog Kattis åter på sig någon av sina strapondildos. Den äldre muskulösa vuxna kvinnan kunde hålla på hur länge som helst och helt outtröttlig, hårt och resolut, dunka på Sanna i vad som verkade som evigheter och få sin lilla 16-åriga tonåring till flickvän att gallskrikande i falsett yla ut sina kåtskrik när hennes 22 år äldre flickvän fick henne att ylande som en hund skrika ut floder av orgasmer på varandra som aldrig verkade ta slut.

I början av oktober fyllde Sanna 16 år. Jag gav henne 10 röda rosor och ett litet halsband i formen av ett hjärta. Jag hade följt med Kattis in och handlat dagen innan och hon hade tyckt det var en fin present när jag hade frågat henne om hon tyckte det var ok att jag köpte det till Sanna (för även om jag hade sex med de båda så var det de två som var i ett förhållande medan jag bara bodde där). Mertiden av den kvällen tillbringade i sängen och firade Sanna efter hennes önskemål, vilket innebar att jag och Kattis gemensamt slickade, sög och knullade alla hennes tre hål så att den nyblivna lilla 16-åringen ylade ut multipla orgasmer långt in på natten.

En lördagskväll, en vecka efter Sannas födelsedag satt vi alla tre tätt tillsammans och myste nakna under ett täcke i soffan framför teven. Vi tittade på filmen "Jägarna" och matade varandra med popcorn. Sanna halvlåg i mitt knä och lutade sitt huvud mot min bröstkorg med armarna om mig, medan jag själv halvlåg bakåtlutad mot Kattis som satt bakom mig kramade om mig med sina ben runt min midja.
Ibland drog jag in doften från Kattis hals och njöt av att känna när hon titt som tätt försiktigt placerade sina mjuka läppar mot min kind eller panna, kysste mig och gned sin nästipp mot min kind. Samtidigt låg Sanna och gned sin kind mot min bröstkorg.

När filmen var slut satte Sanna sig plötsligt upp så att hon blev sittande gränsle över mig. Hon tittade mig i ögonen, kysste mina läppar och sade att hon ville bekänna en sak.

- "Vad?", frågade jag och satte mig lite upp så att jag såg de båda.

- "Jag vill... berätta för dig.", sa hon nervöst och tryckte min vänsterhand i sin högra.

Kattis tog min högra hand i sin och Sannas lediga i sin andra. Sanna tittade på mig med sina vackra gröna ögon och fortsatte:

- "Jo. Du vet att Kattis är min flickvän och att vi har varit ihop ett år nu och att jag älskar henne... Men jag vill att du ska veta, Johan... Att... Att..."

Hon svalde, andades djupt och i en enda utandning sade hon:

- "... Att vad som än kommer hända i livet så kommer du alltid vara min livs stora kärlek."

Hon kysste mig igen och viskade:

- "Jag älskar dig, Johan. Det har jag alltid gjort."

Jag log men visste inte riktigt vad jag skulle svara. Kattis log och kysste Sanna.

- "Jag vill också bekänna en sak för dig, Johan.", sa Kattis och tittade på mig.

- "Vad vill du säga?", frågade jag medan jag tittade in i hennes ljusbruna ögon.

- "Jag är fullt medveten om att det är en jävla stor åldersskillnad mellan mig och Sanna och att hon inte ens är myndig än, men du vet att jag älskar min flickvän villkorslöst.
Men jag vill också att du ska veta att ända sedan den där gången du och jag träffades för första gången förra året... Du vet när du satte dig på skoj i mitt knä... Har jag tyckt att du är den vackraste man jag någonsin mött! Och även om det kanske inte är den traditionella kärleken så älskar jag dig också... Villkorslöst."

Hon gav mig en kyss på kinden.

- "Jag älskar dig också, Kattis. Dig med, Sanna.", svarade jag nästan tårögd av de fina orden.

- "Jag är inte färdig. Det är en sak jag vill fråga dig också.", sa Kattis tyst och tittade mig djupt in ögonen samtidigt som hon svalde lite nervöst.

Jag hade aldrig någonsin sett Kattis nervös förr och blev först lite orolig att något hade hänt.

- "Jag undrar om en sak, Johan. Men du får säga nej, bara så du vet. Det rör sig inte om nu, men jag och Sanna har pratat lite om det. Alltså inte nu, men kanske någon gång i framtiden... Om några år alltså, när Sanna har blivit vuxen... Om vi någon gång i framtiden skulle vilja skaffa barn tillsammans... Vi skulle önska då i så fall att den som blir pappa till vårt barn är du. För du är den snällaste, mest omtänksamma och underbaraste kille vi båda vet. Men om du inte skulle vilja det är det helt ok och förändrar inget mellan oss, bara så att du vet... För då inseminerar vi istället den dagen vi vill ha barn."

Kattis svalde och tittade på mig och log nervöst.

- "Du behöver inte svara nu, men om vi kanske frågar dig i framtiden... Men du vet att du får säga nej.", sa hon och svalde nervöst.

Jag blev lite paff över frågan, men kände mig mest smickrad.

- "Kattis, vet du vad? När den tiden kommer blir jag mer än gärna pappa åt ert barn. Bara barnet får veta att jag är dess biologiska pappa."

Kattis sprack upp i ett jätteleende, placerade sin ena hand bakom min nacke, drog mitt ansikte närmare sitt och gav mig en lång lång kyss. Jag besvarade hennes underbara kyss och såg då att hon hade tårar i ögonen.

- "Men jag vill att ni också ska veta en sak.", sa jag.

- "Vadå?", sa de båda samtidigt med en mun.

- "Jag vill vara ärlig med er och... Jag har ännu inte kommit över Dessie.", sa jag och hörde hur min röst sprack.

- "Jag vet.", svarade Sanna tyst och smekte min kind och kramade om mig.

- "Jag är inte riktigt säker på att jag någonsin kommer komma över henne. Jag försöker men... Men jag tänker att förmodligen kommer hon inte stanna i Australien för alltid... Hoppas jag. Och om hon väljer att komma tillbaka kanske det finns en chans att hon vill.... Om inte..."

Min röst brast och jag kände gråten i halsen trots att jag försökte låta bli.

Både Sanna och Kattis kastade armarna om mig och kramade mig hårt. Jag satt tyst och grät i deras armar. Med min kind mot Kattis kind och med Sanna sittande tätt i mitt knä.

- "Mitt hjärta. Det är ok. Man får gråta. Mitt hjärta.", viskade Kattis och smekte min nacke.

Sanna placerade försiktigt sina läppar mot min andra kind. Hon gav mig en försiktig kyss samtidigt som hon stilla andades varmt mot mig.

- "Jag älskar er. Tack för att ni finns", viskade jag medan jag fortsatte gråta.

- "Jag älskar dig, Johan. Du är mitt hjärta. Vi hör ihop.", viskade Kattis.

Under tiden jag bodde hos dem fortsatte vi alla tre att dagligen ha sex med varandra och sov alltid tillsammans i varandras armar.
Men efter att ha bott hos Kattis och Sanna i över två månader, flyttade jag till Gävle och in i en lägenhet med tre rum och kök (jag letade en tvåa, men hittade ingen ledig just då). Jag hade sista månaden sökt arbeten och fått jobb som truckförare på en fabrik alldeles utanför staden. En snabb utbildning där jag fick körkort för gaffeltruck. Det visade sig vara en ganska bra lön och med en riktigt bra OB-ersättning och jag tog ofta på mig att jobba kvällar.

Jag hade knappt ens rört mina sparpengar under tiden jag bott i Värmland, för Kattis hade blåvägrat att låta mig betala för mig (förutom några enstaka matkassar, när jag hade följt med och handlat) så jag använde en del av dem att köpa nya möbler till lägenheten samt en begagnad bil som jag fick billigt av en kompis.
Kattis följde med mig upp en helg till mina föräldrar i Hälsingland för att hjälpa mig ta med saker. Det var skönt att träffa mina föräldrar igen, även om vi hade pratat i telefon varje dag, och de var lättade och glada över att se att jag mådde bättre och var på fötter igen. Min första natt i min nya lägenhet sov jag tillsammans med Kattis, kramandes varandras nakna kroppar med varandras armar och ben helt omslingrade efter att vi hade älskat ömt och länge med varandra.

Jag fortsatte att träffa Kattis och Sanna varje vecka. Jag gjorde ofta besök till Värmland på helgerna för att besöka dem. Och de båda besökte även mig väldigt regelbundet. Ibland tillsammans, men oftast en och en. Vi fortsatte även ha sex (vi har aldrig slutat).
När jag och Kattis älskade var det nästan alltid som det hade varit innan. Vi älskade oftast mjukt och ömt med varandra.
Med Sanna blev det dock, på hennes initiativ, oftast hårdare. Jag rövknullade henne hårt och ibland lyfte jag upp henne i luften och höll fast henne i en standing full nelson (där jag lyfter upp henne under hennes ben med mina armar så att hon fick dem nästan bakom huvudet när jag höll fast henne genom att låsa mina händer bakom hennes nacke). Och då knullade jag Sanna oftast hårt och brutalt så att hon skrek rakt ut av njutning, på samma sätt som jag sett Kattis göra med henne många gånger. Men efter det så brukade vi dock alltid älska ömt och kärleksfullt med varandra medan vi tittade varandra djupt i ögonen och njöt av att ömt kyssa varandras läppar.
Sanna kallade mig alltid för "'älskling", medan Kattis alltid kallade mig för "mitt hjärta".

Någon vecka in i december började jag och Dessie återuppta kontakten, via mail.
Kattis fixade så att vi båda fick en varsin sorts telefonlur som man kunde koppla till datorn och prata med varandra över nätet på chat (så att vi kunde prata med varandra utan att få en skenande telefonräkning av utlandssamtal). Det blev väldigt mycket tårar de första gångerna.
Dessie berättade gråtande att hennes resa till Australien hade varit inplanerat i över två års tid innan hon ens hade träffat mig. Men hon sa att hon ångrade att hon hade åkt, för att jag var det enda hon tänkte på och att hon ofta grät sig till sömns för att hon saknade mig så mycket.
Jag berättade då, också gråtande, för Dessie att jag hade bott en stund hos Kattis och Sanna, och att jag fortsatt att ha sex med de båda två. Men sen tillade jag att det dock var henne jag ville vara med och hoppades hon ville ha mig tillbaka igen.
Dessie berättade då att hon hade haft sex med fyra personer under tiden i Australien, två män och två kvinnor, men att hon varje gång hade tyckt att det kändes jättefel då den enda hon egentligen ville vara med var kvar i Sverige. Vi sa båda två att vi fortfarande älskade varandra.

Efter det pratade jag och Dessie på chat varje dag. Jag berättade att jag skulle vara ledig både julhelgen och nyårshelgen och skulle tillbringa hela den tiden nere i Värmland hos Kattis och Sanna, och att även Sofie och hennes man Omar skulle komma dit på nyårsafton. Dessie ville då att jag skulle lova att pussa Sofie ordentligt ifrån henne och även ge både Sofie, Kattis och Sanna varsin rejäl blöt nyårskyss.

Tidigt på morgonen den 23 december tog jag bilen åkte till Värmland för att fira både jul och nyår tillsammans med Kattis och Sanna.



Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren