Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 6 – Fyrtal i damer

Sjätte delen (läs gärna de tidigare delarna före denna)


Jag tittade bort mot Dessie och Kattis som tittade tillbaka på mig, Sofie och Sanna. Dessie log samtidigt som hon fortsatte med att diandes suga på Kattis bröst. Jag såg att hon även med en varsin hand hade tryckt in fingrar i både Kattis fitta och rövhål. Kattis stönade högt av behandlingen samtidigt som hon hade blicken fäst mot min kuk som blev runkad gemensamt av Sofie och Sanna.

- "Gillar du vad du ser?", sa Dessie och fortsatte sedan att suga på hennes bröst.

- "Den ser så jävla skön ut!", utbrast Kattis med kåt röst .

- "Det är den också.", svarade Dessie. Sedan bet hon Kattis i bröstvårtan så att hon kraftigt flämtade till.

- "Du får testa den om du vill.", sa hon sedan.

- "Mmmm, vill känna hur den där stora kuken känns i mig.", sa Kattis med en suck.

- "Fast jag vill testa först!", sa Sanna högt.

Hon och Sofie hoppade av mig, utan att släppa taget om min kuk. Sedan fick de upp mig så att jag stod på knä i sängen.

- "Vi kan väl smaka först. Allihopa!", sa Sofie fortfarande med ett stadigt tag om min kuk.

Sofie och Sanna ställde sig på alla fyra bredvid varandra med sina med huvuden vända emot mig. Dessie och Kattis följde deras exempel.
Nu hade jag alla fyra tjejerna ståendes på alla fyra bredvid varandra, vända emot mig och med deras blickar mot min kuk. Jag svalde tungt och tänkte att sådant här händer för fan inte och var nästan nära att nypa mig själv i armen för att vara säker på att det inte var en dröm.

- "Jag först! Det är ju trots allt min pojkvän!", sa Dessie med hög röst som stod längst till höger i sängen från mitt håll.

Hon fick mig att ställa mig på knä precis framför henne. Hon böjde sig fram och gav ollonet en liten kyss. Sedan slickade hon längs hela skaftet ett tag innan hon slickade sig upp till ollonet igen och sög in det i sin mun. Jag kände hur hon tog den djupare och djupare samtidigt som hon fortsatte leka med tungan.

- "Åh älskling, vad skönt", viskade jag stönandes fram.

Dessie sa inget utan tog istället tag i mina händer och förde de till sitt huvud. Hon tittade upp mot mig.

- "Kom igen, munknulla mig!", sa hon med bestämd röst.

Hon sög sedan in kuken i munnen igen. Jag trasslade in mina fingrar i hennes röda lockiga hår och tog ett bestämt tag om hennes huvud med båda händerna. Dessie tog den längre och längre och jag tryckte till men slutade direkt när det lät som om hon skulle kräkas och drog mig då ur hennes mun.

- "Nej sluta inte! Jag vill se hur långt jag kan ta den.", sa Dessie och började på nytt.

Hon gapade, tryckte in kuken djupare ända tills hon med ett gurglande ljud hade lyckats få in den i sin fulla längd och jag kände hennes tunga mot mina pungkulor.
Kattis och Sofie hade satt sig bredvid varandra i andra änden av sängen. Sanna låg på mage med huvudet lutad på sina händer precis framför dem. Jag såg hur både Kattis och Sofie hade sina händer placerade på Sannas stjärt som de gemensamt knådade och klämde på medan de tittade på oss.
Jag släppte taget om Dessies huvud och hon tog tag om kuken med båda händerna, drog sedan ut den ur sin mun och tittade upp på mig.

- "Såg du?! Deepthroat! Jag fick in hela!", sa hon andfådd med ett leende.

Hon kippade lätt efter andan samtidigt som hon runkade av mig och smekte min pung med den ena handen. Hon räckte gapande ut tungan, slickade mig över ollonet och började sedan suga av mig igen. Jag andades tungt av den sköna behandlingen.

- "Min tur!", ropade Kattis efter en stund och ställde sig på alla fyra bredvid Dessie.

Sofie fortsatte leka med Sannas stjärt. Dessie slutade suga och riktade min kuk mot Kattis som inte var sen med att böja sig framåt och ge mig rejäl kyss rakt på ollonet innan även hon började suga av mig. Dessie ställde sig upp på knä tätt intill mig. Hon smekte mig ömt över ryggen och lutade sitt huvud mot min axel. Med den andra handen tog hon ett tag om Kattis huvud och lekte lite med hennes blonda men ganska kortklippta hår. Kattis tog utan några problem hela kuken till roten och sög med höga stön av mig i långa tag. Jag andades tungt.

- "Är det skönt älskling?", viskade Dessie i mitt öra.

Jag svarade inte utan fångade istället upp Dessies läppar i en kyss och smekte henne ner över ryggen och baken. Dessie svarade med att smeka upp handen som hon hade på min rygg till min nacke och höll kvar mig i en lång kyss samtidigt som den äldre muskelkvinnan sög mig djupt.

- "Nu är det jag!", sa Sofie till slut d och kröp också fram emot mig.

Kattis slutade suga av mig och släppte taget om mig. Sofie greppade snabbt tag om min kuk med sin ena hand och drog så att jag blev tvungen att närma mig henne. Hon gapade stort och sög snabbt in kuken i munnen.
Jag stönade högt av njutning och var nära att nästan ramla baklänges där jag stod på knä i sängen. Visserligen var både Dessie och Kattis otroligt duktiga på att suga kuk, men Sofie var utan tvekan en kuksugerska i en klass helt för sig. Det var utan tvekan den skönaste avsugning jag någonsin hade fått, hade aldrig varit med om något liknande. Det var tur att jag redan hade sprutat precis innan vi smög in till sovrummet, för annars hade jag kommit på direkten.
Kattis ställde sig bakom Sofie och började smeka henne för att snart fingerpulla henne intensivt. Sofie stönade högt av behandlingen samtidigt som hon fortsatte suga av mig. Dessie stod kvar tätt intill mig och kramade om mig.
Sanna låg kvar på mage och tittade nyfiket på med stora ögon.

- "Åh gud vilken härlig kuk du har!", utbrast Sofie andfått och fortsatte sedan under högljudda stön med att suga av mig.

Dessie släppte mig och dök ner på alla fyra bredvid Sofie, med baken vänd mot mitt håll. Sofie tittade upp på mig och när hon såg att min blick var fäst mot Dessies rumpa tog hon ut min kuk ur munnen, men utan att släppa taget om den.

- "Du vill bara tränga in och knulla henne nu va?", sa hon samtidigt som hon drog mig till Dessie som vickade inbjudande på rumpan.

Sofie riktade mitt ollon mot Dessies fitta. Jag tog ett stadigt tag om hennes midja och stötte in kuken till roten i henne med en enda hård stöt. Dessie stönade högt. Jag började att sakta sakta knulla min nyblivna flickvän, drog sakta ut kuken så att bara ollonet var kvar i henne för att sedan sakta sakta åter tränga in i henne igen.

- "Är det skönt?", sade Sofie samtidigt som hon kysste Dessie vid svanken.

- "Så jävla skönt! Min älskling är så jävla skön!", flämtade Dessie fram mellan stönen.

Jag fortsatte att knulla henne i samma långsamma tempo en stund till innan jag sakta men säkert ökade farten för att till slut knulla henne i en lite snabbare takt. Efter bara några minuter började Dessie stöna högre, smått skaka och jag kände att hon fick ännu en orgasm (dock ingen fontänorgasm denna gång). Jag lade mina händer på hennes axlar och drog henne bakåt så att hon blev stående på knä med mig tätt tätt intill bakom henne. Hon lutade huvudet bakåt mot mig så att jag kunde kyssa hennes underbara fylliga läppar.

- "Tredje orgasmen ikväll, du är världens bästa pojkvän, baby!", flämtade hon fram och fortsatte sedan kyssa mig.

Jag fortsatte långsamt att försiktigt röra mina höfter och fortsatte att långsamt knulla henne bakifrån samtidigt som jag besvarade hennes kyssar.
Plötsligt kände jag två händer på min ryggtavla som smekte sig ner över ryggen. Jag slutade kyssa Dessie, tittade upp och såg att det var Kattis som tyst hade smugit sig närmare. Samtidigt såg jag att Sofie på samma sätt hade smugit sig närmare Dessie och just var i full färd med att kyssa hennes bröst. Dessie drog upp Sofies huvud till sitt och kysste henne djupt. De stönade högt i varandras munnar och fortsatte att kyssas.

Samtidigt kände jag hur Kattis nakna muskulösa och otroligt sexiga kropp trycktes mot min från min vänstra sida. Jag vände mitt ansikte mot hennes håll och fann mig titta rakt in i hennes vackra ljusbruna ögon som tindrade emot mig. Hon tog tag i min vänsterarm och lade den runt sin midja. Jag smekte henne ömt över ryggen.

- "Jag är glad att ni kunde komma hit ikväll.", viskade Kattis och log ett bländvitt leende emot mig samtidigt som hon närmade sig mitt ansikte med sitt för att kyssa mig.

- "Jag med.", viskade jag leende tillbaka innan våra läppar möttes i en öm kyss.

Kattis smekte min nacke och höll försiktigt kvar mig i kyssen. Hon hade så otroligt härligt mjuka läppar.
Jag sneglade samtidigt snabbt bort mot Sanna som fortfarande låg på mage med huvudet upplutad på sina händer och tittade på oss andra fyra. När hon märkte att jag tittade på henne log hon och tittade generat bort, men verkade inte veta var hon skulle titta istället utan började flacka runt med blicken. Kattis märkte det och sade, fortfarande ganska viskande men tillräckligt högt för att de andra skulle höra:

- "Nu är det Sannas tur."

Dessie och Sofie slutade kyssas och vände också de sina blickar emot Sanna. Dessie makade försiktigt bort Sofie och kröp sedan närmare Sanna så att min kuk drogs ut ur henne. Kattis och Sofie var inte sena med att båda snabbt smeka ner en varsin hand runt min fortfarande stenhårda kuk samtidigt som jag fortsatte kyssa Kattis mjuka läppar.
Dessie kröp sakta fram mot Sannas ansikte, kysste henne försiktigt och letade fram en hand emot Sannas huvud och trasslade in sina fingrar i hennes hår samtidigt som hon fortsatte att kyssa henne.

- "Du är fin. Du vill älska med Johan va?", frågade Dessie plötsligt.

Sanna log mot henne och tittade sedan på mig som stod på knä mitt i sängen med Kattis och Sofie på varsin sida som gemensamt runkade min kuk.

- "Vill du det?", frågade Dessie igen.

- "Ja", sa Sanna tyst med ett blygt leende.

- "Säg det då.", sa Dessie.

- "Jag vill knulla med Johan. Jag är så jävla kåt och vill att han knullar mig nu.", sa Sanna med ganska hög röst.

Jag blev lite förvånad över att hon var så rak på sak, men med tanke på hur hela kvällen hade artat sig så var det kanske inte så konstigt.
Dessie tryckte försiktigt ner Sanna så att hon blev liggande på rygg med huvudet på en av kuddarna. Hon särade sedan hennes ben och vände sig emot mig.

- "Kom älskling!", sa hon med bestämd röst samtidigt som hon leende sträckte ut sin vänstra hand mot mig.





Fortsättning följer....


Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren