Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Första gången på riktigt

Ett försök att skriva av mig lite, och dela mina upplevelser. Sant? Falskt? Det låter jag dig bedömma.

Jag hade under en längre tid varit fascinerad av Linneas meganorma pattar.
Ja, alltså, det finns stora bröst, det finns jättepattar, och så finns det de där gamla tanterna med mer bröst än resten av kropp. De där man bara ser en eller två gånger om året när de är och handlar med sin gubbe på stormarknaden. Linnea är en sådan tant.

Jag har alltid varit väldig sexuell och intresserad av sex, ett av mina tidigaste minnen är från förskolan när jag och en tjej försökte knulla, men brist på erfarenhet och kunskap blev det förstås ingenting av det.

Nå. Man ser ju en del som bonnpojk. I tidig förpubertet, jag var troligen runt 9 eller 10, råkade jag få se Linnea byta om från nattlinne. Den synen av dessa enorma pattar i fritt spel har för alltid etsats sig fast på min näthinna och är ett kärt runkminne jag än i dag stundom återkommer till. Hon ertappade mig givetvis med att glo, men log bara och sade:
- Jo men visst är de stora?
Jag kunde bara nicka och generat hålla med. Med lillpitten som ett tält, förvisso litet, men dock ett tält i brallan gick det ju knappast förneka.

Nå. En sommar några år senare var jag med och bärgade hö med släkten, som alla var bönder. Det var en gemensam ansträngning med hässjor, hästar, traktorer och tjogvis av människor. Alla ungar var på loftet och hoppade runt i höet medan de vuxna ladade in och rev hässjor. Varmt, svettig, hårt och dammigt göra.
Jag tillhörde det äldre segmentet ungar och hade därmed ytterligare ansvar som att bära hässjevirke och kratta diken och ibland till och med gå med lie.
Visst prasslades det här och där bakom hässjor och i lador och i åkerdiken, men för det mesta blev ingen påkommen, om man inte gjorde en aktiv insats att spionera. Vilket de flesta av oss äldre ungar gjorde. Det var givetvis det huvudsakliga samtalsämnet också.

Under alla dessa somrar kände jag dock inte att jag var riktigt med i gänget av ungdomar, för jag hade bara ögon för de äldre kvinnorna. Främst av dem alla var Linnea, med sina fantastiska bröst. Farmor hade 4 systrar och 3 bröder, och de hade alla minst 3 ungar var, som i sin tur hade mellan 2 och 7 ungar, så på tre generationer var vi närmare 40 personer involverade i slåttern.

Jag och en kusin, Peter, hade likadana intressen angående kvinnor. Vi smög ofta tillsammans och spionerade på tanterna. Bäst var när de gick i bastun allihopa på en gång. Kvinnorna i en bastu, och i grannbyn gick gubbarna i en bastu. Ungarna dumpades givetvis på kvinnorna så gubbarna ostört kunde supa till lite i bastun.
Nå. ”Kärringbastun” var så belägen att det gick utmärkt att ligga i ett buskage bara 5 meter från dörren, som alltid stod öppen då tvagningen var utomhus till vår spionerande lycka. Utanför bastun på en stor altan fanns bänkar med vattenkar och skopor och tvål. Där tvagade sig kvinnorna och sköljde sig och skrattade och pratade väldigt fritt och öppet om de olika männen under massiva skrattsalvor.

Och vi njöt. Oj vad vi njöt där under buskarna. Av någon märklig anledning var det bara jag och Peter som brukade spionera där, men vi fick många sköna runkstunder där i snåren medan våra drömmars kvinnor glatt ovetandes visade upp varenda liten hemlighet.

Så. Åter till Linneas kök, där jag såg henne i kammaren byta nattlinne mot arbetsblusen och långkjolen.
Att jag sett hela hennes nakna härlighet förstod hon mycket väl, och var synbart road av min reaktion.
- Du gillar att titta på oss kärringar du, eller hur? Sade hon med ett litet leende i mungipan.
- Jo…. sade jag förläget.
- Ja vi vet det, sade hon.
Jag blev både varm och kall på en och samma gång. De visste?!?
-Men... Hur… ? muttrade jag fram. Jag stålsatte mig för århundradets uppläxning.
Tystnad.
Jag tittade upp och mötte hennes ögon.
Hon sade inget, bara iakttog mig.
Jag kände hur det knöt sig i magen och höll nästan andan för nu, nu jävlar skulle jag få veta hut! Jag slog ner ögonen igen och studerade intensivt golvplankorna
Tystnad.
Jag kände hur jag började bli redigt nervös nu och började trampa lite oroligt där jag stod.
Ljudet av tyg, av någon som rumsterar med kläder.
- Kom. Hörde jag. Inte argt, bara lite halvlågt. Jag tittade upp.
Där stod hon. I all sin nakna prakt och härlighet.
- Gunnar kommer inte hem på ett par timmar till, så kom nu ska jag visa dig vad det handlar om.
Jag fattade ingenting! Jag nöp mig lite i armen för jag trodde jag drömde. Hände verkligen det här?
-Nå? Har du vuxit fast i golvet? Frågade hon med ett ögonbryn lätt höjt och ett tydligt, om lite snett, leende. Kom nu pojk ska jag göra man av dig. Hon gick in i kammaren igen och lade sig på sängen. Förtrollningen bröts. Jag kom ur kläderna på noll sekunder blankt och nästan skuttade in i Linneas kammare. Hon instruerade mig att ligga på rygg i sängen, och sedan greppade hon min kuk med sin grova starka bondehand. Hon satte sig på knä bredvid mig i sängen och runkade mig sakta och mjukt med ett fast grepp.
- Du var minsann ståtlig för att vara så ung, sade hon gillande åt mina 17 cm. Ja givetvis hade jag mätt. Det var ju sport bland killkompisarna att mäta kuk och skryta om vem som var störst.
Hon böjde sig fram och tog kuken i munnen. Hon sög den i långa fasta drag med tungan spelandes på undersidan genom hela rörelsen upp och ner. Från ollon till rot och upp igen.
Hon gjorde saker med munnen jag inte ens kunnat fantisera om.
Det gick säkert en hel minut innan jag började komma. Hon bara tog den djupare och svalde, inte en droppe spillde hon. När jag sedan åter landat på jorden efter den himmelsfärden, så log hon bara varmt mot mig och sade:
- Nu ska jag lära dig hur man slickar fitta.
Jag trodde inte mina öron. Den gamla, kyrkliga Linnea använde så grova ord. Det gjorde mig, om möjligt, ytterligare upphetsad.
Linnea lade sig på rygg med knäna uppdragna och underlivet helt exponerat.
Hennes fitta var förstås orakad, man gjorde inte sådant på den tiden, och i fitthåren fanns det gott om grå strån, liksom på hennes huvud.
Hon instruerade mig hur jag skulle slicka med långa mjuka drag, killa med tungan lite på klitoris, eller bäret som hon kallade den, hur jag skulle använda ett finger i fittan samtidigt och massera uppåt en liten bit in i slidan (g-punkten var ett okänt begrepp, men inte okänt fenomen). Jag slickade och sörplade och sög och fittsafterna formligen skvalade runt munnen på mig.
Sakligt och pedagogiskt ledde hon mig genom fittslickningens alla nyanser och tekniker, tills hon kom i en episk fontänorgasm som blötte ner mig från bröstkorgen och över magen. Det formligen droppade om mig som att jag vore nyduschad.

Nu var min ungkuk på full alert igen, och på hennes anmodan klättrade jag upp ordentligt mellan hennes ben.
- Kom nu in i mig och knulla av hjärtans lust min gosse, det behöver vi båda. Flämtade hon röd i ansiktet. Jag nosade lite med ollonet upp och ner mellan blygdläpparna lite tills jag hittade hålet. Med en utdragen suck sjönk jag in till roten i min farmors syster, som stönade av lust.
Hon klämde ihop brösten, dessa magnifika bröst, så jag knappt behövde böja mig för att komma åt dem med min mun och tunga medan jag pumpade den förvånansvärt trånga och enormt blöta fittan. Det slaskade och stänkte om henne när jag pumpade på och bara efter ett par minuters febril aktivitet kom jag i en ny stjärnsprakande orgasm. När jag släppte satsen så kom även Linnea i en skakande orgasm. Efter att vi flämtande legat i varandras armar en liten stund så hördes det en traktor komma stånkandes ute på vägen.
- Nu får du nog skynda dig upp innan Gunnar kommer in, sade hon med ett flin.
Jävlar vad bråttom jag fick. Hennes gubbe var ju nästan två meter lång och bred som en laduvägg, välkänd i trakten för sin styrka. Skit också! Om jag kom ur kläderna på noll sekunder blankt, så var jag i dom på halva tiden.
Linnea kom strax efter med blus och långkjol, och inte ett hårstrå på fel plats. Jag blev helt förundrad över hur oberörd hon såg ut. Hon började koka kaffe och småprata som att inget hade hänt.

Nästa dag ute på slåttervallen hamnade jag och Linnea längst ner på en åker med dikeskrattning. Hon pratade om allt och inget som vanligt så när stämningen oss emellan var på normal nivå som att inget otillbörligt någonsin hänt mellan oss stannar hon upp och torkar svetten ur sitt ansikte.
- Tack för att du ville ligga med mig, sade hon helt plötsligt.
Jag blev helt ställd. Det var väl jag som skulle tacka?!
- Du förstår, Gunnar är så stor att det är bara smärtsamt och inget skönt alls. Sedan har han inte fått den att stå de sista tio åren, utom en gång då han var lite småfull. Det slutade med att han fick gå i stallet till märren, för jag kunde bara inte ta den.
Jag bara gapade, helt mållös.
- Jag vill gärna att du besöker mig igen, om du vill? Nu var det Linnea som såg lite förlägen ut. Jag vet att jag är en gammal käring, men du verkar ju tycka om mig ändå.
- Jag kommer gärna till dig Linnea, sade jag, men Gunnar då?
- Det ordnar jag, om du bara vill komma till mig.
Jag fick med ens fjärilar i magen i storlek med kungsörnar.
- Mer än gärna! Fick jag fram med ett flin som hade gått hela varvet runt om jag inte haft öron.

Så kom det sig att jag blev man. Med min farmors syster som kumpan och lärarinna blev det åtskilliga äventyr framåt i tiden.

Skriver i terapeutiskt syfte huvudsakligen. Vad jag skriver kan vara väldigt varierande innehållsmässigt, men temat är ofta detsamma...
Bonnlurk är medlem sedan 2023 Bonnlurk har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren