Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 10 - Dagen efter, badrumsmys

Tionde delen (läs gärna de tidigare delarna först).


Dessie tog tag om min kuk med bägge händerna. Hon började sakta att runka av mig. Sanna stod tyst och tittade på, med sin blick mot min stenhårda kuk.

- "Får jag vara med?", sa hon plötsligt.

Sanna väntade inte på svar utan gick snabbt in till oss i duschen och drog igen duschens glasdörr. Jag lade ena armen kring henne smala midja och drog henne närmare oss i en gemensam kram.
Dessie tog fram schampoflaskan och sprutade ut lite schampo i min ena hand. Jag började försiktigt massera in schampot i håret på Sanna och lät vattnet rinna över hennes huvud. Sanna sade inget utan bara blundade och lutade med ett stort leende sitt huvud bakåt under det varma duschvattnet. Det märktes på hennes andning att hon verkligen njöt.
Dessie gav mig även balsam och jag masserade med försiktiga fingrar in det i hårbotten på Sannas ganska korta silkeslena svarta hår och sköljde rent henne igen.
Sedan ställde jag mig på knä och jag började tillsammans med Dessie att gemensamt tvåla in hela Sannas kropp noga och grundligt. Den lilla 15-åringens andning blev tyngre.

- "Sanna. Du vet att du kan säga till om du vill att vi ska sluta.", sa jag.

- "Jag vill inte att ni ska sluta! Jag vill ha mer!", svarade hon med hög röst.

Hon böjde sig framåt samtidigt som hon tog tag om mitt huvud med bägge händerna och tryckte sig nära intill mig där jag stod på knä framför henne. Hon kysste mig med ivriga läppar, höll kvar mig i kyssen och stönade ljudligt in i min mun.
Samtidigt som jag fortsatte att kyssa Sanna letade jag mig med mina händer till Dessie som stod bakom henne. Jag tog tag om min flickväns händer och drog henne närmare oss medan jag placerade hennes händer runt den lilla 15-åringens midja. Dessie kysste Sannas nacke och hals samtidigt jag sög på tonårsflickans lilla lena tunga. Efter en stund lutade Sanna sitt huvud bakåt och letade upp Dessies läppar som hon kysste djupt, alltmedan jag sakta kysste henne över hennes hals ner mot nyckelbenet och vidare ner mot hennes små vackra tonårsbröst. Samtidigt hörde jag hur de båda tjejerna sög på varandras tungor.

Jag sög in Sannas ena bröst i min mun. Lekte med bröstvårtan med läppar, tunga och tänder, kysste, sög, nafsade och bet försiktigt i den. Sanna svarade med att andas häftigare och stönade högt in i min flickväns mun samtidigt som de fortsatte tungbrottas.

Efter ett tag ställde jag mig upp igen och lade mina armar kring de båda tjejerna och kramade om dem. Jag kysste Dessie samtidigt som Sanna (som var ca 40 cm kortare än mig) lade sitt huvud mot min bröstkorg och kramade om mig.

- "Åh, jag hör hur ditt hjärta slår.", viskade Sanna leende och blundade.

Hon smekte ömt sin kind mot min bröstkorg, lade sina armar kring min midja och kramade om mig hårt samtidigt som jag lutade mig ner och kysste henne på huvudet och drog in doften från hennes våta nytvättade hår.
Jag smekte de båda tjejerna över deras ryggar och kramade om båda två tätt intill mig. Dessie och jag smekte varandra över ryggen med varsin hand samtidigt som vi båda med andra handen gemensamt kramade om och smekte Sanna över rygg och skulderblad.

Då öppnades badrumsdörren igen. Det var Kattis som kom in. Hon lämnade dörren öppen, tittade leendes mot oss tre i duschen och gick sedan utan ett ord och borstade tänderna och satte sig på toaletten. Efter att hon torkat sig och spolat öppnade hon försiktigt duschdörren.

- "Och här håller ni på.", sa hon.

Kattis böjde sig sedan in i duschen och gav mig en snabb kyss på munnen. Sedan kysste hon även Dessie på samma sätt. Efteråt böjde hon sig lite ner mot Sanna och lade sin ena hand bakom hennes nacke.

- "Hej.", viskade hon leende samtidigt som hon drog Sannas huvud mot sitt och även kysste henne.

De kysstes djupt och länge, den lilla bleka 15-åriga tonåriga punkflickan och den 22 år äldre långa, solbrända blonda storbystade kvinnan med de stora väldefinierade musklerna, samtidigt som de båda högt och ljudligt stönande sög girigt på varandras tungor.
Dessie och jag fortsatte smeka Sanna sakta över hennes rygg och mage.
Efter en stund, när de hade slutat kyssas, tog Kattis och började tappa upp vatten i jacuzzin.

- "Jag ska bara starta kaffebryggaren, och sedan väcka de andra två.", sa Kattis och försvann ut i köket, fortfarande helnäck.

Efter en liten stund kom även Sofie in, inrullad i täcket som hon kastade av sig på golvet precis utanför badrumsdörren. Efter att ha kissat och snabbt borstat tänder, kröp hon ned och satte sig i jacuzzin. Det hade ännu bara blivit ganska lite vatten i den.

- "Åh, fy fan vad skönt!", sa hon och sträckte med ett litet stön ut sig i jacuzzin och lade sig till rätta.

Samtidigt hörde vi hur Kattis försiktigt väckte Ozze på soffan. Han kom snart också in i badrummet, och det märktes att han var rejält bakfull. Han var enbart klädd i sina boxers, hans svarta eyeliner och kajal hade smetat ut sig över ansiktet och hans svartfärgade hår stod oborstat åt alla håll. Utan att titta på oss andra gick han raka vägen mot toaletten och ställde sig för att kissa med ett trött stön.
Sedan tvättade han händerna och fyllde handfatet med kallvatten och tryckte ner hela huvudet i det kalla vattnet. Under trötta stön började han tvätta bort sminket och fick även sitt nu våta hår lite mer till rätta.

- "Bakis?", undrade Sofie med ett flin.

- "Käft, jag tänker inte prata förrän jag fått kaffe.", grymtade han fram med sur röst.

- "Ta med en kopp till mig med sen!", ropade Sofie efter honom medan han gick mot köket.

Han svarade med en trött grymtning innan han försvann in till köket, Kattis och kaffebryggaren.

Under tiden hade jag, Sanna och Dessie börjat smeka varandras kroppar igen. De båda tvålade in sina händer med duschkrämen. Sedan började de gemensamt med löddriga fyra händer och 20 fingrar att smeka och tvåla in min kuk som fortfarande stod i givakt.
Min 18-åriga flickvän och den 15-åriga punkflickan började gemensamt att sakta runka min 21-åriga kuk med fyra stadiga händer. Jag stönade lätt till för att det var så skönt. Jag sneglade mot Sofie som satt i jacuzzin och tittade intresserat på vad vi gjorde.

- "Den är så stor!", utbrast Sanna och log med hela ansiktet samtidigt som hon med ivriga händer fortsatte runka min stenhårda kuk.

- "Allt är stort på Johan. Du har väl sett hans händer och fötter.", sa Dessie med ett fniss och kysste Sanna på kinden.

- "Hur stor är den egentligen?", sa Sofie från jacuzzin.

- "Jag vet faktiskt inte, har aldrig mätt", sa jag generat.

- "Den är i alla fall lätt större än Kattis strapondildo som hon tog fram igår. Och den är ju ändå 20 cm.", sa Sofie.

- "Den är lätt den största jag har haft också. Och grövsta!", sa Dessie och gav mig en snabb kyss samtidigt som hon och Sanna tillsammans fortsatte att sakta runka av mig.

- "Jag vill ta måttband och mäta både längd och omkrets nån gång. Jag kommer fortsätta tjata ända tills du låter mig göra det.", sa Sofie.

Jag kände hur jag rodnade av tjejernas prat om storleken på mitt könsorgan.

- "Du är söt när du är blyg! Eller, söt är du ju alltid baby", fnissade Sofie.

Sanna och Dessie runkade med gemensamma händer fortfarande av mig. Sanna tittade upp på mig, sedan ner på min kuk, sedan på Dessie och sedan bort mot Sofie i jacuzzin.

- "Vet ni vad? Jag var den enda som inte fick suga av Johan igår.", sa hon plötsligt och tittade åter ner mot mitt skrev.

- "Vill du prova?", sa Dessie och smekte henne över rumpan.

- "Är det ok?", sa Sanna frågande.

Hon böjde huvudet bakåt och tittade upp på mig med sina vackra ögon. Och det slog mig återigen att en av anledningarna till att jag tyckte att Sanna var så sanslöst söt förmodligen var för att hon, förutom att hon hade ett så vackert ansikte, hade nästan samma gröna ögonfärg som Dessie.

- "Kom igen, pröva!", sa Sofie med hög röst.

- "Ja gör det, sug honom.", sa Dessie och kramade hennes skinkor.

Utan att släppa taget om min kuk sjönk Sanna ner på huk alldeles framför mig. Hon log lyckligt samtidigt som hon med stora ögon började runka av mig med min kuk bara några centimeter framför sitt ansikte.

- "Kom igen, kyss den.", sa Dessie tyst och smekte henne över håret.

Sanna böjde sig lite framåt och gav mig en liten kyss mitt på kukskaftet. Dessie manade på henne att inte vara så försiktig.

- "Så, slicka den.", sa hon samtidigt som hon fortsatte smeka Sanna över hennes våta hår.

Det hördes att Dessie blev kåt av detta. Sanna räckte ut tungan och lät tungspetsen försiktigt nudda mig. Hon slickade några små slick, ungefär som att känna på smaken, innan hon började leka med tungan och slicka över hela kuken.
Flämtande med små stön lät hon den lilla lena tungan leka över hela kukens fulla längd. Hon kysste den stilla och fortsatte sedan slicka mig över hela skaftet, från roten längst hela skaftet ut till ollonet. Hon slickade mig runt ollonet innan hon slöt sina läppar kring det. Hon började suga på ollonet samtidigt som hon fortsatte leka med sin tunga över det.
Dessie smekte hennes nacke medan hon andades tungt. Det märktes att min flickvän tyckte det var minst lika sexigt som jag tyckte. Sofie reste sig upp på knä och lutade sig lite ut över jacuzzin för att se bättre.

- "Så, vad duktig du är. Fortsätt fortsätt.", viskade Dessie.

Sanna var inte sen att lyda utan började ta mig lite djupare. Hon tryckte sig emot mig och snart hade hon fått in över en decimeter och sög under höga stön medan hennes läppar spände kring min grova kuk. Det var så skönt. Hon var förvisso inte i samma klass som Sofie eller Dessie, men ändå en riktigt duktig liten kuksugerska. Hon runkade mig hårt med bägge händerna samtidigt som hon ljudligt fortsatte suga intensivt.
Sofie reste sig upp från jacuzzin och ställde sig precis vid glasdörren och tittade gillande på.

Då kom Kattis tillbaka. Hennes blick fastnade snabbt på Sanna som fortsatte suga av mig.

- "Mmm, ser gott ut.", sade hon med ett litet fniss.

Hon stod och tittade på en stund, innan hon bröt tystnaden

- "Nä nu får ni maka lite på er, jag vill också duscha."

Sanna slutade suga och reste sig upp utan att släppa taget om min kuk. Jag klev ut ur duschen och kröp istället ned i jazuzzin. Sanna klev också ut ur duschen, medan Dessie leende stod kvar då hon blev stoppad av Kattis innan hon hann kliva ut.

- "Kan ni två inte tvätta mig?", sa Kattis och drog med sig Sofie in i duschen till Dessie.

Jag stängde av kranen till jacuzzin, som nu hade hunnit bli ganska full. Samtidigt kröp Sanna snabbt ner till mig där jag satt tillbakalutad i jacuzzin. Direkt kröp hon upp och satte sig i mitt knä och lade armarna kring min hals. Jag smekte henne ömt över ryggen.
Hon svängde runt så att hon blev sittande i mitt knä bakåtlutad mot mig i mina armar. Hon lutade bak sitt huvud och kysste mig ömt på kinden medan vi båda tittade in i duschen.

Kattis stod nu mittemellan Dessie och Sofie medan de båda yngre kvinnorna med beundrade hungriga blickar gemensamt tvålade in hennes vackra brunbrända och muskulösas kropp.

- "Mmmm, känns skönt", sa Kattis och spände sin vältränade kropp och flexade sina muskler för dem.

Både Dessie och Sofie tittade med hungriga ögon på hennes stora väldefinierade muskler som spände under den brunbrända huden. Åh herregud, vilken amazonkvinna! Det kändes helt obegripligt att en kvinna kunde vare så lång och muskulös men samtidigt så otroligt sexig och kvinnlig.

Då kände jag hur Sanna vände på sig och tryckte sina läppar emot mina samtidigt som jag kände hur hennes händer ivrigt greppade kring min hårda kuk. Hon log och jag besvarade mjukt kyssen. Hon fick mig att ställa mig på knä i jacuzzin, kröp sedan nedåt på alla fyra framför mig och började återigen suga av mig. Jag smekte sakta hennes nacke och lekte ömt med fingrarna i hennes lena hår medan jag njöt av den sköna avsugningen.

Jag vände åter blicken mot duschen. Dessie stod på huk framför Kattis. Hon slickade och kysste hennes helt fantastiska magrutor. Sofie sög på Kattis bröst och hade letat ned sin ena hand mellan hennes ben och smekte henne. Kattis flämtade högt samtidigt som hon med sin vänstra hand masserade Dessies stora bröst och med den andra klämde på Sofies lilla vältränade rumpa.

Efter en stund kände jag hur Sanna slutade suga av mig. Hon ställde sig utan att säga något sakta upp i jacuzzin och tittade på mig med ett stort leende över hela ansiktet. Jag stod kvar på knä och kysste sakta henne över hennes platta mage medan hon smekte mig över mitt hår.
Utan att släppa mig med blicken vände hon på sig, böjde sig framåt och svankade med sin sanslöst sexiga rumpa mot mitt håll.
Jag satte mig ner igen i det varma vattnet. Snabbt böjde jag mig framåt där jag satt och kysste försiktigt henne strax ovanför rumpan vid svanken. Sanna sträckte bak en hand och tog tag i mitt långa hår bakom mitt huvud. Hon vickade inbjudande med rumpan mot mig och böjde sig lite mer framåt samtidigt som hon tryckte sig emot mig. Jag tog tag om hennes skinkor med mina händer och särade på dem för att sedan borra in mitt ansikte. Jag tryckte in tungan så långt jag kunde medan hon tyst stönade. Hon var redan plaskvåt och jag började med giriga läppar och tunga bearbeta hennes fitta och slicka och suga i mig hennes fittsafter. Hon smakade himmelskt.

- "Åh sluta inte, vad du än gör. Åh vad skönt.", viskade hon fram mellan stönen.

Utan att sluta slicka Sanna sneglade jag åter mot duschen. Kattis stod upp med ena benet lätt lite upplyft mot väggen. Framför henne på huk stod Dessie på knä, ivrigt slickande hennes fitta under höga stön. Bakom Kattis stod Sofie på huk. Jag såg att Sofie hade tryckt in sin tunga hela vägen i Kattis analöppning och lika ivrigt och under lika höga stön slickade hennes rövhål. Kattis höll med varsin hand i deras hår fast deras huvuden i ett bestämt grepp.

- "Åh fortsätt, fortsätt. Slicka mig, slicka mig!", sa hon med hög röst och stönade minst lika högt som de andra två.

Då kände jag hur Sannas fitta drog ihop sig lite samtidigt som hon stönade fram att jag inte skulle sluta. Hon darrade lätt medan orgasmen kom.
Jag fortsatte att bearbeta hennes sköte med min mun. Jag masserade och knådade hennes underbara rumpa med händerna, särade återigen på hennes skinkor. Jag kysste mig lite uppåt till hennes anal och gav henne en liten kyss även där. Hon ryckte till lite när hon kände mina läppar mot sitt lilla stjärthål, men fortsatte att trycka sin bak emot mitt ansikte.

- "Åh fortsätt, det är så skönt.", viskade hon fram.

- "Ok, men du måste säga till direkt om du ångrar dig eller det inte känns bra.", viskade jag tillbaka.

Sanna svarade inte utan tryckte sig emot mig. Jag kysste mig tillbaka till hennes fitta och lät tungan leka lite mellan hennes blygdläppar en sista gång innan jag kysste mig tillbaka till hennes analöppning. Jag kysste återigen hennes lilla anus och placerade min tungspets försiktigt mot den samtidigt som jag fortsatte smeka hennes fitta med ena handen och masserade hennes klitoris försiktigt med tummen. Sanna släppte taget om mitt huvud och greppade istället tag om sin rumpa och särade sina skinkor för att jag lättare skulle komma åt.
Jag slickade försiktigt in tungspetsen. Sanna tryckte sig gillande emot mig och snart hade jag tryckt in hela tungan i hennes rövhål.

- "Åh Johan, sluta inte! Mer!", stönade hon högt samtidigt som hon fortsatte trycka sin bakdel mot mitt ansikte där jag satt bakom henne.

Jag sträckte ut min tunga så långt jag kunde, lät den virvla runt i henne och började snabbt föra den in och ut ur henne och tungknullade hennes lilla tighta stjärthål. Det var så upphetsande att få ha hela tungan intryckt i Sannas sexiga lilla 15-åriga stjärt. Jag var även lite lättat åt att hon nyligen hade blivit grundligt tvättad av mig och Dessie och att hon inte smakade avföring.

Samtidigt hörde jag hur Kattis stönade högt från duschen. Utan att sluta sneglade jag snabbt dit. Dessie och Sofie hade
bytt plats. Dessie höll en hand vardera på Kattis skinkor och masserade dem samtidigt som hon ivrigt slickade den äldre kvinnans rövhål. Sofie fingerpullade samtidigt Kattis våta fitta och slickade högljutt över hennes stora väldefinierade magrutor. Kattis höll fortfarande en varsin hand kring deras huvuden med ett stadigt grepp samtidigt de båda tjejerna bearbetade hennes kropp med händer, läppar och tunga.
Det var så upphetsande att se den snart 37-åriga kvinnan bli tillfredsställd av min 18-åriga flickvän och hennes 23-åriga bästa kompis.

Jag lät min blick vandra tillbaka och lade hela mitt fokus på Sanna, fortfarande med min tunga slickande hennes anal.

- ”Åh mer, mer. Det är så skönt!”, stönade Sanna fram.

Jag gav hennes rövhål en liten kyss innan jag tryckte in min tunga igen.

- ”Knulla mig, är så kåt.”, flämtade hon fram mellan stönen.

Jag reste mig upp på knä bakom henne och placerade kuken mot hennes fitta. Sanna vickade inbjudande mot mig med sin rumpa. Åh gud vilken sexig rumpa!

- ”Du får ta mig där bak.”, sa hon och tittade bakåt mot mig.

- ”Är du säker?”, sa jag lite tvekande.

- ”Har knullat mig där med dildo förr. så det är lugnt. Jag kan ta det.”

Jag böjde mig ner och kysste återigen Sannas anus och stoppade in tungan där en sista gång och placerade även saliv där. Sedan blötte jag även ner min kuk lite till med lite saliv. Sanna särade sina skinkor med händerna medan jag placerade mitt ollon mot hennes analöppning.

- ”Men du måste säga till om det gör ont.”, sa jag.

- ”Ja ja, ta mig nu.”, svarade hon otåligt.

Jag började försiktigt trycka in ollonet i henne. Sanna kippade efter andan. Jag fortsatte försiktigt trycka in kuken lite till. Sakta sakta, centimeter för centimeter för att inte göra illa henne. Jag fortsatte tränga in sakta, ända till över halva min kuk var inne i hennes lilla rumpa.

- ”Hur går det?”, sa jag och stannade upp.

- ”Det går bra.”, stönade Sanna fram med ansträngd röst.

- ”Är du säker? Jag vill ju inte göra illa dig.”, viskade jag.

Sanna svarade inte utan började istället under ansträngda stön trycka sig emot min kuk ända tills den var helt begravd i henne. Åh vad jag njöt av hur galet trång hennes rumpa var som trängde runt min kuk. Den var så trång att man nästan hade kunnat tro att den skulle kunna klippa av kuken om hon spände ringmuskeln.
Jag tog tag i Sannas höfter och började sakta och försiktigt knulla hennes röv. Sakta drog jag ut kuken tills bara ollonet var kvar i henne och tryckte sedan sakta in hela kuken i sin fulla längd i henne igen. Så underbart trång.

- ”Åh, åh. Så skönt.”, stönade Sanna fram,

Jag tog försiktigt tag om hennes axlar och fick henne att resa sig upp så att hon blev stående med mig tätt bakom henne. Hon smekte upp sin ena hand mot mitt ansikte och smekte min nacke.

- ”Hur går det?”, viskade jag i hennes öra och passade samtidigt på att dra in doften från hennes hår.

- ”Det är så skönt, du är underbar.”, viskade hon samtidigt som hennes läppar sökte sig till mina.

Jag fortsatte sakta analknulla henne och vi kysstes återigen. Sanna stönade gillande in i min mun samtidigt som vi hörde hur Kattis blev tillfredsställd av Dessie och Sofie borta i duschen.

Utan att sluta kyssa Sanna lät jag blicken vandra upp och såg då Ozze. Han stod i dörröppningen och tittade med hungrig blick på vad som skedde i badrummet. På mig och Sanna i jacuzzin, och på Dessie, Sofie och Kattis i duschen. Han var också helt naken. Han hade erektion och runkade kuken medan han lät blicken vandra mellan duschen och jacuzzin.
När han såg att jag både jag och Sanna hade märkt honom gav han mig ett snett leende.

- ”Så du din jävel fick fyrtal i damer igår. You lucky bastard!”, sa han med ett flin.

Sanna skrattade till och gav mig sedan en kyss till och gned sin nästipp mot min kind samtidigt som hon höll kvar sin hand som hon hade trasslat in mitt hår. Hennes röv trängde så skönt runt min kuk.

Jag tittade bort mot duschen igen. Då tittade Kattis upp och mötte min blick. Hon log mot mig och drog sedan upp först Sofie och sedan Dessie så att de återigen blev stående. Hon gav de varsin djup kyss samtidigt som hon inte släppte mig med blicken. Hon sade något som jag inte hörde. Både Dessie och Sofie skrattade och öppnade duschdörren. Alla tre tittade på mig. Jag kände hur jag återigen blev röd om kinderna.

- ”Kattis tycker det är orättvist, Johan. Hon var ju den enda som inte fick kuk igår kväll.”, sa Dessie med ett skratt utan att släppa mig med blicken.

Jag svalde nervöst.


Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren