Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Mamma Eva med sina ungdomar

OBS den här novellen innehåller sex inom familjen. Läs den inte om du är känslig.


”Mamma, kan du hjälpa mig! ”

Clara står i badrummet med rakhyveln. Det rinner lite blod nerför hennes ben. Eva, hennes mamma, kommer in och ser sin dotter, som står naken. Ena foten på badkarskanten och håller i den blodiga rakhyveln. Clara fyllde 16 år för några månader sedan. Hon är en ganska smal tjej med fina former. Hennes ljusa hår är lite längre än axellångt. Oftast har hon det i en hästsvans, men nu är det utsläppet. Hon ser förtvivlat på sin mamma.

”Jag har inte rakat mig tidigare. Tjejerna i klassen tycker jag ser hemsk ut med hår runt fiffi. Hur gör man? Det blir bara konstigt. Gör ont.”

Mamma tar fram en handduk. Torkar av henne. Blodet har slutat att rinna, men hon är bara rakad till hälften och mest ovanför snippan. Det är på den vänstra blygdläppen hon råkade skära sig.

”Kom. Vi går ut i köket. Jag behöver lite bättre ljus, så ska vi se vad vi kan göra”.

Mamma tar med sig både raklödder och rakhyveln och leder Clara ut i köket. Placerar henne på bordet med fötterna på var sin stol. Eva har bara ett par stay-ups på sig samt en kort morgonrock. Går bara ner över rumpan på henne. Hemma går hon ofta omkring antingen helt naken eller som just nu. Barnen är vana vid att både se och bli sedda nakna. Barnen, ja? Förutom Clara har Eva en son som just fyllt 18. Bägge barnen går fortfarande i skolan. När de har kamrater hemma har de oftast kläder på sig. Vill inte vara alltför udda. Eva blev ensam för sex år sedan, när hennes man och barnens far omkom i en bilolycka. Efter det blev de mycket nära varandra. Inte så konstigt att Clara ropar på sin mamma i detta läge, och hon är inte det minsta generad av att visa sig naken eller med en halvrakad fitta.

”Nu tar vi det försiktigt. Sära på benen ordentligt, så jag kommer åt”.

Clara sitter och skrevar ordentligt. Känner sig både lite dum och utlämnad. Men samtidigt skönt att bli omhändertagen. Clara kan prata om nästan allting med sin mamma. De har bland annat pratat mycket i samband med Claras debut när hon förlorade oskulden för snart ett år sedan. Det var lite oplanerat och Clara hade inget skydd. Det hade dessutom gjort ordentligt ont, killen hade inte väntat på att hon skulle vara redo. Blev nästan som en våldtäkt.

Eva tar raklöddret och smeker in det på Claras sköte. Clara ser ut som hon tycker det är skönt med mammas hand som löddrar in henne. Sedan tar Eva rakhyveln. Tar tag om ena blygdläppen och sträcker ut skinnet. Sedan för hon rakhyveln sakta från ljumsken upp mot blygdläppen. Hon gör det noga, flera gånger på varje sida. Sedan torkar hon av löddret som är kvar och inspekterar hur det ser ut. Känner med handen. Det känns lent och skönt.

”Känn efter vad du tycker, säger Eva”.

Just då öppnas köksdörren och Johan, Evas son, kommer in i köket. Han stannar till. Tittar förvånat på de två kvinnorna. Clara som sitter bredbent med en helt slät fitta som är delvis öppen och hans mamma som böjer sig fram och ser på henne. Med baken i luften ger det Johan fri sikt även på sin mammas rumpa och fitta, som buktar ut mellan benen.

”Oj då, säger han. Ska jag gå ut igen?”

”Nej, du kan komma in. Clara behövde lite hjälp. Hon har aldrig rakat sig tidigare men vill nu bli len och fin”

”Ja, jag har sett att hon varit ganska hårig, men det var väl okey, tyckte jag”, säger Johan.

”Absolut, helt okey. Men alla är ju rakade numera. Och hur är det med dig, förresten? Vad jag har sett är du också ganska hårig. När vi nu har allt framme kanske jag kan få raka dig också?”

”Mmm, ja, jag har sett att många är hårfria, även bland killarna i klassen. Skulle du vilja göra det? Jag tycker det verkar lite farligt, svårt att raka sig utan att skära sig, speciellt på pungen”.

”Ta av dig och sätt dig här på bordet. Du är ju klar, Clara, så du kan hoppa ner. Kanske kan du hjälpa till att få Johan fin också?”

Johan tar av sig kläderna. Sätter sig på bordet. Hans penis hänger lite slak ner mellan benen. Eva tittar på sin son. Inte utan att hon blir lite våt när hon ser honom så här. Även Clara betraktar hans snopp. Även hon blir lite påverkad. Så här intima har de inte varit innan. Nästan lite förbjudet.

”Johan, jag måste nog få dig hård innan jag kan raka på snoppen. Svårt annars. Clara, kan du hjälpa Johan, ta tag i hans snopp och smek den lite, så kommer det nog att ordna sig. Sedan vill jag att du håller i den, för den åt sidan när jag rakar i ljumskarna och upp mot den”.

Clara tar tag om Johans snopp som nästan omedelbart reser sig och blir både hård och stor. Nu står den rakt upp, pulserar lite. Eva tar fram raklöddret och smörjer in runt Johans kuk och pung. Clara håller kuken åt sidan medan Eva för rakhyveln över och runt kuken. Tar några tag med den upp på skaftet, där det finns lite hår också. Sedan är det dags för pungen. Den är fast och hopskrynklad. Behöver värmas upp så det går att sträcka ut skinnet. Eva tar den i båda sina händer och gnuggar lätt. Clara håller fortfarande om kuken. Nu är pungen redo. Eva sträcker ut skinnet med ena handens fingrar och rakar mycket försiktigt med den andra. Clara följer med och ser till att kuken inte är i vägen. Hon tycker faktiskt att det är riktigt skönt att hålla i den. Känner att hon börjar bli våt mellan benen, där hon själv nyss blev rakad. Hoppas det inte droppar, tänker hon.

Även mamma Eva, känner att hon är våt. Hon har aldrig varit så nära sin sons kuk tidigare, aldrig tagit i den som nu. Hon tycker att han har en fantastiskt vacker kuk. Verkar både lång och grov, inte minst ådrig med fina blodådror på utsidan. När hon är klar med rakningen, torkar hon av Johan med handduken. Som avslutning, tar Eva tag om kuken. Drar ner förhuden, drar upp och ner ett par gånger. Ser på hans stora ollon, böjer sig ner och pussar på det.

”Nu är du fin, len som en barnrumpa du också. Två fina barn. Men jag blev helt påverkad av det. Tror det nästan rinner om mig. Johan, du har en fantastiskt fin kuk. Jag skulle vilja mäta den, är det okey?”

”Helt okey, undrar också”, svarar Johan.

”Vad säger du Clara? Kan du hämta måttbandet i sylådan. Tror det är bäst för detta”.

Clara hämtar måttbandet. Tittar frågande på sin mamma.

”Ja du kan göra det. Ta början på måttbandet och pressa ner det mot bäckenbenet, ovanför kuken. Sträck det sedan upp up se hur långan är. Så, precis ja. Få se. Oj då! Arton centimeter ser det ut som. Inte illa. Lägg sedan måttbandet runt kuken där den är som tjockast. Där blir det bra. Hur är omkretsen? Fjorton centimeter. Blir lite runt fyra och en halv centimeter i diameter. Vilken bamse!”

När Clara är klar med måttbandet kan hon inte låta bli att luta sig fram och pussa Johan på ollonet. Sedan slickar hon lite försiktigt på det. Tittar upp på Johan, som nickar. Sedan på mamma, som också nickar. Hon hade själv velat göra det. Clara tar tag om kuken och låter ollonet glida in i munnen. Suger och låter tungan samtidigt slicka på ollonet i munnen. Johan lutar sig bakåt, ser njutningsfull ut.

”Åhhh, underbart. Så fantastiskt. Men jag kommer att spruta när som helst”.

Clara fortsätter att suga, men nu drar hon huvudet och munnen mer upp och ner för Johans kuk, knullar den i sin mun, så långt in som hon klarar. Hon tittar samtidigt upp på Johan, ser att han njuter och känner att kuken blir lite större i munnen. Den spänner sig och sedan skjuter den ut stråle efter stråle i Claras mun. Kuken drar ihop sig och tar nästan sats inför varje sprut. Hon känner hur sädesvätskan pumpar ut genom urinröret på baksidan. Clara tar emot allt i munnen och sväljer frenetiskt för att hinna med mellan spruten. Till slut slappnar Johan av, Clara låter kuken komma ut ur munnen. Johan och Clara tittar på varandra. Sedan ser de på sin mamma, som står där på köksgolvet med benen särade och smeker sig mellan benen med ena handen och den andra kramar hennes högra bröst. Den korta morgonrocken skyler inte mycket.

”Åhh, vänta, vänta, måste bara klara detta”. Stönar Eva och kommer i en orgasm. Kan knappt stå kvar på benen, ramlar ner på en av köksstolarna och bara pustar.

”Så fantastiskt att få se er. Åhh, kunde inte låta bli. Hur är det med dig Clara? Behöver du också? Nu när vi alla ändå är på gång”.

”Jag är så våt att det fullständigt rinner om mig. Johan, kan du hjälpa mig? Eller mamma? Måste också få komma”.

”Kom, vi går in i sängkammaren”, säger Eva och går före. Tar samtidigt av sig det lilla hon har på sig. ”Kom här. Lägg dig på sängen Clara och sära på benen så Johan kommer åt ordentligt. Johan kryp upp med huvudet mellan Claras ben. Slicka försiktigt, först bara i ljumskarna och lite på blygdläpparna. De är redan stora och blodfyllda. Du behöver nog inte vara alltför försiktig. Du kan nu slicka in mellan läpparna, säger Eva och hjälper till att sära på Claras blygdläppar”.

Johans tunga är där mellan Claras blygdläppar och slickar med långa tag. De hör hur Clara gnyr, vrider sig, kan inte ligga still. Johan tar munnen och blåser först på Claras klitoris som sticker upp som en liten pärla. Sedan tar han munnen och suger in den i munnen. Slickar samtidigt runt och på den. Nu är Clara i extas, hon vrider sig och kastar med huvudet.

”Ja, ja, slicka, slicka. Mamma, krama mina bröst, knip om dem. Och vill ha något i min fitta. Johan, kom med din kuk, vill ha kuken nu. I mig. Nu, kuk!”

Johan kryper upp, siktar in sin bamsekuk och trycker in den i Claras renrakade trånga fitta. Eva hör ett avgrundsvrål från Clara när han tränger in.

”Ahhh, åhhh, jaaa. Knulla nu, knulla. Jag kommer strax. Knulla!”

Johan, som nu återigen är ordentligt hård kör kuken in och ut i Claras fitta. Hans ollon masserar hennes inre samtidigt som han blir masserad. Eva har nu tagit en hand och gnuggar Claras klitta, samtidigt som hon kramar om ett av hennes bröst. Clara känner hur orgasmen närmar sig. Den börjar långt inne i livmodern, där Johan har sitt ollon, fortsätter ut mot G-punkten och upp i klitoris, för att sedan ta över hela kroppen som krampar och krampar. Hon känner hur det svartnar för ögonen. Johan bara fortsätter att pumpa i henne. Orgasmen fortsätter att krampa. Claras fitta fullständigt kramar om Johans kuk.

”Sluta, vänta, måste vila lite. Snälla Johan, vänta”, stönar Clara.

Johan stannar av, Evas smekningar har upphört. Clara flåsar, helt utpumpad. Johans kuk är fortfarande kvar i henne. Riktigt hård och fyller upp hennes trånga fitta. Känns så skönt att ha den där. Sakta börjar Clara jucka lite lätt mot kuken, får den att röra sig inuti henne igen. Johan följer med, nu låter han henne styra. Följer hennes rörelser och hur hon vill ha det. Successivt ökar hon farten. Men känner att hon vill mer, på ett annat sätt.

”Johan, kan inte du lägga dig på rygg? Jag vill rida dig, vill styra nu”.

Johan reser sig upp och lägger sig ner bredvid Clara som nu sätter sig upp över honom. Riktar in sig mot hans kuk, som står rakt upp. Tar tag i den och sätter sig långsamt ner. Låter hela komma in i sig för att sedan resa sig upp och sjunka ner igen. Johan följer med och juckar i samma tempo. Mamma Eva ser på sina ungdomar, njuter av att se hur de älskar med varandra. Hon sätter sig på Johans ben bakom Clara och sträcker armarna runt henne. Greppar bägge brösten. De är förunderligt fasta och sköna. Toppiga med hårda vårtor som står ut i vårtgårdarna. Lite knottriga. Eva smeker sin dotters bröst. Nyper lätt i vårtorna. Hör hur Clara stönar samtidigt som hon allt snabbare rör sig upp och ner på Johans kuk. Stönar allt mer. Även Johan har nu börjat stöna. Bägge närmar sig. Clara kommer först i en ny orgasm, som kramar om Johans kuk. När han får den extra stimulansen tippar det över för honom också. Han sprutar inne i sin systers kramande fitta. Rakt upp, två gånger, tre gånger. Sedan stannar han av. Ser ner på sin syster, ser hennes stora lyckliga leende.

Efter en stund faller de alla tre ihop i sängen, kramar om varandra. Lyckliga och tillfredsställda. Även Eva fick en orgasm till när hon satt på Johans ben, som samtidigt stimulerade henne.

”Mina älskade barn, och älskande barn”, säger hon. ”Så fantastiskt. Hoppas ni upplevde det på samma sätt. Men ingen av oss kan prata om det här utanför familjen. Tur att du har din p-stav, Clara. Men annars finns ju de två skålarna i köket, som ni vet”.

Skålarna som Eva menar är en som innehåller dagen efter piller och en som innehåller kondomer. Eva etablerade dessa skålar för flera år sedan, ingen av barnen skulle kunna skylla på att de inte kunde skydda sig eller sin partner.

”Men nu när jag sett hur stor du är, Johan, måste jag nog köpa lite större kondomer. Får du på dig de som finns i skålen?”

”Nej, det var ett tag sedan. Köpte faktiskt nya, större för ett tag sedan”, skrattar Johan.

Sedan låg de länge och bara småpratade med varandra. Efter en stund gick de alla ut och duschade tillsammans. Clara tvättade noga Johan och han lika noga Clara. Tillsammans tvättade de sedan mamma Eva. Hon fick en mycket noggrann rengöring av sin fitta. Både Johan och Clara ville tvätta inuti också, i alla fall med fingrarna. Samtidigt som de fingerpullade sin mor och knådade hennes mogna bröst, fick hon ännu en orgasm och sprutade på Johan, som just då hade sitt ansikte precis utanför Evas fitta. Evas ben vek sig och hon hamnade sittande på golvet. Vattnet strilade ner över henne. Barnen tittade med kärlek på sin mor. Tyckte de hade världens bästa mamma.


nilskjell

Status: Silver författare

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren