Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 16 - Ett nytt år med bra början

Del 16 (läs gärna tidigare delar i berättelsen först)


På nyår kom även Sofie och hennes 29 år äldre man Omar för att fira med oss.

Jag hade haft med min finkläder även till jul, men de användes aldrig då jag, Kattis och Sanna hade tillbringat hela julhelgen nakna tillsammans i sängen. Nu på nyårsafton däremot var jag klädd i svart kostym med svart läderskärp, svart skjorta, svarta blanka finskor och en mörkblå sidenslips som jag hade fått i julklapp av min pappa. Jag hade kammat mitt långa hår bakåt och satt fast det i en hästsvans.
Kattis hjälpte mig knyta slipsknuten. Själv var hon klädd i en svart klänning som verkligen framhävde hennes stora fasta bröst.
Sanna hade på sig en vit blus, en kort tight svart kjol och ett par svarta strumpbyxor. Kjolen satt som slickad runt hennes underbart välformade och helt otroligt sexiga rumpa. Sanna visste om att både jag och Kattis tyckte hennes bak var bland det mest sexiga som fanns och hon vickade inbjudande med den framför mig och hade även gett mig en liten lapdance i soffan. Hon hade även ställt sig upp på soffan och retsamt gnidit sin rumpa lätt mot mitt ansikte, innan hon efter en lång stund istället hade satt sig gränsle över mig i mitt knä och hånglat upp mig. Hon lade bägge armarna runt min hals och höll, nästan i ett järngrepp, kvar mig i kyssen. Vi satt sedan länge så, kramades och kysstes och drunknade i varandras ögon medan jag med bägge händerna knådande masserade hennes rumpa utanpå kläderna. Samtidigt hörde vi hur Kattis fixade maten i köket.

Sofie och Omar kom strax efter halv fem på eftermiddagen. När de ringde på ytterdörren gick både Kattis och Sanna för att släppa in dem. Omar skakade hand och kramade om dem medan Sofie hälsade genom att ge både Kattis och Sanna en varsin lång blöt kyss mitt på munnen.

Jag hade suttit i soffan och hade rest mig upp precis när Sofie klev in i vardagsrummet. När hon såg mig log hon med hela ansiktet.

- "Johan, min älskling!", ropade hon glatt.

Hon gav ifrån sig ett litet glädjetjut och rusade direkt fram rakt emot mig. Med ett hopp kastade hon sig upp i min famn, tryckte sina läppar hårt emot mina och kysste mig häftigt samtidigt som hon saxade benen runt min midja. Hon slängde sina armar runt min hals och höll kvar mig i kyssen samtidigt som Omar klev in i vardagsrummet. Sofie fortsatte intensivt att kyssa mig medan jag hälsade på hennes äldre pojkvän genom att skaka hand. Jag hade bara träffat honom en gång tidigare, men bara väldigt kort och vi hade då inte pratat med varandra.

- "Är det du som är Johan? Hej, Omar. Trevligt att träffas.", sade han vänligt med en väldigt mörk röst och skakade min hand, samtidigt som hans 24-åriga flickvän fortsatte kyssa mig.

Jag såg hur Omar smekte både Kattis och Sanna med blicken, hur han spanade in Kattis urringning och Sannas rumpa. Sanna verkade väldigt förtjust i att den 53-årige mannen ogenerat spanade in hennes bakdel.

Vi satte oss senare vid köksbordet i köket där Kattis serverade oss nyårsmiddagen. Till förrätt fick vi både toast skagen och räkor i snapsglas med två olika dipsåser (sweet chilidipp och citron- och dill). Till huvudrätt åt vi helstekt oxfilé, hasselbackspotatis, rödvinssås och stekta sparrisar. Till dessert bjöd Kattis på vit chokladmousse med champagne-marinerade hallon och havreflarn.
Kattis, Sofie och Omar drack genomgående champagne till maten. Själv drack jag öl och Sanna valde vichyvatten då varken hon eller jag är särskilt förtjusta i champagne.
Alla pratade och skrattade. Alla berömde även Kattis fantastiska matlagning och stämningen var på topp. Och under hela middagen satt Sofie och stirrade ogenerat på mig samtidigt som hon smekte sin fot mot mitt ben under bordet. Omar verkade inte märka något då han verkade helt upptagen med att smeka unga 16-åriga Sanna med blicken.

När Omar en stund efter middagen var inne på toaletten hörde jag hur Sofie pratade med Kattis och Sanna inne i köket om att hon ville ha mig helt för sig själv denna kväll. Och hon bad de båda att "ta hand om" Omar så han inte kunde säga något när hon "tog sig egentid" med mig. Jag hörde hur hon även sa till dem att om det inte vore för henne så hade de två förmodligen aldrig träffats då det var hon som bjöd med Sanna hem till Kattis hösten året innan, plus att de nog skulle gilla vad Omar var utrustad med.

Senare på kvällen satt vi i vardagsrummet. Jag satt i den stora fåtöljen vars ryggstöd går luta bakåt så att man blir liggande, medan de andra fyra satt i hörnsoffan. Jag drack rom med cola och Sanna vitt vin medan de andra tre fortsatte dricka champagne. De var nu precis inne på fjärde flaskan.
Sofie fortsatte hela tiden med en intensiv blick att titta på mig. Efter en stund flyttade hon sig över och satte sig i mitt knä. Hon lade ena armen runt min hals och lutade sig mot mig samtidigt som jag kände hur hon lekte med sina fingrar i min hästsvans och mot min nacke. Hon gned sig diskret mot mitt skrev samtidigt som hon tittade på Kattis och Sanna och gav dem en nick. De båda svarade med att leende nickade tillbaka.

Omar satt i mitten av den stora hörnsoffan och snart hade Kattis och Sanna flyttat sig så att de satt tätt intill honom på varsin sida. Kattis tryckte honom bakåt i soffan medan de båda smekte honom stilla över låren utanför byxorna. Han satt snart med ett riktigt rejält stånd som trängde innanför byxorna och det var väldigt uppenbart att han var utrustad med något av det allra största slaget. Det såg nästan ut som om hans byxor skulle spricka. Kattis lade sin hand över hans skrev och fingrade med vana fingrar.

Sofie fortsatte att gnida sig mot mitt skrev, men inte längre lika diskret, samtidigt som hon lekande smekte mig över ena kinden med sin högra hands fingertoppar.

Efter en längre stund började Kattis sakta öppna Omars bälte och sedan byxor som hon drog ner så att han stora svarta jättestake kom fram i sin fulla längd. Både hon och Sanna flämtade till med stora ögon när de såg vad han hade mellan benen. Vi hade ju alla hört Sophie berätta om att Omar verkligen hade något i hästväg, men ingen av oss var beredda på att den verkligen skulle vara så enorm. Även om jag själv är välutrustad med en rejäl stor tjock och grov kuk på över 23 cm så var den inget storleksmässigt om man jämförde med denna apparat. Den var inte bara lång utan var en riktigt ådrig, fet och grov sak.

Sophie fortsatte gnida sig mot mitt skrev och jag satt nu med en stenhård ståkuk som nästan bultade innanför kostymbyxorna. Hon vände sig om och satte sig gränsle över mig. Hon tittade mig intensivt i ögonen, log och tryckte sina läppar emot mina. Snart var vi fullt upptagna att grovhångla medan hon fortsatte gnida sig mot mig samtidigt som hon höll kvar mig i kyssen.

Jag sneglade bort mot soffan och såg hur Kattis lät sina fingrar vandra smekande över Omars monstruöst stora kuk. Sanna tog också mod till sig och gjorde henne sällskap. Snart satt de båda, den långa muskulösa blonda solbrända 38-åriga kvinnan och hennes lilla smala svarthåriga bleka 16-åriga tonåriga flickvän och gemensamt runkade den 53-årige svarta mannens gigantiska grova kuk. De böjde sig framåt och kysste varandra. Sedan turades de om att ge även honom en varsin snabb kyss på munnen innan de båda sjönk ner och tillsammans började kyssa och slicka över skaftet på Omars 28 cm långa mäktiga åderpåle medan han stönade tungt.

Strax före klockan 11 på kvällen reste Sofie sig upp och drog upp mig på benen innan hon med sina händer i mina drog med mig mot balkongen.
När hon öppnade balkongdörren låg hennes 53-årige man på soffan och var fullt upptagen av att få sin 28 cm långa ådriga svarta feta bamsekuk sugen av Kattis medan hennes 16-åriga flickvän satt på hans ansikte. Han hade dragit av henne både strumpbyxor och trosor och han stönade förnöjt medan han lät sin tunga lapa i sig av safterna från den lilla bleka tonårsflickans unga fitta.

Väl ute på balkongen kysste Sofie mig vilt. Hon öppnade mina byxor med ivriga händer samtidigt som hon, utan att sluta kyssa mig, tryckte ner mig på en stol så att jag blev sittande där i vinterkylan.

- "Här har vi ju varit förr, du och jag. Och just nu är du bara min!", flämtade hon fram mellan kyssarna

Jag besvarade hennes kyssar. Hon tryckte in sin tunga i min mun och fick mig att suga på den samtidigt som jag kände hur hennes händer ivrigt började öppna skärpet till mina byxor.

- " Jag är så jävla kåt!", stönade hon ,

Snart hade hon befriat min kuk från mina byxor och höll den i ett fast grepp vid roten. Hon sjönk ner på knä mellan mina ben.

- "Åh gud! Jag har längtat så jävla mycket efter dig! Dig och din underbara kuk!", sa hon och började leka med tungan över skaftet.

Snart var hon fullt upptagen med att glupskt suga mig djupt samtidigt som hon fortsatte att titta intensivt mot mitt ansikte med sina vackra isblå ögon. Jag lutade mig bakåt där jag satt på stolen och kunde inte låta bli att stöna och andas tungt av den sköna avsugningen. Sofie var verkligen en helt otroligt makalös kuksugerska, helt i en klass för sig. Jag har ännu idag aldrig träffat någon som är lika otrolig på att suga kuk som Sofie. Hon sög mig intensivt, djupt och länge och deepthroatade så att det kom gurglande ljud från hennes mun när hon tryckte ner mig ner i sitt svalg och munknullade min stenhårda kuk.

Efter ett tag slutade hon upp, fortfarande tittande på mig.

- "Jag har inga trosor på mig. Tog av mig dem när jag var på toa.", sa hon andfådd medan hon leendes andades tunga andetag och drog upp sin klänning över midjan.

Snart hade hon satt sig gränsle över mig där jag satt på stolen, lät mig tränga in i henne och började knulla mig i en vild ritt. Vi kysstes passionerat samtidigt som vi kastade våra armar om varandra och höll kvar varandra i kyssen.
Efter en bra stund kände jag att jag inte kunde hålla mig länge till.

- "Jag kommer komma snart.", stönade jag viskande fram.

- "Åh ja. kom i mig! Jag vill känna dig spruta i mig! Åh Johan! Kom för mig, åh ja! Åh Johan!", stönade Sofie tillbaka.

Med armarna runt min hals kramade hon mig hårt utan att sakta ned ritten. Jag tryckte mig långt in i henne och stönande kände jag hur jag sprutade hennes fitta full med min sperma. Det blev för mycket för Sofie och väldigt snart skrek hon ut en orgasm.

- "Åh gud, vad skönt!". flämtade hon fram med andan i halsen samtidigt som våra läppar möttes i ännu en kyss.

Sofie drog bort hårsnodden som höll mitt hår uppe i hästsvansen och trasslade in sina fingrar i håret samtidigt som hon hela tiden fortsatte att rida mig sakta så att jag inte slaknade. Vi fortsatte stilla knulla där ute på balkongen i den värmländska vinterkylan samtidigt som vi hela tiden kysstes ömt och kramade om varandra hårt.
Samtidigt hörde vi stön inifrån vardagsrummet.

Helt plötsligt hörde vi hur kyrkklockorna började ringa samtidigt som vi såg och hörde fyrverkerier på den mörka natthimlen.

- "Gott nytt år, Sofie.", viskade jag och tryckte åter mina läppar emot hennes och kysste henne djupt.

- "Gott nytt år, baby. Du blev min nyårskyss, det nya året kunde inte börjat bättre.", viskade hon tillbaka och kysste mig sedan igen samtidigt som hon fortsatte att sakta rida mig medan hon masserande smekte min nacke och lekte med mitt långa år mellan fingrarna.

Utan att sluta kikade jag efter en stund in i fönstret till vardagsrummet.

- "Sophie, titta.", viskade jag,

Utan att sluta rida mig tittade Sofie också in. Där inne såg vi hur de hade flyttat på vardagsrummet bordet åt sidan för att få mer plats. Kattis halvlåg/halvsatt naken i soffan. På golvet framför henne stod en lika naken Sanna på alla fyra och slickade sin äldre flickväns fitta. Kattis höll med sina solbrända bruna och muskulösa långa ben fast Sannas huvud i en bensax. Jag såg även att Kattis höll ett stadigt tag om ett koppel i ena handen och att kopplets andra ände satt fast i ett bondage-halsband som satt runt Sannas smala hals.
Bakom Sanna stod Omar, också naken. Han hade böjt sig framåt och begravt sitt ansikte i Sannas lilla välformade sexiga arsle där hon stod svankade på alla fyra. Med ena handen fingerpullade han hennes fitta medan han med hungrig tunga slickade hennes stjärt. Jag såg hur han ivrigt tryckte in tungan långt i henne och tungknullade tonåringens trånga unga rövhål, samtidigt som Sanna var upptagen med att slicka sin äldre amazonkvinna till flickvän.

Efter en stund reste sig Omar upp, tog tag i sin gigantiska ådriga feta monsterkuk och placerade den mot Sanna. Grymtande började den 53-åriga stora svarta mannen tränga in ollonet och penetrerade henne tills nästan hela den stora massiva kuken var begravd i hennes trånga lilla tonårsfitta. Snart började han grymtande och stönande knulla den lilla 16-åriga flickan. Sannas smärtsamma kåtskrik dämpades då hennes mun var begravd i hennes 22 år äldre flickväns blöta fitta, samtidigt som hon blev sakta men hårt och bestämt knullad av den 37 år äldre svarta mannen och hans långa monstruöst stora åderpåle.

Vinterkylan hade börjat kännas lite väl där ute. Så jag sa till Sofie att hålla i sig och sedan reste jag mig upp, fortfarande med kuken i henne. Hon saxade benen runt min midja och höll sig fast runt min hals. Hon fortsatte kyssa mig medan jag öppnade balkongdörren och gick in till de andra.

Inne i vardagsrummet frustade Omar grymtade när han med sin 28 cm långa monsterkuk knullade på lilla Sanna samtidigt som hon hade sitt ansikte begravt mellan Kattis ben.

- "Åh vilken trång liten fitta! Aaah vad skönt! Härlig trång tonårsfitta!", stönade han fram med sin mörka basröst.

Utan att säga något gick jag, bärande på Sofie, mot sovrummet. Väl där inne slet vi snabbt av varandra alla kläder och kröp sedan tillsammans ner under täcket. Vi rullade runt tills jag hamnade över Sofie och hon lät mig åter tränga in i henne. Vi gned våra nästippar mot varandra, tittade varandra djup i ögonen och kysstes djup, medan vi ömt älskande i missionären. Samtidigt hörde vi hur de andra tre högljutt knullade i vardagsrummet.

Lite senare förflyttade sig även Kattis, Sanna och Omar in till oss i till sovrummet och kröp också ner i den stora varma sängen. Sanna kom krypande som en hund på alla fyra medan Kattis höll fast kopplet runt hennes hals och Omar lätt smiskade den lilla bleka tonåringens sexiga arsle medan hon gläfste som en liten hund.

Snart låg Sofie på rygg på ena sidan av sängen och sög av mig med hungriga läppar medan jag stod på knä vid hennes huvud. Samtidigt låg Sanna på mage med huvudet mellan Sofies ben, och med girig tunga slickade 16-åringen den 24-åriga kvinnans våta fitta.

Bredvid oss låg Omar på rygg. Han frustade förnöjt medan Kattis satt ovanpå honom och stönande högt av förtjusning när hon red hans massiva hästkuk, samtidigt som han hårt sög diandes på hennes stora fasta bröst medan han med båda händerna hårt kramade hennes solbruna fasta skinkor. Snart kom Kattis i en kraftig orgasm.

Efter en stund tog Kattis på sig en stor strapondildo, en av sina allra största, och tog tag i Sannas ena arm och drog henne utan ett ord till sig. Försiktigt och sakta knullade hon sedan sin unga flickvän i missionären medan de kärleksfullt kysste varandra.

- "Jag älskar dig, Sanna. Du är mitt livs stora kärlek, jag kan inte leva utan dig.", viskade Kattis ömt mellan kyssarna.

Jag låg då bredvid dem på rygg med Sofie gränsle över med mig och Omar ovanför. Vi var fullt upptagna med att knulla henne i en dubbelmacka. Omar stånkade medan han sakta knullade henne i röven med sin massiva monsterkuk, samtidigt som hon red min kuk och ansträngt stönade in i min mun när hon kysste mig intensivt med läppar och tunga. Omar stönade högt när han snart tömde sin säd i sin 29 år yngre flickväns 24-åriga arsle.

Efter ett tag hörde vi hur Kattis gav Sanna en orgasm, och då bytte vi.

Sanna bytte plats med Sofie och tog plats på min kuk. Hon red mig medan Omar ställde sig upp så att hon fick hans grova hästkuk mitt framför ansiktet, som precis hade varit begravd i Sofies arsle. Det var till och med lite bajs på ollonet.

- "Smaka vet jag, lilla flicka. Ass to mouth.", sa han flinande med sin mörka röst och daskade försiktigt ollonet mot Sannas kind.

Sanna öppnade munnen och snart hade Omar trängt in det stora kladdiga ollonet mellan hennes läppar och hon var i full färd med att under höga stön suga honom. Jag blev lite äcklad över att hon sög trots att det var bajs på den, men Sanna verkade ändå alldeles överförtjust i att få suga den äldre svarta mannens monstruöst stora jättekuk. Och även om Omars erektion hade slaknat en aning var det fortfarande en galet imponerande pjäs han hade. Sannas mun och kinder spände runt hans svarta ådriga monsterstake medan han förde den in och ut ur hennes mun.
Sanna stönade och red mig samtidigt som Omar frustande munknullade henne med sin jättelika kuk så att det kom ansträngda gurglade ljud från henne när han hårt tryckte ned den långt ner i svalget.

Samtidigt lyfte Kattis upp Sofie med sina starka armar, med ett stadigt tag under hennes knäveck, Och med Sofies rygg tryckt mot ena väggen knullade Kattis henne sedan hårt medan de båda stönande kysstes och tungbrottades med tungorna långt inne i varandras munnar. Sofies stönade högre och högre in i Kattis mun samtidigt som Kattis hårt knullade henne till en kraftig orgasm så att hon skrek rakt ut. Jag kände samtidigt hur jag själv kom i Sanna medan hon fortsatte att stönande suga på Omar stora feta hästkuk.

När Sofies orgasm hade ebbat ut kastade Dessie ner henne på sängen och spände blicken i oss.

- "Nu vill jag ha tillbaka min lilla vackra slyna till knulldocka!", sa hon samtidigt som hon andades tungt.

Vi fattade vinken och lät Sanna kliva av mig. Sanna kröp ivrigt på alla fyra över till Kattis som stod vänd mot oss vid ena sängkanten. Den 185 cm långa solbrända muskelkvinnan verkligen tornade upp sig framför sin mer än tre decimeter kortare lilla unga tonåriga flickvän.

Samtidigt ålade sig Sofie, alldeles andfådd, mot oss och lade sig ner med sitt huvud på min mage. Omar satte sig på sängkanten och masserade hennes rumpa medan vi alla tre tittade nyfiket på vad Kattis skulle göra.

Kattis böjde sig ner och kysste Sanna djupt innan hon ställde sig upp igen. Med ett kraftigt tag om hennes huvud fick Kattis sin unga flickvän att slicka och suga av Sofies safter från strapondildon.

- "Så ja, smaka Sofies fittsafter på min kuk. Det vet jag att du gillar, din lilla slinka!", sa Kattis med kåt röst.

Sanna log och flämtade medan hon med ivrig tunga slickade över den stora strapondildons skaft.

- "Mamma älskar sin lilla hora!", sa Kattis efter en stund samtidigt som hon gned den stora löskuken över den bleka lilla tonåringens ansikte.

- "Mmm, jag är din knulldocka. Jag älskar mammas sexiga stora kuk.", svarade Sanna stönande.

Jag visste att Sanna älskade att bli kallad saker under sex, och att Kattis gick i gång på att prata kinky när hon hade sex med kvinnor.
Sanna tog strapondildons "ollon" i munnen och började intensivt att suga. Kattis höll fast hennes huvud med bägge händerna och förde löskuken in och ut ur hennes mun samtidigt som hon med hög och bestämd röst frustade fram:

- "Sug mammas kuk, din smutsiga lilla slyna!"

Hon munknullade henne sakta och djupt så att det kom gurglande ljud ifrån Sanna.

Efter ett tag började Kattis att åter knulla sin 22 år yngre lilla tonåriga flickvän, hårt och brutalt. Vi andra tre tittade på med stora ögon medan hon verkligen rammade Sannas fitta och knullade henne vilt och aggressivt i en helt besinningslös takt.
Sanna låg på rygg med sina ben upptryckte mot sitt huvud med Kattis över sig som stödde upp sin överkropp på sina muskulösa solbrända bruna armar. Helt outtröttligt, som om hon hade varit en mänsklig pålkran, dunkade den vuxna muskelkvinnan sanslöst hårt på den betydligt mindre lilla flickan så att hennes stora tjocka strapondildo högt daskade till mot hennes flickväns våta lilla tonårsfitta.
Sanna svarade med att gallskrikande i falsett yla ut sina kåtskrik.

Både den långa blonda muskulösa 38-åriga amazonkvinnans bruna solbrända galet vältränade kropp samt hennes 16-åriga svarthåriga flickväns lilla smala bleka tonårskropp glänste snart alldeles genomvåta av svett medan Kattis frustande högt som en tjur hårt och dominant knullade på Sanna, vars vilda kåtskrik hade kunnat väcka döda.

Och under hela det galet sinnessjuka hårda vilda knullet, som aldrig verkade ta slut, frustade Kattis högt och aggressivt ur sig en massa saker till Sanna, som bland annat:

- "Mammas lilla sprutluder!"

- "Ta kuken, din lilla hora!"

- " Mamma älskar att knulla sönder sin lilla dotters tighta lilla horfitta!"

- "Små horor måste bli knullade av mammas kuk!"

- "Mamma älskar sin lilla horunge!"

- "Du älskar min kuk! Du älskar mammas kuk!"

- "Bara mammas stora härliga kuk duger för såna här små kåtungar!"

- "Din fitta är min! Din fitta tillhör mig! Hör du det?! Jag äger dig!"

- "Mammas lilla sprutluder älskar att bli knullad av mammas stora härligt hårda kuk!"

- "Stygga småflickor måste få kuk!"

- "Mamma vet allt vad såna här kåta små slynor behöver!"

Samtidigt gallskrek Sanna, ylandes i falsett, ur sig saker tillbaka som svar, som t ex:

- "Ja! Jag är din hora! Knulla din lilla hora!"

- "Jag älskar mammas stora kuk!"

- "Knulla min fitta! Knulla horans fitta!"

- "Mammas kuk är bäst! Mamma knullar mig så skönt!"

- "Ja! Jag är din knulldocka! Utnyttja mig!"

- "Åh mamma! Knulla min lilla tonårsfitta mamma!"

- "Slynan vill ha mammas kuk!"

- "Jag är din dotter! Din lilla dotter! Åh knulla din lilla lilla dotter! Åh mamma!"

- "Ja! Ja! Knulla sönder min fitta! Knulla sönder mig!"

- "Jag måste få mammas kuk! Åh gud, åh gud! Jag dör om jag inte blir knullad av mamma stora hårda underbara kuk!"

- "Knulla mig, mamma! Åååh, knulla mig!!!! Mamma!!! Mamma!!!!"

Deras vilda högljudda knullande verkade aldrig ta slut.
Omar gick till slut och lade sig och somnade på soffan. Sofie sög min kuk en lång stund innan hon somnade i mina armar.
Själv låg jag vaken länge med Sofie sovande i min famn och tittade på medan 38-åriga Kattis med sin stora strapondildo, fortfarande i samma helt vansinnigt intensiva tempo, hårt och brutalt outtröttligt knullade sin lilla 16-åriga flickvän Sannas tonårsfitta till orgasm på orgasm på orgasm under hela nyårsnatten så att det till och med blev våt imma på insidan av fönstren i sovrummet.
När jag somnade höll de fortfarande på i samma galna takt och det sista jag hörde var hur Sanna med ett öronbedövande skrik högt ylade när Kattis outtröttligt som en mänsklig pålkran frustande hårt knullade henne till ytterligare en kraftig orgasm.

Dagen därpå, på nyårsdagen, vaknade jag av att Sofie åter låg och sög av mig. Medan jag låg där på rygg och njöt av hennes sköna behandling av min kuk, som åter var stenhård, slängde jag en blick på klockradion på nattygsbordet och såg att den var 10:35.

Liggande bredvid oss var Kattis och Sanna var ännu vakna och hade fortfarande inte slutat. De hade dock saktat ned tempot i knullandet och båda två var helt genomvåta från topp till tå av svett, likaså sängkläderna runt dem.
Kattis, fortfarande med sin stora strapondildo på sig, låg överst och tog ännu sin unga flickvän sakta och ömt i missionären samtidigt som hon höll Sannas händer hårt i sina mot sängen ovanför Sannas huvud. Båda var helt slutkörda. De kysste flämtande varandra samtidigt som de båda ömt och kärleksfullt konstant viskade till varandra mellan kyssarna att de älskade varandra, att de inte kunde leva utan varandra och att de alltid skulle vara tillsammans och älska varandra resten av livet.
De båda var som hypnotiserade av varandra och hade inte ögon för några andra, så de märkte inte ens när Sofie reste sig upp ur sängen och drog med mig ut ur sovrummet.

Sofie stod tätt med ryggen emot mig och drog mina armar kring sig samtidigt som hon började gå mot badrummet. När vi gick förbi vardagsrummet såg vi hur Omar låg nedbäddad under ett täcke på soffan och snarkade gott.

Direkt i badrummet började Sofie hälla upp vatten i jacuzzin och drog sedan in mig i duschen. Vi tvålade in och tvättade varandras hår och varandras kroppar medan vi kramades och kysstes i det varma vattnet.
Efteråt ställde Sofie sig ned på huk och började fortsätta att suga min redan hårda kuk. Hon sög mig girigt och länge innan hon stängde av duschen och drog med mig mot badet där vi tillsammans kröp ner. Sedan älskade vi ömt med varandra i det sköna varma badvattnet.

Efter en lång stund när vi låg och smekte varandras kroppar i vattnet öppnades badrumsdörren.
Kattis kom in, bärande på Sanna som låg över hennes ena breda axel. De båda tog också en gemensam dusch och tvättade mjukt och kärleksfullt varandras kroppar. Kattis stod på knä när den mer än tre decimeter kortare Sanna tvättade hennes blonda hår. Sanna böjde sig ner och kysste henne ömt samtidigt som hon kärleksfullt smekte hennes ansikte med fingertopparna.
Efteråt kröp de också ner till mig och Sofie i den stora jacuzzin. Och då vattnet hade kallnat lite tappade vi ut lite och fyllde sedan på med mer hett skönt vatten.

I ena hörnet satt jag och mitt emot mig på andra sidan satt Kattis. Sofie hade krupit över till henne och satt nu i den muskulösa blonda kvinnans knä, medan Sanna satt i mitt och kramade mig ömt.
Samtidigt som jag och Sanna började kyssas hörde jag hur de andra två gjorde samma sak. Snart var jag och Sanna fullt upptagna med att stönande grovhångla med varandra.
Jag sneglade mot Kattis och såg då hur hon lyfte upp Sofie så att hon blev sittande på badkarskanten mot väggen. Snart hade hon begravt sin mun mellan Sofies ben och slickade henne så att Sofie svarade med njutningsfulla stön.

Efter en stund kom Omar in i badrummet. Sofie hoppade då ut ur badkaret och följde med honom in i duschen. Snart hade hon sjunkit ner på knä framför honom och var fullt upptagen att suga den stora svarta jättekuken som snart stod i sin fulla längd. Omar vände på henne och knullade snart sin 29 år yngre flickvän bakifrån i duschen så att hon stönade högt.

- "Åh daddy, knulla mig daddy!"

Efteråt hamnade vi alla på badrumsgolvet där jag och Omar knullade Kattis i en dubbelmacka. Samtidigt stod Sanna på knä bakom Omar och slickade den äldre svarta mannens rövhål medan han med sin gigantiska kuk pumpade i hennes flickväns fitta. Jag låg underst med min kuk begravd i Kattis rumpa, samtidigt som Sofie red mitt ansikte.

När Omar var på väg att komma drog han sig ur och greppade tag i Sannas huvud och fick henne att suga hans 28 cm långa grova ådriga sak. Det kom gurglande ljud från henne när Omar bestämt munknullade henne med sin svarta feta monstruösa stake. Han runkade kuken hårt samtidigt som han höll fast hennes huvud och sprutade snart, högt frustande, en jätteladdning av sin sperma över den lilla 16-åriga flickans ansikte och i hennes mun som hon glatt svalde.
Efteråt tog Omar henne i handen och de gick in i duschen. De slog på vattnet och tvättade av varandra medan de kysstes, innan han till slut hårt och bestämt tryckte ner henne på knä och fick henne att åter suga av honom. Han höll fast hennes huvud med bägge händerna och munknullade henne hårt och djupt ner i halsen.

- "Ah, vilken duktig vit liten tonårsflicka! Såja, sug! Mmm, sug farbror Omars stora negerkuk! Sug flicka lilla! Sug!", stönade han fram med den mörka basrösten.

Efter en lång stund, när Sanna hade sugit så att hans jättelika kuk åter stod i full prakt, drog han med sig henne in i sovrummet. Med ett hårt grepp om hennes hår fick han henne att långsamt och svankande krypa efter honom på alla fyra och gläfsa som om hon varit en liten hund.

Samtidigt tvättade Sofie och Kattis gemensamt av min fortfarande erigerade kuk innan de drog ner mig i jacuzzin igen. Där turades de båda sedan om med att rida mig i det varma badvattnet samtidigt som vi hörde hur Sanna, under höga gråtande skrik, jämranden och stön, blev våldsamt påsatt av den betydligt äldre Omar inne i sovrummet.

Sofie och Kattis fortsatte att turas om att rida mig ända tills jag sa att jag var på väg att komma. Då sög Sofie av mig djupt och svalde varenda droppe medan jag samtidigt tittade Kattis djupt i ögonen.

Vi hörde fortfarande Sannas öronbedövande ylande smärtsamma kåtskrik från sovrummet. Vi torkade varandras kroppar och gick sedan hand i hand dit.
När vi tittade in i sovrummet såg vi hur Sanna stod svankandes på alla fyra i sängen. Bredvid henne på sängen låg en tub med glidmedel. Bakom Sanna, med ett stadigt tag om hennes smala midja, stod Omar, fullt upptagen med att knulla henne med sin stora ådriga monsterkuk inträngd i hennes trånga lilla stjärthål.
Och med höga jämrande kåtskrik, som verkade vara av lika mycket njutning som smärta, ylade den lilla bleka 16-åriga flickan rakt ut medan den stora svarta 53-åriga mannen under frustningar och grymtningar sakta men bestämt rövknullade henne. Hon skrek när han hårt tryckte in den 28 cm långa feta monsterkuken ända till roten så att hans stora pungkulor högt daskade till mot hennes välformade små skinkor.

- "Hur känns pappa Omars negerkuk i arslet, lilla flicka?", frustade Omar fram med grymtningar.

- "Aj! Aj! Aaaj! Ååååh, det är så skönt! Aj aj aj aj aaaj aaaaj aaaaaj aaaaa aaaaaaaj!!!", skrek Sanna ut med jämrande röst. Hon hade tårar i ögonen, men vi såg att hon som den lilla analslyna hon var älskade att vara helt uppfylld av den mycket äldre mannens gigantiska kuk.

- "Pappas lilla flicka. Du är så jävla trång. 16 år och redan en sådan duktig kåt liten analslyna!"

Efteråt låg vi kvar nedbäddade i sängen. Sofie låg och kramade om mig medan Omar låg på andra sidan av sängen och pustade ut med armarna om Sannas smala midja. Sanna låg med båda armarna och hans hals och den äldre svarta mannen och den lilla bleka tonårsflickan kysstes, slickade och sög under höga stön på varandras tungor.

Kattis smet in i köket och fixade i ordning pizza som hon sedan serverade oss i sängen. Hon kröp ner och lade sig tätt bredvid mig och Sofie. Medan vi liggande i sängen åt pizza gned Sofie sin nakna kropp emot min och kysste både mig och Kattis mellan tuggorna.
Sanna och Omar hånglade friskt med varandra mellan tuggorna och Omar smetade även ibland tomatsås eller smält ost på hennes bröst som han sedan med smackande ljud sög och slickade bort innan han kysste henne igen. Lilla Sanna verkade väldigt förtjust i att för helgen vara utlånad till den 37 år äldre svarta mannen.

Senare på kvällen tog Omar och knullade Sanna igen, dock vaginalt. Den lilla smala bleka 16-åringen låg på rygg i sängen med den 37 år äldre kraftiga svarta mannen liggande över henne. Omar frustade högt när han med sin gigantiska monsterkuk hårt pumpade i den bleka lilla tonårsflickans trånga lilla fitta i missionären så att hon svarade med höga njutningsfulla skrik samtidigt som de tungkysstes. Sanna ylade av njutning av att bli hårt knullad av den äldre väldigt välhängda svarta mannen, samtidigt som hon sög på hans tunga som han stönande och grymtande körde ner i halsen på henne.

- Mmmm, pappa Omar älskar din lilla tonårsfitta. Pappas lilla flicka! Små vackra flickor som du måste få negerkuk i sina trånga små flickfittor!"

Samtidigt tog jag och Kattis tillsammans Sofie i alla möjliga olika sorters ställningar. Kattis tog till slut åter på sig en strapondildo och gav Sofie en riktigt rejäl genomkörare. Hårt och brutalt knullade Kattis henne till flera orgasmer. Länge länge ända tills Sofie, helt utmattad ,"bad om nåd".
Efteråt somnade Sofie liggande tätt mellan mig och Kattis medan vi kysstes och smekte varandras kroppar. Sofie sov med armarna i ett grepp runt min hals medan Kattis kröp ner och gav mig en riktigt lång härlig avsugning tills jag kom i hennes mun varpå hon svalde min sperma.

Bredvid oss på den andra sidan av sängen låg då Sanna över Omar i en 69:a. Stönande sög hon girigt på den fortfarande hårda svarta bamsekuken medan Omar med sörplande ljud ivrigt slickade hennes lilla tonårsfitta samtidigt som han med ett fast grepp hårt masserade hennes skinkor och tryckte in ett finger i hennes rumpa.

Dagen därpå, 2 januari, åkte Sofie och Omar hem till Stockholm sent på eftermiddagen. Men före det hann vi med att ligga med varandra ännu flera gånger.

Sofie sög av mig och tog mig flera gånger tills jag kände mig helt utpumpad. Sanna red Omar när han satt i soffan, medan Kattis stod på knä bakom med sin tunga djupt begravd i sin flickväns rumpa samtidigt som den lilla bleka 16-åriga flickan och den 53-åriga svarta mannen högt stönande kysstes, sög på varandras tungor och tittade varandra djupt i ögonen.

. "Åh Sanna, du är så vacker! 16 år och redan så vacker! Pappas lilla hora! Åh, så trång!", stönade Omar fram mellan kyssarna.

- "Åh pappa! Åh gud, du är så stor! Du får aldrig sluta! Åh pappa, jag är din!", stönade hon tillbaka samtidigt hon som passionerat kysste den mycket äldre mannen och tittade honor djupt i ögonen.

Efteråt knullade Omar henne även i duschen och sedan åter inne i sovrummet. Då låg jag tillsammans med Sofie i den stora jacuzzin i ett varmt bubbelbad. Vi kysstes och kramade om varandras kroppar medan vi hörde hur hennes äldre man högt frustande i sovrummet åter knullade den mycket yngre lilla tonårsflickan i röven så att hon svarade med att nästan gråtande av smärta skrika ut höga njutningsfulla, men ansträngda och jämrande kåtskrik.

När vi till slut tömde ut badvattnet och hade torkat varandra gick vi tillsammans kramandes till de andra. När vi tittade in i sovrumsdörren låg Omar på rygg mitt i sängen. Sanna låg ihopkrupen mellan hans ben och lekte med hans jättelika kuk. Den stora svarta kuken hade nu slaknat, men hon fortsatte att runka den hårt med bägge händerna samtidigt som hon högt stönande med hungrig girig mun sög den djupt. Kattis låg nedanför med sitt ansikte inborrat mellan sin lilla tonåriga flickväns skinkor och med tungan begravt långt in i hennes väldigt uppvärmda spermafyllda rumpa.
Sofie drog med mig ner i sängen och kröp ner mellan mina ben. Snart hade hon åter sugit mig hård och gav mig en lång skön avsugning innan jag tog henne en sista gång i missionären samtidigt som Sanna låg kvar och djupt sög Omars stora svarta jättekuk.

Omar och Sanna stod länge i tamburen i varandras armar innan de åkte hem, och kysstes kärleksfullt. Samtidigt stod Sofie och Kattis bredvid och sög högljutt på varandras tungor. Jag låg då helt slutkörd i sovrummet.

Dagen efter, 3 januari åkte jag hem till Gävle. Men redan helgen därpå var Sanna på besök hos mig och sov över. Dock hade vi då mycket lugnare och mer kärleksfullt sex än vad vi hade haft det under den vilda nyårshelgen. Hon sa att hon fortfarande var jätteöm i röven efter att ha blivit mer eller mindre sönderknullad av Omar.

- "Vad kan man säga, jag är en analslyna. Jag älskar att få mitt lilla arsle sönderknullat av stora kukar.", sa hon och skrattade där hon låg naken i mina armar efter att vi hade älskat.

Samma helg pratade jag även med Dessie på chat. Hon skrattade när jag berättade om nyårshelgen. Själv hade hon och en homosexuell killkompis blivit så fulla att hon knappt kom ihåg något alls. Hon hade vaknat upp dagen efter sovande på kompisens soffa medan han låg och sov med sin pojkvän i soffans andra ända.
Dessie berättade sedan för mig att hon beslutat sig att komma tillbaka till Sverige mycket tidigare än vad som var tänkt från början. Hon frågade om jag ville möta henne på flygplatsen. Med gråten i halsen svarade jag lyckligt ja.



Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren