Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anställning med extra förmåner kapitel 4

På fredag morgon ringer Stina, jag tackar så mycket för igår och tycker att vi hade det fantastiskt. Berättar också att mamma är mycket imponerad av både Stina och Herman. Jag tror faktiskt att hon tycker det vore helt okey om jag blir som en dotter till dem. En dotter med fördelar, kanske jag borde säga. För visst tycker jag om dem båda två, men sedan är ju det där med sexet. Helt underbara. Och tänk om jag, deras dotter får ett barn med Herman. Hur blir det? Tankarna snurrar i mitt huvud.

Stina berättar att de gärna vill att jag och mamma ska följa med dem ut i skärgården, redan i morgon. Jag tror att min mamma nog vill ha en dag på sig, minst, innan hon vill göra något. Första dagen på semestern vill hon gärna ta det lite lugnt, och även tänka genom vad hon behöver ha med sig om de ska åka iväg. Vi kommer överens om att satsa på måndag förmiddag. Jag ska få en beskrivning vart vi ska åka. ”Men”, säger Stina ”sedan tar vi båten ut till vår lilla ö, där vi kan vara helt själva, inte behöva tänka på andra. Om vi skulle åka vidare, besöka några är det bra att ta med lite kläder som passar för typ garden party eller en mindre formell middag. Vi stannar nog en vecka, om det är okey?”

”Åhh, det låter fantastiskt. Jag är säker på att mamma kommer att tycka det blir bra. Ska checka med henne. Har i alla fall pratat med Jack, och det blir inget jobb för mig nästa vecka, så det är lugnt”, säger jag.

”Bra att du tar upp det. Om du vill bli mer som vår dotter skulle vi uppskatta om du inte fortsätter som flygvärdinna hos Jack. Vi kommer säkert att utnyttja honom för flygningar i framtiden också, men då vill vi ha dig som medpassagerare. Självklart måste du sluta på ett bra sätt och så att Jack inte står utan personal”.

”Jo, jag misstänkte det, helt okey. Sedan tänkte jag berätta om två ungdomar jag bor granne med. De är helt underbara. Jag introducerade lite lekar med dem, lite mer intima lekar. Bägge var oskulder, men mycket, hur ska jag säga?, mycket intresserade att lära mer. Tänker att du och Herman säkert skulle kunna vara bra för dem, speciellt tror jag att flickan, Angelica, skulle behöva lära sig av Herman”, säger jag.

”Mmm, hur tänker du? Vill du presentera dem för oss?”, frågar Stina.

”Gör vi inget annat i idag eller i helgen, kanske vi skulle kunna komma på besök? Jag har inte pratat med dem. Men om det är okey, så tror jag att jag kan locka med dem till lunch idag. Vore det okey?”

”Absolut, vore trevligt att lära känna ett par ungdomar. Hör med dem och kom kl tolv, om det fungerar. Vi har lite småplock att äta”.

Vi avslutar samtalet och jag börjar med att SMSa mamma om att följa med Stina och Herman på måndag. Sedan tar jag på mig min bikini, lämnar bh:n hemma, och går ut i trädgården. Efter en stund ser jag Nikolas och Angelica. De är så söta, har fortfarande bara ett höftskynke på sig. När de springer fladdrar det lite och man kan se vad som döljer sig där under. Nikolas är välskapt, har trots sina bara femton år en riktigt fin kuk, när den reser sig, vilket den börjar göra när han ser mig. Angelica, strålar upp i hela ansiktet. Hon springer fram och ger mig en kram. Känner hennes fina fasta, toppiga bröst mot mina. Underbart att få gnugga brösten lite grann mot varandra.

”Kul att ni är här. Vad gör ni idag? Har ni lust att följa med och träffa två enastående människor, Stina och Herman heter de. Jag och min mamma ska följa med dem ut i skärgården på måndag, men idag har de inget speciellt. Pratade om er och de skulle fixa lite lunch, om ni vill följa med. Tror det kommer att vara både spännande och lärorikt, speciellt för dig Angelica. Herman är mycket duktig på att få, åtminstone mig, att njuta. Tror verkligen du skulle uppskatta honom. Och du Nikolas kan ju njuta både med mig och Stina. Vad säger ni?”, frågar jag.

”Roligt, spännande”, säger de, nästan i munnen på varandra. ”Vad ska vi ha på oss?”, frågar Angelica.

”Tja, vad ni vill. Men kanske lite mer än vad ni har nu, vi ska ju åka in till stan. Men vi tar bilen, jag kör. Kanske en liten kort kjol och en liten topp. Du behöver inte mer. Lite samma för dig Nikolas, fast kanske inte en kjol”, skämtar jag.

”Okej, vi springer in och byter om”, säger Nikolas.

”Ingen brådska, vi behöver inte åka förrän om en timme. Kan ni inte berätta vad ni gjort sedan vi sågs senast? Har ni lekt något med varandra?”, frågar jag, vill gärna höra hur de har gått vidare sedan jag fick dem att knulla med varandra. ”Och, har ni berättat något för er mamma?”

”När vi var ensamma i går, duschade vi och tvättade varandra. Så spännande att riktigt få utforska Nikolas. Se hur han reagerar när jag tvålar in honom. Vi har ju lekt lite tidigare, men bara hjälpt varandra att onanera när vi gått och lagt oss. Nu blev det ju liksom mer öppet för oss, kändes det som”, säger Angelica.

”Ja, och jag fick riktigt känna på hela Angelica. Vet du, hon låter så härligt när jag knådar hennes bröst och samtidigt smeker henne mellan benen”, fyller Nikolas i. De är verkligen som två tvillingar.

”Sedan kunde jag inte motstå att få känna hur det är när han tränger in i mig. Så fantastiskt, just det där när han kommer in. Nästan bättre än knullet, men det är också helt fantastiskt. Först knullade vi i duschen och lite senare i hammocken här ute”, säger Nikolas.

”Fast vi hade inte koll på tiden, för helt plötsligt kom mamma hem, såg oss. Hon blev först helt rasande. Efter en stund lugnade hon sig. Tittade länge på oss. Skakade på huvudet. Sedan sa hon att vi är fina, så söta och vi har ju alltid varit öppna och visat oss för varandra, ja även tagit på varandra inför varandra. Så, hon förstod. Var nog lite bekymrad för hur pappa skulle ta det. Som hon sa, har han ju länge tittat med intresse på mig och reagerat, blivit styv, när han ser mig naken. Men den dagen den sorgen… eller glädjen? Sa hon”, förklarar Angelica.

”Och hur känner du, Angelica? Skulle du vilja att han kommer in i dig?”, frågar jag.

”Vet inte. Ja, eller nej… tycker ju om min pappa och han har en fin kuk, tycker jag. Har ju inte sett så många att jämföra med. Men klarar jag det? Och hur blir det i längden! Blir det ett krav från honom? Och hur tar mamma det? Dottern tar över, liksom? Och du, Nikolas, ska du knulla mamma i så fall? Ohhh, vilken familj det blir. Nog bäst att inte, ändå”, suckar Angelica.

Jag blir varm av samtalet, och våt känner jag. Det är riktigt upphetsande att både se dessa två och höra hur de pratar. Pratar om sex och familjen, som den naturligaste sak i världen. ”Vad tror ni er mamma, och pappa också, skulle säga om de vet att jag varit med? Och om att ni följer med till ett äldre par?”, undrar jag.

”Tror pappa i alla fall skulle tända på dig. Du är ju så himla fin, sexig, tycker jag”, säger Nikolas.

”Ja, definitivt. Han skulle komma rusande med pålen i handen. Mamma? Tja, hon skulle kanske tycka att du gått lite för långt men samtidigt att det varit bra att du varit med och hjälpt. Jag tycker i alla fall att det varit jättebra. När vi kommer till, vad var det de hette? Då vill jag att du är med mig. Vill du det? Hjälpa mig?”, undrar Angelica.

”Självklart är jag med, håller om dig om du vill, eller bara stöder. Men nu börjar det bli dags att gå, så gör er i ordning. Vi ses ute vid bilen”. När jag ser att de springer in till sig går jag in och tar på mig lite kläder, med betoning på lite. Jag tar av mig bikinibyxan. Tittar i garderoben, väljer ett sollinne, går ner till halva låret och har bara två enkla band som håller det upp på axlarna. Faller lite löst runt kroppen, sexigt när man kan ana hur brösten rör sig under. Och hur mitt underliv kan anas om jag står då att solen skiner igenom. Ingen bh eller trosa, bara linnet. Och ett par sandaletter. Så, det blir bra. Tar min telefon och nycklarna till huset. Låser och går ut. Bilen reagerar direkt på min telefon och låser upp sig när jag tar i handtaget. Sätter mig, stolen och speglarna och alla andra inställningar ställs in så som jag vill ha den. Så bekvämt. Ungarna kommer skrattande springande ut.

”Tjejerna fram”, ropar Angelica och kastar sig in i passagerarstolen. Nikolas sätter sig bak. Bilbälten på.

Jag lägger i växeln och bilen rullar tyst iväg, inte ett ljud, så skönt med el-bil. Vi kör ganska snabbt över broarna och tar oss via Kungsholmen över Odenplan och upp till Birger Jarlsgatan. Karlavägen och in på Villagatan. Vilken tur, kan parkera Teslan precis utanför huset. Vi tar den gamla hissen upp till deras våningsplan och ringer på. Herman öppnar. När han ser mig lyser han upp och när han ser Angelica nästan exploderar han. Hon har en kort liten kjol och en topp som inte lämnar något åt fantasin, ja möjligen färgen på hennes hårda bröstvårtor.

Han ger mig en lång skön kram. Låter honom känna av hela min kropp. Sedan hälsar han på Angelica och Nikolas. Leder oss in i salongen, där Stina väntar. Hon reser sig upp går fram till barnen, granskar dem och vänder sig till mig. ”Vilka fina barn, så söta. Pojken, Nikolas, inte sant? Han är ju så fin, ser riktigt manlig ut. Mmm, vill krama honom”, säger hon och fångar in Nikolas i en omfamning. Hans huvud hamnar mellan hennes bröst och hon smeker honom mer över ryggen och kramar sedan hans rumpa. ”Härlig rumpa. Hur är det med framsidan? Nå vi får väl se. Nu Angelica?”. Hon granskar Angelica uppifrån och ner, Inger undgår henne. Stina sträcker fram en hand, smeker hennes över kinden och låter sedan handen sakta känna sig neråt över hennes bröst och sedan ner under den korta kjolen. ”Ahh, inga trosor, du har lärt upp henne, Beatrix”, säger hon och fångar in flickan i en omfamning. ”Herman, tror du kommer att uppskatta den här lilla läckerbiten. Och jag den här unga mannen. Men kom nu, lite att äta och dricka. Och prata”, säger Stina.

De hade gjort i ordning små snittar, lite ”finger food” som räkor, musslor, några sushis och små, små pajer. Fantastiskt gott, allt ska ätas med händerna. Inga servetter, när vi blir grisiga, suger vi av fingrarna. Jag suger av Stinas och ibland Angelicas fingrar. Herman suger av mina men även Nikolas. Ibland suger Stina av Hermans och öven Nikolas suger av Angelica. Fingrar, alltså. Vi är anständiga, i stort sett, under lunchen. Herman förhör sig om vad Angelica vill, både i allmänhet men också när det gäller sex.

”Jo, jag är ju helt ny på detta. Vet inte riktigt vad jag vill. Beatrix hjälpte mig med Nikolas häromdagen. Vill ha lite mer erfarenhet. Prova lite”, säger hon lite trevande.

”Och du då Nikolas, vad vill du?”, frågar Herman sedan.

”Lite samma som Angelica. Vill veta, förstå vad en kvinna vill, vad är bra och mindre bra”, svarar Nikolas. De är duktiga båda två. Vet vad de vill, är inte blyga. Deras mamma har verkligen lyckats få två fanatiska och öppna barn.

”Ni verkar härliga båda två. Jag vill verkligen lära känna er och känna på er bägge. En gammal kvinna kanske kan en hel del och vill gärna hjälpa er i att få nya erfarenheter och kunskaper”, säger Stina. Jag början tycka att vi klär av oss, visar upp oss. Nej Beatrix, inte alla påsen gång. Låt oss ta en i taget. Jag tycker Herman får börja, han älskar att visa upp sig. Sätt i gång Herman. Visa hur du ser ut och låt alla få inspektera dig, känna på dig”.

Herman reser sig upp. Han har inte så mycket på sig. Ett par knälånga shorts, en skjorta och en overshirt. Han börjar med att ta av sig på överkroppen. Lagom sakta för att vi ska kunna se hur hans kropp sakta framträder. Han är ganska muskulös och har inte någon tillstymmelse av gubbmage. Han vänder sig sakta om, så vi ska kunna se även ryggen. Lite gråa hår har han på bröstet, ser manlig ut. Stina går fram och stryker honom över bröstet och ryggen. Böjer sig ner och suger in en av hans små bröstvårtor i munnen. Vi ser att han verkligen gillar det.

Sedan knäpper han upp shortsen, drar ner dem och ut sprätter hans kuk. Inga kalsonger. Kuken är redan hård och står stolt rakt ut. Förhuden är lite över ollonet. Jag går fram och drar bak huden, blottar hans magnifika ollon. Stort och lite lila, som ett plommon. Sedan runkar jag honom några gånger. Vinkar till Angelica att komma fram.

Hon går sakta fram. Lägger händerna på hans axlar, stryker dem sakta ner över hans kropp. Känner på bröstmusklerna och ryggens muskler. Sedan vidare ner över ryggen för att känna in Hermans rumpa. Sedan, lite tveksamt låter hon sina två händer röra sig fram över hans kuk. Känner hur hård den är och smeker ollonet. Hon ser så nöjd ut, när hon håller i skaftet och samtidigt smeker ollonet med den andra handen. Tar ner en hand och känner lätt på hans pung, som hänger ner. Den är stor och tung. Jag kan inte se om hon leker med kulorna eller inte. Men hon har svårt att slita sina händer från honom.

”Nu är det din tur Nikolas. Du får också känna och utforska. Tror det är bra även för en kille att förstå hur en äldre man är, ja hur en annan man är”, säger Stina.

Nikolas går mycket tveksamt fram. Tittar på Herman och trevande börjar stryka med händerna över hans bringa. Känner sedan på hans rumpa. Ser lite överraskad ut att den är så fast och rund. Sedan, nu ännu tveksammare tar han lätt i Hermans kuk. Försiktigt, känner ara lite lätt. Ena handen runkar honom sakta. Låter sedan händerna känna på ollonet. Nu ser det ut som om Nikolas börjar uppskatta det, han tar för sig mer av hela kuken. Runkar lite hårdare och håller samtidigt ollonet i sin andra handflata. Det kommer fram lite försaft. Nikolas tittar fascinerat på den. Sedan, nästan lite skämmigt, böjer han sig ner och slickar av ollonet. Stina kan inte undvika att applådera.

”Bravo, Nikolas. Men nu är det någon annans tur. Vad säger du Beatrix, vill du vara nästa?”, säger Stina.

Jag nickar. Inte mig emot, men oj, vad jag har blivit våt av Hernan och barnens show. Jag har ju bara min solklänning och skor. Tar snabbt av mig sandaletterna, de är ändå bara i vägen. Sedan dansar jag lite. Drar upp en sida på klänningen, sedan den andra. Vänder rumpan åt dem och drar upp klänningen så min rumpa syns. Sedan vänder jag mig om igen och drar sakta, sakta av mig klänningen. Står så helt naken framför dem.

Nu går Stina fram och snurrar mig runt. Kysser mig på munnen. Vi hånglar en stund. Hon kan verkligen kyssas. Sedan kupar hon ett av mina bröst i sin handflata, väger det skönt. Lutar sig ner och suger in bröstvårtan på det bröstet. Åhh, så skönt. Kan inte undvika att stöna till. Nu fullständigt rinner det ur mig, känner en liten droppe på ett av mina lår. Stina märker hur kåt jag är och sätter hela handen över mitt sköte. Gnuggar med den. Låter en fingertopp reta mig i springan och drar handen sedan sakta upp, med fingertoppen släpande upp i springan. Stannar till när fingret når min klitoris. Cirklar lite. Nu är jag i extas. Stönar och kvider högt. Då slutar Stina. Lutar sig tillbaka och säger till Angelica att komma och känna.

Angelica kommer fram. Hon börjar direkt med att ta på och känna på mina bröst. Ganska hårdhänt, inte fått den riktiga varsamma känslan i händerna ännu. Men just det, hennes ungdom och entusiasm, får mig att nästan komma. Åhh, om hon bara vill ta mig på fittan. Nu, nu! Men jag får inte säga något. Låter henne ta sin tid, utforska så som hon vill. Hon ger mig prövande en puss på munnen. Jag öppnar läpparna lite och hon hittar min mun ordentligt. Känner hur pussen blir till en kyss. Undrar om hon någonsin kysst en annan kvinna, tjej? Troligen inte. Sedan trevar hon över min kropp. Ner till rumpan. Den är känslig, gillar verkligen att bli både smekt och behandlad hårdare, även smisk. Nu är det bara ett par oerfarna händer som utforskar den. Händerna är lite modigare nu, känner hur de letar sig in mellan mina skinkor. Rör sig över mitt bakre hål och sedan in mellan benen. Åhh, ja, ja, precis där. Smek, gnugga där! Kan inte låta bli att jucka med stjärten mot hennes händer. Hon tar bort händerna och för dem mot framsidan. Utan vidare sticker hon in ett finger i mig, det glider in hur lätt som helst. Så härligt. Vet hon månne var min klitta finns? Kan hon hitta den med den andra handen? Ja,ja, precis så! Ena handens fingrar är inne i mig och den andra gnuggar nu klittan hårt, nästan väl hårt. Men ohh, ja, ja. Utan förvarning känner jag hur orgasmen överfaller mig. Jag blir stel som en pinne, skakar i hela kroppen och utstöter en massa stön, blandat med vällustiga skrik. Angelica blir nästa förskräckt av min orgasm. Har hon inte upplevt en annan kvinnas orgasmer? Hon har ju sett sin mamma när hon blir knullad av hennes pappa.

”Snyggt, bra, Angelica. Det gjorde du bra”, utbrister Herman, som ju har fått mig till ett antal orgasmer förut. ”Hur är det Nikolas? Vill du utforska Beatrix när hon lugnat sig lite?”

Det är en pöl på golvet där jag står, det bara rann och rann ur mig. Sakta återvänder jag till jorden. Står kvar och ler mot Nikolas. Han har ju knullat mig en gång, helt kort, det gick så snabbt för honom. Tror inte han riktigt utforskade mig då. Nu har han chansen och kommer fram. Jag ser hur kåt han är. Shortsen står som ett segel. Men än är det inte hans tur att visa sig.

Han går fram och börjar med att kyssa mig. Han kysser bra, vi hånglar en stund. Samtidigt börjar hans händer smeka mig över ryggen, sedan fram mot brösten. Han tar ett bröst i varje hand. Smeker och kramar dem. Känner på bröstvårtorna, lite hårt mellan fingrarna. Men ohh, jag gillar det. Lite ont, men skönt. Sedan fortsätter händerna ner till fittan. Han tar tag om blygdläpparna, delar på dem och går ner på knä. Vill se noga hur jag ser ut, riktigt pränta in det i sitt minne. Håller isär läpparna med ena handen och börjar utforska de inre och hur de fungerar. Smeker dem. Det är riktigt vått och mina läppar är stora och blodfyllda. Han sticker in ett par fingrar och känner inuti mig. Ja, ja, fortsätt, så skönt. Fortsätter han lite till så kommer jag snart i en ny orgasm. Nej, han nöjer sig med det. Reser sig upp och ger mig en ny kyss, viskar i mitt öra ”vill knulla med dig senare, för jag det?” Jag nickar som svar. Vill gärna känna hans pojkkuk i mig igen.

”Okey”, säger Stina. ”Jag hoppar över, har ju känt dig tidigare. Hur är det med dig Herman?” Herman skakar på huvudet. Jag tror att de båda är spända på att få sig en närmare syn på barnen. Ja de har nu tekniskt fyllt femton, men är ändå fortfarande barn, fyrtiofem år yngre än Stina och Herman. ”Vem vill börja? Nikolas eller du Angelica?”.

”Jag börjar gärna. Är så kåt att jag måste komma ur de här byxorna ”, säger Nikolas. Han har vuxit, blivit riktigt modig. Nu tar han tag i sin tröja drar den sakta upp över kroppen. Gör en liten piruett med den och slänger den på en stol. Sedan knäpper han upp sina shorts. Det syns hur kuken spänner ut dem. Han hinner inte mer än börja knäppa upp dem så far kuken ut, pekar nästan rakt uppåt. Vilken fantastisk kuk. Inte så tjock som Hermans men nog lika lång. Nikolas drar av sig shortsen helt, behövs ingen finess längre. Siv reser sig upp. Går fram till sitt syskrin och tar fram ett måttband.

”Måste se hur lång den är. Du har en fantastiskt fin kuk, min unge man”, säger hon. Trycker in början på måttbandet in mot blygdbenet och sträcker ut det efter kukens längd. ”Få se nu, oj då 16 centimeter, inte illa för en ung pojke. Nu tar vi omkretsen också. 11 centimeter. Lite drygt tre i diameter! En riktigt fin bamse”, utbrister hon och runkar den sakta. Ollonet är lite mindre men runt och fint och med en tydlig och fin delning på baksidan. Stina böjer sig ner, slickar av försatsen som sipprar ut hela tiden och tar sedan in den i munnen. Jag ser på hennes kinder att hon skapar ett ordentligt undertryck i munnen. Leker troligen med tungan över ollonet också. Sedan reser hon sig upp, vänder på Nikolas, ser hur han ser ut både framifrån och bakifrån. Hon känner över hela kroppen. Ser mycket nöjd ut. Och säger ”dig ska jag älska med, vill känna dig i mig, vill känna din unga kropp över, under och i mig. Någon mer som vill utforska? Herman?”

Herman reser sig upp. Han har nu återigen ett riktigt praktstånd. Säkert minst lika lång som Nikolas. Han går fram, lägger sina händer på Nikolas rumpa, knådar skinkorna, känner riktigt på dem. Sedan för han fram händerna och tar hans kuk i ena handen, greppar pungen med den andra. Nikolas pung är liten, väl hopsamlad och ser lika hård ut som hans kuk. När Herman känt sig fram ordentligt, runkat kuken lite böjer han sig ner och slickar i sig försaften och börjar suga. Nikolas andas allt tyngre, jag tror han kommer strax. Och, mycket riktigt, börjar han både rycka och jucka i Hermans mun. Där, där, han sprutar uppenbart stråle efter stråle in i Hermans mun. Herman sväljer, men hinner inte riktigt, det sipprar ut ur munnen på honom. Efter en stund reser sig Herman upp, sätter sina läppar mot Nikola och ger honom en ordentlig kyss. Har han kvar sperman i munnen? Ja, det ser så ut, för Nikolas kan inte undvika att dregla lite när kyssen är över. Åhh, detta hade jag aldrig trott jag skulle få se.

”Angelica, jag har förstått att du och Nikolas har lekt en del med varandra. Vill du ta tillfället nu och undersöka honom, känna mer på honom?”, frågar Stina.

”Vill bara göra så här”, säger Angelica. Gör fram till Nikolas och kysser hon innerligt på munnen. Tar tag om hans penis, runkar den lite lätt. Sedan stoppar hon in sina fingrar i munnen och sticker ett finger rakt in i hans anal. Nikotin hoppar till, var inte alls beredd. Det ser ut som om Angelica vickar lite på fingret och drar sedan ut det igen. ”Jag har flera gånger velat pilla honom i baken. Hur kändes det brorsan?”

”Lite plötsligt, men bara tanken av det gjorde att jag reagerade, som du nog kan se”, säger han och visar på sin nu, återigen erigerade kuk.

”Okey, då är det väl min tur”, säger Stina och börjar klä av sig. Hon har en tunn blå blus av chiffong ovanpå en fin bh. En kjol, i lite olika färger, kostade säkert en mindre förmögenhet. Tyget ser mycket exklusivt ut. Hon lättar på blusen, drar den sakta över huvudet. ”Nikolas, kan du ta av mig bh:n?”

Nikolas går fram knäpper upp den på baksidan. Tar den sedan varligt och lyfter bort den från hennes bröst, drar ner den över armarna och slungar den runt i luften. Sedan tar han och känner på Stinas bröst. Hon är sextio år, men jordens dragningskraft har varit snäll mot henne. Visst de droppar lite, men inte alls så mycket. De är ganska normalstora, C-kupa, vad jag vet. Vårtgårdarna är utbredda men mycket ljusa och bröstvårtorna ser riktigt pigga ut. Nikolas tar dem mellan fingrarna och kniper lite, sedan väger han rösten i sina händer, böjer sig ner och suger in den vänstra vårtan. Han står länge och diar. Stina ser mycket nöjd ut, en behandling som hon gillar, kanske skulle han bara lite mer hårdhänt, hon gillar smärta.

När Nikolas är klar med brösten, knäpper Stina upp kjolen, drar ner blixtlåset i sidan, snyggt gömt i en liten söm. Kjolen glider sakta ner för Stinas bara ben. Ohh, hon har en liten minimal trosa med en öppning i grenen, så att fittan är direkt tillgänglig. Nikolas ser detta och prövar med att föra handen över öppningen, sticker in ett finger och visar upp hur blött det är. Sedan hjälper han Stina med att dra ner trosorna. Nikolas börjar smeka med händerna över hennes rumpa och sköte. Mellan låren och upp mot fittan. Han går ner på knä, sträcker ut tungan och börjar slicka i sig Stinas safter. Det smackar och låter. Stina stönar, juckar mot hans ansikte. Nikolas tar upp sina händer till hennes skinkor och trycker henne hårt mot sig. Ohh, jag tror att även Stina är på väg mot sin första orgasm om Nikolas bara fortsätter lite till, jag känner igen tecknen. Jag går fram, ställer mig bakom, tar bort Nikolas händer och ger henne några snabba rappa slag på skinkorna. Med jag slår och Nikolas slickar kommer hon, det sprutar riktigt. En fontän? Nej, inte så mycket, bara safterna som rinner till. Stina skriker ut ”mer, mer, slå mig, slicka mig! Mer, åhh du gudomliga pojk! Slicka, pulla, slå, slå”. Sedan klarar hon inte att stå kvar på benen. Sjunker ihop på golvet, andas som ett ånglok. Härliga kvinna, tänker jag.

Herman börjar applådera. ”Bra, högsta betyg, Nikolas. Mycket bra. Dig kommer vi att ha mycket glädje av. Låt oss ta det lite lugnt en stund, innan vi får den riktiga efterrätten, den riktiga sötsaken. När det nu är Angelicas tur”.

Vi är nu alla nakna, bara Angelica som fortfarande har kläder. Jag ser på henne att hon tycker det känns lite obekvämt. ”Medan vi pustar lite, kanske Angelica kan börja? Visa upp dig lite, hjärtat. Du är ju så fin”, säger jag.

Angelica ställer sig upp, går ut på golvet. Snurrar runt lite sakta så vi ska se henne. Sedan drar hon upp sin topp, bara lite så att nederdelen på hennes fasta små bröst syns. Vänder sig om och drar sakta upp den över huvudet, nu med ryggen mot oss. Hon vrider på huvudet, ser på oss och börjar sedan vända på sig då vi får se hennes framsida med de fina, toppiga brösten. Bröstvårtorna står rakt ut, hon är riktigt upphetsad, det syns. Hon trippar runt lite. Böjer sig sedan fram med rumpan mot oss och tar av sig sina små skor. Den korta kjolen glider upp, klarar inte av att täcka hennes rumpa och vi kan alla se hur hennes blygdläppar sticker ut lite mellan skinkorna, så sexigt.

Reser sig upp igen och börjar långsamt knäppa upp kjolen i sidan. Och nu går det fort. Så fort sista knappen är uppknäppt faller det lilla plagget rakt ner på golvet och hon står där helt naken framför oss. Hon är så fin. Det söta ansiktet, håret som inramar det. Halsen och de vackra axlarna. Brösten som flickaktigt putar ut från kroppen, den platta, men ändå lite runda magen och sedan höfterna som är så där härligt rundade. Rumpan som kan skymtas och ser fast och rund ut. Men kanske framför allt hennes fina lilla springa, som bara är som ett litet streck mellan hennes ben. Blygdläpparna är lite blodfyllda, men ger ett flickaktigt intryck. Hon kan vara tolv år lika gärna som de femton hon verkligen är. En dröm, helt enkelt. Jag ser på Herman hur han reagerar. Han kan inte slita sin blick från henne. Fullständigt äter henne med blicken. Och Stina är inte bättre, hon slickar sig omedvetet om munnen. Vem ska få börja känna, undersöka henne? Tror jag tar initiativet och går fram.

Jag sätter mina händer på hennes axlar, smeker dem sedan nerför hennes kropp, på utsidan av brösten, ner över midjan och ut över höfterna. Fortsätter sedan nerför låren och benen. På vägen upp tar jag händerna på insidan av benen. Hon särar lite på dem och mina händer smeker sig upp till ljumskarna. Dröjer lite med händerna där, smeker lite fram och tillbaka. Låter ett finger sakta glida in lite i springan. Känner att hon är lika våt som jag själv. Dröjer inte, utan fortsätter upp över magen till de två små fasta brösten. Känner på dem, så underbara, greppvänliga. Sedan upp mot halsen och
ansiktet. Jag blundar. Vill känna bara med händerna. Fortsätter sedan ner över huvudet, nacken och ryggen, tills jag kommer till rumpan. Så gudomligt rund och fast, en riktig flickrumpa. För händerna mellan skinkorna och in mellan benen. Känner hennes värme och väta igen. Lite fjunig, inför morgondagens familjetradition med rakning. Sedan tar jag henne i mina armar, omfamnar henne, bröst mot bröst och kysser henne. Tänker hur hennes lilla snippa snart ska bli penetrerad av Hermans kuk, betydligt grövre än sin brors, som är den enda hon tidigare haft i sig. Och att jag ska få vara med och assistera henne, vara med i hennes ögonblick, göra det så bra som hon vill att det ska vara, bli.

När jag lämnar Angelica där på golvet stiger Stina fram. Ett stort leende över sitt ansikte. Hon är bi, och ser ut som om hon skulle vilja äta upp Angelica. Stina går fram och tar en hand under hennes haka, tittar på henne, viskar någonting i hennes öra. Kan inte höra vad hon säger, men Angelica ler tillbaka och nickar. De har någon form av överenskommelse. Det är tydligt. Sedan smeker Stina hennes kinder, står nära och låter händerna sakta färdas ner över ryggen, ner till den perfekta rumpan. Står där en stund och bara klappar försiktigt på rumpan. Viskar något mer och sedan hör jag hur Stinas hand klatschar till rumpan en gång, två gånger och sedan en sista. Angelica rycker till, kan inte undvika att skrika till. När Stina smeker henne lätt igen, lugnar hon sig. Oj, tror att hon om möjligt blev ännu våtare. Ser hur det har bildats en liten rännil från hennes lilla sammanpressade snippa, ner på insidan av låret. Det glimmar till lite i solljuset från fönstret.

”Herman, hon är din nu. Var försiktig med henne, hon är en riktig juvel. Hur är det Angelica, vill du vara kvar här när Herman tar hand om dig eller föredrar du att ni drar er tillbaka till sovrummet?”, frågar Stina.

”Jag vill att Beatrix är med, åtminstone. Vill ni också? Men bara Beatrix som hjälper mig och Herman förstås”, säger hon. Jag ser på Stina och Nikolas att de gärna vill vara med också.

Stina går fram till Nikolas och säger ”du och jag Nikolas kan väl se på och kanske känna lite mer på varandra samtidigt. Tycker du är så fin, vill ta hand om dig, lite på samma sätt som Herman gör med din syster. Vill du det?”

Nikolas kan bara nicka, även om det gick för honom nyss är han sprängkåt igen, det undgår ingen. Hans kuk står i fin givakt, rakt upp och han har bara ögon på alla nakna runt omkring sig. När Stina står nära, lutar han sitt huvud mot henne, hamnar nästan rakt mellan Stinas bröst. Var det medvetet? Tror nästan det. Och Stinas hand är nu på hans kuk, smeker den lätt mid sina fingrar. Stina drar sedan iväg med honom till en soffa en liten bit bort. Sätter sig ner och särar på benen så att Nikolas kan stå mellan dem.

Nu måste jag koncentrera mig på Angelica, det här är ju främst hennes stund. Ser hur Herman kramar om Angelica. Tar hennes huvud mellan sina händer. Pussar lite lätt och sedan mer intensivt. Angelica är med, besvarar kyssen och tar sina händer ner över Hermans kropp. Hon kände ju tidigare på hans kuk, nu vill hon tydligen känna mer. När deras läppar skiljs, tittar hon ner, ser lite osäker ut. Han ser ut att vara mycket större än Nikolas, den enda kuk hon hittills har haft i sig.

Herman leder henne fram till en annan soffa. Sätter henne ner och går själv ner på knä. Böjer sig in mellan hennes ben. Jag hjälper till och särar på dem, jag sätter mig sedan bredvid och håller om henne. Herman tittar på hennes lilla snippa, särar lite på blygdläpparna. Drar med ett finger i springan. Hon är så liten, så trång ser det ut som. Sakta smeker Herman henne upp och ner. Undviker klitoris, bara cirklar runt. Jag håller om henne i en varm kram och hon har huvudet, munnen, precis vid mitt öra. Jag hör hur hon sakta börjar andas allt mer stötvis, börjar gny lite lätt. Måste vara skönt. Jag nickar till Herman, han kan gå vidare. Då sätter han sin mun mot hennes nu öppnade fitta. Sticker ut en sin tunga, ser så len och skön ut, och slickar precis i springan. Lyfter munnen lite, blåser lätt på klittan. Då känner jag hur Angelica hämtar andan, stönar till. Hon börjar röra sitt bäcken mot Herman, som fortsätter slicka, ner och upp och, verkar det som lite mer in i henne också.

Angelica skruvar på sig, måste vara skönt av hennes rörelser och andhämtning. Herman sticker sakta in ett finger, pullar lite. Sedan två, vill öppna upp henne. Hon känns riktigt mogen. Hon skakar i kroppen, övermogen tror jag. Och helt utan förvarning känner jag hur hon spänner kroppen, krystar nästan, flåsar och kommer och kommer i vågor. Kroppen krampar, slappnar av och krampar igen. Herman har fortfarande fingrarna i henne, sitter nästan fast mellan hennes ben. Sakta återvänder Angelica till här och nu. Ler och säger ”tack, Herman. Det var underbart. Måste vila en liten stund. Vill känna dig i mig, vill känna hur det är att få din kuk i mig. Vill du det? Snälla?”

Bäst att låta henne landa en liten stund. Håller om henne. Smeker henne över brösten, de är så hårda och samtidigt mjuka, så som mina var för ett par år sedan. När hon känns redo, reser jag henne upp, vänder på henne med rumpan mot Herman och lägger ner hennes överkropp mot soffan. Nu står hon bredbent och svankar fint. Hennes blygdläppar är så fina mellan låren, hon är precis lagom öppen, inbjudande. Jag sätter mig ner bredvid där hon står, kryper nästan in lite under henne, vill vara nära.

Herman håller i sin kuk, ollonet är blottat. Han närmar sig nu den vackra rosen. Drar sakta med ollonet i springan, smörjer in sig med de naturliga smörjmedlet. Sedan sätter han ollonet på hennes slidöppning. Bara vilar där. Jag behöver inte be om att han ska ta det varligt, försiktigt. Läpparna öppnar sig, omsluter ollonet. Jag märker hur Angelica spänner sig, är lite rädd, vill inte att det ska göra ont. Sakta smeker jag henne och viskar ”slappna av, låt det ta lite tid så du vänjer dig, släpp in honom, slappna av. Jag är här, du behöver inte vara rädd ”.

Herman vilar med ollonet inne. Drar sedan ut det en liten bit och sedan sakta in en liten bit till. Nu har ollonet försvunnit in. Angelica spänner sig igen och jag upprepar ”jag är här, slappna av, det går jättebra, du är så duktig. Hur känns det?”

”Han är så stor, vet inte om jag klarar det. Men så skönt att känna honom där. En riktig kuk, men han måste vara försiktig, jag är så trång och han är så stor ”. Samtidigt som hon säger detta känner och ser jag att hon juckar till lite mot Herman. Kuken försvinner in ett par centimeter på en gång. ”Ahh, ohhh, jaa. Så fylld ja, kom in nu. Vill ha dig där. Försiktigt!”. Så juckar hon till en gång till. Nu är halva inne. Herman gör ingenting. Låter det ske, låter det ta tid. Misstänker att han tycker det är underbart och vill dra ut på det. Inte varje dag han får inviga en ung tjej på detta sätt.

Nu är de helt stilla, jag fortsätter hålla och smeka Angelica. Sakta märker jag att hon juckar lite till, verkar som om hon nästan suger in Hermans kuk i sig. Herman är helt stilla, låter henne sköta takten. Hon juckar lite då och då. Sakta sakta försvinner han in i henne. ”Stopp, tror du är i botten, kan inte ta in mer. Ohh, så underbart. Knulla mig nu, sakta, sakta”, ber hon och Herman börjar röra sig. Först lite ut och sedan in igen. Angelica rör sig också, andas och stönar, gnyr lite lätt. Så skönt att sitta där och hålla om henne, vara med henne i detta. Efter en stund märker jag att hennes andhämtning ökar samtidigt ökar också farten när hon juckar. ”Så skönt, så härligt, ja, knulla, knulla. Vill känna hela kuken. Ohh, har aldrig känt så här mycket tidigare. Nu, nu, knulla, knulla”.

Hastigheten är nu nästan frenetisk. Ser att Herman är ända inne, det som var stopp tidigare har passerats. Nu får han köra in hela kuken, igen och igen. Även Herman frustar, måtte han inte komma innan Angelica. Jag vill att hon ska få sin orgasm medan han knullar henne. Tar en hand och hjälper till, gnuggar hennes klitoris, rullar den lilla pärlan mellan mina fingrar och gnuggar. Försöker hålla samma takt som de gör. Med andra handen håller jag om henne. Kroppen börjar bli allt stekare, andhämtningen stötvis, inte långt nu. Jag mörker hur orgasmen byggs upp i Angelica, hon har förlorat markkontakten, svävar iväg på sina egna moln, flyger högt och, när hon verkar vara som högst, drar hela hennes kropp ihop sig, pustar och frustar och skriker osammanhängande rakt ut. Herman knullar på, saktar ner när han känner att hon kommer, smyger mer med kuken i henne. Han är en fantastisk älskare, känner av kvinnan hela tiden.

När Angelica har passerat det intensivaste i orgasmen, börjar Herman pumpa igen. Bra, då håller han orgasmen igång, märker hur Angelica kommer i våg efter våg hela tiden hon blir stimulerad och knullad. Även mina fingrar hjälper till att hålla liv i orgasmen. Då märker jag hur Herman slutar knulla, gör bara några långsamma tag in och ut. Tar tag om hans kuk och känner hur säden pulsar fram i urinröret. Flera sprut, måste vara en ansenlig mängd. När han tömt sig helt, fortsätter jag att hålla om hans kuk vid riten, vill att han ska få vila en stund inne i Angelica och att hon ska få känna hur han sakta slaknar, även det en skön känsla. Veta att det är hon som fått honom till detta och veta att han har det bra.

Jag fortsätter krama om henne och samtidigt smeker jag dem bägge med mina fingrar, ända tills kuken ramlar ut av sig själv, eller genom att Angelica knep till lite. Nu vänder sig Angelica om igen och de står där och bara håller om varandra.

Sakta lösgör de sig. Ser att slutet har fått åskådare. Både Stina och Nikolas står med stora leenden. De skulle nog vilja applådera, men vet inte om det ör okey, även om de ser att vi alla tre är riktigt lyckliga och, i alla fall två, är ordentligt tillfredsställda. Jag också, egentligen, i alla fall mentalt. Det var så underbart att få vara med. Då kommer Angelica fram till mig, ger mig en bamsekram ”tack Beatrix, så underbart att du var med och skönt med din support. Kan det inte vara så här varje gång man älskar, har sex, knullar?

Jag vet inte vad Stina och Nikolas gjorde, men de ser också mycket nöjda ut. Jag ser på klockan. Redan fyra, vi måste åka hem. Vill att barnen, nej ungdomarna, ska vara hemma när deras föräldrar kommer hem. Vi klär på oss snabbt, kramar Stina och Herman och går ner till bilen. När vi kommer hem ser jag att alla våra föräldrar är hemma. Undrar hur det ska gå för Angelica och Nikolas. Med min mamma är det i alla fall inga problem, det vet jag.

Ja, i kapitel fem kommer en fortsättning. Vad händer med Angelica och Nikolas och kommer vi iväg till skärgården? Skriv gärna en rad eller två och säg vad ni tycker. Och ge gärna uppskattning om ni gillade novellen.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren