Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 18 - En vild midsommar

Del 18 (läs gärna tidigare delar först)

Så som jag nämnde i förra delen så utspelade sig första delarna av denna berättelse mellan 2003 och 2005. Det har nu gått många år och jag och Dessie är fortfarande ett par och vi har fyra barn tillsammans. Kattis och Sanna är också fortfarande gifta och de har två barn tillsammans med mig.
Nu kommer jag berätta om vad som hände under midsommarveckan 2022 då Sanna och Kattis var hemma hos oss. Det blev en väldigt "händelserik och speciell" vecka, Och den kommer jag berätta mera om nu.

Det var sommaren 2022. Mina barn och Dessies fyra barn (vår 13-åriga son, vår 11-åriga dotter och våra sexåriga tvillingar) hade åkt upp till Hälsingland för att hälsa på mina föräldrar och tillbringa hela midsommarhelgen där. Även mina två äldsta barn, nu 15 och 14 år, som jag har med Sanna och Kattis hade åkt upp tillsammans med sina halvsyskon. 15-åringen och 14-åringen hade kommit till oss på måndagen för att kunna tillbringa två dagar innan med mig och Dessie innan alla sex syskonen tillsammans skulle åka till mina föräldrar på onsdagen. Båda två har alltid kallat även Dessie för mamma och brukar alltid säga att de har en pappa och tre mammor, medan mina och Dessies fyra barn alltid har kallat sina två äldre syskons två mammor för "faster" Kattis" och "moster" Sanna.
Dessie hade skjutsat dem i vår minibuss till tågstationen där de sedan åkte tåg till mina föräldrar som hämtade upp dem på perrongen. Mina föräldrar hade tjatat länge över att få tillbringa tid med alla sina sex barnbarn samtidigt och var överlyckliga över besöket. Mina två yngsta, tvillingarna, hade pratat länge om hur de skulle fiska och åka båt med farmor och farfar. Min äldsta son ringde senare och berättade att de var framme och att resan gått bra plus att han och hans 13-åriga lillebror sov i mitt gamla pojkrum.

Kattis och Sanna kom senare på onsdagseftermiddagen, åkande i deras lyxiga rymliga husbil.
Direkt när Kattis hade parkerat på baksidan om vårt hus hade Sanna kastat sig ut ur bilen, rusat med ett stort leende emot mig och med ett glädjetjut hoppat upp i mina armar. Hon kastade sina armar runt min hals, saxade sina ben runt min midja och började direkt att vilt kyssa mig,

- "Åh vad jag har saknat dig! Älskling!", flämtade hon med andan i halsen fram mellan kyssarna samtidigt som hennes stora vackra gröna ögon tittade djupt in i mina.

Kattis kom lika leende gående lugnt efter henne, bärande på en rejäl handväska. Hennes stora väldefinierade muskler spelade under den solbrända bruna huden så fort hon rörde sig. Hon gick med långa kliv rakt fram till Dessie som stod bredvid mig och drog min fru lugnt men bestämt intill sig. Kattis tog tag i hennes huvud, böjde sig leende framåt och kysste henne djupt samtidigt som hon greppade tag och klämde på hennes rumpa.

Samtidigt var jag fullt upptagen med att besvara Sannas vilda kyssar. Med ena handen masserade jag hennes nacke och med den andra knådade jag hennes härliga sexiga rumpa.

Jag sneglade mot Kattis och Dessie. Den långa muskulösa blonda äldre kvinnan höll min fru kvar i kyssen med ett stadigt grepp om hennes huvud och sina fingrar intrasslade i hennes röda lockiga hår. Hon hade tryckt in sin tunga i Dessie mun och de tungkysstes intensivt och ljudligt samtidigt som Kattis hade börjat att klämma och smeka hennes stora bröst utanpå kläderna.

Vi blev stående så ett bra tag där ute i trädgården, hånglandes med varandras partner. Ända tills Kattis böjde sig ner och med sina starka muskulösa armar lätt lyfte upp Dessie i sin famn.

- "Nu går vi och lägger oss! Har längtat ihjäl mig efter er två.", sa hon och kysste min fru igen.

- "Jaså, ska du få ner oss i säng direkt?", fnissade Dessie innan hon tystades av Kattis som åter började tungkyssa henne under höga stön.

Jag såg hur den 56 år gamla sanslöst snygga blonda amazonkvinnan tryckte in sin tunga långt in i Dessies mun och fick min fru, som är 19 år yngre än henne, att stönande av njutning suga på den.

- "Mmm, ni kommer inte undan. Ikväll vill jag njuta av min älskade fru, mina barns vackra pappa och den sexigaste lilla rödtotten med världens härligaste bröst.", svarade Kattis och fortsatte sedan högljutt tungkyssa Dessie som hon bar i famnen, båda ivrigt klämmande på varandras stora bröst.

Sanna kysste mig igen, tittade mig djupt i ögonen och sade innan hon fortsatte kyssa mig:

- "Åh ja! Ikväll vill jag ha er alla tre. Men kom nu, jag klarar inte av att hålla mig längre. Vill ha er... Nu!"

Jag och Kattis bar kyssande varandras fruar in i huset till mitt och Dessies sovrum. Väl där inne slet vi alla fyra snabbt av varandra alla kläder och slängde oss tillsammans nakna ner i vår stora king size dubbelsäng.

Sanna kastade sig över Dessie varpå de direkt började kyssas passionerat och lät sina händer gå på upptäcktsfärd över varandras kroppar. Väldigt snart blev de sittande i en bensax, De gned sina underliv mot varandra medan de kysstes, sög på varandras tungor och slickade varandras ansikten under höga stön.

På min sida av sängen låg jag och Kattis helt omslingrade i varandras armar och kysstes ömt medan vi gned våra nakna kroppar emot varandra. Jag njöt av att känna kroppsvärmen från hennes galet vältränade muskulösa kropp. Jag och den 16 år äldre kvinnan gnuggade sakta nästipp mot nästipp, tittade djupt in den andres ögon och höll kvar varandras ansikten i en kyss som aldrig ville ta slut. Jag blir fortfarande helt vimmelkantig av den kvinnans underbara mjuka läppar och jag tittade nästan hypnotiserad in hennes underbart vackra ljusbruna ögon.

- "Åh mitt hjärta. Har saknat att drunkna i dina vackra blå ögon.", viskade Kattis och kramade hårt om mig medan hon fortsatte kyssa mig.

Jag sneglade mot Dessie och Sanna som låg på andra sidan av sängen, de låg nu på sidan med huvudena mellan varandras ben, och var fullt upptagna med att slicka varandra.

Efter en stund, utan att sluta kyssas eller släppa varandra, lade sig Kattis på rygg så att jag blev liggande ovanpå. Hon saxade sina långa vältränade ben runt min midja och vi älskade i missionären samtidigt som vi hörde hur våra fruar under höga stön ljudligt tillfredsställde varandra med munnar, läppar och giriga tungor där de låg bredvid oss och girigt lapade mus i en 69:a med Dessie överst.

Efter en längre stund såg Kattis till att vi rullade runt så hon hamnade överst. Den 56-åriga vältränade kvinnan red mig sakta medan vi hela tiden fortsatte titta varandra djupt i ögonen och höll varandra tätt i varandras armar medan vi hela tiden fortsatte att kyssas.

- "Jag älskar dig", viskade hon innan hon fortsatte kyssa mig samtidigt som hon tittade mig djupt i ögonen.

Kattis red mig sakta tills hon fick orgasm och strax efteråt kom jag högt i en jätteladdning i henne. Vi fortsatte sedan kyssas en lång stund till innan hon till slut klev av mig så att min kuk gled ur hennes nu spermafyllda fitta.

Kattis tog upp sin handväska som hon hade ställt bredvid sängen och visade dess innehåll: I väskan låg det bland annat gagballs, bondagerep, olika sorters dildos samt tre strapondildos varav den största var en väldigt grov sak på minst 26-28 cm.

Sanna såg på oss och kröp direkt över till mig, medan Kattis med väskan i handen mer eller mindre kastade sig över Dessie. Hårt och bestämt tryckte den långa muskulösa kvinnan ner henne på rygg i sängen.
Kattis satte sig snart gränsle över och red stilla hennes ansikte, fick Dessie att köra tungan långt in i henne och slicka henne. Dessie slickade länge den långa muskelkvinnans fitta ända tills Kattis, fortfarande ridande min frus ansikte, skrek ut en till orgasm. Dessie slickade sörlplandes girigt i sig av den 19 år äldre kvinnans fittsafter medan Kattis gned sin fitta över hela hennes ansikte så att det var alldeles vått och glansigt.

Sedan hjälpte Dessie henne att ta på sig den allra största strapondildon och fick sig, minst sagt, en riktig rejäl genomkörare som verkligen hette duga.
Kattis verkligen rammade hennes fitta och min 37-åriga fru skrek högt av njutning medan den äldre muskulösa långa kvinnan aggressivt och våldsamt kastade runt henne som en liten trasdocka och dominant knullade henne hårt och brutalt i alla möjliga ställningar i en helt sanslöst rasande takt.
Dessie fick gallskrikandes fontänorgasm på fontänorgasm så att det var alldeles blött både på deras sida av sängen och på golvet nedanför.

Samtidigt som Kattis nästan "knullade sönder" Dessie gav Sanna mig en alldeles underbar avsugning så att jag snart var hård igen, innan jag satte mig upp i sängen med henne sittande gränsle över mig.
Hon red mig sakta, samtidigt som vi tittade varandra djupt i ögonen och höll fast varandras ansikten och kysstes ömt. Jag sprutade även i Sandra och hon fortsatte sedan rida mig så att jag inte slaknade.

- "Jag har saknat dig, älskling. Åh vad jag älskar dig.", viskade Sanna och kysste mig igen samtidigt som vi hörde hur Kattis högt frustande som en tjur fortfarande knullade Dessie hårt så att hon skrek ut ännu en kraftig fontänorgasm.

Efter en väldigt lång stund, när Dessie var helt slutkörd och inte orkade mera, tog Kattis och knullade även Sandra på samma galet hårda och brutala sätt.
Jag låg då på rygg, hållandes Dessie, som helt genomblöt av svett från topp till tå, låg helt utmattad på mage över mig med sitt huvud vilande på min bröstkorg och kippade efter andan medan hon skakade i hela kroppen. Vi tittade båda på hur den långa muskulösa 56-årigen använde sin 22 år yngre och betydligt kortare och mindre fru som en "knulldocka" så att dens stora tjocka löskuken högt daskade till mot Sannas fitta varje gång Kattis hårt och resolut körde in den till roten i henne.

Kattis pumpande på Sanna galet hårt i alla möjliga positioner: doggystyle, liggande över henne bakifrån, med Sanna ovanpå ridande den stora löskuken, från sidan etcetera. Hon lyfte även upp henne med sina starka armar under hennes knäveck och höll ihop sina händer bakom hennes nacke, i en standing full nelson på samma sätt som hon hade gjort den där gången vi alla hade sex för första gången den där gången för länge sedan 19 år tidigare (när Sanna bara hade varit nyss fyllda 15 år).

Sannas höga kåtskrik den natten var öronbedövande. Kattis kunde fortfarande hålla på i en evighet och verkade aldrig bli trött. Till slut kastade hon ned Sanna på sängen, kastade sig över henne och började pumpande dunka på henne hårt i missionären så att hela sängen gungade.
Under hela det våldsamt vilda knullet frustade Kattis högt och aggressivt ur sig saker till Sanna som:

- "Ta kuken, din hora! Jag ska knulla sönder dig! Jag ska knulla sönder din lilla fitta! Mammas lilla sprutluder behöver knullas av mammas stora kuk!"

Sanna svarade med att skrikandes i falsett yla ur sig saker tillbaka som:

- "Knulla mig, mamma! Knulla sönder din lilla slynas fitta med din stora kuk, mamma!!! Åh mamma!!! Maaaammmmmaaaaaa!!!"

Dessie somnade senare, men jag låg kvar med min fru i mina armar och tittade länge länge på när Kattis verkligen knullade skiten ur en gallskrikande Sanna. Svetten bokstavligen stänkte från båda deras kroppar som nu var helt sjöblöta och Kattis frustade aggressivt högt som en tjur samtidigt som strapondildon högt daskade till mot hennes 22 år yngre frus fitta varje gång den långa muskulösa solbruna amazonkvinnan i en helt sinnessjukt galen takt körde den in och ut ur Sanna och knullade henne hårt och resolut.

De höll på hela natten Sanna och skrek ylandes ut orgasm efter orgasm efter orgasm.


Hela torsdagen stannade vi mer eller mindre i sängen och älskade med varandra alla fyra.
På eftermiddagen lagade Jag och Kattis middag. Eller rättare sagt, Kattis lagade middag medan jag hjälpte till.
Under tiden smet Sanna och Dessie in i badrummet och tog en gemensam dusch. Vi hörde snart hur våra fruar fnittrande hade sex med varandra i badrummet, varpå vi båda också blev sugna igen.
Vi sjönk kyssandes ner tillsammans och snart red Kattis mig när jag låg mitt på köksgolvet. Hon lutade sig fram över mig så att vi kunde kyssas samtidigt och vi var så upptagna av att knulla med varandra att vi inte ens märkte att Dessie och Sanna kom nakna in i köket. Vi avbröts av att de satte sig ned på varsin sida om oss. Dessie böjde sig ner och kysste mig och jag hörde hur även Sanna och Kattis kysste varandra passionerat och hur de båda viskade till varandra hur mycket de älskade sin vackra fru.

Sittandes vid köksbordet åt vi sedan middagen som bestod av löjromspizza med västerbottensost och picklad lök. Kattis har alltid varit fantastisk på att laga all sorts mat och det smakade fantastiskt. Till det drack jag och Sanna varsin iskall öl medan Dessie och Kattis drack ett varsitt glas rödvin. Efteråt visade det sig att Kattis även i smyg hade gjort iordning efterrätt, passionsfruktssorbet.

Efter att vi alla hade ätit färdigt hjälptes vi åt att diska innan vi gick och nakenbadade i sjön vid vår lilla sandstrand.
Efteråt gick vi sakta tillbaka, jag med ena armen om Kattis som lutade sitt huvud mot min hals samtidigt som hon ömt kramade om mig hela vägen tillbaka. Ibland stannade vi för att kyssas.
Dessie och Sanna gick hand i hand några steg bakom oss och vi hörde hur de kysstes titt som tätt.

Väl tillbaka vid huset gick vi direkt till sovrummet och kröp ner. Och även den natten gick helt i älskogens tecken.
Kattis tog åter på sin en strapondildo och tillsammans så satte hon och jag i tur och ordning på Dessie och sedan Sanna i varsin dubbelmacka. Jag tog dem i i röven bägge gångerna, medan Kattis hårt knullade deras fittor till orgasmer.
Efteråt, när jag inte längre orkade fortsatte Kattis med att turas om att slicka våra fruars fittor och stjärthål och sedan hårt och brutalt knulla både Dessie och Sanna om och om igen så att de båda två gallskrek högt av njutning, länge länge hela natten lång.


På fredagen, på midsommarafton, kom Annie för att tillbringa dagen med oss. Hon hade träffat Kattis och Sanna flera gånger tidigare och de kramade glatt om varandra. Annies förhållande med mig och Dessie var ännu inte officiellt även om vi alla tre sa att vi såg det som att hon var vår flickvän. Dock så visste Kattis och Sanna om det och Annie visste också om att jag och Dessies relation med de två gifta kvinnorna alltid hade varit "speciell" och hade sagt att hon också ville lära "känna de båda närmare".

Även 16-åriga Hilma dök nästan samtidigt upp oannonserad på sin cykel. Hon berättade att hennes föräldrar var bortresta över helgen och att hon ljugit för dem om att hon skulle tillbringa helgen med en kompis och hennes föräldrar.
Jag såg hur lilla Hilma tittade länge på Kattis och verkligen smekte den 40 år äldre långa muskulösa kvinnan med blicken.

Medan Kattis lagade maten tog jag, Sanna och Annie en promenad längs sjön. Samtidigt drog Hilma ivrigt med sig Dessie hand i hand ut till ett litet skogsparti.
När vi senare gick dit såg vi hur Dessie låg på rygg en bit in bland träden och fick sin fitta slickad av Hilma som stod på alla fyra med huvudet begravt mellan hennes ben. Dessie stönade högt, tittade ogenerat på oss och log. Hilma tittade snabbt på oss, utan att sluta slicka min fru med girig tunga.

Sanna gick då utan ett ord leende ner på huk framför mig och började öppna mina byxor. Hon drog fram min kuk och började direkt att runka mig i långa drag. Jag var snart stenhård och Annie gjorde snabbt henne sällskap. Snart kände jag hur Annies läppar omslöt och började suga mig djupt.
Efter en stund kröp Sanna ner och böjde sig över Dessie. Hon klämde Dessie hårt på brösten och kysste henne samtidigt som Hilma skickligt fortsatte bearbeta hennes fitta med sin skickliga tunga. Snart kom Dessie i en kraftig orgasm, men hennes höga stön tystades ner av Sannas kyssar.

När jag efter en liten stund kände att jag var på väg att komma, sa jag det till Annie. Jag såg hur Hilma gav Annie en blick och vips hade de båda snabbt bytt plats.
Och medan Annie böjde sig ner, och kysste sig upp för Dessies mage till hennes stora bröst, sög Hilma med ett gurglande ljud girigt av mig. Hon placerade mina händer på sitt huvud och tittade på mig där hon stod på huk framför mig med min hårda kuk mellan sina hungriga läppar. Jag fattade vinken och tog tag i hennes huvud med båda händerna och var snart upptagen med att munknulla henne ner i svalget. Jag tryckte ner hela min kuks 23 cm långt ner i halsen på den lilla 16-åriga tonårsflickan, vilket jag vet att Hilma älskar när jag gör. Hon hade det senaste året blivit en helt otroligt duktig kuksugerska och tog mig numera hela mig ner i halsen utan några som helst problem. Jag fortsatte att munknulla henne ända tills jag frustande sprutade en jätteladdning av min sperma långt ner i halsen på henne. Hilma hann inte svälja allt utan en del hamnade runt hennes läppar och rann ner för kinderna på henne. Efteråt böjde hon sig ner över Dessie och Sanna som gemensamt slickade hennes ansikte rent.

Vägen tillbaka till huset gick Hilma tätt mellan de båda vuxna kvinnorna som båda hade varsin arm kring hennes midja och gemensamt masserade hennes sexiga 16-åriga lilla rumpa.
Själv gick jag några steg bakom, bärandes på Annie som klättrat upp på min rygg. Hon saxade sina ben kring min midja, höll sina armar tätt runt min hals och kysste mig över halsen och på kinden hela vägen tillbaka.

Väl tillbaka vid huset gick jag in i köket och hjälpte Kattis med det sista av maten medan de andra fyra dukade ute i trädgården och tog fram öl, snaps, viner och annat. Jag och Kattis passade på att kelande kyssa varandra lite innan vi gjorde färdigt det sista.
Kattis hade förutom att grilla oxfilé, gjort två sorters såser (bearnaise och sherrypeppar), fixat iordning fetaostsallad och två olika sorters potatisgratänger plus även gjort kanapéer med laxtartar och löjrom. Hon hade även hunnit fixa dessert som hon ställt i kylen, en hallonmoussetårta med maräng.
Efter maten blev vi sittande kvar proppmätta ute i trädgårdsmöblerna och pratade och drack. Annie satt och höll min hand under bordet.
Hilma satt hela tiden och tittade beundrande på Kattis.

Lite senare på kvällen värmde vi upp vår stora badtunna och medan vattnet började bli varmt bytte vi om till badkläder. Alla förutom Kattis som klev ner i vattnet näck. Hilma tittade på den mycket äldre långa kvinnans muskulösa brundbrända kropp med en utsvulten blick.
Jag såg även hur Kattis smekte både Annies och Hilmas unga kroppar med blicken och när våra blickar möttes log hon ett pillemariskt snett leende mot mig och jag förstod vad hon hade fått för intentioner med kvällen.

- "Kom hit, älskling.", sa hon efter en stund och drog Sanna närmare.

Sanna satte sig i hennes knä och väldigt snart var det gifta paret upptagna av kyssar och hångel. Deras kyssar blev snart intensivare och de båda smekte den andres kropp medan de stönande tungbrottades i varandras munnar.

Dessie kröp över till mig och satte sig gränsle över mig så att vi fick våra ansikten alldeles emot varandra. Vi började också kyssas medan hon gned sig mot mig och alldeles snart var jag stenhård i badshortsen.

Jag sneglade mot andra sidan mitt emot mig där Kattis och Sanna satt. Sanna sög på Kattis bröst och bet i hennes bröstvårtor. Samtidigt smekte Kattis av sin yngre frus bikinitopp och trosor så att de båda var nakna.

Anne och Hilma satt tysta på varsin sida och tittade nyfiket på vad som skedde. Jag såg hur Hilma kastade hungriga blickar över Kattis och verkligen smekte hennes solbrända bruna muskulösa sexiga kropp med blicken.

Dessie lät snart sin bikini falla och tryckte sina underbara stora bröst mot mitt ansikte. Jag drog in doften samtidigt som jag hårt sög in den ena bröstvårtan i min mun.
Då flyttade sig Hilma närmare oss och väldigt snart sög hon och jag på ett varsitt av min frus stora bröst medan hon fortsatte gnida sig mot mitt bultande skrev.

Utan att sluta lät jag efter en stund blicken vandra mot andra sidan. Kattis hade nu flyttat sig så att hon satt uppe på kanten på badtunnan, brett isär med sina bruna välsvarvade muskulösa ben nere i vattnet.
Nedanför henne i badtunnan, satt Sandra med sin ansikte begravt i sin äldre frus sköte. Kattis höll fast Sanna i ett stadigt grepp med sin ena hand bakom hennes huvud medan hon fick sin fitta slickad av henne.

Annie satt kvar, lite smått generad över hela situationen, men jag såg att hon hade blicken forcerad mot Kattis sköte. När hon såg att jag tittade på hennes log hon mot mig och fortsatte sedan nyfiket titta på hur Sanna lät sin tunga leka mellan Kattis våta svullna blygdläppar.

Plötsligt klev Dessie av mig. Hon fick mig att resa mig upp och också sätta mig på badtunnans kant, varpå hon snabbt drog ner mina badbyxor och sjönk ner framför mig. Hon började direkt suga av mig i långa drag och fick mig att ta tag i hennes huvud i hennes tjocka röda lockiga hår. Jag höll ett stadigt tag om hennes huvud och munknullade min fru så att det kom gurglade ljud från henne när hon tog min 23 cm långt ner i svalget. Hilma fortsatte samtidigt att ivrigt hårt suga diandes på hennes bröstvårtor.

- "Nä nu byter vi", hörde jag plötsligt Kattis säga.

Hon släppte Sanna som slutade slicka henne och istället snabbt vadade över till mig och Dessie. Dessie och Sanna kysste varandra, innan de båda tillsammans började runka och suga mig.

Jag sneglade åter mot Kattis och såg hur hon utan ett ord satte sig ner i badtunnan igen och drog en generad Annie till sig.

- "Kom, sitt hos mig och ha det mysigt.", sa hon leendes.

Snart satt den 56-åriga långa muskulösa blondinen med den 20-åriga asiatiska tjejen i sitt knä och kramade om henne bakifrån medan hon försiktigt gned sin nästipp mot hennes hals.
Annie fann sig väldigt snart och lutade sig leende bakåt mot henne. Snart hade Kattis smekt av hennes badkläder och lät sina händer gå på upptäcktsfärd över hela hennes nakna kropp samtidigt som hon kysste, slickade och sög henne på halsen.
Annie lutade sitt huvud bakåt och deras läppar möttes i en kyss. Annie öppnade sin mun och lät den 36 år äldre kvinnan suga på hennes tunga.
Efter en stund hade Kattis börjat smeka henne mellan benen. Annie blundade och började andas tyngre samtidigt som Kattis, utan att sluta, spände blicken i lilla Hilma. Hilma slutade upp med att suga på Dessies bröst när hon märkte de hungriga blickarna som Kattis gav henne.

- "Varför kommer du inte och gör oss sällskap?", sa Kattis.

Utan att vänta på svar sträckte hon ut sin ena hand och drog den korta lilla blonda 16-åringen till sig.

Sanna och Dessie turades under tiden om att suga av mig. Snart tryckte Dessie ner mig så att jag åter blev sittande i badtunnans varma vatten. Hon gränslade mig, lät mig tränga in och började sedan långsamt rida mig samtidigt som vi båda turades om att kyssa Sanna.

När jag åter tittade mot Kattis satt hon bredbent på andra sidan i badtunnan, med Annie och Hilma sittandes gränsle över hennes lår. Hon turades om att kyssa dem i tur och ordning och höll en hand vardera i ett stadigt grepp om deras stjärtar som hon masserade hårt samtidigt som de båda flickorna gned sina fittor mot ett varsitt av hennes vältränade lår.
Kattis slickade dem båda över deras ansikten, kysste dem och de sög på varandras tungor och stönade högt in varandras munnar medan de girigt tungbrottades.

Både Annie och Hilma började stöna högre och gned sig ridande mot ett varsitt av hennes muskulösa lår. Och när jag tittade noggrannare såg jag att Kattis hade tryckt in varsitt långfinger i de båda flickornas stjärthål. Hon pullade deras små trånga stjärtar hårt medan hon fortsatte turas om att kyssa, slicka och suga på deras tungor.

Jag njöt av vad jag såg, samtidigt som min vackra fru fortsatte rida min kuk och kyssa Sanna.

Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd.

- "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.



Fortsättning följer......'

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren