Publicerat
Kategori: Sexnoveller

En kväll hos Ann och Lars

Som författare är det ofta som läsare hör av sig. Ibland med ris och ibland med ros. Detta gäller ganska generellt. Det är dock lite annorlunda om du är författare till erotiska noveller. Jag har skrivit ett femtiotal under det senaste året. Några kan kommentera direkt på sajten där novellerna publiceras. Sedan finns det några ställen där det är möjligt att publicera men ingen kan kommentera, vilket är synd. Som författare är det ju en trigger att få kommentarer. Det innebär att någon har läst novellen.

På en av de sidor jag publiceras på finns inte någon enkel möjlighet att ge kommentarer, eller ens att ge ”likes”. Det finns dock en möjlighet att presentera sig som författare. Det har jag gjort och även lagt ut en email-adress. Några läsare har hört av sig. En av dessa är ett par, Ann och Lars.

Ann och Lars är i 45-årsåldern. De berättar att de brukar läsa mina noveller tillsammans samtidigt som de onanerar. Mmm, jag ser dem framför mig. Ann håller upp telefonen, läser högt samtidigt som hon smeker och gnuggar sig själv. Hennes man, Lars ligger och har sin kuk i ena handen, drar sakta fram och tillbaka. Det glittrar till på toppen av ollonet. Han tar ena handen och smörjer in ollonet med försaften. Gnuggar in den ordentligt. Ett stön av njutning hörs från honom.

”Nu är det din tur att läsa,” säger Ann och räcker över telefonen.

Lars tar den, utan att släppa sin kuk, och fortsätter läsa. Nu har Ann möjlighet att använda bägge händerna. Ena handens fingrar begraver hon inne i fittan, pullar fram och tillbaka och gnuggar klittan med den andra. Hon närmar sig.

”Ohh, åhh, Lars, jag kommmer, nuuu, nuu.”

Hon trycker ihop sina ben, fortfarande med fingrarna djupt inne i fittan. Hon känner hur hennes muskler och kroppen spänns och sedan slappnar av. Lars fortsätter läsa och runkar nu frenetiskt. Efter en stund hör Ann hur han kommer. Sprutar rakt upp i luften och allt landar på magen.

En så fin syn, och fantasi.

Efter några meddelanden fram och tillbaka börjar Ann prata om sin dotter, 15 år, som hon har lärt upp. Dottern har bara små bröst, men börjar bli riktigt intresserad. Mor och dotter har hjälpt varandra, smekt varandra.

Lars berättar att han aldrig varit med en man, men skulle vilja försöka. Han vill suga av mig. Jag har ju heller aldrig varit med en man, känt hur en annan mans kuk känns. Lite spännande! Dessutom om hans hustru, Ann, är med samtidigt. Kan bli riktigt trevligt, tänker jag.

En kväll i oktober kommer ringer jag på deras dörr. En man öppnar.

”Hej, stig in. Lars,” säger han och räcker fram handen.

”Hej, Nisse,” säger jag och skakar handen.

Jag hinner inte mer än ta hans hand förrän en kvinna stormar fram bakom Lars. Kastar sig om min hals. Ger mig en bamsekram.

”Vad roligt, välkommen. Det är jag som är Ann,” säger hon.

Vi står där och håller om varandra. Jag kan känna hennes former, hennes sköna bröst och kropp mot mig. Blir påverkad av den intima kramen. Efter en stund lösgör vi oss. Står och ser på varandra. Ann har ett naturligt, härligt leende. Lars ser mer förväntansfull ut.

”Kul, vet inte hur vi gör det här,” säger jag lite osäkert, vet inte riktigt hur vi går vidare. Men det vet Ann.

”Kom in, kom in. Sätt dig här i soffan. Åh, vad spännande. Jag har tänkt och fantiserat om detta. Sätt dig här bredvid mig. Lars, du kan väl hämta något att dricka?”

Jag sätter mig bredvid Ann. Hon lägger sin arm om mig, kramar mig, där vi sitter bredvid varandra, ger mig en liten puss på kinden. Lars frågar vad jag vill ha.

”Öl, vin, whiskey.”

”Ett glas vin, blir utmärkt. Inte för mycket, bara lite grann. Får mig att slappna av.”

Han kommer in med en flaska, rödvin, och tre glas. Häller upp åt oss.

”Skål och välkommen. Spännande, jag har också tänkt mycket på det hela.” Han sätter sig ner, ser på mig. Vi dricker. En liten spänd tystnad uppstår.

”Jag har ju berättat om min dotter My, som jag har lärt upp. Hon har en kompis, Mia, som ska sova över här. När jag berättade för dem att vi skulle få en gäst, ville de gärna vara med. Bägge är ju 15 och i den åldern när allt med sex är så spännande. Hoppas att det är okey för dig om de sitter med,” säger Ann.

Det var lite mer än vad jag hade räknat med. Visste att Lars vill suga av mig och att jag skulle få känna på honom. Men åskådare? Vad säger man?

”Jaaa, det är väl okey. Har de sett en kuk tidigare? Vet de vad vi ska göra?”

”Jag har försökt berätta. Nej de har inte, vad jag vet, sett en riktig man tidigare. De är ju bara 15 och så unga. Jag vet att de onanerar tillsammans. Jag har både luktat och smakat på deras fittsaftiga trosor. Så idag bad jag dem klä av sig, ville inspektera hur de såg ut. Bägge var lite vildvuxna, så jag fick ansa deras unga fittor.”

”Fick du också vara med, Lars,” frågar jag och blir riktigt hård bara av tanken.

”Nej, det är Ann som längtar efter dessa små varelser. Hon pratar hela tiden om att hon har velat slicka dem, känna på deras små bröst och göra det riktigt skönt för dem. En gång smög hon sig faktiskt in medan de sov. Hon klädde av Mia och började suga på hennes små toppiga bröst. Hon vaknade, naturligtvis, men sa inte ett ord. Låg bara och lät sin kompis mamma suga på henne och sedan känna mellan benen”

”Ja, det är en mors privilegium att ta hand om sin dotter och nu även hennes kompis. Hon har en så god fitta och var helt villig att låta mig leka med hela hennes söta fina kropp. Men nu måste de även få se hur vuxna män ser ut och vad de kan göra. Ska jag ropa in dem?”

Hon stiger upp, går iväg och kommer tillbaka med två mycket unga tjejer. De har bara nattlinnen på sig. Ganska genomskinliga, kan se att de har tuttar, även om ingen av dem är speciellt stora. Men så söta. Vill gärna se hur de ser ut.

”Grabbar, nu får ni väl skärpa er. Klä av er. Jag, vi, vill se vad ni har,” utbrister Ann.

Lars och jag ser på varandra. Sedan börjar först Lars att knäppa upp sina byxor. Sedan jag. Han drar ner sina byxor, står i kalsongerna. Skjortan hänger ner. Ser lite komisk ut, tycker jag. Inser att jag ser ungefär lika kosmisk ut.

”Nej, vet ni vad. Ta av er allt. Inga kläder som hänger och slänger. Och vi vill se det ni har mellan benen och som Lars har pratat om att han vill göra,” säger Ann.

Vi tar av oss allt. Lars har en ganska liten penis, lite halvstyv, men hänger fortfarande ner. Bakom ser jag pungen. Han verkar vara helt rakad, hårfri. Mmm, spännande. Jag ser hur Lars inspekterar mig. Min penis hänger rakt ner, ganska stor, och har blivit påverkad av Anns berättelse. Ann ser på mig. Sträcker fram en hand och smeker mig sakta längs med kuken. Mmm, skönt. Nu börjar den vakna på riktigt. Hon drar lite i den, känner på ollonet, som nu bli större, blodfyllt.

Lars kommer fram. Sträcker ut en hand och tar tag om min kuk. Jag ser på dem, ser hur jag ser ut med deras händer som greppar och känner på mig. Blodet pumpar ut och jag blir helt stel, min kuk pekar rakt ut, svagt uppåt.

”Wow,” hör jag Ann säga. ”Vad stor den är. Enorm. Måste känna mer.” Och hon böjer sig fram, greppar om den med båda händerna. Kom flickor, se och känn på den. Ett riktigt praktexemplar.”

Flickorna kommer fram, försöker ta runt den. Måste använda båda händerna.

”Känn hur hård den är inuti, samtidigt som den är mjuk på utsidan. Ollonet är speciellt skönt att ta i, speciellt för mannen. Sedan kan man dra i skinnet, så det rör sig efter kuken. Gör det! Ja, precis så. Hur tycker ni det känns?”

”Mmm, skön att ta på. Det pirrar riktigt i mig när jag tar på den. Men så stor. Hur kan den få plats i mig?” undrar My. Mia nickar instämmande, men hon inte vill släppa den med sina små händer.

”Sätt dig i soffan här nu, Nisse. Låt Lars komma till,” säger Ann.

Jag sätter mig, särar på benen och hasar fram så jag halvligger. Lars går ner på knä mellan mina ben. Tar tag om min kuk, öppnar munnen och börjar slicka på toppen, sedan suger han in ollonet i sin mun. En helt annan känsla än när en kvinna suger. Mer kraft och mer rakt på. Tar för sig och har lite bråttom, känns det som. Men sedan är det munnen, skäggstrån som kittlar. Och bara det att det är en man. Jag tar tag om hans huvud, vill styra, känna att jag knullar hans mun.

Tre par ögon följer det som sker. Helt klart påverkar det åskådarna. De två tjejerna har dragit upp nattlinnet och har en hand mellan benen. Jag ser hur de smeker och gnuggar.

Hela situationen borde vara enormt erotisk och jag borde vara i sjunde himlen. Men jag kan inte koppla av, känns konstigt, både med en man och tre som tittar på. Jag känner att jag börjar förlora min erektion. Och bara tanken på det gör det hela bara värre.

”Snälla, sluta. Det här fungerar inte. Ledsen, men jag kan inte. Inger fel i din teknik, det är bara jag som inte riktigt klarar det.”

Lars tar bort munnen. Ser på mig och nickar. Han förstår att det inte känns bra.

”Nej, du är nog inte riktigt med. Situationen är märklig, måste hålla med om det.

Ann ser förvånat på mig. Hon trodde nog att vi män klarar allt, kanske till och med blir tända av uppmärksamheten. Även de två mindre tjejerna ser besvikna ut.

”Vill ju se hur det är när du sprutar, har aldrig sett det. Snälla, kan du inte göra det?” ber My och Mia nickar instämmande.

”Kom, ta av er nattlinnet. Hjälp mig. Tror att ni kan få mig hård igen. Se om ni klarar det, men då måste ni vara nakna och göra det skönt för mig,” säger jag.

De kränger av sig sina nattlinnen. Nu, äntligen, kan jag se deras unga kroppar. De har börjat utvecklas till kvinnor, men tuttarna är fortfarande mycket små. Ser enormt fasta, nästan hårda ut med bröstvårtor som står rakt ut. Mias är ljusbruna och Mys ljust rosa. Jag ber dem komma närmare, vill känna på dessa små jungfrubröst. Mmm, så härliga att smeka. My ser ut att verkligen tycka det är skönt, när jag kramar om hennes, kniper lite i bröstvårtorna.

Mias tuttar ser så sugvänliga ut. Måste få ha dem i munnen. Mmm, så fint bröstvårtan känns mot tungan. Hon gnyr när jag suger till, slickar.

Min kuk börjar resa sig igen. My trycker sig emot mig, lutar sig över. Mitt ollon vilar mot hennes sköte. Hon tar ner händerna , håller om min kuk och drar den i sin lilla skåra. Hon är våt, det glider lätt fram och tillbaka. Jag ser på henne.

”Ann, sätt dig i soffan här. Vill att My ligger på rygg på dig. Mellan dina ben, så hon känner sig trygg. Då kan du även hålla upp hennes ben när jag säger till.

Lägger ner My på rygg i Anns knä, sköte. Benen ut, så som jag låg nyss. Ställer mig mellan hennes ben.

Ser in i hennes ögon. Hon tar sina händer, drar mig till sig. Nickar.

”Ja, men försiktigt. Du ser så stor ut. Vill att du kommer in, vill knulla. Nu, nu,” det sista nästan som ett litet kvidande skrik.

Ann håller om henne, just nu med händerna på hennes små tuttar. Jag ser på min kuk och hennes lilla fitta. Behöver nog smörja in ordentligt. För kuken fram och tillbaka i hennes skåra. Hon är riktigt våt. Smörjer in toppen med hennes fina safter. Sätter ollonet mot hennes öppning. Kommer in en liten bit.

Smörjer mer. Öppnar upp henne med fingrarna och sätter dit ollonet. Ser på My. Hon ser förväntansfull ut. Helt klart med på vad vi gör. Nu kommer jag in lite längre. Väntar där en stund. Drar mig ut lite och sedan in en bit till. Jag känner hur hon vidgas och hennes safter rinner till, smörjer så jag sakta, sakta kommer allt längre in. Ingenting verkar finnas i vägen. Hon har haft annat i sin trånga fitta, även om detta är den första kuken.

Ann knådar hennes små bröst, nyper i bröstvårtorna. My ser ut att gilla det, både sin mammas och min behandling. Hon börjar gny.

”Ja, ja, fyll upp mig. Lite ont, du är så stor, men sluta inte. Sluta inte. Oh My God.”

Det sista kom när jag pressade in den sista biten. Nu vilar vi där. Hennes andhämtning kommer stötvis. Är hon nära redan?

”Nu Ann, håll upp hennes ben. Nu vill jag börja knulla.”

Jag börjar sakta, med korta rörelser dra mig ut och sedan in igen. Mmm, hon är skön, så tight. Har aldrig känt så tidigare.

”Hur känns det My? Gör det ont när jag rör mig i dig?”

”Nej, lite, men skönt. Fortsätt. Det är som lycka i hela kroppen, svårt att förklara. Fortsätt, så skönt. Ja, ja. Nuu, Oh my God. Ja, ja.”

Mer klarar hon inte säga förrän hela kroppen skakar, spänner sig och hon andas stötvis.

”Ahhhhhhh, ahhhhh. Ohhhh,” kommer det slutligen ur hennes mun.

Jag slutar röra mig. Känner kramperna runt min kuk. Känner hur jag fortfarande fyller henne. Till slut drar jag mig ur henne. Hon måste få vila.

”Ta hand om henne, Ann. Hon behöver vila. Känna närheten.” Vänder mig sedan till My: ”vill du bli avslickad av din mamma? Jag tror att ni bägge skulle tycka att det vore skönt.”

Mitt stånd är nu riktigt ordentligt. Jag går fram till Lars. Vill han suga av mig, känna sin dotters smak på min kuk? Mmm, han sträcker fram tungan. Slickar på ollonet, sedan runt om. Tar in mig i munnen. Nu känns det underbart med hans mun. Vill knulla den, komma i honom. Men ser Mia i ögonvrån. Vill hon också?

Jag drar mig ur Lars sugande mun. Känner en saknad när jag är ute. Går fram till Mia.

”Vill du också känna hur det är att knulla. Bli uppfylld och utfylld?”

Hon nickar.

”Ja, men försiktigt, jag har inte heller. Har egentligen inte haft någonting i mig. Men blev så våt, så kåt när Ann slickade mig. Vill känna hur en man är.”

”Lägg dig i soffan, som jag gjorde tidigare. Håll benen särade.”

Jag går ner mellan hennes ben med huvudet. Sätter munnen mot hennes lilla rakade fitta och börjar slicka. Hon är våt, bara av att ha sett oss. Nu måste jag få henne ordentligt våt. Slickar och sticker in tungan så långt det är möjligt. Hon rinner till. Slickar upp mot och runt hennes klitoris. Mmm, hon smakar riktigt gott. Ung kvinna. Jag ser på henne, frågande. Hon nickar till svar. Ställer mig upp mellan hennes ben. Låter ollonet smörjas i hennes springa, som nu är riktigt våt, både av hennes safter och min saliv.

Provar att sätta ollonet mot hennes vagina. Trycker in lite. Jag kommer in flera centimeter på en gång. Ser på henne. Hon ser sammanbiten ut, men fortfarande med. Drar ut lite, smörjer lite och trycker mig in lite längre. Jag glider ganska lätt in. Men…

”Aj, aj oh, det gör ont. Sluta, sluta. Nej sluta inte. Stanna bara. Ohhh.”

Jag stannar upp, rör mig inte förrän jag ser att hon hämtat sig och nickar att jag ska fortsätta. Jag glider ända in. Hon är så trång men samtidigt så hal att min kuk kommer in utan problem. Men osukulden gjorde ont, det var uppenbart. Jag tar det mycket lugnt. Även om det är skönt gör det nog fortfarande ont.

”Vill du sluta, ska jag dra mig ur dig?”

”Nej, nej, men ta det sakta. Ohh, hur jag känner dig långt där inne. Hur du pulserar i mig. Har aldrig haft en sådan känsla tidigare. Nu vill jag att du knullar mig. Att vi knullar.”

Jag börjar röra mig lite ut och in. Efter några juck märker jag att hon följer med, juckar mot mig och ifrån mig. Så fantastiskt, hon är en naturbegåvning. Jag, vi, knullar. Mina händer letar sig upp mot hennes små bröst. Smeker dem. Så sköna under mina händer. Hennes hårda bröstvårtor stretar mot mina handflator.

”Ja, knulla. Knåda mina bröst. Ta lite hårt, ohh, det är så skönt. Knulla nu, mer, mer. Ohhh, jaaa. Jag kommer. Ohhh, jaaa. Jaaaa.”

Hon spänner kroppen. Tar upp sina händer håller dem ovanpå mina, vill att jag trycker hårdare på hennes bröst. Hennes fitta krampar runt mig. Nu är det nära. Att känna denna underbara kvinna omsluta min kuk. Jag börjar spruta, och spruta, och spruta. Har nog inte sprutar på det sättet på tjugo år. Jag tömmer mig fullständigt i hennes fertila fitta. Drar mig sakta ur henne. Min sperma följer efter, rödfärgad av hennes blod från oskulden. Jag böjer mig över henne och slickar henne ren.

Ser på Ann. Hon visar tecken på att jag ska komma fram till henne. Hon tar tag i min slaka kuk och börjar slicka den ren. Hon vill ha Mias smak av oskulden. Hon riktigt njuter när hon får känna smaken av dessa unga flickor.

Jag reser mig upp. Ser på Lars. Han ser nöjd ut, sitter och onanerar, blev tydligen riktigt kåt av skådespelet.

Alla verkar lyckliga. Jag börjar klä på mig. Går fram och kysser Ann, My och sedan Mia. Ska jag kyssa Lars? Jag går fram, böjer mig ner och börjar med att slicka hans ollon och ger honom sedan en kyss på munnen. Går ut genom ytterdörren.

Vilken kväll, vilken upplevelse. Blivit introducerad att leka med en man och sedan tagit två oskulder. Både mamman och flickorna sa att de var femton. Men jag undrar. Var de inte lite väl outvecklade för att vara femton? Så här efteråt undrar jag….

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren