Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 7 – Trång tonåring

Sjunde delen (läs gärna de sex tidigare delarna före denna)


Dessie tryckte försiktigt ner Sanna så att hon blev liggande på rygg med huvudet på en av kuddarna. Hon särade sedan hennes ben och vände sig emot mig.

- "Kom älskling!", sa hon med bestämd röst samtidigt som hon leende sträckte ut sin vänstra hand mot mig.

Jag tog tag i Dessies hand med min högra och kröp över till henne och Sanna. Jag böjde mig ner över Sanna och tittade henne djupt i ögonen. Hon smekte mig över ena kinden och tittade tillbaka in i mina.

- "Kyss honom.", sa Dessie till henne.

Sanna drog sakta mitt ansikte närmare sitt och placerade sina läppar emot mina. Jag besvarade försiktigt hennes kyss. Hon stannade upp, masserade ömt mina örsnibbar med sina fingerspetsar och gav mig ett sött leende. Jag log tillbaka och det slog mig hur otroligt vackra gröna ögon Sanna hade, och att de påminde om Dessies som också var grönögd.

Jag vände min blick emot Dessie som log emot mig med hela ansiktet och gav även henne en liten mjuk kyss. Men kyssen med Dessie avbröts snart av att Sanna tog tag runt min nacke och drog ner mig och kysste mig igen samtidigt som hon tryckte sin nakna kropp emot min under mig. Hon lade båda sina armar runt min nacke och höll kvar mig i kyssen samtidigt som hon stönade letade in sin lilla lena tunga i min mun. Vi sög på varandras tungor och snart kände jag hur hon med sin högra hand trevade ner till min kuk och smekte den med fingrarna.

- "Den är så stor!", flämtade Sanna fram och kysste mig igen samtdigt som hon greppade tag runt kukskaftet med sin lilla hand som inte ens nådde runt.

Jag satte mig upp så att jag blev sittande på knä med kuken precis över hennes fitta. Sanna särade sina ben så mycket hon kunde, utan att släppa min kuk som hon försiktigt började runka. Dessie smekte ner sin vänstra hand mellan Sannas ben. Sanna flämtade till när hon började smeka henne utan att släppa mig med sin blick.

Då kände jag hur ett par armar lades runt min midja och hur en naken kropp kramade om mig bakifrån.

- "Vi måste ju också få vara med lite.", viskade Sofie och kysste min nacke.

Jag lutade mitt huvud bakåt åt sidan och möttes av Sofies mjuka läppar. Hon kysste mig djupt och stönade förnöjt in i min mun.

Kattis lade sig på den andra sidan av Sanna och hjälpte Dessie att smeka hennes mellan benen. Sanna hade nu släppt taget om min kuk och andades nu tungt av deras behandling. Samtidigt kände jag hur Sofie letade in sin tunga i mitt öra och kramade om mig hårdare där hon stod bakom mig.
Dessie tog tag om min kuk och började runka den i ett bestämt grepp.

- "Nu.", sa Dessie och placerade min kuk så att ollonet precis nuddade vid Sannas fitta.

Hon böjde sig sedan ned, kysste henne snabbt och viskade:

- "Hur vill du ha det först?"

- "Jag vill ha Johans kuk... ...djupt in i min fitta.", stönade Sanna fram.

Jag tryckte försiktigt in ollonet i henne. Sakta sakta trängde jag in, centimeter för centimeter, ända tills hela kuken var inne till roten. Jag stönade till för att hon var så otroligt trång och skön.
Alla tankar på att Sanna ända fram tills igår inte varit byxmyndig än var nu som bortblåsta. Det enda jag hade i tankarna var hur trång och våt hennes lilla fitta var och att jag ville knulla denna sexiga lilla sötnos. Sanna stönade högt.

- "Är det skönt?", undrade Kattis samtidigt som hon kysste henne ömt på kinden.

- "Så skönt! Det är det skönaste jag nånsin känt.", stönade Sanna fram och drog ner mig så att jag blev liggande över henne i missionärsställningen.

Sofie släppte taget om mig och kröp ner till Kattis som välkomnade henne med kyssar. Hon svängde runt så att Sofie blev liggande på rygg under henne och fortsatte kyssa henne.

Jag började sakta sakta juckandes stöta kuken in och ut i Sanna, lugnt och sakta, samtidigt som jag letade in min tunga i hennes mun. Sanna stönade högt av välbehag och lade sina ben runt mig som i en bensax.

- "Åh vad skönt! Sluta inte!", stönade hon fram mellan kyssarna.

Jag ökade sakta takten, tog Sannas händer i mina ovanför hennes huvud. Vi flätade ihop våra fingrar med varandras och höll i varandra hårt. Jag sög på hennes varma lilla lena tunga och lät den leka med min samtidigt som jag började knulla henne i en allt snabbare takt. Sanna stönade högre och högre.

Utan att sakta ner takten lyfte jag blicken mot Dessie som halvsatt tätt bredvid oss på min högra sida. Hon gav mig en snabb kyss och tryckte sedan sina stora bröst emot mitt ansikte. Jag sög snabbt in hennes ena bröstvårta i munnen, sög hårt och diandes på det. Sanna vände sig stönande också emot Dessie och gjorde likadant med hennes andra.
Det var så oerhört upphetsande att se den precis fyllda 15 år lilla punktjejen suga på min 18-åriga flickväns jättestora bröst samtidigt som hennes lilla trånga härliga tonårsfitta trängde så skönt runt min kuk.

Jag vände efter en stund blicken mot min vänstra sida. Där låg nu Sofie på rygg med Kattis sittande gränsle över hennes ansikte som hon red våldsamt under höga stön. Kattis lade sig snart ner så hon blev liggandes över Sofie i en 69:a. Sofie begravde sin tunga så långt hon kunde i henne.
Dessie flyttade sig över till deras sida och hade snart böjt sig ner bakom Kattis och kysste hennes bakdel innan hon, tillsammans med Sofie, började bearbeta hennes fitta med läppar och tunga. Kattis stönade nästan lika högt som Sanna av deras behandling.

Jag tittade nästan hypnotiserat på hur min flickvän och hennes väninna gemensamt tillfredsställde Kattis.
Det slog mig då att Kattis, trots sin helt sanslöst sexiga och muskulösa kropp, faktiskt var dubbelt så gammal som Dessie och att jag fann det oerhört upphetsande att se min flickvän ha sex med en så pass mycket äldre kvinna.

Då kände jag hur Sanna, fortfarande med lika höga stön, kysste mina läppar med mun och tunga samtidigt som hon rörde sitt underliv i takt med mig vilket gjorde att jag direkt återfick hela mitt fokus på bara henne.
Jag släppte taget om Sannas händer, lyfte upp hennes ben så att de istället blev vilade mot mina axlar, höll upp mig på armarna och började stöta och knulla henne allt snabbare och hårdare. Jävlar vilken skön och trång fitta!
Nu var det inte stön som kom ifrån henne längre, utan höga skrik:

- "Åh ja ja ja ja!!! Åh gud åh gud!!! Aah aah aah aah aah aah!!!...."

Jag tystade hennes skrik med kyssar. Sanna stönade högt in i min mun samtidigt som vi tungbrottades. Plötsligt kände jag hur hon hennes fitta drog ihop sig och förstod att hon fick en orgasm och skriken som då kom ifrån henne hade nog kunnat väcka döda.
När Sannas orgasm hade ebbat ut saktade jag ner takten och låg stilla över henne, fortfarande med min stenhårda kuk i hennes fitta.
Jag kysste henne återigen, gnuggade näsan emot hennes och tittade henne ännu en gång djupt i ögonen. Med sin högra hand masserande hon min nacke samtidigt som vi inte släppte blicken från varandras ögon.

Bredvid oss hörde vi samtidigt hur även Kattis skrek ut en orgasm samtidigt som hon fortfarande blev tillfredsställd av Sofie och Dessies tungor och fingrar.

- "Du är så underbar.", viskade Sanna i mitt öra, tyst så att de andra inte kunde höra.

- "Det är du med.", viskade jag tillbaka tyst i hennes öra.

- "Jag är så lycklig att jag följde med er hit. Har drömt om att älska med dig ända sedan vi kysstes första gången vi träffades på den där festen.", viskade hon.

Jag tittade henne rakt i ögonen och svarade med ett litet leende innan jag kysste henne igen:

- "Nu har du det."

Jag rörde sakta på mitt underliv emot hennes så att min kuk sakta gled ut till hälften ur hennes fitta, innan jag återigen sakta trängde in den till roten i henne. Sanna stönade flämtande.

- "Det är så skönt, du är så skön!", utbrast hon med hög röst.

Samtidigt hade Dessie slutat att tillfredsställa Kattis med sin tunga och kröp över till mig och Sanna.
Kattis klev av Sofie och kröp ner och lade sig med huvudet mellan hennes ben och började sedan smeka henne med sina fingrar. Sofie särade på sina ben och blundade och stönade förnöjt när Kattis började fingerpulla henne.

Dessie lade sig tätt intill mig som fortfarande låg över Sanna. Hon böjde sig ner och kysste Sanna djupt. Sanna besvarade direkt hennes kyss.

- "Är det skönt?", frågade Dessie.

- "Ja, det är det.", svarade Sanna och log ett stort leende med hela ansiktet.

- "Är Johans kuk skön?", sa Dessie och kysste henne igen.

- "Ja! Jag fick orgasm.", sa Sanna och fortsatte smeka min nacke och sade sedan:

- "Det har jag aldrig fått med någon annan förr."

Dessie kysste henne igen innan hon gav även mig en kyss.

- "Jag älskar dig, Johan!", viskade Dessie och kysste mig igen.

- "Jag älskar dig!", svarade jag mellan kyssarna.

Dessie böjde sig ner och viskade något i Sannas öra, men tyst så att inte ens jag som låg ovanpå henne i missionärställningen kunde höra. Sanna log lyckligt emot henne och svarade "ja" samtidigt som hon nickade.

- "Vad?", undrade jag förvånat.

- "Det är vår hemlighet, än så länge.". sa Dessie med ett stett leende.

Sanna fnissade. Jag svarade med att dra ut min kuk i sin hela längd ur Sannas fitta för att sedan hårt och snabbt trycka in den igen vilket fick Sanna skrattande skrikande till.

- "Sanna, vänd på dig. På alla fyra!", sa Dessie och hjälpte mig att komma upp så att jag blev ståendes på knä.

Kuken åkte med ett ploppande ljud ut ur fittan, Sanna snurrade snabbt runt så att hon blev stående på alla fyra i sängen med sin extremt sexiga röv vänd emot mig. Dessie daskade lätt till henne på ena skinkan vilket hon verkade uppskatta då hon svankande gillandes med röven och vickade den emot mig.
Jag placerade snabbt ollonet emot Sannas fitta och tryckte in den, men sedan stannade jag upp.

- "Sluta retas, kör in den i mig!", sa Sanna och tryckte sig emot mig.

Jag svarade med att dra mig lite bakåt och fortsatte leka retsamt med ollonet mot henne.

- "Nej kom igen, du kan inte reta mig sådär!", sa hon skrattandes, men jag tyckte mig ändå kunna höra en viss irritation i hennes röst.

- "Kör in kuken i henne! Knulla henne!", sa Dessie och lade ner sitt huvud med ena kinden mot Sannas svank.

Jag var inte sen med att göra som min flickvän sa utan placerade på nytt ollonet emot Sanna och började tränga in kuken i henne. vilket fick Sanna att stöna högt. Jag tryckte hårt in kuken i sin fulla längd, tog ett stadigt tag om Sannas höfter och började knulla henne, hårt.

- "Så. Knulla henne, knulla henne hårt!", sa Dessie med kåt röst och började kyssa Sanna över rygg, och nacke.

Jag ökade takten, pumpade hårt och intensivt i henne så att min pung högljutt daskade mot hennes fitta varje gång jag stötte kuken djupt och hårt i henne. Sanna skrek ylandes ut sin kåthet samtidigt som Dessie kysste henne över ryggen, nacke och fram till hennes läppar vilket dämpade hennes skrik lite.

Utan att sakta ner takten i knullandet tittade jag återigen till vänster bredvid oss i sängen. Kattis och Sofie låg nu i en bensax. Kattis höll med ett stadigt grepp tag om Sofies ben och gned intensivt sitt underliv emot hennes.

- "Mmmm, hårdare. Kom igen hårdare.", stönade Sofie.

Kattis släppte taget om hennes ben och reste sig upp ur sängen med ett snett leende. Hon vände sig mot garderobsdörren och öppnade den och tog fram något på en hylla i den. Både Sofie, jag, Sanna och Dessie tittade nyfiket på vad hon tog fram.

- "Så du vill ha det hårdare?", flinade Kattis och höll fram vad hon hade tagit fram vilket visade sig vara en svart strapondildo med selar.

Sofie svarade inte utan började istället ivrigt att hjälpa Kattis med att ta på sig den.





Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren