Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Efter tjejmiddagen

Efter middagen
Läs gärna novellen Tjejmiddagen först.

När de andra hade gått hem satt Eva och jag en stund och pustade ut. Grabbarna och jag hade diskat och städat undan allt efter det att vi genomfört det sista tävlingsmomentet, vilket par som kom först till tre orgasmer. Eva och Arvid hade vunnit, tog bara 12 minuter. Eva hade varit ordentligt uppkåtad efter de tidigare övningarna. Karin och Lars hade behövt 16 minuter. Jag ville ta det lugnt och ha det skönt och ville att Hanna skulle kunna bygga upp sina orgasmer lite mer. Det tog 25 minuter, de sista minutrarna stor de övriga runt oss och hejade på. Den första orgasmen för Hanna tog bara den 12 minuter och hon kom i en riktig genomgående orgasm, både i fittan och klitoris samtidigt. Helt fantastiskt att känna. Jag hade fortsatt att knulla henne genom orgasmen. Sedan kom de två nästa med åtta och fem minuters mellanrum. Jag fick uppleva och knulla henne genom alla tre.

Själv hade jag ännu inte kommit. Sitter fortfarande med en lite stel kuk när vi tittar på varandra, Eva och jag. ”Jag är lite besviken”, säger hon. ”Tycker att Karin kunde ha berättat att du och hon hade haft sex. Vi brukar ju alltid berätta allt för varandra. Men, det är klart, vi har har inte hunnit träffas sedan dess. Och jag visste ju ändå, såg det på dig och även på henne. Ni var som två förälskade marskatter. Var det bra?”

”Helt makalöst, hon är helt fantastisk. Tror inte jag någonsin har upplevt ett sådant samlag tidigare. Ursäkta, jag tycker om att älska med dig, men det var så många uppdämda behov som utlöstes. Hoppas du förstår, jag älskar ju dig, men det var något mer djuriskt behov när vi knullade”, säger jag.

”Ja, jag förstår och inga problem. Du vet ju att vi tjejer har delat mycket under åren. I tonåren jagade vi ofta som en flock och, inte sällan, delade vi tillsammans på bytet”, berättar Eva. ”Vi var konstant kåta då. Det har egentligen inte blivit bättre, som du säkert märkte i kväll. Vi bara bara blivit bättre, kanske, på att hantera det. I kväll höll jag på att krevera efter tre-minuters knullen. Var bara tvungen att få utlopp för mina behov. Lars var inte så dum, även om hans organ är betydligt mindre än ditt. Men vilken teknik och fart han satte. Var precis vad jag behövde i det läget”.

”Jag var nog inte helt rättvis mot dig, när jag satte poäng under tävlingen. Satte lågt på hur din sperma smakade, bland annat. Lite ojust. Jag tycker den var godast, men var nog trots allt lite sur för att varken du eller Karin hade berättat något för mig”, fortsätter Eva. ”Du borde faktiskt ha vunnit, bäst älskare, störst kuk och smakar absolut bäst. Ändå, vilken rolig kväll. Det blev bra. Och du gjorde fantastisk mat, var så fin i ditt lilla förkläde. Hur kul och härligt som helst”.

Medan vi pratat har min kuk åter blivit blodfylld och stor. Står rakt ut, när jag sitter. Eva ser det och kommer fram. Stryker den sakta med sin hand och kliar så där skönt på baksidan av ollonet, så som bara hon gör.

”Vill ta hand om den här. Men först vill jag prata lite om hur vi gör vidare”, säger Eva.

”Jag älskar dig, mitt hjärta. Jag vill fortsätta med dig, om du vill”.

”Mmm, hoppades det, men jag tänkte på hur du vill gå vidare med Karin? Och hur var det med Hanna, ni tycktes finna varandra här på slutet?”

”Jag vill gärna träffa Karin igen, hon är helt enastående. Hanna, ja kanske det. Tror hon gillade vårt knull i kväll. En så stark orgasm som hon fick är inte ofta jag varit med om. Hon var nog ordentligt kåt hon med”, svarar jag.

”Kanske ska vi börja med att bjuda hem Karin någon gång? Eller vill du hellre att det bara är ni två? Hanna? Kanske också. Eller ska vi vara alla sex, som i kväll?”, frågar Eva, mer sig själv än mig. ”Vill veta vad du tycker, men måste också prata igenom det med tjejerna. Vad säger du? Kanske bäst att du och Karin träffas ensamma en gång, så ser vi sedan hur vi gör?”

”Mmm, låter som en idé, men under förutsättning att hon vill. Och vet ju inte hur Arvid ställer sig, fast det är ju mer hennes problem. Kan inte du ringa Karin i morgon och sedan lämna över telefonen till mig?”

”Vi har en plan. Nu min älskling, måste vidta hand om din styva sak där. Kom så går vi och lägger oss. Är fortfarande riktigt kåt, vill att du sätter på mig direkt, inget förspel. Sedan sova”, säger Eva. Nakna är vi ju redan så det är bara att borsta tänderna och sedan hoppa ner i sängen. Eva vill rida, tycker jag är skönt. Känns som att bli omhändertagen och så härligt att komma åt hennes kropp, hennes tuttar, med händerna. Kunna hjälpa till och gnugga om hon vill det, men oftast gör hon det själv.

Eva grönskar mig, sjunker ner så jag är helt begravd i henne, känner hennes livmodershalstapp mot mitt ollon, sedan börjar hon rida. Jag begraver mina händer i, på hennes bröst. Kramar om dem, så som hon brukar tycka om. Vi håller på i ett skönt tempo, säkert tio minuter innan vi tillsammans börjar öka takten. Eva har en hand och gnuggar nu sin klitoris medan jag håller om hennes bröstvårtor i ett stadigt grepp. Böjer henne ner och vi förenas i en lång kyss. Känner hur min orgasm byggs upp, och, om jag inte misstar mig, tror jag att Eva också närmar sig. Hon hinner faktiskt före och kommer runt min kuk, vilket får mig att komma för andra gången denna fantastiska kväll.

Är vi vaknar på morgonen och ätit frukost i lugn och ro, ringer hon Karin, som tackar så mycket för gårdagen. Jag förstår att Karin ber om ursäkt att hon inte berättat något för Eva, men det har inte varit något bra tillfälle. De pratar en lång stund, jag misstänker att Karin berättar om vår övning och hur hon upplevde det. Eva nickar och ställer någon enstaka fråga, sedan skrattar hon och jag hör att hon säger ”Ingen fara, Karin. Jag är glad att ni fann varandra där och att det var du och ingen annan. Per står nu hör bredvid, jag vet att han vill fråga dig om att ses igen. Och om du vill. Jag lämnar över telefonen till honom. Puss och ha det så bra”, avslutar Eva och lämnar mig luren.

”Hej Karin. Tack för igår, du var lika fantastisk som förut. Våra tre minuter var lite för korta. Jag skulle gärna vilja uppleva en skön kväll med dig, när det finns tillfälle. Kanske även en natt och morgon? Vad tror du?”

Hej Per, finns inte mycket jag hellre vill. Kväll, natt och morgon vill jag. Vad sägs om ett spa med övernattning?”, svarar Karin. ”Jag har tänkt mycket på vår första gång och vill verkligen uppleva mer. Vet inte riktigt hur Arvid har tagit det, men verkade inga problem i går eller när vi kom hem. Vänta, hör kommer han”. Jag hör hur hon håller för mikrofonen, pratar med Arvid.

Efter nästan fyra minuter kommer hon tillbaka. ”Ja, det går bra. Nästa helg har vi inget planerat. Jag kan inte vara borta från jobbet, så det måste vara en helg. Om det fungerar för dig, så bokar jag”

”Underbart, vi har inget planerat då heller. Bokar du? Jättebra. Säg bara var och när”, säger jag.

”Jag hör av mig så fort jag bokat. Jag kan hämta dig på lördag så åker vi tillsammans. Puss nu. Åhhh, kan inte vänta! Du ska bara veta hur våt jag blir bara av tanken. Arvid kommer att få en skön stund nu. Puss”, säger Karin och knäpper av samtalet.

Även jag har ett rejält stånd av samtalet och tanken. Eva ser det och med ett leende tar hon mig i handen och leder mig in i sovrummet igen. ”Det här måste vi ta hand om. Jag är så glad att ni gör detta, känns fint på ett konstigt sätt. Är jag knäpp? Ska jag inte bli sotis? Skälla ut dig och vilja skiljas? Nej, det är tvärtom, jag gläds med dig och det känns som det tillför en extra dimension i vårt äktenskap”, säger Eva.

Hon tänker en stund, tittar på mig, så frågar hon ”vill du ha barn? Vill du ha barn med mig? Jag känner att nu vill jag. Mina hormoner säger att det är dags. Och det är med dig jag vill ha barn”.

”Ja, ja, det vill jag också. Det är verkligen dags. Låt oss försöka. Ska du sluta med pillren? Tar väl ett tag innan kroppen är redo?”, svarar jag, egentligen utan att tänka, bara låter känslan styra.

Vi lägger oss i sängen och smälter ihop till en enhet. Känner värmen och kåtheten som sköljer över oss. Ligger länge och kramas innan jag lägger henne ner på rygg och börjar knulla i sakta tempo. Vill känna varenda rörelse, vill känna hela henne, vill ta henne, denna fantastiska starka kvinna.

Senare på eftermiddagen ringer Karin i min telefon. Hon har bokat och vi kommer överens om att hon hämtar mig kl tio på lördagen. Då får vi gott om tid att bada och bara tillsammans. Tänk att det finns två sådana fantastiska kvinnor, som dessutom är kompisar och gärna delar med sig. Undrar lite vad Eva vill hitta på medan vi är på spa? Hoppas hon hittar något roligt? Kanske träffa Lars eller Arvid? Eller någon annan, eller bara en lugn kväll för sig själv?

Fortsättning följer.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren