Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Fuktsteg i trappan

Ekot från toffeln hördes som ett något fuktigt tramp. Det var ju passande, tänkte hon, när hon nu var på väg upp till ett länge tänkt, men inte tidigare genomfört möte. Undrade om någon hört och kanske också förstått. Två våningar upp. Många avslöjande steg. Hon hörde inget som bröt tystnaden förutom sina egna steg. Avslöjad ville hon ju inte bli och vad skulle hon svara om någon öppnade och tittade ut med frågan om vart hon var på väg. Vad skulle hon svara. Till Albert. Visste ens någon vad han hette, och varför gjorde just hon det. Inget nytt ljud än så länge och nu var det bara några få steg kvar. Hon stannade när det ännu återstod ett trappsteg. Varför? Det var en samvetsfråga. Känslig. Hon ville inte bli påkommen. Inte förhörd. Inte ge upphov till rykten. Som för att göra det mindre verkligt använde hon inte ringklockan. Två gånger knackade hon. Varför just två. Det ekade igen. Och det var så tyst. Skulle hon knacka igen. Kanske tre gånger. Hon gjorde det och väntade spänt på någon reaktion, när hon hörde ”stig på”. Var det verkligen så. Dörren var alltså inte låst. Gamla stilen, tänkte hon och tryckte försiktigt ned handtaget. Dörren gled genast upp. Om hon väntade skulle det kanske väcka uppmärksamhet. Hon tog sista trappsteget och smög in och stängde hastigt dörren bakom sig. En suck och sedan väntan. Där kom det, ”hallå, är det nån där”. Nån var hon ju. Såg sig om och gick åt det håll hon trodde ljudet kommit ifrån. Ett stort rum. Inte så fullbelamrat av möbler. Där stod ett bord en bit från soffa. Hon såg honom genast och blev brydd. Han satt med naken underkropp mitt på soffan. Tittade på henne som om han skulle fråga nåt. ”Jag ber om ursäkt” fick hon fram. Upprepade det. Han bara tittade på henne och hon var tvungen att titta tillbaka, utan att röra ögonen, men hon såg vad hon redan sett, en jättekuk som hängde från soffkanten. Hon kvävde ett utrop och undrade om hon skulle gå igen. Stint höll hon kvar blicken på hans ansikte. Något rörde sig. Var det början på ett leende eller ville han säga nåt. ”Jag fick bara lust att hälsa på, jag har ju aldrig varit här och …”. ”Ja, vad då”, sa han stillsamt. Vänligt tyckte hon. ”Jag vet inte, det bara kom för mig att jag skulle göra det. ” ”Hm, det var ju bra.” ”Tycker du”, frågade hon lättad över att dramatiken tonade bort. ”Ja, behöver du något?” ”Ja, faktiskt.” Hon tog ett steg mot honom, ”ja, vad då?” ”Sätt dig här”, sa han och pekade på golvet framför soffan eller snarare framför kuken. Hon svalde och försökte att inte stirra för mycket. ”Ja, här”, sa han och pekade. Långsamt tog hon stegen för att kunna sätta sig på platsen han anvisat. Hjärtat bultade så att hon var tvungen att ta några djupa andetag. Tog av tofflorna och bredde ut den vida kjolen över benen och fötterna. ”Får jag din hand”, sa han vänligt och tittade lätt bedjande på henne. Hon gav honom handen. Han placerade den mjukt på kuken som fortfarande hängde från soffan. Värmen träffade henne omedelbart. Och den mjuka huden. ”Gör nåt med den”, sa han och tittade förväntansfullt på henne. Hon var inte mindre förväntansfull, men närmast i chocktillstånd. Var det inte just det här hon hade hoppats på. Tankarna, frågorna försvann i känslan av den mjuka, tjocka, tunga kuken, som hon nu lyfte en smula, för att få grepp om den. Något rörde sig i dess mjuka inre. Hon förstod vad som var på gång. Skulle hon titta på kuken eller på hans lugna ansikte. Ett litet leende skymtade. Hon svarade med samma. Hon lyfte upp kuken och tog tag med den andra handen också. En flämtning hördes och hennes bröst hävdes av ett hungrigt andetag. Ännu ett. Hennes flämtningar mottogs tacksamt av mannen som nu lutade sig bakåt, vilket fick kuken att framstå kraftfullare och liksom krävande. Hon sänkte blicken mot det som nu tydligt växte i hennes händer. Förhuden glipade lite för ollonet som tycktes behöva komma ut. Hon andades in djupt med näsan, kände doften av kuken. Det luktade gott, tänkte hon och närmade sig med munnen. Åter några djupa andetag, sen förde hon in ollonet i munnen. Rörde tungan runt ollonet som nu vuxit sig så stort att hon knappt kunde röra tungan. Med ena handen drog hon långsamt ner förhuden över det växande skaftet. Famnade kuken med båda händerna. Runkade stilla med långa tag samtidigt som hon kisande försökte se hans ansikte. Hon kunde inte avgöra om han såg henne eller om han blundade. Hon sög in kuken så långt hon förmådde. Nu var det hans tur att andas med tunga, djupa tag. Det ryckte i kuken och hon tyckte att den var förvånansvärt tung och hård. Vad skulle hon nu göra. Hon fortsatte att suga och runka. Hon kände blygdläpparna fuktas och undrade om hon skulle sätta sig på honom eller bara fortsätta. Hon vill gärna att han skulle spruta i hennes mun, så att hon fick känna mängden och smaken. Vad som sen skulle hända fick hon väl se, tänkte hon och tog allt hårdare tag om den feta kuken. Så här vill jag hålla på hela eftermiddagen, tänkte hon, men ville samtidigt känna kuken förlösas, hon kunde inte vänta på reaktionen. Hon ville nu. Hårdare och fortare. Han vred sig i soffan och hon förstod att det nu skulle hända nåt. Hon sög så hårt hon kunde och runkade ännu fortare. Det hände. Det fortsatte. Det var som om det aldrig skulle sluta. Han kved och skakade. Hon sög och drack. Det ville aldrig ta slut. Aldrig hade hon varit med om nåt liknande. Var detta verkligen sant. Hon släppte greppet om kuken och sjönk ned på mattan. Hon kände efter under trosorna. Plaskblött. Hon ville bara flyta med strömmen, försvinna i den böljande känslan, uppgå och bestå i den. Kanske somnade hon.

Skriven av: Sextanten

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren